Geweldige stad, Groningen. Ik ga er morgen weer heen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:50 schreef Monolith het volgende:
Zelfs Groningen gentrificeert:
https://www.groene.nl/artikel/er-gaat-niets-boven-groningen
Godverdomme lulhannes, je bent werkloos. Je zoekt hem zelf maar op.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:05 schreef LelijKnap het volgende:
Ik hoor te slapen dus post die in de middag maar weer.
Heel goed, laat prima de kwalijke invloed van de PVV op noodzakelijk beleid zien.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:03 schreef Friek_ het volgende:
Deze vandaag aan leerlingen laten zen. Kom er maar in LelijKnap en skysheriff.
Het is morgen mooi weer om te schoffelen voor behoud van je uitkering.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:09 schreef LelijKnap het volgende:
Echt niet, ik moet niet voor jan lul om 5u op.
Thanks for reminding me, ik moet een hovenier voor tuinaanleg zoekenquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is morgen mooi weer om te schoffelen voor behoud van je uitkering.
Lekker aan het visualiseren na al die biertjes?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:12 schreef Kaas- het volgende:
LK moet op de rug met de beentjes omhoog voor alle autoriteiten die hem in z'n macht hebben en hem in z'n reet neuken hihi.
Neuh, moet gewoon grinniken bij de gedachte dat ze je zo kunnen dwingen tot van alles.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lekker aan het visualiseren na al die biertjes?
Je had nu al de video kunnen kijken. Je werkt weinig efficient. Is dit wellicht de reden dat je werkloos bent?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:14 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lekker aan het visualiseren na al die biertjes?
Even kijken, al heb ik een vaag vermoeden dat je een nogal vertekend beeld van me hebt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:03 schreef Friek_ het volgende:
Ach, altijd een beetje mee proberen te liften op de meest actuele maatschappelijke verontwaardiging hè.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:28 schreef Tchock het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)14-jarigen~ae7d8dfa/
[..]
Maar natuurlijk. 14 jarigen levenslang opsluiten, topidee.
Weinig efficient zijn is eigenlijk altijd de reden voor werkloosheid.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je had nu al de video kunnen kijken. Je werkt weinig efficient. Is dit wellicht de reden dat je werkloos bent?
Marktwerking in inburgeringquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:03 schreef Friek_ het volgende:
Ach voor mij is het een spelletje omdat ik alternatieven heb. Voor mensen zonder keuzes is het gewoonweg klote. Ik snap niet dat iemand dit als een goede ontwikkeling kan zien.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Neuh, moet gewoon grinniken bij de gedachte dat ze je zo kunnen dwingen tot van alles.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach voor mij is het een spelletje omdat ik alternatieven heb.
Ik lig in bed met een mobiel. Typen duurt viermaal zo lang en multitasken is al helemaal geen optiequote:Op donderdag 8 juni 2017 00:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je had nu al de video kunnen kijken. Je werkt weinig efficient. Is dit wellicht de reden dat je werkloos bent?
Nog zo'n markt die volledig efficient functioneert dankzij haar volledig geïnformeerde en rationele consumenten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Marktwerking in inburgering
Maargoed verder kijken, recht door zee was leuk grapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |