En waar de aanbieder natuurlijk vooral bezig is met het resultaat voor de consument en niet haar eigen belangen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nog zo'n markt die volledig efficient functioneert dankzij haar volledig geïnformeerde en rationele consumenten.
Eén van de vragen in die cursus zou kunnen zijn: "Wat is er fout aan bovenstaande zin?"quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:23 schreef skysherrif het volgende:
Mijn vader geeft trouwens inburgeringscursus.
Dat parasiteren ging me de vorige keer veel beter af. Ben er pas sinds een paar weken achter dat het nu ook hier niet meer zo werkt. Maw; ben nog even aan het acclimatiseren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:23 schreef Tchock het volgende:
[..]Eerder op de dag zit je nog te janken dat parttime werk vinden heus niet zo makkelijk is.
Kom dan van je reet, stop met parasiteren op de staat. Je hebt al gezegd dat je het geld niet nodig hebt, dat je ander werk kunt vinden én dat je dit zwaarder vindt dan fulltime werken. Waarom in godsnaam doe je het dan nog.
Vergeet je wekker morgen niet te zetten he.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:30 schreef LelijKnap het volgende:
Hoezo weinig verbazend? Het is een cultuur van weinig inzet.
Vandaag zal je bedoelenquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vergeet je wekker morgen niet te zetten he.
Ligt er ook maar aan wat je wil bereiken in je leven. In een hoop wijken in de Randstad kun je prima in je dagelijkse behoeften voorzien door enkel Arabisch te spreken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:29 schreef skysherrif het volgende:
Alhoewel het soms verbazend is hoe weinig inzet er komt van de deelnemers, terwijl het slagen voor de cursus toch vrij essentieel is voor het immigreren.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:27 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat parasiteren ging me de vorige keer veel beter af. Ben er pas sinds een paar weken achter dat het nu ook hier niet meer zo werkt. Maw; ben nog even aan het acclimatiseren.
Tsja. Ik hoop maar dat je gewoon een troll bent.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:30 schreef LelijKnap het volgende:
Zegt onze werkloze xenofobe autochtoon.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:30 schreef LelijKnap het volgende:
Ik bedacht me halverwege studie nr 3 dat ik beter af zou zijn met studiefinanciering zonder te studeren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar LK, ik begreep laatst dat je niet eens een master hebt gedaan?
Dat klopt en zoals gezegd boeit het door die marktwerking de aanbieders vaak echt niet hoe functioneel ze zijn, als ze maar hun diplomaatje krijgen en dat goed is voor het slagingspercentage van de school.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ligt er ook maar aan wat je wil bereiken in je leven. In een hoop wijken in de Randstad kun je prima in je dagelijkse behoeften voorzien door enkel Arabisch te spreken.
De zegeningen van de marktwerking in actiequote:Op donderdag 8 juni 2017 00:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat klopt en zoals gezegd boeit het door die marktwerking de aanbieders vaak echt niet hoe functioneel ze zijn, als ze maar hun diplomaatje krijgen en dat goed is voor het slagingspercentage van de school.
Redelijk frustrerend ook voor de docent.
Ik neem aan dat dat een bevestiging is.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik bedacht me halverwege studie nr 3 dat ik beter af zou zijn met studiefinanciering zonder te studeren.
Nou, Friek is toch maar mooi leraar geworden dus...quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een bevestiging is.
Met enkel een bachelor filosofie lijkt me het helemaal ondoenlijk om werk op niveau te vinden.
Van de andere kant: met alleen een bachelor filosofie is er nauwelijks werk onder je niveau te verzinnen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een bevestiging is.
Met enkel een bachelor filosofie lijkt me het helemaal ondoenlijk om werk op niveau te vinden.
Hehequote:Op donderdag 8 juni 2017 00:03 schreef Friek_ het volgende:
Deze vandaag aan leerlingen laten zen. Kom er maar in LelijKnap en skysheriff.
Met een master, en ik neem aan daarbij nog een post-academisch traject van een docentenopleiding.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, Friek is toch maar mooi leraar geworden dus...
Hahaha, chill hoe die kerel beide dingen serieus meent en de ironie niet ziet. Heeeerlijk gewoon.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Tsja. Ik hoop maar dat je gewoon een troll bent.
Wellicht dat je ergens aan de slag kan als 5-jarige kleuter, de hele tijd "Waarom?" vragen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de andere kant: met alleen een bachelor filosofie is er nauwelijks werk onder je niveau te verzinnen.
Daar staat wel tegenover dat Lelijk een zelfverklaard genie is en Friek niet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met een master, en ik neem aan daarbij nog een post-academisch traject van een docentenopleiding.
Maar in elk geval maatschappelijk betrokken (via FOK! bv). Dat vereist echt wel wat inzet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Zegt onze werkloze xenofobe autochtoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |