Dus alle moslims zijn een grote homogene groep.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Grappig he dat voordat de eerste bommen in irak gegooid werden er nooit aanslagen waren in de westerse landen door moslims....heel dat gezeik begon na de irak crisis...
Toen was voornamelijk de IRA en europese terreurorganisaties die europa opschrikte met aanslagen....
die bommen die europa nu krijgt zijn wraakacties voor de bommen op moslimlanden
Grappig he
[ afbeelding ]
Ik zou serieus niet weten waarom niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:56 schreef -Strawberry- het volgende:
als je dochter is aangerand wil je ook de dader opknopen aan de hoogste boom, maar dat is toch niet een gepaste straf.
Vast niet iets belangrijksquote:Op zondag 4 juni 2017 10:06 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Weinige die weten wat deze man voor heel Europa heeft betekend.
[ afbeelding ]
Jawel. Een minderwaardige cultuur waar zelden tot nooit iets goeds uit komt. Een vrouwen onderdrukkende en vrijheid hatende cultuur die niet past bij waarden als democratie en vrijheid van meningsuiting. Dat dit niet betekent dat iedere Arabier een terrorist is maakt dit niet anders. Het blijft een middeleeuwse cultuur.quote:
Gewoon kappen met al je insinuaties.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:05 schreef JubaUrbicus het volgende:
Niemand pleit hier in dit topic voor genocide, kap met liegen.
Waar hebben ze dan precies een hekel aan. Salafisten zijn radicaal in hun leer, en die leer is en blijft islamitisch.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:00 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Salafisme wordt hartstikke hard bestreden in Islamitische gemeenschappen, veel moslims hebben ook een grote hekel aan salafisten. (ik zeg dit uit persoonlijke ervaring, kom vaak genoeg in de moskee).
Nee. Nederland moet voor de veiligheid van haar burgers staan. Als ze niet hier binnen mogen, mogen ze dat nog steeds wel in Belgie, Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Italie, Zweden, Denemarken, Finland, Luxemburg, Spanje, Portugal, San Marino, Kroatie, Albanie, Griekenland, Bulgarije, Roemenie, Wit Rusland, Estland, Letland, Litouwen of Moldavie.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lekker de onschuldige slachtoffers van dezelfde gestoorde mensen aan hun lot overlaten, dat zal ze leren
Misschien is het een idee als je zelf stopt met liegen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:05 schreef JubaUrbicus het volgende:
Niemand pleit hier in dit topic voor genocide, kap met liegen.
quote:Op zondag 4 juni 2017 09:32 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Genocide is een oplossing zoals ik zei, of ik achter deze oplossing sta of niet is een andere discussie. De vraag die aan mij gesteld werd was of ik een oplossing had voor dit probleem. Genocide is eeuwenlang een sterk en efficiënt middel geweest om probleemvolkeren buiten de grenzen te houden. Turkije is daar een goed voorbeeld van.
Dit telt zeker bij een hoop personen, maar is het niet juist de plicht van een moslim om een broeder of zuster daar op te blijven aanspreken. Dat vind niemand natuurlijk leuk, maar het is wel een deel en plicht van een moslim.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste moslims gewoon hun leven willen leiden, zonder zich iedere keer te moeten verantwoorden voor de debiele acties van geradicaliseerde idioten.
Kappen met je schijnheilige gedoe, ik zie je duidelijk hinten naar genocide als oplossing voor terrorisme. Dat wil ik niet meer zien.quote:
Gekkies doen een aanslag en half Fok! oppert maatregelen waarbij IS in haar handjes zou wrijven. Als de grenzen dicht gaan en er geen vluchtelingen meer worden toegelaten, dan kan IS veel makkelijker land veroveren en daar hun staat beginnen. Een IS-staat zonder inwoners is namelijk nutteloos.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:02 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zie geen andere oplossing dan de grenzen sluiten en zoveel mogelijk opvang stimuleren in eigen regio.
Ja met grenzen sluiten, sluit je misschien ook voor echte vluchtelingen, maar het is tijd voor harde maatregelen.
Hebben alle VVD'ers Henry Keizer al aangesproken op z'n corruptieschandaal? Waarom toch die dubbele standaard steeds?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dit telt zeker bij een hoop personen, maar is het niet juist de plicht van een moslim om een broeder of zuster daar op te blijven aanspreken. Dat vind niemand natuurlijk leuk, maar het is wel een deel en plicht van een moslim.
Ja en iedereen gaat naar de hemelquote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dit telt zeker bij een hoop personen, maar is het niet juist de plicht van een moslim om een broeder of zuster daar op te blijven aanspreken. Dat vind niemand natuurlijk leuk, maar het is wel een deel en plicht van een moslim.
Ik vind dat katholieken dit ook veel te weinig doen, zelden een random katholiek zich publiekelijk zien verontschuldigen voor het vele kindermisbruik in de kerkquote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet de plicht van een willekeurige moslim om een of andere radicaal, waar hij/zij niks mee te maken heeft, ergens op aan te spreken. Het is ook niet mijn plicht om een rechtse extremist die ik verder totaal niet ken aan te spreken of iets dergelijks.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik ga me ook niet verexcuseren voor al die toetsenbord alt-right wannabe nazis in dit topic.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik hanteer geen dubbele standaard.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hebben alle VVD'ers Henry Keizer al aangesproken op z'n corruptieschandaal? Waarom toch die dubbele standaard steeds?
Jawel.quote:
Ik ben dan echt benieuwd wat jij wel een goede oplossing zou vinden. De huidige werkt namelijk niet blijkbaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:12 schreef NgInE het volgende:
[..]
Gekkies doen een aanslag en half Fok! oppert maatregelen waarbij IS in haar handjes zou wrijven. Als de grenzen dicht gaan en er geen vluchtelingen meer worden toegelaten, dan kan IS veel makkelijker land veroveren en daar hun staat beginnen. Een IS-staat zonder inwoners is namelijk nutteloos.
Vervolgens stemmen op partijen die veiligheidsmaatregelen willen nemen die de vrijheid van de burger beperken en we zijn al een stapje dichter bij IS-stijl Sharia.
Beetje triest dat jij misschien wel de belangrijkste gebeurtenis van dit millennium hebt gemist.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Grappig he dat voordat de eerste bommen in irak gegooid werden er nooit aanslagen waren in de westerse landen door moslims....heel dat gezeik begon na de irak crisis...
Toen was voornamelijk de IRA en europese terreurorganisaties die europa opschrikte met aanslagen....
die bommen die europa nu krijgt zijn wraakacties voor de bommen op moslimlanden
Grappig he
[ afbeelding ]
Oh, jawel hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:06 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Weinige die weten wat deze man voor heel Europa heeft betekend.
[ afbeelding ]
Jawel. Want moslims moeten iets van jou wat de rest van de wereld niet hoeft; verantwoordelijkheid dragen voor extremistische gekken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |