Ik zeg alleen dat ze het druk gaan krijgen met dit topicquote:Op zondag 4 juni 2017 09:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je wil het OM erbij halen toch. Denk je dat ze een 24/7 activity monitor hebben op dit topic? Nee he, dus zul je zelf actie moeten ondernemen.
By far de beste manier om dit soort geweld te bestrijden!quote:Op zondag 4 juni 2017 09:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vergeet het obligate 'Imagine' niet op piano's in stations.
Neuh, vooral inzetten op preventie. Probeer te voorkomen dat jongeren radicaliseren. Herken de signalen als iemand doordraait en grijp in.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk dat we inderdaad beter een geblinddoekte islamiet op een plein kunnen knuffelen. Scherp in de gaten houden dat we niet te ongenuanceerd reageren op extremisme. Ieder heeft immers recht op een mening. Allemaal een kaarsje branden en onze facebookpagina aanpassen naar een foto van een brug. Dan zal er vast de volgende keer niks meer gebeuren.
Dit. De naïviteit van onze Europese leiders is werkelijk ongekend.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Inderdaad. Tijd voor actie ipv met de billen omhoog lijdzaam toezien hoe Europa verandert in het zoveelste islamitische slagveld.
Dat zegt ie toch helemaal nietquote:Op zondag 4 juni 2017 09:55 schreef Avinus het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je die aanslagen niet melden. Stel je voor dat de islam negatief in het nieuws komt.
Naar slachtoffers moet je toch njet luisteren voor oplossingen. Die zijn altijd te extreem, en logisch ook. Klinkt hard maar is wel zo. Ik bedoel, als je dochter is aangerand wil je ook de dader opknopen aan de hoogste boom, maar dat is toch niet een gepaste straf.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Totdat het familie of vrienden van je zijn. Dan is het ineens heel serieus.
Als je het zo bekijkt, dan hebben we de oorlog al verloren.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is dat de radicale islam in feite al verboden is. Haatimams kunnen worden uitgezet en extremisten worden gevolgd.
Geen idee wat je nog meer wil verbieden.
Niks over de daders of hun afkomst vermelden! Dat kan stigmatiserend werken!quote:Op zondag 4 juni 2017 09:55 schreef Avinus het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je die aanslagen niet melden. Stel je voor dat de islam negatief in het nieuws komt.
Mail ze ff, dan heb je je plicht als bezorgde burger weer gedaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:55 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ze het druk gaan krijgen met dit topic
Wel in het Arabisch danquote:Op zondag 4 juni 2017 09:56 schreef TheJanitor het volgende:
En na decennia aanslagen in het Westen als onze samenlevingen onherkenbaar veranderd zijn en wij allemaal dood of onderworpen, dan kunnen sommige van ons tenminste zichzelf op hun borst kloppen en zeggen: Gelukkig ben ik deugdzaam gebleven.
In WO 2 waren er ook Joden die de Nazi's hielpen bij het oplossen van het jodenprobleem.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:54 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik ben een moslim en een 3e generatie allochtoon, waarom zou ik een genocide op mezelf willen plegen?
KoosVogels stelt een terechte vraag en ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar jouw antwoord.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:56 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, dan hebben we de oorlog al verloren.
Er is nogal een verschil tussen ongenuanceerd en extremistisch op het nazistische af. Yes, I said it.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk dat we inderdaad beter een geblinddoekte islamiet op een plein kunnen knuffelen. Scherp in de gaten houden dat we niet te ongenuanceerd reageren op extremisme. Ieder heeft immers recht op een mening. Allemaal een kaarsje branden en onze facebookpagina aanpassen naar een foto van een brug. Dan zal er vast de volgende keer niks meer gebeuren.
Laat die vraag even tot je doordringen inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:54 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Ik ben een moslim en een 3e generatie allochtoon, waarom zou ik een genocide op mezelf willen plegen?
Wat doen moslims zelf trouwens om het te voorkomen, want ik krijg niet echt de indruk dat er binnen hun gemeenschap raar of negatief gekeken wordt naar het salafisme. Ik denk zelf dat het aanzien van salafisten stijgende is zowel in als buiten Europa.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, vooral inzetten op preventie. Probeer te voorkomen dat jongeren radicaliseren. Herken de signalen als iemand doordraait en grijp in.
Die aanpak werkt trouwens behoorlijk in Nederland.
Terwijl ze opgesloten zaten in concentratiekampen ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:58 schreef Falco het volgende:
[..]
In WO 2 waren er ook Joden die de Nazi's hielpen bij het oplossen van het jodenprobleem.
Mee eens, maar dat heeft verder niks met de islam an sich te maken, begrijp dat nou eens.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:54 schreef Odaiba het volgende:
[..]
We moeten het salafisme zeker bestrijden op welk front dan ook.
Mee eens, er zit hier meer haat en angst in de allochtone maatschappij dan dat we werkelijk contant in dreiging leven van een interne aanslag door de eigen moslimbevolking, praten, begeleiden en keuzes bieden is zo slecht nog niet blijkbaarquote:Op zondag 4 juni 2017 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, vooral inzetten op preventie. Probeer te voorkomen dat jongeren radicaliseren. Herken de signalen als iemand doordraait en grijp in.
Die aanpak werkt trouwens behoorlijk in Nederland.
Salafisme wordt hartstikke hard bestreden in Islamitische gemeenschappen, veel moslims hebben ook een grote hekel aan salafisten. (ik zeg dit uit persoonlijke ervaring, kom vaak genoeg in de moskee).quote:Op zondag 4 juni 2017 09:59 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wat doen moslims zelf trouwens om het te voorkomen, want ik krijg niet echt de indruk dat er binnen hun gemeenschap raar of negatief gekeken wordt naar het salafisme. Ik denk zelf dat het aanzien van salafisten stijgende is zowel in als buiten Europa.
Misschien ben je zelf ook wel een achterlijke en gestoorde Marokkaan?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:59 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Achterlijke en gestoorde Joden dat het waren, daar heb ik verder niks mee te maken.
Goed plan!quote:Op zondag 4 juni 2017 09:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik stel voor alle moslims een knuffel te geven en het gevoel geven dat ze hier gewoon welkom zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |