Heel ander onderwerp, maar ben het met je eens.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat katholieken dit ook veel te weinig doen, zelden een random katholiek zich publiekelijk zien verontschuldigen voor het vele kindermisbruik in de kerk
Niet echt. Salafisme heeft alles met islam te maken, maar is slechts een zienswijze van een aantal idioten. Ik ken zoveel moslims die gewoon hun ding doen, relaxed, biertje hier, jointje daar. Ook op het werk veel succesvolle moslims die gewoon meedraaien, toffe gasten. Hoge posities ook, doen het goed. Laat die paar kutmarrokaantjes en Syriëgangers dat niet verpesten.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:07 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Salafisme heeft niks met de islam te maken? Begrijp ik je nou goed?
Begrijp je nu waarom je gedachtegang heel naïef is, iets met mensen, scheren en kam?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:16 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Heel ander onderwerp, maar ben het met je eens.
Ik heb niets gemist clownquote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beetje triest dat jij misschien wel de belangrijkste gebeurtenis van dit millennium hebt gemist.
Onwaar. Hier bij de lokale Vindicat moest ook de hele cultuur op de schop vanwege de actie van een individu.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jawel. Want moslims moeten iets van jou wat de rest van de wereld niet hoeft; verantwoordelijkheid dragen voor extremistische gekken.
De islam is totalitair, dat wil er bij sommige nog steeds niet in merk ik wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet de plicht van een willekeurige moslim om een of andere radicaal, waar hij/zij niks mee te maken heeft, ergens op aan te spreken. Het is ook niet mijn plicht om een rechtse extremist die ik verder totaal niet ken aan te spreken of iets dergelijks.
Hoezo werkt onze aanpak niet? Hoeveel aanslagen zijn er al gepleegd in Nederland?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben dan echt benieuwd wat jij wel een goede oplossing zou vinden. De huidige werkt namelijk niet blijkbaar.
De corpora in de rest van Nederland en de wereld ook?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Onwaar. Hier bij de lokale Vindicat moest ook de hele cultuur op de schop vanwege de actie van een individu.
Ik denk dat Theo van Gogh het met je oneens zou zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Nog steeds geen aanslag in Nederland, terwijl alle buren er wel een gehad hebben...veelzeggend
Bij de lokale ...quote:Op zondag 4 juni 2017 10:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Onwaar. Hier bij de lokale Vindicat moest ook de hele cultuur op de schop vanwege de actie van een individu.
Wie zegt dat dat niet gebeurt? Bij de dader van de manchester aanslag in ieder geval wel. En ik kan me voorstellen dat als je als moslim slachtoffers kent, zoals een islamitische vader met twee kinderen die zijn vrouw verloor uit Molenbeek, dat je dan niet zoveel zin hebt om plichtmatig bovenstaande te doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dit telt zeker bij een hoop personen, maar is het niet juist de plicht van een moslim om een broeder of zuster daar op te blijven aanspreken. Dat vind niemand natuurlijk leuk, maar het is wel een deel en plicht van een moslim.
Breng de extremisten nu niet op een ideequote:Op zondag 4 juni 2017 10:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Niet echt. Salafisme heeft alles met islam te maken, maar is slechts een zienswijze van een aantal idioten. Ik ken zoveel moslims die gewoon hun ding doen, relaxed, biertje hier, jointje daar. Ook op het werk veel succesvolle moslims die gewoon meedraaien, toffe gasten. Hoge posities ook, doen het goed. Laat die paar kutmarrokaantjes en Syriëgangers dat niet verpesten.
Nog steeds geen aanslag in Nederland, terwijl alle buren er wel een gehad hebben...veelzeggend
Misschien heb ik mijn chronologie fout, maar ik meen dat dit voor de invasie van Irak was.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb niets gemist clown
De wereld is alleen ingewikkeld voor simpele zielen....
Als iemand mij band lek prikt is de kans groot dat ik zijn band ook ga lek prikken.....
Nee, omdat alle VVD'ers ook corrupt zijn. Net zoals geen enkele moslim problemen heeft met dit soort aanslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hebben alle VVD'ers Henry Keizer al aangesproken op z'n corruptieschandaal? Waarom toch die dubbele standaard steeds?
Nop.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mogen we nog wat gruwelijke beelden plaatsen of kunnen de tere kinderzieltjes dat niet aan?
Begin met het bewapenen van Britse politieagenten. Het is van den zotte dat die alleen een knuppeltje hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben dan echt benieuwd wat jij wel een goede oplossing zou vinden. De huidige werkt namelijk niet blijkbaar.
Wauw. Geloof je dit echt?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef budvar het volgende:
[..]
Nee, omdat alle VVD'ers ook corrupt zijn. Net zoals geen enkele moslim problemen heeft met dit soort aanslagen.
Ik heb het niet over excuseren, maar over het inlichten en onderwijzen van de fouten die sommige moslims maken. Als een moslim iets fout doet, dan is het een taak van zijn broeders om hem weer terug tot de islam te brengen. Dit kan over zowel kleine als grote dingen gaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Ik ga me ook niet verexcuseren voor al die toetsenbord alt-right wannabe nazis in dit topic.
Omdat de veiligheidsdiensten er bovenop zitten. Als je nu wat kunstmest koopt loop je al de kans in het vizier te komen.quote:Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef LXIV het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat de aanslagen in het begin van de jaren 00 (New York, London, Madrid etc) zo ontzettend professioneel en spectaculair waren en dat het nu allemaal gepruts in de marge is. Hoe konden ze in die tijd wél aan professionele explosieven komen etc, en zijn ze nu afhankelijk van keukenmessen en bestelbusjes?
Dat was toch dat incidentje met die lone wolf?quote:Op zondag 4 juni 2017 10:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat Theo van Gogh het met je oneens zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |