Als ik in de trein zit probeer ik wat bronnen aan te halen. Half uurtje ongeveerquote:Op zondag 4 juni 2017 09:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gezien het aantal aanslagen in Europa en het aantal moslims dat hier woont, zal het echt geen 1% zijn.
Tja allemaal verhuizen naar een ander land lost het probleem ook op. Of zelfmoord plegen en het land schenken aan IS.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:18 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Het is zeer efficiënt en het kan snel het probleem oplossen, dat is een feit. Of het smakelijk is of niet is natuurlijk een ander verhaal. Of het verkeerd is of niet is ook weer een ander verhaal.
Het accepteren is ook een oplossing.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:19 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Er bestaat geen andere oplossing behalve dan deze 2....
*insert stad*. Stond nog onder z'n copy - paste.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:21 schreef wolkentoetje het volgende:
En Mark is ook ontwaakt:twitter:MinPres twitterde op zondag 04-06-2017 om 08:24:43Londen rouwt na weer een laffe aanslag. En wij rouwen mee. Onze gedachten en ons hart zijn bij de slachtoffers en nabestaanden. reageer retweet
Gek hé!quote:Op zondag 4 juni 2017 09:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Man man, aanslagen halen echt het slechtste in de mensen naar boven en dan niet alleen bij de aanslagplegers.
Om te kotsen. Dikke doei.
Wil je het normaal noemen?quote:
Het lijkt wel alsof men over de veestapen tijdens een uitbraak van mond- en klauwzeer praat.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Aanslagen zijn verschrikkelijk. Maar het is wel oké om mensen te deporteren en te vermoorden vanwege 'preventie'. Want Hey, het zijn maar moslims.
Dan is het nog "ach die zielige beesten".quote:Op zondag 4 juni 2017 09:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof men over de veestapen tijdens een uitbraak van mond- en klauwzeer praat.
Sterker nog, de meeste slachtoffers zijn moslims. Goeie postquote:Op zondag 4 juni 2017 09:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil je het normaal noemen?
Moet ik nog even aanhalen dat moslims ook slachtoffer zijn van IS? En helpen IS bevechten? En dat deze verdeeldheid precies het doel is van terrorisme? En dat je met dit soort uitlatingen juist discriminatie en radicalisering in de hand werkt?
Oké fijn.
Dan ben je nog echt onwetend betreffende dit onderwerp. Alsof het louter om bommen zou gaan. Die gasten groeien daar op met bommen en blazen elkaar voortdurend op met bommen. Ze betalen voor onze bommen om ze daar te kunnen gebruiken jegens hun medemoslim.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad niets te maken met religie
Het heett te maken met bommen die op Irak, afghanistan, koeweit en syrie zijn gegooid de afgelopen 30 jaar...
Geen 2nd amendment gelukkig hier in Europa he.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:30 schreef Twiitch het volgende:
Nou, gelukkig sprongen die honden met messen uit hun bus en niet met kalashnikovs ofzo
Het doel van deze aanslag en vele andere is een persoonlijk doel, deze moslims geloven dat ze hierdoor hun tijd in de 'hel' drastisch verkorten omdat hun godje deze moorden beloond.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
...
En dat deze verdeeldheid precies het doel is van terrorisme?
...
Vergeet de christenen niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:30 schreef Falco het volgende:
Kom op he, in Kabul zijn de afgelopen week 10 keer zoveel moslims om het leven gekomen bij aanslagen. En dan nog alle 1,5 miljard moslims over een kam willen scheren en genocide op hen plegen.
Genocide is een oplossing zoals ik zei, of ik achter deze oplossing sta of niet is een andere discussie. De vraag die aan mij gesteld werd was of ik een oplossing had voor dit probleem. Genocide is eeuwenlang een sterk en efficiënt middel geweest om probleemvolkeren buiten de grenzen te houden. Turkije is daar een goed voorbeeld van.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:30 schreef Falco het volgende:
Kom op he, in Kabul zijn de afgelopen week 10 keer zoveel moslims om het leven gekomen bij aanslagen. En dan nog alle 1,5 miljard moslims over een kam willen scheren en genocide op hen plegen.
Het enigste wat we kunnen doen na zo'n drama, maar ik ben er een beetje klaar mee.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:21 schreef wolkentoetje het volgende:
En Mark is ook ontwaakt:twitter:MinPres twitterde op zondag 04-06-2017 om 08:24:43Londen rouwt na weer een laffe aanslag. En wij rouwen mee. Onze gedachten en ons hart zijn bij de slachtoffers en nabestaanden. reageer retweet
Sta je er achter?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:32 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Genocide is een oplossing zoals ik zei, of ik achter deze oplossing sta of niet is een andere discussie. De vraag die aan mij gesteld werd was of ik een oplossing had voor dit probleem. Genocide is eeuwenlang een sterk en efficiënt middel geweest om probleemvolkeren buiten de grenzen te houden. Turkije is daar een goed voorbeeld van.
Toch nog redelijk vroeg op, zo op de zondag. Kudos, Markquote:Op zondag 4 juni 2017 09:21 schreef wolkentoetje het volgende:
Je gaat wel een probleempje krijgen met je eigen bevolking (of nou ja, het deel dat je niet uitgemoord hebt, want een deel van je eigen bevolking vermoord je met je genocideplan ook) als je even anderhalf miljard mensen executeert, gok ik dan. Dus ja, kun je er nog honderden miljoenen aan gaan vallen, schiet niet op allemaal. Buiten dat het moreel natuurlijk een tikkeltje verwerpelijk is.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:32 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Genocide is een oplossing zoals ik zei, of ik achter deze oplossing sta of niet is een andere discussie. De vraag die aan mij gesteld werd was of ik een oplossing had voor dit probleem. Genocide is eeuwenlang een sterk en efficiënt middel geweest om probleemvolkeren buiten de grenzen te houden. Turkije is daar een goed voorbeeld van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |