Wat zijn die Oost-Noordelijke landen nu? Turkije, Iran, Israël, etc?quote:
Ziet eruit als de tsunami vluchtelingen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit kaartje klopt al beter:
[ afbeelding ]
Oh, dat zijn niet de Aziaten waar ik aan dacht.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit kaartje klopt al beter:
[ afbeelding ]
Turkije, Syrië, Israel, Libanon, Jordanië, Irak, Iran, Georgie, Armenie, Azerbaidzjan, Turkmenistan, Uzbekistan, Kazachstan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Huh, de Vikingen niet? Maar goed, ze hielden in elk geval niet van water zo te zien. Wat zijn die Oost-Noordelijke landen nu? Turkije, Iran, Israël, etc?
Kortom, het zijn allemaal asielzoekers in Nederlandquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Turkije, Syrië, Israel, Libanon, Jordanië, Irak, Iran, Georgie, Armenie, Azerbaidzjan, Turkmenistan, Uzbekistan Kazachstan.
Ok prima, maar dan houden we het wel daar bij. Wel een vraagje; hoeveel % zit er nog in hen? Gezien ze dichterbij Homo-sapien gebied liggen, lijkt het me aannemelijk dat het er al verder uit is gewerkt?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Turkije, Syrië, Israel, Libanon, Jordanië, Irak, Iran, Georgie, Armenie, Azerbaidzjan, Turkmenistan, Uzbekistan, Kazachstan.
Ik ben vorig jaar Augustus nog bij deze grot geweest trouwens:quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Turkije, Syrië, Israel, Libanon, Jordanië, Irak, Iran, Georgie, Armenie, Azerbaidzjan, Turkmenistan, Uzbekistan Kazachstan.
Nee, net er in. Pakistan val er buitenquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:49 schreef Tchock het volgende:
Al kan ik nooit onthouden welke van de stan-landen welke is. Volgens mij liggen Kyrgyzië en Tadzjikistan net er buiten.
Gaafquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar Augustus nog bij deze grot geweest trouwens:
https://en.wikipedia.org/wiki/Denisova_Cave
Ligt in de uiterst nooroostelijke hoek van het kaartje dat ik plaatste.
Ja Pakistan onthoud ik altijd wel want die heeft als enige stanland een oceaankustquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, net er in. Pakistan val er buiten
Niks mis mee inderdaad. Sla ook de Stans niet overquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
GaafIk wil heel graag naar dat gebied, Siberië/Mongolië/Noord-West China zeg maar.
Niet iedereen is zoals Tsjok gelukkig.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Snap ik maar ik vraag me af of het wel wordt gehoord. Negen van de tien keer blijven de mensen steken in verontwaardiging over je nazivergelijking.
Er was laatst een reportage van Bureau Buitenland over Kazachstan (meen ik, kan ook Uzbekistan zijn geweest) en die raadden wel aan om basis-Russisch te leren voor je er heen gaat. Hoe waren jouw ervaringen daarmee?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad. Sla ook de Stans niet over
Het is altijd een goed idee om een paar woorden te spreken van de plek waar je heen gaatquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was laatst een reportage van Bureau Buitenland over Kazachstan (meen ik) en die raadden wel aan om basis-Russisch te leren voor je er heen gaat. Hoe waren jouw ervaringen daarmee?
twitter:PeterAnshof twitterde op woensdag 07-06-2017 om 16:50:17Winterswijk piefpafpoef door @Politie op een gekleurde mijnheer: https://t.co/9Mll3YJnli reageer retweet
quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:55 schreef Tchock het volgende:
Niet iedereen is zoals Tsjok: gelukkig.
Niet iedereen is zoals Tsjok, gelukkig.
Interpunctie maakt uit, mensen.
Spaseeba, da zvedaneeya.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er was laatst een reportage van Bureau Buitenland over Kazachstan (meen ik, kan ook Uzbekistan zijn geweest) en die raadden wel aan om basis-Russisch te leren voor je er heen gaat. Hoe waren jouw ervaringen daarmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |