taliban noemde trump tijdens the elections ''geen serieuze candidate''.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was al drie keer gepost hier scherpe.Maar hilarisch ja. Als Noord-Korea je terechtwijst en ze hebben gelijk weet je dat je diep gezonken bent.
Ankara heeft zojuist toegezegd om 5000 troepen naar Quatar te sturen, om ze eventueel te verdedigen tegen de andere golflanden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
(bron @zaidbenjamin
Radio Sawa Washington Correspondent)
Ik moet niks van kinderen hebben, eikel. TR.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij betast kinderen.
#aivd #blijfvanmnlijf
Oh alleen jij mag dingen verzinnen?quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet niks van kinderen hebben, eikel. TR.
Ik verzin jouw xenofobie niet, jij wel mijn pedofilie.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh alleen jij mag dingen verzinnen?
Jij verzint dat ik (de hele dag) op negers aan het schelden ben.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verzin jouw xenofobie niet, jij wel mijn pedofilie.
Dat is laster.
Ik baseer mijn oordeel alleen maar op jouw xenofobe posts hier in POL en NWS. Ik adviseer de #aivd en het #uwv dan ook die zelf even te checken mochten ze geïnteresseerd zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij verzint dat ik (de hele dag) op negers aan het schelden ben.
(En daarmee de rechtvaarding voor het gebruik van xenofobie).
Leuk dat je het nu terugbrengt naar xenofobie terwijl je toch echt beweerde dat ik (de hele dag) op negers scheld. Kan je ze anders niet een handje helpen door een voorbeeld aan te wijzen?quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik baseer mijn oordeel alleen maar op jouw xenofobe posts hier in POL en NWS. Ik adviseer de #aivd en het #uwv dan ook die zelf even te checken mochten ze geïnteresseerd zijn.
Evenzo mag #blijfvanmijnlijf of whatever je bedoelde mijn postgeschiedenis napluizen op alles dat ook maar ruikt naar pedofilie.
Chill, nog iets gaande om 2 uur snachts?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn die boeken van ayn rand echt zo kut? Moet morgen zoals gezegd 6 uur in de bus zitten en heb wat nodig om te lezen. Zag toevallig gister dat bioshock er op gebaseerd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 02:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Chill, nog iets gaande om 2 uur snachts?
Zo maar eens slapen, beetje comfy wallpapers door aan het bladerenGa nou maar gewoon iets fatsoenlijks lezen. Er zijn een miljoen leuke boeken op de wereld en dan is zo'n kutboek echt de grootst mogelijke verspilling van je tijd. Behalve als je echt heel graag een libertarische fase in je leven wil, wat me an sich ook al een gigantische verspilling van je tijd lijkt. Gewoon niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn die boeken van ayn rand echt zo kut? Moet morgen zoals gezegd 6 uur in de bus zitten en heb wat nodig om te lezen. Zag toevallig gister dat bioshock er op gebaseerd isChoking on those tossed salads and scrambled eggs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |