twitter:PieriKaine twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:19:48HUGE number of armed police gathered at London Bridge Crossroads, telling people to move away #LondonBridge @BBCBreaking reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:18:34Passerby says 15-20 people have been run over. "Westminster bridge all over again". Another says 7 or 8. reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:21:01Another cab driver: man crashed into people then there was stabbing attack. London Bridge. reageer retweet
Je wordt er wel een goede moslim van, dus het is even doorbijten.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:17 schreef KrappeAuto het volgende:
Ik besef me net dat de burgemeester - Sadiq Khan - aan Ramadan mee doet. Niet eten en drinken overdag. Hij ziet er kapot uit nu tijdens de pers conferentie. Bizar ritueel.
Deze tekst in de OP mag wel aangepast worden. Is nu wel een beetje verwarrend 8 uur na dato.quote:In Londen schijnt weer wat bezig te zijn. Grote politiemacht op London Bridge, volgens omstanders 7-20 mensen omver gereden toen een busje inreed op de voetgangers. Nog onduidelijk wat er precies aan de hand is uiteraard, het begon een minuut of 20 geleden.
Maar dit soort aanval verwacht je enkel van eenzaten, niet van een groep. Ik vermoed dat ze dachten dat de politiediensten hen op het spoor waren (er zijn sinds Manchester heel wat huiszoekingen en arrestaties verricht), en daarom tot actie overgingen, ook al hadden ze (nog) geen explosies of vuurwapens.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:49 schreef Sjemmert het volgende:
Weet je als het zo slecht georganiseerd is dat ze enkel een busje en wat messen gebruiken valt dat ook moeilijk op te sporen door een inlichtingen dienst. Dit kunnen ze bij wijze van spreken smiddags afspreken en savonds uitvoeren.
Idd ik dacht dat het nu gaande was.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Deze tekst in de OP mag wel aangepast worden. Is nu wel een beetje verwarrend 8 uur na dato.
Belachelijk eigenlijk. Zo iemand moet scherp zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:17 schreef KrappeAuto het volgende:
Ik besef me net dat de burgemeester - Sadiq Khan - aan Ramadan mee doet. Niet eten en drinken overdag. Hij ziet er kapot uit nu tijdens de pers conferentie. Bizar ritueel.
Zou ook kunnen. Hoewel het toch vrij makkelijk moet zijn om aan vuurwapens te komen lijkt me. Maar zou wel met haast gedaan kunnen zijn ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:26 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maar dit soort aanval verwacht je enkel van eenzaten, niet van een groep. Ik vermoed dat ze dachten dat de politiediensten hen op het spoor waren (er zijn sinds Manchester heel wat huiszoekingen en arrestaties verricht), en daarom tot actie overgingen, ook al hadden ze (nog) geen explosies of vuurwapens.
Had begrepen dat die door de politie gecontroleerd tot ontploffing zijn gebracht.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:34 schreef Sjemmert het volgende:
Wat waren nou eigenlijk die explosies dan ?
Klopt. En de aanslagplegers droegen bomvesten, maar bleken nep te zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Had begrepen dat die door de politie gecontroleerd tot ontploffing zijn gebracht.
Vreselijk, zo kort na elkaar. Totaal doorgedraaide wereld.
Ja maar wat dan ? Die gordels waren nep volgens mij.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:41 schreef Elzies het volgende:
[..]
Had begrepen dat die door de politie gecontroleerd tot ontploffing zijn gebracht.
Vreselijk, zo kort na elkaar. Totaal doorgedraaide wereld.
Vergeet de grijpgrage kleine handjes niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:45 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik zag op een ander forum dat het door het warme weer komt,door de brexit,Trump en Putin en China..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Hoe stel je je dat voor?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:02 schreef StateOfMind het volgende:
En het gaat maar door en door en door...
Dit zal pas ophouden zodra de islam met wortel en tak uit het Westen verwijderd is. Linksom of rechtsom.
Wel grappig dat je vrijheden in een adem noemt met het verwijderen van de islam.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:02 schreef StateOfMind het volgende:
En het gaat maar door en door en door...
Dit zal pas ophouden zodra de islam met wortel en tak uit het Westen verwijderd is. Linksom of rechtsom.
Sowieso staat die ideologie volledig haaks op al onze normen, waarden, verworvenheden en vrijheden. De islam heeft hier niks te zoeken, nu niet, vroeger niet en ook niet in de toekomst.
Dat kan niet behalve door massaal moslims te deporteren en of de Hitler manier. Maar met deporteren ga je ook problemen krijgen, want wie wilt al die moslims opvangen? Oftewel men moet een punt zetten achter globalisering en globalisering politiek en veel zaken opofferen, dat zijn de eerste stappen die je moet ondernemen om het 'probleem' kleiner te maken.quote:
Exact. Kan dus sowieso niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:07 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dat kan niet behalve door massaal moslims te deporteren en of de Hitler manier.
Wordt wel de nieuwe werkelijkheid van vandaag en morgen. Tja, het was allang voorspeld en men heeft hier voortdurend voor gewaarschuwd. Juist vanuit Israël.quote:Op zondag 4 juni 2017 08:53 schreef Perrin het volgende:
Hoort erbij mensen. Kleine prijs die we moeten betalen.
Wat stel je dan anders voor dan deportaties en genocide?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:16 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dit.
Ik stel iets voor en denk erover na, ik roep niet op tot genocide maar ik probeer wel een realistische oplossing te vinden voor zij die vinden dat zij te maken hebben met een 'moslimprobleem'. Ik ben zelf namelijk moslim en 3e generatie Marokkaan, hoe kan ik nou oproepen om mezelf te vermoorden en uit te roeien?
Het waren er drie, dus eerder een wolf packquote:Op zondag 4 juni 2017 08:40 schreef wolkentoetje het volgende:
De daders zijn allemaal lone wolfs zeker?
In WO 2 waren er genoeg Joden bereid om de Nazi's te helpen bij het jodenprobleem. Lul niet zo suf man.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:16 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Dit.
Ik stel iets voor en denk erover na, ik roep niet op tot genocide maar ik probeer wel een realistische oplossing te vinden voor zij die vinden dat zij te maken hebben met een 'moslimprobleem'. Ik ben zelf namelijk moslim en 3e generatie Marokkaan, hoe kan ik nou oproepen om mezelf te vermoorden en uit te roeien?
Verrek, dat doen de liefhebbende daders van dit soort aanslagen ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt hèDe menselijkheid compleet verloren. Alsof we het over dieren hebben ipv andere mensen met een bepaalde religie.
Allemaal vrijwillig ja?quote:Op zondag 4 juni 2017 09:18 schreef Falco het volgende:
[..]
In WO 2 waren er genoeg Joden bereid om de Nazi's te helpen bij het jodenprobleem. Lul niet zo suf man.
Die 1% wil ik het niet noemen. Volgens mij is het meer. (Ik heb op dit moment geen bron overigens, en moet zo naar mijn werk. Ik kan in de trein proberen hier op terug te komen).quote:Op zondag 4 juni 2017 09:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen hebben we het over mensen en nog geen 1% die radicaliseert of ziek is.
Nee, het ligt aan diens ideologische grondbeginselen die botsen met onze Westerse normen en waarden waardoor er geen assimilatie kan ontstaan tussen de verschillende culturen. Wederzijdse schijntolerantie is het hoogst haalbare, maar daaronder zie een permanent patroon van segregatie lijdend tot radicalisatie en geweld. Vaak in combinatie met een permanente kansarme positie waar de conservatieve en radicalere stromingen binnen de islam op in springen. Maar het is geen pre. Ook hoogopgeleide moslims plegen aanslagen.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:10 schreef Odaiba het volgende:
Islam brengt of je het nu wilt of niet, toch een hoop ellende met zich mee, maar dit ligt natuurlijk niet aan de islam, maar aan sociale factoren...
Oh nee dan is het goed. Laten we 99% deporteren voor wat een geradicaliseerde 1% doet. Ik stel voor dat we ook het christendom verbieden, want 1% misbruik van kinderen vind ik ook wat veel. Willen ze dat niet, dan maar deporteren.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Verrek, dat doen de liefhebbende daders van dit soort aanslagen ook.
Ik denk dat ie graag een conferentie in een resort bij een of ander meertje bijwoont om hierover eens lekker te brainstormen.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat stel je dan anders voor dan deportaties en genocide?
Ho ho het kunnen ook 3 lone wolfs zijn die toevallig op hetzelfde moment toesloegen.. #heeft niets met islam te makenquote:Op zondag 4 juni 2017 09:18 schreef Pek het volgende:
[..]
Het waren er drie, dus eerder een wolf pack
Sommigen wel, sommigen niet.quote:
Gezien het aantal aanslagen in Europa en het aantal moslims dat hier woont, zal het echt geen 1% zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die 1% wil ik het niet noemen. Volgens mij is het meer. (Ik heb op dit moment geen bron overigens, en moet zo naar mijn werk. Ik kan in de trein proberen hier op terug te komen).
Maar het punt dat er zoveel 'weerstand' is tegen de Islam, is in mijn optiek, omdat het een minderheid is, die teveel en meer wil dan de meerderheid.
Mensen worden er spuugzat van dat men een Pinksterdag wil opgeven als vrije dag, voor het suikerfeest. Allemaal kleine voorbeelden, maar gooi die op 1 hoop, en dan heb je letterlijk een berg stront. De cohersie voor cultuurverrijking met elkaar is simpelweg verdwenen. Wanneer dat weg is, krijg je wrijving.
Dan nog eens inderdaad, de minderheid van de Islam, die nog eens onbaatzuchtig moord in de naam van, bingo. Dan is men er wel klaar mee.
Het heeft inderdaad niets te maken met religiequote:Op zondag 4 juni 2017 09:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit heeft wederom voor de 589e keer niets te maken met religie natuurlijk. Ahum.
twitter:MinPres twitterde op zondag 04-06-2017 om 08:24:43Londen rouwt na weer een laffe aanslag. En wij rouwen mee. Onze gedachten en ons hart zijn bij de slachtoffers en nabestaanden. reageer retweet
Als jij een wereld zonder aanslagen wilt dan moet je idd willen dat alle religieuze stromingen worden verboden. Wil je dat niet ben je net zo schuldig aan deze aanslagen als de daders zelf. Je bent een enabler pur sang.quote:Op zondag 4 juni 2017 09:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh nee dan is het goed. Laten we 99% deporteren voor wat een geradicaliseerde 1% doet. Ik stel voor dat we ook het christendom verbieden, want 1% misbruik van kinderen vind ik ook wat veel. Willen ze dat niet, dan maar deporteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |