Een aantal posten er blijkbaar ook hier. En ze praten o.a. genocide goed.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:37 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Wat hebben nazi's hier nou mee van doen?
Het overgrote deel van de nazi's leefden gewoon hun eigen leven hoor! Het was maar een kleine radicale groep wat tereur pleegde, etc en bla bla
Ben jij ook zo praten?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:40 schreef Odaiba het volgende:
Ben je ook zo praten als het om je eigen familie of vriendengroep gaat?
Ik weet niet hoe ik zal reageren.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het wel om je eigen vriendengroep gaat ga je toch ook niet roepen dat anderhalf miljard mensen maar dood moeten? Of hoe zie je dat voor je?
Hoezo staat deporteren uit Nederland/Europa gelijk aan dat alle moslims dood zouden moeten?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als het wel om je eigen vriendengroep gaat ga je toch ook niet roepen dat anderhalf miljard mensen maar dood moeten? Of hoe zie je dat voor je?
Er is dan ook geen oplossing. Je kunt het hooguit proberen te voorkomen door inlichtingendiensten hun werk te laten doen en radicalisering de kop in te drukken.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nee users die een topic ingaan niet om mee te discussiëren maar puur om andere users met een mening aan te vallen en belachelijk te maken. En dat non-stop zonder zelf met een oploossing te komen.
Valt een beetje heel erg op.
Haha ik dacht aan twee dingen waarschijnlijk,quote:Op zondag 4 juni 2017 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij ook zo praten?
Kijk maar uit dat je niet gegenocideerd wordt.
Haha.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:43 schreef Odaiba het volgende:
Haha ik dacht aan twee dingen waarschijnlijk,
Ben echt benieuwd hoeveel mensen anders gaan denken als er eens een goede aanslag in Nederland komt met wat familieleden die uit elkaar zijn gescheurd. Kijken hoeveel mensen dan nog tijdens hun rouwmomentje de vergelijking maken met Irak enzo.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:37 schreef Elzies het volgende:
[..]
Denk als een van jouw kinderen of geliefden hier zou omkomen als gevolg van een terroristische aanslag je niet zulke naïeve vergelijkingen zou maken.
Alsof je daarmee de aanslagen hier in het Westen kunt rechtvaardigen of weg bagatelliseren. Wat een naïef wensdenken.
Punt is dat het voor Nederland nog steeds een gevoel van een ver van mijn bed show is. Totdat het ook hier een keer toeslaat. Denk dat de discussies op inhoud dan heel anders gaan worden. Heb het op een Belgisch forum meegemaakt waar gelijkgestemden zoals jij na die aanslagen in België totaal omdraaide in hun voormalige opvattingen hierover.
Wat is jullie mening dan over de aanslag zelf?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is dan ook geen oplossing. Je kunt het hooguit proberen te voorkomen door inlichtingendiensten hun werk te laten doen en radicalisering de kop in te drukken.
Maar jij ziet natuurlijk liever dat dit topic louter wordt bevolkt door users die moslims lopen te bashen.
We waren anders aardig goed in het buiten houden van moslims in onze hele Europese geschiedenis, dan hoeven we ook niet zo veel geld uit te geven aan inlichtingendiensten om al die tijdbommen in de gaten te houden.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is dan ook geen oplossing. Je kunt het hooguit proberen te voorkomen door inlichtingendiensten hun werk te laten doen en radicalisering de kop in te drukken.
Maar jij ziet natuurlijk liever dat dit topic louter wordt bevolkt door users die moslims lopen te bashen.
Niet doen, nooitquote:
Het OM gaat het druk krijgen met dit topicquote:Op zondag 4 juni 2017 09:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoeveel mensen anders gaan denken als er eens een goede aanslag in Nederland komt met wat familieleden die uit elkaar zijn gescheurd. Kijken hoeveel mensen dan nog tijdens hun rouwmomentje de vergelijking maken met Irak enzo.
Nazi's? Wat een achterhaald gedrocht is het ook om met die term te smijten. Nazi's bestaan niet meer.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een aantal posten er blijkbaar ook hier. En ze praten o.a. genocide goed.
Je weet dat er hier al een hoop wonen?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:44 schreef Odaiba het volgende:
[..]
We waren anders aardig goed in het buiten houden van moslims in onze hele Europese geschiedenis, dan hoeven we ook niet zo veel geld uit te geven aan inlichtingendiensten om al die tijdbommen in de gaten te houden.
brugquote:Op zondag 4 juni 2017 09:43 schreef nostra het volgende:
Dat dwangmatige idee dat een 'oplossing' iets binairs is als in een keuze tussen nooit meer een moslim die een aanslag pleegt of een hele samenleving die ontwricht door het leven gaat. Tja, als dat je beperkte keuzeruimte is, dan kom je met dat soort oplossingen voor de brug inderdaad.
Kijk hem dreigen dan. Ga je zelf aangifte doen?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:45 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het OM gaat het druk krijgen met dit topic
Ja, grote fout. Velen willen terug trouwens, dus laten we ze een handje helpen.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet dat er hier al een hoop wonen?
• Kappen met leden van dat bloeddorstige geloof te importeren.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er ook een nare smaak van in mijn mond.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Genocide is dan wel de oplossing voor de schaarste op werkgelegenheidsgebied en huisvesting, fileprobleem is er ook niet meer, kinderboerderijtjes en zwembaden zijn een stukje veiliger en Chinezen kunnen ook echt wel een broodje shoarma maken maar toch knaagt er iets verkeerds aan deze oplossing
Ah, je wilt dat iedereen even plichtmatig meldt hoe erg dit is? Heb je die bevestiging echt nodig?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:44 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat is jullie mening dan over de aanslag zelf?
Ik zie alleen maar commentaar op ander commentaar?
dit gaat zo door tot aan de volgende aanslag en dan krijgen we in dat topic weer hetzelfde kansloze gelul.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, dit topic gaat echt nergens meer over. Slotje.
Onrealistisch aldus Koos. Grenzen moeten open blijven!quote:Op zondag 4 juni 2017 09:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
• Kappen met leden van dat bloeddorstige geloof te importeren.
• Toegeven dat het volproppen van Europa met miljoenen moslims misschien niet een van de betere ideeën was.
• Verbieden van en keihard jagen op georganiseerd religieus extremisme.
Dat is inderdaad nog wel een klein dingetje ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:35 schreef heywoodu het volgende:
Buiten dat het moreel natuurlijk een tikkeltje verwerpelijk is.
Aha, een verbod. Dat zal ze leren.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
• Kappen met leden van dat bloeddorstige geloof te importeren.
• Toegeven dat het volproppen van Europa met miljoenen moslims misschien niet een van de betere ideeën was.
• Verbieden van en keihard jagen op georganiseerd religieus extremisme.
quote:Op zondag 4 juni 2017 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Genocide is dan wel de oplossing voor de schaarste op werkgelegenheidsgebied en huisvesting, fileprobleem is er ook niet meer, kinderboerderijtjes en zwembaden zijn een stukje veiliger en Chinezen kunnen ook echt wel een broodje shoarma maken maar toch knaagt er iets verkeerds aan deze oplossing
Goede analyse.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:43 schreef nostra het volgende:
Dat dwangmatige idee dat een 'oplossing' iets binairs is als in een keuze tussen nooit meer een moslim die een aanslag pleegt of een hele samenleving die ontwricht door het leven gaat. Tja, als dat je beperkte keuzeruimte is, dan kom je met dat soort oplossingen voor de brug inderdaad.
Inderdaad. Tijd voor actie ipv met de billen omhoog lijdzaam toezien hoe Europa verandert in het zoveelste islamitische slagveld.quote:
Dreigen?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kijk hem dreigen dan. Ga je zelf aangifte doen?
Totdat het familie of vrienden van je zijn. Dan is het ineens heel serieus.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:50 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Zeg nou zelf een aanslag waar maar 6 doden vallen, kun je toch nauwelijks serieus nemen!
Ik schat de kans ook significant groter in dat de bangvoordeislamclub Europa in het verderf stort dan dat radicale moslims iedereen zomaar vermoorden voor de lolquote:Op zondag 4 juni 2017 09:48 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ja, ik krijg er ook een nare smaak van in mijn mond.
Moet je daar echt naar vragen? Spreekt toch voor zich lijkt me?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:44 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Wat is jullie mening dan over de aanslag zelf?
Ik zie alleen maar commentaar op ander commentaar?
Ik denk dat we inderdaad beter een geblinddoekte islamiet op een plein kunnen knuffelen. Scherp in de gaten houden dat we niet te ongenuanceerd reageren op extremisme. Ieder heeft immers recht op een mening. Allemaal een kaarsje branden en onze facebookpagina aanpassen naar een foto van een brug. Dan zal er vast de volgende keer niks meer gebeuren.quote:
Tuurlijkquote:Op zondag 4 juni 2017 09:37 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Geen commentaar omdat het antwoord obvious is. Ik ben tegen genocide....
Je wil het OM erbij halen toch. Denk je dat ze een 24/7 activity monitor hebben op dit topic? Nee he, dus zul je zelf actie moeten ondernemen.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 09:46 schreef UitStraling het volgende:
Punt is dat de radicale islam in feite al verboden is. Haatimams kunnen worden uitgezet en extremisten worden gevolgd.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Inderdaad. Tijd voor actie ipv met de billen omhoog lijdzaam toezien hoe Europa verandert in het zoveelste islamitische slagveld.
Vergeet het obligate 'Imagine' niet op piano's in stations.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk dat we inderdaad beter een geblinddoekte islamiet op een plein kunnen knuffelen. Scherp in de gaten houden dat we niet te ongenuanceerd reageren op extremisme. Ieder heeft immers recht op een mening. Allemaal een kaarsje branden en onze facebookpagina aanpassen naar een foto van een brug. Dan zal er vast de volgende keer niks meer gebeuren.
#prayforcity tag, je foto veranderen naar de kleur van de vlag en dan heb je je plicht wel gedaan!quote:Op zondag 4 juni 2017 09:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk dat we inderdaad beter een geblinddoekte islamiet op een plein kunnen knuffelen. Scherp in de gaten houden dat we niet te ongenuanceerd reageren op extremisme. Ieder heeft immers recht op een mening. Allemaal een kaarsje branden en onze facebookpagina aanpassen naar een foto van een brug. Dan zal er vast de volgende keer niks meer gebeuren.
Ik ben een moslim en een 3e generatie allochtoon, waarom zou ik een genocide op mezelf willen plegen?quote:
Niks te vrezen, lijkt me. Vrijheid van meningsuiting stopt tenslotte pas bij oproepen tot geweld enneh...quote:Op zondag 4 juni 2017 09:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je wil het OM erbij halen toch. Denk je dat ze een 24/7 activity monitor hebben op dit topic? Nee he, dus zul je zelf actie moeten ondernemen.
Natuurlijk moet je die aanslagen niet melden. Stel je voor dat de islam negatief in het nieuws komt.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:50 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Een "aanslag" van niks. Onvoorstelbaar dat er zoveel aandacht is voor dergelijke lieden. Gewoon negeren, dan zullen er ook minder mensen op het idee komen. Dit is gewoon aandacht vragen op een negatieve manier, net als mensen die voor de trein springen. Door hier nu weer zoveel aandacht aan te schenken raken er ook weer mensen geinspireerd. Zeg nou zelf een aanslag waar maar 6 doden vallen, kun je toch nauwelijks serieus nemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |