twitter:PieriKaine twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:19:48HUGE number of armed police gathered at London Bridge Crossroads, telling people to move away #LondonBridge @BBCBreaking reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:18:34Passerby says 15-20 people have been run over. "Westminster bridge all over again". Another says 7 or 8. reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:21:01Another cab driver: man crashed into people then there was stabbing attack. London Bridge. reageer retweet
Je wordt er wel een goede moslim van, dus het is even doorbijten.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:17 schreef KrappeAuto het volgende:
Ik besef me net dat de burgemeester - Sadiq Khan - aan Ramadan mee doet. Niet eten en drinken overdag. Hij ziet er kapot uit nu tijdens de pers conferentie. Bizar ritueel.
Deze tekst in de OP mag wel aangepast worden. Is nu wel een beetje verwarrend 8 uur na dato.quote:In Londen schijnt weer wat bezig te zijn. Grote politiemacht op London Bridge, volgens omstanders 7-20 mensen omver gereden toen een busje inreed op de voetgangers. Nog onduidelijk wat er precies aan de hand is uiteraard, het begon een minuut of 20 geleden.
Maar dit soort aanval verwacht je enkel van eenzaten, niet van een groep. Ik vermoed dat ze dachten dat de politiediensten hen op het spoor waren (er zijn sinds Manchester heel wat huiszoekingen en arrestaties verricht), en daarom tot actie overgingen, ook al hadden ze (nog) geen explosies of vuurwapens.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:49 schreef Sjemmert het volgende:
Weet je als het zo slecht georganiseerd is dat ze enkel een busje en wat messen gebruiken valt dat ook moeilijk op te sporen door een inlichtingen dienst. Dit kunnen ze bij wijze van spreken smiddags afspreken en savonds uitvoeren.
Idd ik dacht dat het nu gaande was.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Deze tekst in de OP mag wel aangepast worden. Is nu wel een beetje verwarrend 8 uur na dato.
Belachelijk eigenlijk. Zo iemand moet scherp zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:17 schreef KrappeAuto het volgende:
Ik besef me net dat de burgemeester - Sadiq Khan - aan Ramadan mee doet. Niet eten en drinken overdag. Hij ziet er kapot uit nu tijdens de pers conferentie. Bizar ritueel.
Zou ook kunnen. Hoewel het toch vrij makkelijk moet zijn om aan vuurwapens te komen lijkt me. Maar zou wel met haast gedaan kunnen zijn ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maar dit soort aanval verwacht je enkel van eenzaten, niet van een groep. Ik vermoed dat ze dachten dat de politiediensten hen op het spoor waren (er zijn sinds Manchester heel wat huiszoekingen en arrestaties verricht), en daarom tot actie overgingen, ook al hadden ze (nog) geen explosies of vuurwapens.
Had begrepen dat die door de politie gecontroleerd tot ontploffing zijn gebracht.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:34 schreef Sjemmert het volgende:
Wat waren nou eigenlijk die explosies dan ?
Klopt. En de aanslagplegers droegen bomvesten, maar bleken nep te zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Had begrepen dat die door de politie gecontroleerd tot ontploffing zijn gebracht.
Vreselijk, zo kort na elkaar. Totaal doorgedraaide wereld.
Ja maar wat dan ? Die gordels waren nep volgens mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Had begrepen dat die door de politie gecontroleerd tot ontploffing zijn gebracht.
Vreselijk, zo kort na elkaar. Totaal doorgedraaide wereld.
Vergeet de grijpgrage kleine handjes niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:45 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik zag op een ander forum dat het door het warme weer komt,door de brexit,Trump en Putin en China..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Hoe stel je je dat voor?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:02 schreef StateOfMind het volgende:
En het gaat maar door en door en door...
Dit zal pas ophouden zodra de islam met wortel en tak uit het Westen verwijderd is. Linksom of rechtsom.
Wel grappig dat je vrijheden in een adem noemt met het verwijderen van de islam.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:02 schreef StateOfMind het volgende:
En het gaat maar door en door en door...
Dit zal pas ophouden zodra de islam met wortel en tak uit het Westen verwijderd is. Linksom of rechtsom.
Sowieso staat die ideologie volledig haaks op al onze normen, waarden, verworvenheden en vrijheden. De islam heeft hier niks te zoeken, nu niet, vroeger niet en ook niet in de toekomst.
Dat kan niet behalve door massaal moslims te deporteren en of de Hitler manier. Maar met deporteren ga je ook problemen krijgen, want wie wilt al die moslims opvangen? Oftewel men moet een punt zetten achter globalisering en globalisering politiek en veel zaken opofferen, dat zijn de eerste stappen die je moet ondernemen om het 'probleem' kleiner te maken.quote:
Exact. Kan dus sowieso niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dat kan niet behalve door massaal moslims te deporteren en of de Hitler manier.
Wordt wel de nieuwe werkelijkheid van vandaag en morgen. Tja, het was allang voorspeld en men heeft hier voortdurend voor gewaarschuwd. Juist vanuit Israël.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:53 schreef Perrin het volgende:
Hoort erbij mensen. Kleine prijs die we moeten betalen.
Wat stel je dan anders voor dan deportaties en genocide?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:16 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dit.
Ik stel iets voor en denk erover na, ik roep niet op tot genocide maar ik probeer wel een realistische oplossing te vinden voor zij die vinden dat zij te maken hebben met een 'moslimprobleem'. Ik ben zelf namelijk moslim en 3e generatie Marokkaan, hoe kan ik nou oproepen om mezelf te vermoorden en uit te roeien?
Het waren er drie, dus eerder een wolf packquote:Op zondag 4 juni 2017 08:40 schreef wolkentoetje het volgende:
De daders zijn allemaal lone wolfs zeker?
In WO 2 waren er genoeg Joden bereid om de Nazi's te helpen bij het jodenprobleem. Lul niet zo suf man.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:16 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dit.
Ik stel iets voor en denk erover na, ik roep niet op tot genocide maar ik probeer wel een realistische oplossing te vinden voor zij die vinden dat zij te maken hebben met een 'moslimprobleem'. Ik ben zelf namelijk moslim en 3e generatie Marokkaan, hoe kan ik nou oproepen om mezelf te vermoorden en uit te roeien?
Verrek, dat doen de liefhebbende daders van dit soort aanslagen ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt hèDe menselijkheid compleet verloren. Alsof we het over dieren hebben ipv andere mensen met een bepaalde religie.
Allemaal vrijwillig ja?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:18 schreef Falco het volgende:
[..]
In WO 2 waren er genoeg Joden bereid om de Nazi's te helpen bij het jodenprobleem. Lul niet zo suf man.
Die 1% wil ik het niet noemen. Volgens mij is het meer. (Ik heb op dit moment geen bron overigens, en moet zo naar mijn werk. Ik kan in de trein proberen hier op terug te komen).quote:Op zondag 4 juni 2017 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen hebben we het over mensen en nog geen 1% die radicaliseert of ziek is.
Nee, het ligt aan diens ideologische grondbeginselen die botsen met onze Westerse normen en waarden waardoor er geen assimilatie kan ontstaan tussen de verschillende culturen. Wederzijdse schijntolerantie is het hoogst haalbare, maar daaronder zie een permanent patroon van segregatie lijdend tot radicalisatie en geweld. Vaak in combinatie met een permanente kansarme positie waar de conservatieve en radicalere stromingen binnen de islam op in springen. Maar het is geen pre. Ook hoogopgeleide moslims plegen aanslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:10 schreef Odaiba het volgende:
Islam brengt of je het nu wilt of niet, toch een hoop ellende met zich mee, maar dit ligt natuurlijk niet aan de islam, maar aan sociale factoren...
Oh nee dan is het goed. Laten we 99% deporteren voor wat een geradicaliseerde 1% doet. Ik stel voor dat we ook het christendom verbieden, want 1% misbruik van kinderen vind ik ook wat veel. Willen ze dat niet, dan maar deporteren.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Verrek, dat doen de liefhebbende daders van dit soort aanslagen ook.
Ik denk dat ie graag een conferentie in een resort bij een of ander meertje bijwoont om hierover eens lekker te brainstormen.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat stel je dan anders voor dan deportaties en genocide?
Ho ho het kunnen ook 3 lone wolfs zijn die toevallig op hetzelfde moment toesloegen.. #heeft niets met islam te makenquote:Op zondag 4 juni 2017 09:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Het waren er drie, dus eerder een wolf pack
Sommigen wel, sommigen niet.quote:
Gezien het aantal aanslagen in Europa en het aantal moslims dat hier woont, zal het echt geen 1% zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die 1% wil ik het niet noemen. Volgens mij is het meer. (Ik heb op dit moment geen bron overigens, en moet zo naar mijn werk. Ik kan in de trein proberen hier op terug te komen).
Maar het punt dat er zoveel 'weerstand' is tegen de Islam, is in mijn optiek, omdat het een minderheid is, die teveel en meer wil dan de meerderheid.
Mensen worden er spuugzat van dat men een Pinksterdag wil opgeven als vrije dag, voor het suikerfeest. Allemaal kleine voorbeelden, maar gooi die op 1 hoop, en dan heb je letterlijk een berg stront. De cohersie voor cultuurverrijking met elkaar is simpelweg verdwenen. Wanneer dat weg is, krijg je wrijving.
Dan nog eens inderdaad, de minderheid van de Islam, die nog eens onbaatzuchtig moord in de naam van, bingo. Dan is men er wel klaar mee.
Het heeft inderdaad niets te maken met religiequote:Op zondag 4 juni 2017 09:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit heeft wederom voor de 589e keer niets te maken met religie natuurlijk. Ahum.
twitter:MinPres twitterde op zondag 04-06-2017 om 08:24:43Londen rouwt na weer een laffe aanslag. En wij rouwen mee. Onze gedachten en ons hart zijn bij de slachtoffers en nabestaanden. reageer retweet
Als jij een wereld zonder aanslagen wilt dan moet je idd willen dat alle religieuze stromingen worden verboden. Wil je dat niet ben je net zo schuldig aan deze aanslagen als de daders zelf. Je bent een enabler pur sang.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh nee dan is het goed. Laten we 99% deporteren voor wat een geradicaliseerde 1% doet. Ik stel voor dat we ook het christendom verbieden, want 1% misbruik van kinderen vind ik ook wat veel. Willen ze dat niet, dan maar deporteren.
Als ik in de trein zit probeer ik wat bronnen aan te halen. Half uurtje ongeveerquote:Op zondag 4 juni 2017 09:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezien het aantal aanslagen in Europa en het aantal moslims dat hier woont, zal het echt geen 1% zijn.
Tja allemaal verhuizen naar een ander land lost het probleem ook op. Of zelfmoord plegen en het land schenken aan IS.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:18 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Het is zeer efficiënt en het kan snel het probleem oplossen, dat is een feit. Of het smakelijk is of niet is natuurlijk een ander verhaal. Of het verkeerd is of niet is ook weer een ander verhaal.
Het accepteren is ook een oplossing.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Er bestaat geen andere oplossing behalve dan deze 2....
*insert stad*. Stond nog onder z'n copy - paste.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:21 schreef wolkentoetje het volgende:
En Mark is ook ontwaakt:twitter:MinPres twitterde op zondag 04-06-2017 om 08:24:43Londen rouwt na weer een laffe aanslag. En wij rouwen mee. Onze gedachten en ons hart zijn bij de slachtoffers en nabestaanden. reageer retweet
Gek hé!quote:Op zondag 4 juni 2017 09:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Man man, aanslagen halen echt het slechtste in de mensen naar boven en dan niet alleen bij de aanslagplegers.
Om te kotsen. Dikke doei.
Wil je het normaal noemen?quote:
Het lijkt wel alsof men over de veestapen tijdens een uitbraak van mond- en klauwzeer praat.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Aanslagen zijn verschrikkelijk. Maar het is wel oké om mensen te deporteren en te vermoorden vanwege 'preventie'. Want Hey, het zijn maar moslims.
Dan is het nog "ach die zielige beesten".quote:Op zondag 4 juni 2017 09:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof men over de veestapen tijdens een uitbraak van mond- en klauwzeer praat.
Sterker nog, de meeste slachtoffers zijn moslims. Goeie postquote:Op zondag 4 juni 2017 09:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil je het normaal noemen?
Moet ik nog even aanhalen dat moslims ook slachtoffer zijn van IS? En helpen IS bevechten? En dat deze verdeeldheid precies het doel is van terrorisme? En dat je met dit soort uitlatingen juist discriminatie en radicalisering in de hand werkt?
Oké fijn.
Dan ben je nog echt onwetend betreffende dit onderwerp. Alsof het louter om bommen zou gaan. Die gasten groeien daar op met bommen en blazen elkaar voortdurend op met bommen. Ze betalen voor onze bommen om ze daar te kunnen gebruiken jegens hun medemoslim.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad niets te maken met religie
Het heett te maken met bommen die op Irak, afghanistan, koeweit en syrie zijn gegooid de afgelopen 30 jaar...
Geen 2nd amendment gelukkig hier in Europa he.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:30 schreef Twiitch het volgende:
Nou, gelukkig sprongen die honden met messen uit hun bus en niet met kalashnikovs ofzo
Het doel van deze aanslag en vele andere is een persoonlijk doel, deze moslims geloven dat ze hierdoor hun tijd in de 'hel' drastisch verkorten omdat hun godje deze moorden beloond.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
...
En dat deze verdeeldheid precies het doel is van terrorisme?
...
Vergeet de christenen niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:30 schreef Falco het volgende:
Kom op he, in Kabul zijn de afgelopen week 10 keer zoveel moslims om het leven gekomen bij aanslagen. En dan nog alle 1,5 miljard moslims over een kam willen scheren en genocide op hen plegen.
Genocide is een oplossing zoals ik zei, of ik achter deze oplossing sta of niet is een andere discussie. De vraag die aan mij gesteld werd was of ik een oplossing had voor dit probleem. Genocide is eeuwenlang een sterk en efficiënt middel geweest om probleemvolkeren buiten de grenzen te houden. Turkije is daar een goed voorbeeld van.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:30 schreef Falco het volgende:
Kom op he, in Kabul zijn de afgelopen week 10 keer zoveel moslims om het leven gekomen bij aanslagen. En dan nog alle 1,5 miljard moslims over een kam willen scheren en genocide op hen plegen.
Het enigste wat we kunnen doen na zo'n drama, maar ik ben er een beetje klaar mee.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:21 schreef wolkentoetje het volgende:
En Mark is ook ontwaakt:twitter:MinPres twitterde op zondag 04-06-2017 om 08:24:43Londen rouwt na weer een laffe aanslag. En wij rouwen mee. Onze gedachten en ons hart zijn bij de slachtoffers en nabestaanden. reageer retweet
Sta je er achter?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:32 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Genocide is een oplossing zoals ik zei, of ik achter deze oplossing sta of niet is een andere discussie. De vraag die aan mij gesteld werd was of ik een oplossing had voor dit probleem. Genocide is eeuwenlang een sterk en efficiënt middel geweest om probleemvolkeren buiten de grenzen te houden. Turkije is daar een goed voorbeeld van.
Toch nog redelijk vroeg op, zo op de zondag. Kudos, Markquote:Op zondag 4 juni 2017 09:21 schreef wolkentoetje het volgende:
Je gaat wel een probleempje krijgen met je eigen bevolking (of nou ja, het deel dat je niet uitgemoord hebt, want een deel van je eigen bevolking vermoord je met je genocideplan ook) als je even anderhalf miljard mensen executeert, gok ik dan. Dus ja, kun je er nog honderden miljoenen aan gaan vallen, schiet niet op allemaal. Buiten dat het moreel natuurlijk een tikkeltje verwerpelijk is.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:32 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Genocide is een oplossing zoals ik zei, of ik achter deze oplossing sta of niet is een andere discussie. De vraag die aan mij gesteld werd was of ik een oplossing had voor dit probleem. Genocide is eeuwenlang een sterk en efficiënt middel geweest om probleemvolkeren buiten de grenzen te houden. Turkije is daar een goed voorbeeld van.
Nouja, is toch geen moeilijke vraag?quote:
De aanslagen in Europa zijn 100% gericht op onze manier van leven.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil je het normaal noemen?
Moet ik nog even aanhalen dat moslims ook slachtoffer zijn van IS? En helpen IS bevechten? En dat deze verdeeldheid precies het doel is van terrorisme? En dat je met dit soort uitlatingen juist discriminatie en radicalisering in de hand werkt?
Oké fijn.
Moraliteit is voor wegkijkende, terroristenknuffelende policor gutmenschen, gok ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gaat wel een probleempje krijgen met je eigen bevolking (of nou ja, het deel dat je niet uitgemoord hebt, want een deel van je eigen bevolking vermoord je met je genocideplan ook) als je even anderhalf miljard mensen executeert, gok ik dan. Dus ja, kun je er nog honderden miljoenen aan gaan vallen, schiet niet op allemaal. Buiten dat het moreel natuurlijk een tikkeltje verwerpelijk is.
Geen commentaar omdat het antwoord obvious is. Ik ben tegen genocide....quote:Op zondag 4 juni 2017 09:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Nouja, is toch geen moeilijke vraag?
Of ben je bang voor de AIVD?
Denk als een van jouw kinderen of geliefden hier zou omkomen als gevolg van een terroristische aanslag je niet zulke naïeve vergelijkingen zou maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:30 schreef Falco het volgende:
Zo denk ik er ook over. IS heeft iets van "jullie" bombarderen ons continu...weet je wat..dan gaan we het strijdveld verbreden naar Europa. Zo simpel is. Vechten we het uit in het M-O, dan vechten we het ook uit in Europa. Oog om oog, tand om tand. Wat ze op het NOS journaal niet vertellen hoe ongelofelijk veel bommen en granaten door Amerikaanse en Europese vliegtuigen en drones op het M-O wordt gedropt. Veel meer dan Europa nu aan aanslagen meemaakt.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:28 schreef JubaUrbicus het volgende:
Uiteraard hebben dit soort aanslagen in het westen en elders vooral te maken met de politiek die is bedreven in het midden oosten in de afgelopen 20 jaar. Natuurlijk zullen deze terroristen hier en daar steun vinden in Islamitische theologie en theologen, maar de kern van dit probleem zit wat mij betreft dieper dan theologie. De Islamitische Staat is een resultaat van seculiere Baathisten die een insurgency begonnen zijn in Irak tegen de westerse invaders (Amerika en haar bondgenoten), wat mij betreft ook een insugercy was die ik steunde en eigenlijk nog steeds tot op een bepaald niveau steun (maar het bestaat niet meer).
Deze gasten zijn in die 10 jaar tijdens de Amerikaanse bezetting gewoon hartstikke geradicaliseerd en hartstikke 'battle hardened' geworden. Aanslagen plegen tegen je vijanden wordt dan op den duur kinderspel voor hun. Nu hebben diezelfde gasten een de facto staat weten te creëren en worden ze sinds 2014 24/7 gebombardeerd, ondertussen hebben ze zich zo goed kunnen presenteren naar de wereld dat zij vele politieke volgelingen hebben gekregen die over en nergens in de wereld wonen (ook in Nederland uiteraard).
Nu roepen ze op om aanslagen te plegen in landen die actief deelnemen in de airstrikes tegen hun steden. Ik bedoel.... Het zit veel simpeler dan men denkt, een kat in het nauw maakt rare sprongen.
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 04-06-2017 om 09:36:23Londen, Manchester, Berlijn, Nice, Parijs enz er zullen steeds opnieuw aanslagen komen tot we de islam als oorzaak… https://t.co/x2xgfeDMdU reageer retweet
Vergeet englinks niet. Want ja, dat ben je als je in het midden zit natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Moraliteit is voor wegkijkende, terroristenknuffelende policor gutmenschen, gok ik.
quote:Op zondag 4 juni 2017 09:38 schreef Homey het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. IS heeft iets van "jullie" bombarderen ons continu...weet je wat..dan gaan we het strijdveld verbreden naar Europa. Zo simpel is. Vechten we het uit in het M-O, dan vechten we het ook uit in Europa. Oog om oog, tand om tand. Wat ze op het NOS journaal niet vertellen hoe ongelofelijk veel bommen en granaten door Amerikaanse en Europese vliegtuigen en drones op het M-O wordt gedropt. Veel meer dan Europa nu aan aanslagen meemaakt.
"terroristenknuffelende policor gutmenschen"quote:Op zondag 4 juni 2017 09:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Moraliteit is voor wegkijkende, terroristenknuffelende policor gutmenschen, gok ik.
Forummod, is dat de vliegende keep zoals Schmoopy eerst was? Dan valt er hier wel wat te behalen.quote:
Nee users die een topic ingaan niet om mee te discussiëren maar puur om andere users met een mening aan te vallen en belachelijk te maken. En dat non-stop zonder zelf met een oplossing te komen.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vervelend he, users die niet staan te klappen als iemand pleit voor genocide?
Nee, ik kom niet zo vaak meer op FOK! Ben ik niet rechts genoeg voor.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
"terroristenknuffelende policor gutmenschen"![]()
![]()
Heb je een macro voor dit soort termen?
Neequote:Op zondag 4 juni 2017 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forummod, is dat de vliegende keep zoals Schmoopy eerst was?
Ben je ook zo praten als het om je eigen familie of vriendengroep gaat?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Aanslagen zijn verschrikkelijk. Maar het is wel oké om mensen te deporteren en te vermoorden vanwege 'preventie'. Want Hey, het zijn maar moslims.
Zal er een clubje zijn van mannen met baarden ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:39 schreef Perrin het volgende:
Mensen aangereden en daarna hun kelen doorgesneden. Er is sprake van vijf daders, waarvan drie neergeschoten.
Die verwarde eenlingen weten zich verdomd goed te organiseren. Wat zou toch de verbindende factor zijn? Islam kan het nooit wezen natuurlijk.
Als het wel om je eigen vriendengroep gaat ga je toch ook niet roepen dat anderhalf miljard mensen maar dood moeten? Of hoe zie je dat voor je?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:40 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ben je ook zo praten als het om je eigen familie of vriendengroep gaat?
Oh.quote:
Helaas wel ja, na elke aanslag kan je wederom alle naïevelingen wijzen op hun gedrag. Copy paste. Het houdt niet op, niet vanzelf. Maar stug blijven doorgaan met miljoenen migranten ophalen hoor, want daar zitten nooit de probleemgevallen tussen! En joh, als dr een aanslagje is doen we een tweet de deur uit en slapen we lekker door!quote:Op zondag 4 juni 2017 09:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Vind je je postings zelf ook niet voorspelbaar?
Dan hebben ze een hele goede reden om de jihad uit te roepen.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
IS zal in ieder geval in z'n handjes wrijven als wij besluiten onschuldige moslims uit te moorden. Koren op de molen van die gekken.
Een aantal posten er blijkbaar ook hier. En ze praten o.a. genocide goed.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:37 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Wat hebben nazi's hier nou mee van doen?
Het overgrote deel van de nazi's leefden gewoon hun eigen leven hoor! Het was maar een kleine radicale groep wat tereur pleegde, etc en bla bla
Ben jij ook zo praten?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:40 schreef Odaiba het volgende:
Ben je ook zo praten als het om je eigen familie of vriendengroep gaat?
Ik weet niet hoe ik zal reageren.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het wel om je eigen vriendengroep gaat ga je toch ook niet roepen dat anderhalf miljard mensen maar dood moeten? Of hoe zie je dat voor je?
Hoezo staat deporteren uit Nederland/Europa gelijk aan dat alle moslims dood zouden moeten?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het wel om je eigen vriendengroep gaat ga je toch ook niet roepen dat anderhalf miljard mensen maar dood moeten? Of hoe zie je dat voor je?
Er is dan ook geen oplossing. Je kunt het hooguit proberen te voorkomen door inlichtingendiensten hun werk te laten doen en radicalisering de kop in te drukken.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee users die een topic ingaan niet om mee te discussiëren maar puur om andere users met een mening aan te vallen en belachelijk te maken. En dat non-stop zonder zelf met een oploossing te komen.
Valt een beetje heel erg op.
Haha ik dacht aan twee dingen waarschijnlijk,quote:Op zondag 4 juni 2017 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij ook zo praten?
Kijk maar uit dat je niet gegenocideerd wordt.
Haha.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:43 schreef Odaiba het volgende:
Haha ik dacht aan twee dingen waarschijnlijk,
Ben echt benieuwd hoeveel mensen anders gaan denken als er eens een goede aanslag in Nederland komt met wat familieleden die uit elkaar zijn gescheurd. Kijken hoeveel mensen dan nog tijdens hun rouwmomentje de vergelijking maken met Irak enzo.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:37 schreef Elzies het volgende:
[..]
Denk als een van jouw kinderen of geliefden hier zou omkomen als gevolg van een terroristische aanslag je niet zulke naïeve vergelijkingen zou maken.
Alsof je daarmee de aanslagen hier in het Westen kunt rechtvaardigen of weg bagatelliseren. Wat een naïef wensdenken.
Punt is dat het voor Nederland nog steeds een gevoel van een ver van mijn bed show is. Totdat het ook hier een keer toeslaat. Denk dat de discussies op inhoud dan heel anders gaan worden. Heb het op een Belgisch forum meegemaakt waar gelijkgestemden zoals jij na die aanslagen in België totaal omdraaide in hun voormalige opvattingen hierover.
Wat is jullie mening dan over de aanslag zelf?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is dan ook geen oplossing. Je kunt het hooguit proberen te voorkomen door inlichtingendiensten hun werk te laten doen en radicalisering de kop in te drukken.
Maar jij ziet natuurlijk liever dat dit topic louter wordt bevolkt door users die moslims lopen te bashen.
We waren anders aardig goed in het buiten houden van moslims in onze hele Europese geschiedenis, dan hoeven we ook niet zo veel geld uit te geven aan inlichtingendiensten om al die tijdbommen in de gaten te houden.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is dan ook geen oplossing. Je kunt het hooguit proberen te voorkomen door inlichtingendiensten hun werk te laten doen en radicalisering de kop in te drukken.
Maar jij ziet natuurlijk liever dat dit topic louter wordt bevolkt door users die moslims lopen te bashen.
Niet doen, nooitquote:
Het OM gaat het druk krijgen met dit topicquote:Op zondag 4 juni 2017 09:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoeveel mensen anders gaan denken als er eens een goede aanslag in Nederland komt met wat familieleden die uit elkaar zijn gescheurd. Kijken hoeveel mensen dan nog tijdens hun rouwmomentje de vergelijking maken met Irak enzo.
Nazi's? Wat een achterhaald gedrocht is het ook om met die term te smijten. Nazi's bestaan niet meer.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een aantal posten er blijkbaar ook hier. En ze praten o.a. genocide goed.
Je weet dat er hier al een hoop wonen?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:44 schreef Odaiba het volgende:
[..]
We waren anders aardig goed in het buiten houden van moslims in onze hele Europese geschiedenis, dan hoeven we ook niet zo veel geld uit te geven aan inlichtingendiensten om al die tijdbommen in de gaten te houden.
brugquote:Op zondag 4 juni 2017 09:43 schreef nostra het volgende:
Dat dwangmatige idee dat een 'oplossing' iets binairs is als in een keuze tussen nooit meer een moslim die een aanslag pleegt of een hele samenleving die ontwricht door het leven gaat. Tja, als dat je beperkte keuzeruimte is, dan kom je met dat soort oplossingen voor de brug inderdaad.
Kijk hem dreigen dan. Ga je zelf aangifte doen?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:45 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het OM gaat het druk krijgen met dit topic
Ja, grote fout. Velen willen terug trouwens, dus laten we ze een handje helpen.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat er hier al een hoop wonen?
• Kappen met leden van dat bloeddorstige geloof te importeren.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er ook een nare smaak van in mijn mond.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Genocide is dan wel de oplossing voor de schaarste op werkgelegenheidsgebied en huisvesting, fileprobleem is er ook niet meer, kinderboerderijtjes en zwembaden zijn een stukje veiliger en Chinezen kunnen ook echt wel een broodje shoarma maken maar toch knaagt er iets verkeerds aan deze oplossing
Ah, je wilt dat iedereen even plichtmatig meldt hoe erg dit is? Heb je die bevestiging echt nodig?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:44 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat is jullie mening dan over de aanslag zelf?
Ik zie alleen maar commentaar op ander commentaar?
dit gaat zo door tot aan de volgende aanslag en dan krijgen we in dat topic weer hetzelfde kansloze gelul.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, dit topic gaat echt nergens meer over. Slotje.
Onrealistisch aldus Koos. Grenzen moeten open blijven!quote:Op zondag 4 juni 2017 09:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
• Kappen met leden van dat bloeddorstige geloof te importeren.
• Toegeven dat het volproppen van Europa met miljoenen moslims misschien niet een van de betere ideeën was.
• Verbieden van en keihard jagen op georganiseerd religieus extremisme.
Dat is inderdaad nog wel een klein dingetje ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:35 schreef heywoodu het volgende:
Buiten dat het moreel natuurlijk een tikkeltje verwerpelijk is.
Aha, een verbod. Dat zal ze leren.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
• Kappen met leden van dat bloeddorstige geloof te importeren.
• Toegeven dat het volproppen van Europa met miljoenen moslims misschien niet een van de betere ideeën was.
• Verbieden van en keihard jagen op georganiseerd religieus extremisme.
quote:Op zondag 4 juni 2017 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Genocide is dan wel de oplossing voor de schaarste op werkgelegenheidsgebied en huisvesting, fileprobleem is er ook niet meer, kinderboerderijtjes en zwembaden zijn een stukje veiliger en Chinezen kunnen ook echt wel een broodje shoarma maken maar toch knaagt er iets verkeerds aan deze oplossing
Goede analyse.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:43 schreef nostra het volgende:
Dat dwangmatige idee dat een 'oplossing' iets binairs is als in een keuze tussen nooit meer een moslim die een aanslag pleegt of een hele samenleving die ontwricht door het leven gaat. Tja, als dat je beperkte keuzeruimte is, dan kom je met dat soort oplossingen voor de brug inderdaad.
Inderdaad. Tijd voor actie ipv met de billen omhoog lijdzaam toezien hoe Europa verandert in het zoveelste islamitische slagveld.quote:
Dreigen?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kijk hem dreigen dan. Ga je zelf aangifte doen?
Totdat het familie of vrienden van je zijn. Dan is het ineens heel serieus.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:50 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Zeg nou zelf een aanslag waar maar 6 doden vallen, kun je toch nauwelijks serieus nemen!
Ik schat de kans ook significant groter in dat de bangvoordeislamclub Europa in het verderf stort dan dat radicale moslims iedereen zomaar vermoorden voor de lolquote:Op zondag 4 juni 2017 09:48 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er ook een nare smaak van in mijn mond.
Moet je daar echt naar vragen? Spreekt toch voor zich lijkt me?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:44 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat is jullie mening dan over de aanslag zelf?
Ik zie alleen maar commentaar op ander commentaar?
Ik denk dat we inderdaad beter een geblinddoekte islamiet op een plein kunnen knuffelen. Scherp in de gaten houden dat we niet te ongenuanceerd reageren op extremisme. Ieder heeft immers recht op een mening. Allemaal een kaarsje branden en onze facebookpagina aanpassen naar een foto van een brug. Dan zal er vast de volgende keer niks meer gebeuren.quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 4 juni 2017 09:37 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Geen commentaar omdat het antwoord obvious is. Ik ben tegen genocide....
Je wil het OM erbij halen toch. Denk je dat ze een 24/7 activity monitor hebben op dit topic? Nee he, dus zul je zelf actie moeten ondernemen.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Punt is dat de radicale islam in feite al verboden is. Haatimams kunnen worden uitgezet en extremisten worden gevolgd.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Inderdaad. Tijd voor actie ipv met de billen omhoog lijdzaam toezien hoe Europa verandert in het zoveelste islamitische slagveld.
Vergeet het obligate 'Imagine' niet op piano's in stations.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk dat we inderdaad beter een geblinddoekte islamiet op een plein kunnen knuffelen. Scherp in de gaten houden dat we niet te ongenuanceerd reageren op extremisme. Ieder heeft immers recht op een mening. Allemaal een kaarsje branden en onze facebookpagina aanpassen naar een foto van een brug. Dan zal er vast de volgende keer niks meer gebeuren.
#prayforcity tag, je foto veranderen naar de kleur van de vlag en dan heb je je plicht wel gedaan!quote:Op zondag 4 juni 2017 09:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk dat we inderdaad beter een geblinddoekte islamiet op een plein kunnen knuffelen. Scherp in de gaten houden dat we niet te ongenuanceerd reageren op extremisme. Ieder heeft immers recht op een mening. Allemaal een kaarsje branden en onze facebookpagina aanpassen naar een foto van een brug. Dan zal er vast de volgende keer niks meer gebeuren.
Ik ben een moslim en een 3e generatie allochtoon, waarom zou ik een genocide op mezelf willen plegen?quote:
Niks te vrezen, lijkt me. Vrijheid van meningsuiting stopt tenslotte pas bij oproepen tot geweld enneh...quote:Op zondag 4 juni 2017 09:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je wil het OM erbij halen toch. Denk je dat ze een 24/7 activity monitor hebben op dit topic? Nee he, dus zul je zelf actie moeten ondernemen.
Natuurlijk moet je die aanslagen niet melden. Stel je voor dat de islam negatief in het nieuws komt.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:50 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Een "aanslag" van niks. Onvoorstelbaar dat er zoveel aandacht is voor dergelijke lieden. Gewoon negeren, dan zullen er ook minder mensen op het idee komen. Dit is gewoon aandacht vragen op een negatieve manier, net als mensen die voor de trein springen. Door hier nu weer zoveel aandacht aan te schenken raken er ook weer mensen geinspireerd. Zeg nou zelf een aanslag waar maar 6 doden vallen, kun je toch nauwelijks serieus nemen!
Ik zeg alleen dat ze het druk gaan krijgen met dit topicquote:Op zondag 4 juni 2017 09:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je wil het OM erbij halen toch. Denk je dat ze een 24/7 activity monitor hebben op dit topic? Nee he, dus zul je zelf actie moeten ondernemen.
By far de beste manier om dit soort geweld te bestrijden!quote:Op zondag 4 juni 2017 09:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vergeet het obligate 'Imagine' niet op piano's in stations.
Neuh, vooral inzetten op preventie. Probeer te voorkomen dat jongeren radicaliseren. Herken de signalen als iemand doordraait en grijp in.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dit. De naïviteit van onze Europese leiders is werkelijk ongekend.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Inderdaad. Tijd voor actie ipv met de billen omhoog lijdzaam toezien hoe Europa verandert in het zoveelste islamitische slagveld.
Dat zegt ie toch helemaal nietquote:Op zondag 4 juni 2017 09:55 schreef Avinus het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je die aanslagen niet melden. Stel je voor dat de islam negatief in het nieuws komt.
Naar slachtoffers moet je toch njet luisteren voor oplossingen. Die zijn altijd te extreem, en logisch ook. Klinkt hard maar is wel zo. Ik bedoel, als je dochter is aangerand wil je ook de dader opknopen aan de hoogste boom, maar dat is toch niet een gepaste straf.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Totdat het familie of vrienden van je zijn. Dan is het ineens heel serieus.
Als je het zo bekijkt, dan hebben we de oorlog al verloren.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is dat de radicale islam in feite al verboden is. Haatimams kunnen worden uitgezet en extremisten worden gevolgd.
Geen idee wat je nog meer wil verbieden.
Niks over de daders of hun afkomst vermelden! Dat kan stigmatiserend werken!quote:Op zondag 4 juni 2017 09:55 schreef Avinus het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je die aanslagen niet melden. Stel je voor dat de islam negatief in het nieuws komt.
Mail ze ff, dan heb je je plicht als bezorgde burger weer gedaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:55 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ze het druk gaan krijgen met dit topic
Wel in het Arabisch danquote:Op zondag 4 juni 2017 09:56 schreef TheJanitor het volgende:
En na decennia aanslagen in het Westen als onze samenlevingen onherkenbaar veranderd zijn en wij allemaal dood of onderworpen, dan kunnen sommige van ons tenminste zichzelf op hun borst kloppen en zeggen: Gelukkig ben ik deugdzaam gebleven.
In WO 2 waren er ook Joden die de Nazi's hielpen bij het oplossen van het jodenprobleem.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:54 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik ben een moslim en een 3e generatie allochtoon, waarom zou ik een genocide op mezelf willen plegen?
KoosVogels stelt een terechte vraag en ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar jouw antwoord.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:56 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, dan hebben we de oorlog al verloren.
Er is nogal een verschil tussen ongenuanceerd en extremistisch op het nazistische af. Yes, I said it.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Laat die vraag even tot je doordringen inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:54 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik ben een moslim en een 3e generatie allochtoon, waarom zou ik een genocide op mezelf willen plegen?
Wat doen moslims zelf trouwens om het te voorkomen, want ik krijg niet echt de indruk dat er binnen hun gemeenschap raar of negatief gekeken wordt naar het salafisme. Ik denk zelf dat het aanzien van salafisten stijgende is zowel in als buiten Europa.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, vooral inzetten op preventie. Probeer te voorkomen dat jongeren radicaliseren. Herken de signalen als iemand doordraait en grijp in.
Die aanpak werkt trouwens behoorlijk in Nederland.
Terwijl ze opgesloten zaten in concentratiekampen ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:58 schreef Falco het volgende:
[..]
In WO 2 waren er ook Joden die de Nazi's hielpen bij het oplossen van het jodenprobleem.
Mee eens, maar dat heeft verder niks met de islam an sich te maken, begrijp dat nou eens.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:54 schreef Odaiba het volgende:
[..]
We moeten het salafisme zeker bestrijden op welk front dan ook.
Mee eens, er zit hier meer haat en angst in de allochtone maatschappij dan dat we werkelijk contant in dreiging leven van een interne aanslag door de eigen moslimbevolking, praten, begeleiden en keuzes bieden is zo slecht nog niet blijkbaarquote:Op zondag 4 juni 2017 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, vooral inzetten op preventie. Probeer te voorkomen dat jongeren radicaliseren. Herken de signalen als iemand doordraait en grijp in.
Die aanpak werkt trouwens behoorlijk in Nederland.
Salafisme wordt hartstikke hard bestreden in Islamitische gemeenschappen, veel moslims hebben ook een grote hekel aan salafisten. (ik zeg dit uit persoonlijke ervaring, kom vaak genoeg in de moskee).quote:Op zondag 4 juni 2017 09:59 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wat doen moslims zelf trouwens om het te voorkomen, want ik krijg niet echt de indruk dat er binnen hun gemeenschap raar of negatief gekeken wordt naar het salafisme. Ik denk zelf dat het aanzien van salafisten stijgende is zowel in als buiten Europa.
Misschien ben je zelf ook wel een achterlijke en gestoorde Marokkaan?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Achterlijke en gestoorde Joden dat het waren, daar heb ik verder niks mee te maken.
Goed plan!quote:Op zondag 4 juni 2017 09:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik stel voor alle moslims een knuffel te geven en het gevoel geven dat ze hier gewoon welkom zijn.
Dat zijn geen echte Joden.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:58 schreef Falco het volgende:
[..]
In WO 2 waren er ook Joden die de Nazi's hielpen bij het oplossen van het jodenprobleem.
Dat ben ik niet gelukkig.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Misschien ben je zelf ook wel een achterlijke en gestoorde Marokkaan?
Ik denk dat de meeste moslims gewoon hun leven willen leiden, zonder zich iedere keer te moeten verantwoorden voor de debiele acties van geradicaliseerde idioten.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:59 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wat doen moslims zelf trouwens om het te voorkomen, want ik krijg niet echt de indruk dat er binnen hun gemeenschap raar of negatief gekeken wordt naar het salafisme. Ik denk zelf dat het aanzien van salafisten stijgende is zowel in als buiten Europa.
En dan gelijk voelen of ze een bomgordel om hebben? Slim.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik stel voor alle moslims een knuffel te geven en het gevoel geven dat ze hier gewoon welkom zijn.
Er staan afschuwelijke dingen in de Koran over ongelovigen. Als je daar geen problemen mee hebt en gewoon een moslim bent ben je veel erger dan een nazi.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen ongenuanceerd en extremistisch op het nazistische af. Yes, I said it.
Goed voorstel, ik zeg doen! Gaan ze bijten, dan moet je wel maatregelen nemen.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik stel voor alle moslims een knuffel te geven
Ja lekker de onschuldige slachtoffers van dezelfde gestoorde mensen aan hun lot overlaten, dat zal ze lerenquote:Op zondag 4 juni 2017 10:02 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zie geen andere oplossing dan de grenzen sluiten en zoveel mogelijk opvang stimuleren in eigen regio.
Ja met grenzen sluiten, sluit je misschien ook voor echte vluchtelingen, maar het is tijd voor harde maatregelen.
Arabieren vormen ook geen groot veiligheidsrisico als je deze aanslagen relativeert. Op cultureel gebied vormen ze een veel groter gevaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste moslims gewoon hun leven willen leiden, zonder zich iedere keer te moeten verantwoorden voor de debiele acties van geradicaliseerde idioten.
En dan wel onder het genot van een heerlijk kopje thee.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit ja
Beter gaat het voortaan alleen maar over posiviteit en negeren we negatieve berichten
Beter dan genocide wat sommige hier willenquote:Op zondag 4 juni 2017 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lekker de onschuldige slachtoffers van dezelfde gestoorde mensen aan hun lot overlaten, dat zal ze leren
True. Maar gezien de hoeveelheid afrekeningen alleen al in ons kleine Nederland is het krijgen van een vuurwapen ook niet onmogelijk. Maar je loopt hier goddank geen Walmart binnen om een doos munities te kopen.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Geen 2nd amendment gelukkig hier in Europa he.
De 1,8 miljoen mensen die op 15 maart j.l. PVV en FvD hebben gestemd zijn de ware verzetshelden. De rest zijn hersendode zombies en extreemlinkse fascisten.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:56 schreef TheJanitor het volgende:
En na decennia aanslagen in het Westen als onze samenlevingen onherkenbaar veranderd zijn en wij allemaal dood of onderworpen, dan kunnen sommige van ons tenminste zichzelf op hun borst kloppen en zeggen: Gelukkig ben ik deugdzaam gebleven.
Minttheequote:Op zondag 4 juni 2017 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan wel onder het genot van een heerlijk kopje thee.
Ook niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Arabieren vormen ook geen groot veiligheidsrisico als je deze aanslagen relativeert. Op cultureel gebied vormen ze een veel groter gevaar.
Grappig he dat voordat de eerste bommen in irak gegooid werden er nooit aanslagen waren in de westerse landen door moslims....heel dat gezeik begon na de irak crisis...quote:Op zondag 4 juni 2017 09:30 schreef Elzies het volgende:
[..]
Dan ben je nog echt onwetend betreffende dit onderwerp. Alsof het louter om bommen zou gaan. Die gasten groeien daar op met bommen en blazen elkaar voortdurend op met bommen. Ze betalen voor onze bommen om ze daar te kunnen gebruiken jegens hun medemoslim.
De meeste doden als gevolg van moslimgeweld vallen juist tussen de moslims zelf. Ze slaan elkaar voortdurend met sektarisch geweld om de oren maar wijzen de VS en Israël steeds als de grote schuldige aan. Bizar toch?
Weinige die weten wat deze man voor heel Europa heeft betekend.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:55 schreef eight het volgende:
[..]
Dit. De naïviteit van onze Europese leiders is werkelijk ongekend.
De lat is wel laag komen te liggen zeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:05 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
De 1,8 miljoen mensen die op 15 maart j.l. PVV en FvD hebben gestemd zijn de ware verzetshelden.
Salafisme heeft niks met de islam te maken? Begrijp ik je nou goed?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:59 schreef Pek het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat heeft verder niks met de islam an sich te maken, begrijp dat nou eens.
Wie wil er genocide dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beter dan genocide wat sommige hier willen
Dus alle moslims zijn een grote homogene groep.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Grappig he dat voordat de eerste bommen in irak gegooid werden er nooit aanslagen waren in de westerse landen door moslims....heel dat gezeik begon na de irak crisis...
Toen was voornamelijk de IRA en europese terreurorganisaties die europa opschrikte met aanslagen....
die bommen die europa nu krijgt zijn wraakacties voor de bommen op moslimlanden
Grappig he
[ afbeelding ]
Ik zou serieus niet weten waarom niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:56 schreef -Strawberry- het volgende:
als je dochter is aangerand wil je ook de dader opknopen aan de hoogste boom, maar dat is toch niet een gepaste straf.
Vast niet iets belangrijksquote:Op zondag 4 juni 2017 10:06 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Weinige die weten wat deze man voor heel Europa heeft betekend.
[ afbeelding ]
Jawel. Een minderwaardige cultuur waar zelden tot nooit iets goeds uit komt. Een vrouwen onderdrukkende en vrijheid hatende cultuur die niet past bij waarden als democratie en vrijheid van meningsuiting. Dat dit niet betekent dat iedere Arabier een terrorist is maakt dit niet anders. Het blijft een middeleeuwse cultuur.quote:
Gewoon kappen met al je insinuaties.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:05 schreef JubaUrbicus het volgende:
Niemand pleit hier in dit topic voor genocide, kap met liegen.
Waar hebben ze dan precies een hekel aan. Salafisten zijn radicaal in hun leer, en die leer is en blijft islamitisch.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:00 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Salafisme wordt hartstikke hard bestreden in Islamitische gemeenschappen, veel moslims hebben ook een grote hekel aan salafisten. (ik zeg dit uit persoonlijke ervaring, kom vaak genoeg in de moskee).
Nee. Nederland moet voor de veiligheid van haar burgers staan. Als ze niet hier binnen mogen, mogen ze dat nog steeds wel in Belgie, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Italie, Zweden, Denemarken, Finland, Luxemburg, Spanje, Portugal, San Marino, Kroatie, Albanie, Griekenland, Bulgarije, Roemenie, Wit Rusland, Estland, Letland, Litouwen of Moldavie.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lekker de onschuldige slachtoffers van dezelfde gestoorde mensen aan hun lot overlaten, dat zal ze leren
Misschien is het een idee als je zelf stopt met liegen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:05 schreef JubaUrbicus het volgende:
Niemand pleit hier in dit topic voor genocide, kap met liegen.
quote:Op zondag 4 juni 2017 09:32 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dit telt zeker bij een hoop personen, maar is het niet juist de plicht van een moslim om een broeder of zuster daar op te blijven aanspreken. Dat vind niemand natuurlijk leuk, maar het is wel een deel en plicht van een moslim.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste moslims gewoon hun leven willen leiden, zonder zich iedere keer te moeten verantwoorden voor de debiele acties van geradicaliseerde idioten.
Kappen met je schijnheilige gedoe, ik zie je duidelijk hinten naar genocide als oplossing voor terrorisme. Dat wil ik niet meer zien.quote:
Gekkies doen een aanslag en half Fok! oppert maatregelen waarbij IS in haar handjes zou wrijven. Als de grenzen dicht gaan en er geen vluchtelingen meer worden toegelaten, dan kan IS veel makkelijker land veroveren en daar hun staat beginnen. Een IS-staat zonder inwoners is namelijk nutteloos.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:02 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zie geen andere oplossing dan de grenzen sluiten en zoveel mogelijk opvang stimuleren in eigen regio.
Ja met grenzen sluiten, sluit je misschien ook voor echte vluchtelingen, maar het is tijd voor harde maatregelen.
Hebben alle VVD'ers Henry Keizer al aangesproken op z'n corruptieschandaal? Waarom toch die dubbele standaard steeds?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dit telt zeker bij een hoop personen, maar is het niet juist de plicht van een moslim om een broeder of zuster daar op te blijven aanspreken. Dat vind niemand natuurlijk leuk, maar het is wel een deel en plicht van een moslim.
Ja en iedereen gaat naar de hemelquote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dit telt zeker bij een hoop personen, maar is het niet juist de plicht van een moslim om een broeder of zuster daar op te blijven aanspreken. Dat vind niemand natuurlijk leuk, maar het is wel een deel en plicht van een moslim.
Ik vind dat katholieken dit ook veel te weinig doen, zelden een random katholiek zich publiekelijk zien verontschuldigen voor het vele kindermisbruik in de kerkquote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet de plicht van een willekeurige moslim om een of andere radicaal, waar hij/zij niks mee te maken heeft, ergens op aan te spreken. Het is ook niet mijn plicht om een rechtse extremist die ik verder totaal niet ken aan te spreken of iets dergelijks.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik ga me ook niet verexcuseren voor al die toetsenbord alt-right wannabe nazis in dit topic.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik hanteer geen dubbele standaard.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hebben alle VVD'ers Henry Keizer al aangesproken op z'n corruptieschandaal? Waarom toch die dubbele standaard steeds?
Jawel.quote:
Ik ben dan echt benieuwd wat jij wel een goede oplossing zou vinden. De huidige werkt namelijk niet blijkbaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:12 schreef NgInE het volgende:
[..]
Gekkies doen een aanslag en half Fok! oppert maatregelen waarbij IS in haar handjes zou wrijven. Als de grenzen dicht gaan en er geen vluchtelingen meer worden toegelaten, dan kan IS veel makkelijker land veroveren en daar hun staat beginnen. Een IS-staat zonder inwoners is namelijk nutteloos.
Vervolgens stemmen op partijen die veiligheidsmaatregelen willen nemen die de vrijheid van de burger beperken en we zijn al een stapje dichter bij IS-stijl Sharia.
Beetje triest dat jij misschien wel de belangrijkste gebeurtenis van dit millennium hebt gemist.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Grappig he dat voordat de eerste bommen in irak gegooid werden er nooit aanslagen waren in de westerse landen door moslims....heel dat gezeik begon na de irak crisis...
Toen was voornamelijk de IRA en europese terreurorganisaties die europa opschrikte met aanslagen....
die bommen die europa nu krijgt zijn wraakacties voor de bommen op moslimlanden
Grappig he
[ afbeelding ]
Oh, jawel hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:06 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Weinige die weten wat deze man voor heel Europa heeft betekend.
[ afbeelding ]
Jawel. Want moslims moeten iets van jou wat de rest van de wereld niet hoeft; verantwoordelijkheid dragen voor extremistische gekken.quote:
Heel ander onderwerp, maar ben het met je eens.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat katholieken dit ook veel te weinig doen, zelden een random katholiek zich publiekelijk zien verontschuldigen voor het vele kindermisbruik in de kerk
Niet echt. Salafisme heeft alles met islam te maken, maar is slechts een zienswijze van een aantal idioten. Ik ken zoveel moslims die gewoon hun ding doen, relaxed, biertje hier, jointje daar. Ook op het werk veel succesvolle moslims die gewoon meedraaien, toffe gasten. Hoge posities ook, doen het goed. Laat die paar kutmarrokaantjes en Syriëgangers dat niet verpesten.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:07 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Salafisme heeft niks met de islam te maken? Begrijp ik je nou goed?
Begrijp je nu waarom je gedachtegang heel naïef is, iets met mensen, scheren en kam?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:16 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Heel ander onderwerp, maar ben het met je eens.
Ik heb niets gemist clownquote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beetje triest dat jij misschien wel de belangrijkste gebeurtenis van dit millennium hebt gemist.
Onwaar. Hier bij de lokale Vindicat moest ook de hele cultuur op de schop vanwege de actie van een individu.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jawel. Want moslims moeten iets van jou wat de rest van de wereld niet hoeft; verantwoordelijkheid dragen voor extremistische gekken.
De islam is totalitair, dat wil er bij sommige nog steeds niet in merk ik wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet de plicht van een willekeurige moslim om een of andere radicaal, waar hij/zij niks mee te maken heeft, ergens op aan te spreken. Het is ook niet mijn plicht om een rechtse extremist die ik verder totaal niet ken aan te spreken of iets dergelijks.
Hoezo werkt onze aanpak niet? Hoeveel aanslagen zijn er al gepleegd in Nederland?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben dan echt benieuwd wat jij wel een goede oplossing zou vinden. De huidige werkt namelijk niet blijkbaar.
De corpora in de rest van Nederland en de wereld ook?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Onwaar. Hier bij de lokale Vindicat moest ook de hele cultuur op de schop vanwege de actie van een individu.
Ik denk dat Theo van Gogh het met je oneens zou zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Nog steeds geen aanslag in Nederland, terwijl alle buren er wel een gehad hebben...veelzeggend
Bij de lokale ...quote:Op zondag 4 juni 2017 10:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Onwaar. Hier bij de lokale Vindicat moest ook de hele cultuur op de schop vanwege de actie van een individu.
Wie zegt dat dat niet gebeurt? Bij de dader van de manchester aanslag in ieder geval wel. En ik kan me voorstellen dat als je als moslim slachtoffers kent, zoals een islamitische vader met twee kinderen die zijn vrouw verloor uit Molenbeek, dat je dan niet zoveel zin hebt om plichtmatig bovenstaande te doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Breng de extremisten nu niet op een ideequote:Op zondag 4 juni 2017 10:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Niet echt. Salafisme heeft alles met islam te maken, maar is slechts een zienswijze van een aantal idioten. Ik ken zoveel moslims die gewoon hun ding doen, relaxed, biertje hier, jointje daar. Ook op het werk veel succesvolle moslims die gewoon meedraaien, toffe gasten. Hoge posities ook, doen het goed. Laat die paar kutmarrokaantjes en Syriëgangers dat niet verpesten.
Nog steeds geen aanslag in Nederland, terwijl alle buren er wel een gehad hebben...veelzeggend
Misschien heb ik mijn chronologie fout, maar ik meen dat dit voor de invasie van Irak was.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb niets gemist clown
De wereld is alleen ingewikkeld voor simpele zielen....
Als iemand mij band lek prikt is de kans groot dat ik zijn band ook ga lek prikken.....
Nee, omdat alle VVD'ers ook corrupt zijn. Net zoals geen enkele moslim problemen heeft met dit soort aanslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hebben alle VVD'ers Henry Keizer al aangesproken op z'n corruptieschandaal? Waarom toch die dubbele standaard steeds?
Nop.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mogen we nog wat gruwelijke beelden plaatsen of kunnen de tere kinderzieltjes dat niet aan?
Begin met het bewapenen van Britse politieagenten. Het is van den zotte dat die alleen een knuppeltje hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben dan echt benieuwd wat jij wel een goede oplossing zou vinden. De huidige werkt namelijk niet blijkbaar.
Wauw. Geloof je dit echt?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef budvar het volgende:
[..]
Nee, omdat alle VVD'ers ook corrupt zijn. Net zoals geen enkele moslim problemen heeft met dit soort aanslagen.
Ik heb het niet over excuseren, maar over het inlichten en onderwijzen van de fouten die sommige moslims maken. Als een moslim iets fout doet, dan is het een taak van zijn broeders om hem weer terug tot de islam te brengen. Dit kan over zowel kleine als grote dingen gaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik ga me ook niet verexcuseren voor al die toetsenbord alt-right wannabe nazis in dit topic.
Omdat de veiligheidsdiensten er bovenop zitten. Als je nu wat kunstmest koopt loop je al de kans in het vizier te komen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef LXIV het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat de aanslagen in het begin van de jaren 00 (New York, London, Madrid etc) zo ontzettend professioneel en spectaculair waren en dat het nu allemaal gepruts in de marge is. Hoe konden ze in die tijd wél aan professionele explosieven komen etc, en zijn ze nu afhankelijk van keukenmessen en bestelbusjes?
Dat was toch dat incidentje met die lone wolf?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat Theo van Gogh het met je oneens zou zijn.
Misschien heb ik mijn chronologie fout, maar ik meen dat dit voor de invasie van Irak was.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb niets gemist clown
De wereld is alleen ingewikkeld voor simpele zielen....
Als iemand mij band lek prikt is de kans groot dat ik zijn band ook ga lek prikken.....
Ohh dus we mogen bij een aanslag in Londen alleen de moslims van Londen aankijken en niet de rest. Moslims hebben een gezamenlijk boekje en massamoordende pedofiele held. Corpora niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
De corpora in de rest van Nederland en de wereld ook?
We kan ook Europa zijn lijkt me.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoezo werkt onze aanpak niet? Hoeveel aanslagen zijn er al gepleegd in Nederland?
Jullie bergijpen mij verkeerd. Ik heb het ergens boven uitgelegd.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jawel. Want moslims moeten iets van jou wat de rest van de wereld niet hoeft; verantwoordelijkheid dragen voor extremistische gekken.
Dat eerste of dat tweede?quote:
Ja, ik weet nog dat die agent die toen bij de aanslag op het Bataclan geëxecuteerd is dat met een glimlach op zijn gezicht liet gebeuren. En al die moslims die omkwamen op 9/11 hebben allemaal dolgelukkige families.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef budvar het volgende:
[..]
Net zoals geen enkele moslim problemen heeft met dit soort aanslagen.
De ooorlog met irak was indirect al begonnen toen de westerse landen ingrepen in Koeweit.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Misschien heb ik mijn chronologie fout, maar ik meen dat dit voor de invasie van Irak was.
Wat voor idee?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Breng de extremisten nu niet op een idee
Goede techneuten zijn zeldzaam.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef LXIV het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat de aanslagen in het begin van de jaren 00 (New York, London, Madrid etc) zo ontzettend professioneel en spectaculair waren en dat het nu allemaal gepruts in de marge is. Hoe konden ze in die tijd wél aan professionele explosieven komen etc, en zijn ze nu afhankelijk van keukenmessen en bestelbusjes?
Gaan we dat dan voor alle bevolkingsgroepen invoeren? Dat ik ook mijn atheïstische tokkieburen ter verantwoording moet gaan roepen? Want ik kan me voorstellen hoe dat gaat aflopen...quote:Op zondag 4 juni 2017 10:21 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik heb het niet over excuseren, maar over het inlichten en onderwijzen van de fouten die sommige moslims maken. Als een moslim iets fout doet, dan is het een taak van zijn broeders om hem weer terug tot de islam te brengen. Dit kan over zowel kleine als grote dingen gaan.
Ahh natuurlijk. Dut wat je eigenlijk zegt was dat moslims wel als eerste schoten.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De ooorlog met irak was indirect al begonnen toen de westerse landen ingrepen in Koeweit.
Nee, dat is niet wat je zei. Je zei dat het 'de plicht' was voor iedere moslim. Dat is gewoon onmogelijk. Maar het is wel een bijzonder makkelijke manier om alle moslims indirect verantwoordelijk te houden voor de daden van een handjevol radicale idioten.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:21 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik heb het niet over excuseren, maar over het inlichten en onderwijzen van de fouten die sommige moslims maken. Als een moslim iets fout doet, dan is het een taak van zijn broeders om hem weer terug tot de islam te brengen. Dit kan over zowel kleine als grote dingen gaan.
Ja ik geloof dat alle VVD'ers corrupt zijn.quote:
In Vauxhall was een steekpartij, maar niet gelinkt aan de terreurdaden.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:23 schreef LXIV het volgende:
Er was toch nog een steekpartij elders? Of waren dat gewoon Marrokanen die ruzie zochten?
Ik weet dat je je al gewonnen geeft maar voor de onoplettende lezers:quote:Op zondag 4 juni 2017 10:21 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat was toch dat incidentje met die lone wolf?
Christenen hebben ook een gezamenlijk boekje en een held met een woedeprobleem. Gaan we dan de lokale pastoor het dorp uitjagen omdat er in Afrika een of andere mongool een terreurcampagne voert in naam van de christelijke god?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ohh dus we mogen bij een aanslag in Londen alleen de moslims van Londen aankijken en niet de rest. Moslims hebben een gezamenlijk boekje en massamoordende pedofiele held. Corpora niet.
Een aanslag in Nederland met buitenlandse achtergrond zou extreem rechts hier nog meer voedingsgrond geven dan dat ik nu al lees af en toequote:
Klopt, maar de basis halen zij uit de islamitische geschriften en overleveringen. Moet er wel bij zeggen dat een kleiner deel van salafisen heel makkelijk andere delen vergeten en hier dus heel slecht mee omgaan, daar vallen vooral de geweldadige salafisten onder.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Niet echt. Salafisme heeft alles met islam te maken, maar is slechts een zienswijze van een aantal idioten.
Sorry, maar dit heeft niks meer met religie te maken dan, zo is de islam ook niet bedoeld. Het is geen flower power religie. Zie moslims trouwens wel graag op die manier omgaan met hun religei.quote:Ik ken zoveel moslims die gewoon hun ding doen, relaxed, biertje hier, jointje daar. Ook op het werk veel succesvolle moslims die gewoon meedraaien, toffe gasten. Hoge posities ook, doen het goed. Laat die paar kutmarrokaantjes en Syriëgangers dat niet verpesten.
Ik verbaas me er nog steeds over. Maar hopelijk hoeven wij het ook niet mee te maken.quote:Nog steeds geen aanslag in Nederland, terwijl alle buren er wel een gehad hebben...veelzeggend
quote:Op zondag 4 juni 2017 10:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik weet dat je je al gewonnen geeft maar voor de onoplettende lezers:
Ja hoeveel mensen zaten er ookweer in de hofstadgroep? 1 toch?
Deze analogie toont toch wel echt een gigantisch gebrek aan perspectief... moet ik het nog uitpakken voor je of snap je het zelf ook wel al?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Christenen hebben ook een gezamenlijk boekje en een held met een woedeprobleem. Gaan we dan de lokale pastoor het dorp uitjagen omdat er in Afrika een of andere mongool een terreurcampagne voert in naam van de christelijke god?
Niet de moslims zijn verantwoordelijk, wel de islam. Deze religie verheerlijkt geweld en is zeer discriminerend jegens ongelovigen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat je zei. Je zei dat het 'de plicht' was voor iedere moslim. Dat is gewoon onmogelijk. Maar het is wel een bijzonder makkelijke manier om alle moslims indirect verantwoordelijk te houden voor de daden van een handjevol radicale idioten.
En dat alle moslims die aanslagen prima vinden?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:24 schreef budvar het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat alle VVD'ers corrupt zijn.
Als alle indicaties zouden zijn dat zo'n 50% van de Europese christenen er dezelfde regressieve wereldbeelden op na zou houden zou dat zeker gebeuren ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Christenen hebben ook een gezamenlijk boekje en een held met een woedeprobleem. Gaan we dan de lokale pastoor het dorp uitjagen omdat er in Afrika een of andere mongool een terreurcampagne voert in naam van de christelijke god?
Ja die ken/kon ik ook totdat het kruidvat ontploft en dan kiest men alsnog voor hun Islam broeders en niet voor het land waar men in opgegroeid is.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Niet echt. Salafisme heeft alles met islam te maken, maar is slechts een zienswijze van een aantal idioten. Ik ken zoveel moslims die gewoon hun ding doen, relaxed, biertje hier, jointje daar. Ook op het werk veel succesvolle moslims die gewoon meedraaien, toffe gasten. Hoge posities ook, doen het goed. Laat die paar kutmarrokaantjes en Syriëgangers dat niet verpesten.
Er zullen vast uitzonderingen zijn maar de uitzondering bevestigd de regel.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
En dat alle moslims die aanslagen prima vinden?
Glazenmaker vindt dat we alle moslims mogen aankijken op de aanslag van enkelingen, omdat ze een gedeeld boekje en dezelfde profeet hebben. Je mag me best uitleggen waarom dat bij christenen plots anders is.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Deze analogie toont toch wel echt een gigantisch gebrek aan perspectief... moet ik het nog uitpakken voor je of snap je het zelf ook wel al?
Praat je weleens met moslims?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:29 schreef budvar het volgende:
[..]
Er zullen vast uitzonderingen zijn maar de uitzondering bevestigd de regel.
Spijker. Kop. Kan zo op een tegeltjequote:Op zondag 4 juni 2017 10:27 schreef Avinus het volgende:
[..]
Deze religie verheerlijkt geweld en is zeer discriminerend jegens ongelovigen.
Sarcasme is je vreemd? Apartquote:Op zondag 4 juni 2017 10:25 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik weet dat je je al gewonnen geeft maar voor de onoplettende lezers:
Ja hoeveel mensen zaten er ookweer in de hofstadgroep? 1 toch?
Een held met een woedeprobleem? Je bedoelt toch niet die held van heb uw naaste lief en de vijand de andere wang toekeren en wie zonder zonde is werpe de eerste steen?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De moslimwereld moet nog een renaissance doormaken en die gaat alleen maar tot stand komen via interne discussie en actie. Door een significant gedeelte van de populatie. De christelijke wereld heeft die arbeid al verricht.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Glazenmaker vindt dat we alle moslims mogen aankijken op de aanslag van enkelingen, omdat ze een gedeeld boekje en dezelfde profeet hebben. Je mag me best uitleggen waarom dat bij christenen plots anders is.
Dat hoef je mij niet te vertellen. Ik vind het fijn en er zou mee aandacht moeten krijgen in de media.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet gebeurt? Bij de dader van de manchester aanslag in ieder geval wel. En ik kan me voorstellen dat als je als moslim slachtoffers kent, zoals een islamitische vader met twee kinderen die zijn vrouw verloor uit Molenbeek, dat je dan niet zoveel zin hebt om plichtmatig bovenstaande te doen.
Zo jammer dat men niet begrijpt dat moslims en niet-moslims hierin gelijk zijn. Terreur maakt slachtoffers aan beide kanten.
Nee want ik ben mijn leven lief.quote:
Nee, dat zou niet gebeuren. Sterker nog, er zijn zelfs politici die vinden dat we de christelijke achterlijkheid, in de vorm van 'onze judeo-christelijke normen en waarden' moeten verankeren in de Grondwet.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als alle indicaties zouden zijn dat zo'n 50% van de Europese christenen er dezelfde regressieve wereldbeelden op na zou houden zou dat zeker gebeuren ja.
We zijn beter voorbereid:quote:Op zondag 4 juni 2017 10:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk verbaasd dat het nog niet gebeurd is.
Vrijwel alle religies, en vooral de abrahamistische religies zijn dat. Het zijn voornamelijk de sociaal economische omstandigheden dat men terug grijpt naar de extreme opvattingen en deze in de praktijk brengt. Als het enkel vanwege religie zou zijn was het midwesten van de USA ook een sharia staat.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:27 schreef Avinus het volgende:
[..]
Niet de moslims zijn verantwoordelijk, wel de islam. Deze religie verheerlijkt geweld en is zeer discriminerend jegens ongelovigen.
Juist niet vandaar dat ik expliciet aangaf dat ik snapte dat je je al gewonnen gaf. Maar er zijn veel lezers op fok die sarcasme niet begrijpen dus ik pakte het nog even wat verder uit.quote:
Inderdaad, ik ook niet. Van Gogh is alweer 12 jaar geleden, en dat was dan nog een enkel persoon en een bn'er die structureel 'kritiek' had op islam.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk verbaasd dat het nog niet gebeurd is.
twitter:mgarschagen twitterde op zondag 04-06-2017 om 10:31:53Politiecommandant Cressida Dick: dodental aanslag Londen staat nu op zeven. reageer retweet
Gaan ze een aanslag op het Kruidvat plegen?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:28 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja die ken/kon ik ook totdat het kruidvat ontploft en dan kiest men alsnog voor hun Islam broeders en niet voor het land waar men in opgegroeid is.
Godsdienst/burgeroorlogen zijn de wreedste en meest onverwachte oorlogen die er zijn. Je kan letterlijk niemand meer vertrouwen.
Het is je vergevenquote:Op zondag 4 juni 2017 10:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Juist niet vandaar dat ik expliciet aangaf dat ik snapte dat je je al gewonnen gaf. Maar er zijn veel lezers op fok die sarcasme niet begrijpen dus ik pakte het nog even wat verder uit.
Wellicht vind de rest van wereld Nederland niet zo belangrijk als wij denken. Net als Denemarken of Portugal of zo.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:31 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook niet. Van Gogh is alweer 12 jaar geleden, en dat was dan nog een enkel persoon en een bn'er die structureel 'kritiek' had op islam.
Nederland doet volgens mij altijd mee aan die ''vredes'' missies in het Midden- Oosten.
Wellicht dat onze inlichtingendiensten etc. het toch goed voor elkaar hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |