De aanslagen in Europa zijn 100% gericht op onze manier van leven.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil je het normaal noemen?
Moet ik nog even aanhalen dat moslims ook slachtoffer zijn van IS? En helpen IS bevechten? En dat deze verdeeldheid precies het doel is van terrorisme? En dat je met dit soort uitlatingen juist discriminatie en radicalisering in de hand werkt?
Oké fijn.
Moraliteit is voor wegkijkende, terroristenknuffelende policor gutmenschen, gok ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je gaat wel een probleempje krijgen met je eigen bevolking (of nou ja, het deel dat je niet uitgemoord hebt, want een deel van je eigen bevolking vermoord je met je genocideplan ook) als je even anderhalf miljard mensen executeert, gok ik dan. Dus ja, kun je er nog honderden miljoenen aan gaan vallen, schiet niet op allemaal. Buiten dat het moreel natuurlijk een tikkeltje verwerpelijk is.
Geen commentaar omdat het antwoord obvious is. Ik ben tegen genocide....quote:Op zondag 4 juni 2017 09:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Nouja, is toch geen moeilijke vraag?
Of ben je bang voor de AIVD?
Denk als een van jouw kinderen of geliefden hier zou omkomen als gevolg van een terroristische aanslag je niet zulke naïeve vergelijkingen zou maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:30 schreef Falco het volgende:
Kom op he, in Kabul zijn de afgelopen week 10 keer zoveel moslims om het leven gekomen bij aanslagen. En dan nog alle 1,5 miljard moslims over een kam willen scheren en genocide op hen plegen.
Zo denk ik er ook over. IS heeft iets van "jullie" bombarderen ons continu...weet je wat..dan gaan we het strijdveld verbreden naar Europa. Zo simpel is. Vechten we het uit in het M-O, dan vechten we het ook uit in Europa. Oog om oog, tand om tand. Wat ze op het NOS journaal niet vertellen hoe ongelofelijk veel bommen en granaten door Amerikaanse en Europese vliegtuigen en drones op het M-O wordt gedropt. Veel meer dan Europa nu aan aanslagen meemaakt.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:28 schreef JubaUrbicus het volgende:
Uiteraard hebben dit soort aanslagen in het westen en elders vooral te maken met de politiek die is bedreven in het midden oosten in de afgelopen 20 jaar. Natuurlijk zullen deze terroristen hier en daar steun vinden in Islamitische theologie en theologen, maar de kern van dit probleem zit wat mij betreft dieper dan theologie. De Islamitische Staat is een resultaat van seculiere Baathisten die een insurgency begonnen zijn in Irak tegen de westerse invaders (Amerika en haar bondgenoten), wat mij betreft ook een insugercy was die ik steunde en eigenlijk nog steeds tot op een bepaald niveau steun (maar het bestaat niet meer).
Deze gasten zijn in die 10 jaar tijdens de Amerikaanse bezetting gewoon hartstikke geradicaliseerd en hartstikke 'battle hardened' geworden. Aanslagen plegen tegen je vijanden wordt dan op den duur kinderspel voor hun. Nu hebben diezelfde gasten een de facto staat weten te creëren en worden ze sinds 2014 24/7 gebombardeerd, ondertussen hebben ze zich zo goed kunnen presenteren naar de wereld dat zij vele politieke volgelingen hebben gekregen die over en nergens in de wereld wonen (ook in Nederland uiteraard).
Nu roepen ze op om aanslagen te plegen in landen die actief deelnemen in de airstrikes tegen hun steden. Ik bedoel.... Het zit veel simpeler dan men denkt, een kat in het nauw maakt rare sprongen.
twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 04-06-2017 om 09:36:23Londen, Manchester, Berlijn, Nice, Parijs enz er zullen steeds opnieuw aanslagen komen tot we de islam als oorzaak… https://t.co/x2xgfeDMdU reageer retweet
Vergeet englinks niet. Want ja, dat ben je als je in het midden zit natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Moraliteit is voor wegkijkende, terroristenknuffelende policor gutmenschen, gok ik.
quote:Op zondag 4 juni 2017 09:38 schreef Homey het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. IS heeft iets van "jullie" bombarderen ons continu...weet je wat..dan gaan we het strijdveld verbreden naar Europa. Zo simpel is. Vechten we het uit in het M-O, dan vechten we het ook uit in Europa. Oog om oog, tand om tand. Wat ze op het NOS journaal niet vertellen hoe ongelofelijk veel bommen en granaten door Amerikaanse en Europese vliegtuigen en drones op het M-O wordt gedropt. Veel meer dan Europa nu aan aanslagen meemaakt.
"terroristenknuffelende policor gutmenschen"quote:Op zondag 4 juni 2017 09:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Moraliteit is voor wegkijkende, terroristenknuffelende policor gutmenschen, gok ik.
Forummod, is dat de vliegende keep zoals Schmoopy eerst was? Dan valt er hier wel wat te behalen.quote:
Nee users die een topic ingaan niet om mee te discussiëren maar puur om andere users met een mening aan te vallen en belachelijk te maken. En dat non-stop zonder zelf met een oplossing te komen.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vervelend he, users die niet staan te klappen als iemand pleit voor genocide?
Nee, ik kom niet zo vaak meer op FOK! Ben ik niet rechts genoeg voor.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
"terroristenknuffelende policor gutmenschen"![]()
![]()
Heb je een macro voor dit soort termen?
Neequote:Op zondag 4 juni 2017 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forummod, is dat de vliegende keep zoals Schmoopy eerst was?
Ben je ook zo praten als het om je eigen familie of vriendengroep gaat?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Aanslagen zijn verschrikkelijk. Maar het is wel oké om mensen te deporteren en te vermoorden vanwege 'preventie'. Want Hey, het zijn maar moslims.
Zal er een clubje zijn van mannen met baarden ofzo?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:39 schreef Perrin het volgende:
Mensen aangereden en daarna hun kelen doorgesneden. Er is sprake van vijf daders, waarvan drie neergeschoten.
Die verwarde eenlingen weten zich verdomd goed te organiseren. Wat zou toch de verbindende factor zijn? Islam kan het nooit wezen natuurlijk.
Als het wel om je eigen vriendengroep gaat ga je toch ook niet roepen dat anderhalf miljard mensen maar dood moeten? Of hoe zie je dat voor je?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:40 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ben je ook zo praten als het om je eigen familie of vriendengroep gaat?
Oh.quote:
Helaas wel ja, na elke aanslag kan je wederom alle naïevelingen wijzen op hun gedrag. Copy paste. Het houdt niet op, niet vanzelf. Maar stug blijven doorgaan met miljoenen migranten ophalen hoor, want daar zitten nooit de probleemgevallen tussen! En joh, als dr een aanslagje is doen we een tweet de deur uit en slapen we lekker door!quote:Op zondag 4 juni 2017 09:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Vind je je postings zelf ook niet voorspelbaar?
Dan hebben ze een hele goede reden om de jihad uit te roepen.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
IS zal in ieder geval in z'n handjes wrijven als wij besluiten onschuldige moslims uit te moorden. Koren op de molen van die gekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |