twitter:PieriKaine twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:19:48HUGE number of armed police gathered at London Bridge Crossroads, telling people to move away #LondonBridge @BBCBreaking reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:18:34Passerby says 15-20 people have been run over. "Westminster bridge all over again". Another says 7 or 8. reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:21:01Another cab driver: man crashed into people then there was stabbing attack. London Bridge. reageer retweet
Schrijf ik dat ergens? Nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Moet ik nu elke moslim in mijn omgeving boos gaan aankijken?
Het is een uitwas van het geloof, dat die vrouwen met dit weer en temperatuur in hun kledij boodschappen gaan halen is niet mijn probleem.
Net zo min als het misbruik in Katholieke kerk dat jarenlang zijn gang kon gaan.
Behalve een boeing 747 opblazen in 1985 (Air India Flight 182) The main suspects in the bombing were members of a Sikh separatist group.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Een religie die zich wel kan gedragen.
in de buurt vanquote:Op zondag 4 juni 2017 03:09 schreef Smoofie het volgende:
London bridge is nu vol met politie toch, lijkt mij niet dat daar nog wat gebeurt
ja en jij?quote:
Reactie op je 3 maatregelen:quote:Op zondag 4 juni 2017 03:04 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nikszeggend. Je kunt de radicale islam niet uitroeien, zonder de islam in zijn geheel aan te pakken. Zo simpel is het.
3 dingen zijn maar nodig:
- Geen enkele immigrant meer binnen laten uit moslimlanden
- Sluiting alle moskeeën en geen enkele uitzondering meer maken op basis van dit geloof. Geen halal-slachten meer, islamtisch onderwijs, hoofddoeken bij de politie, etc. Maak het leven 'ondraaglijk' hier voor ze.
- Stimuleer remigratie. Biedt mensen met een migratieachtergrond tot 50.000 euro om op te flikkeren naar het land waar hun roots liggen. De gemiddelde moslim-immigrant kost ons velen malen meer, dus schrik niet van dit bedrag.
Alleen met deze 3 maatregelen komen we ooit van dit kutgeloof en haar volgers af. Maar dan moeten we wel consequent zijn én eerst het probleem erkennen. En het probleem bestaat niet uit terroristen, extremisten of fundamentalisten, nee het probleem zit hem in de Islam.
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2017
Zij zijn in oorlog met ons (alle ongelovigen), maar wij zogenaamd alleen met de terroristen. Die je pas kunt herkennen nadat ze zichzelf hebben opgeblazen. Dit is alleen maar reageren als het al te laat is.
Tijd voor actie. Degene die bij de volgende verkiezingen niet op PVV of FvD stemt is medeplichtig aan de 1e grote aanslag die hier zal volgen.
twitter:GSTTnhs twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:51:08Due to the ongoing incident in central London, Guy's, St Thomas' & @EvelinaLondon are on lockdown to keep patients, relatives and staff safe reageer retweet
Ik word een beetje duizeligquote:"Enorme explosie"
Getuigen melden dat ze zojuist een "enorme explosie" hebben gehoord op London Bridge.
2 minuten geleden
quote:Summary
Police confirm more than one fatality after a terror attack on London Bridge and Borough Market
Reports of "multiple" casualties and walking wounded
Speeding van veered into crowds, reports of men attacking members of public with knives
Officers understood to be looking for three suspects who may be armed
London Bridge railway station is closed while transport police deal with the incident
Transport for London says the bridge is closed to all traffic
Another incident in nearby Vauxhall was a stabbing and not connected to the terror attack, say police
Dus 1 vliegtuigje 32 jaar geleden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:10 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Behalve een boeing 747 opblazen in 1985 (Air India Flight 182) The main suspects in the bombing were members of a Sikh separatist group.
Hoe herken je die, radicale christenen weet ik wel in welke dorpen die wonenquote:Op zondag 4 juni 2017 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schrijf ik dat ergens? Nee.
Als ik de afgelopen 13 jaar op FOK! iets consequent heb gedaan, is het wel het aanbrengen van een duidelijke knip tussen gematigd gelovigen en radicaal-gelovigen. Radicale moslims ben ik spuug- en spuugzat. Het wordt hoog tijd dat we Europa volledig van deze figuren ontdoen. En aangezien we met ze in oorlog zijn, is wat mij betreft elk middel geoorloofd.
Eens met je opmerking over een immigratiestop en met het stimuleren van remigratie. Niet eens met voorstel 2; het sluiten van moskeeën en dergelijke. Gematigde moslims moeten hun geloof kunnen belijden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:04 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nikszeggend. Je kunt de radicale islam niet uitroeien, zonder de islam in zijn geheel aan te pakken. Zo simpel is het.
3 dingen zijn maar nodig:
- Geen enkele immigrant meer binnen laten uit moslimlanden
- Sluiting alle moskeeën en geen enkele uitzondering meer maken op basis van dit geloof. Geen halal-slachten meer, islamtisch onderwijs, hoofddoeken bij de politie, etc. Maak het leven 'ondraaglijk' hier voor ze.
- Stimuleer remigratie. Biedt mensen met een migratieachtergrond tot 50.000 euro om op te flikkeren naar het land waar hun roots liggen. De gemiddelde moslim-immigrant kost ons velen malen meer, dus schrik niet van dit bedrag.
Alleen met deze 3 maatregelen komen we ooit van dit kutgeloof en haar volgers af. Maar dan moeten we wel consequent zijn én eerst het probleem erkennen. En het probleem bestaat niet uit terroristen, extremisten of fundamentalisten, nee het probleem zit hem in de Islam.
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2017
Zij zijn in oorlog met ons (alle ongelovigen), maar wij zogenaamd alleen met de terroristen. Die je pas kunt herkennen nadat ze zichzelf hebben opgeblazen. Dit is alleen maar reageren als het al te laat is.
Tijd voor actie. Degene die bij de volgende verkiezingen niet op PVV of FvD stemt is medeplichtig aan de 1e grote aanslag die hier zal volgen.
koekoekquote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoe herken je die, radicale christenen weet ik wel in welke dorpen die wonen
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:11 schreef skysherrif het volgende:
Er zijn nog maar 2 terroristen doodgeschoten he, alle getuigen hebben het over minstens 3 terroristne
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:01:42Two terrorists are believed to have been shot dead earlier near #LondonBridge it's being reported. Waiting for Met to confirm reageer retweet
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:03:32Again, this is being reported. can't be taken as 100% definite yet #LondonBridge https://t.co/cBOe7dLllP reageer retweet
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:08:29We are currently pinned between Southwark Bridge and #LondonBridge with armed officers near market. Officer says area is "still hot". reageer retweet
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:10:08Don't want to speculate, but there are a lot of circling helicopters and police patrolling. Suggests Met are still… https://t.co/xSfx87EOdc reageer retweet
ramosgod 90+3quote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja. Nog even genieten van Reals overwinning.
Hoe werkt dat toch? Dan gebeurt er weer een aanslag en dan gaat ze meteen bidden als ze ervan hoort? En wat bidt ze dan? Voor het zielenheil van de slachtoffers of wat?twitter:Telegraph twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:10:24#LondonBridge incident: Ariana Grande sends her prayers to London #LondonAttack https://t.co/pYkiuFVi5F https://t.co/Oy8wdVS91i reageer retweet
Gelukkig gaat deze onzin die je hier verkondigt nooit gebeuren.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eens met je opmerking over een immigratiestop en met het stimuleren van remigratie. Niet eens met voorstel 2; het sluiten van moskeeën en dergelijke. Gematigde moslims moeten hun geloof kunnen belijden.
Maar we moeten niet naïef zijn en radicalisering veel harder te lijf gaan. Duidelijke grenzen stellen. Haatzaaiers zonder pardon dit land uitzetten of - wanneer ze alleen een NL nationaliteit hebben - de gevangenis in knikkeren.
De 3e is met enorme explosie opgeblazen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:11 schreef skysherrif het volgende:
Er zijn nog maar 2 terroristen doodgeschoten he, alle getuigen hebben het over minstens 3 terroristne
quote:
yoquote:Op zondag 4 juni 2017 03:13 schreef Wicky15 het volgende:
De mensheid is verrot.
En met deze gedachte ga ik slapen
Trusten allen
hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaanquote:Op zondag 4 juni 2017 03:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig gaat deze onzin die je hier verkondigt nooit gebeuren.
Zelfs gematigde moslims gaan niet samen met het westen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eens met je opmerking over een immigratiestop en met het stimuleren van remigratie. Niet eens met voorstel 2; het sluiten van moskeeën en dergelijke. Gematigde moslims moeten hun geloof kunnen belijden.
Maar we moeten niet naïef zijn en radicalisering veel harder te lijf gaan. Duidelijke grenzen stellen. Haatzaaiers zonder pardon dit land uitzetten of - wanneer ze alleen een NL nationaliteit hebben - de gevangenis in knikkeren.
Yep, ben er wel van overtuigd inmiddels dat we zwaar geschut moeten inzetten tegen salafisten. Ook al zal dat misschien meer radicalen kweken, maar die pak je dan ook op bwvs.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent vrij inconsequent met je vraagtekengebruik.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaan
Wat een ongelooflijk naïeve kletspraat.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik de afgelopen 13 jaar op FOK! iets consequent heb gedaan, is het wel het aanbrengen van een duidelijke knip tussen gematigd gelovigen en radicaal-gelovigen. Radicale moslims ben ik spuug- en spuugzat. Het wordt hoog tijd dat we Europa volledig van deze figuren ontdoen. En aangezien we met ze in oorlog zijn, is wat mij betreft elk middel geoorloofd.
Degene die dat zong mag als eerste gaan..quote:Op zondag 4 juni 2017 03:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaan
Die is vermoord door Sikhjes hè... daar zitten ook nogal wat zelotische malloten tussen.quote:
Je vergeet dat al deze maatregelen effect op elkaar hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Reactie op je 3 maatregelen:
- veel van de aanslagplegers zijn hier geboren, succes met het weren van nieuwe migranten, aanslagen zullen niet ophouden.
- wat bereik je met het sluiten van moskeeën? Men mag er dan niet meer bidden, maar samen komen doen ze nog gewoon, dat valt niet te verbieden.
- 50k is een lachertje, wie gaat nou voor 50k het land verlaten waar ze alles hebben opgebouwd.
Hollywoodpoppen van het zionistische-kartel bazelen wat ze moeten bazelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:13 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe werkt dat toch? Dan gebeurt er weer een aanslag en dan gaat ze meteen bidden als ze ervan hoort? En wat bidt ze dan? Voor het zielenheil van de slachtoffers of wat?twitter:Telegraph twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:10:24#LondonBridge incident: Ariana Grande sends her prayers to London #LondonAttack https://t.co/pYkiuFVi5F https://t.co/Oy8wdVS91i reageer retweet
Ik kan gelovigen gewoon niet begrijpen, volgens mij zijn ze mesjogge of zo.
Allemaal buitenschoppen dan maar?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zelfs gematigde moslims gaan niet samen met het westen.
Ja, of course. Elk groepje heeft z'n geschiedenis.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die is vermoord door Sikhjes hè... daar zitten ook nogal wat zelotische malloten tussen.
Dat is mooi gezegd enzo maar dat gaat niet zo makkelijk hèquote:Op zondag 4 juni 2017 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik noem het conditioning. Mensen worden van jongs af aan gecultiveerd om op een bepaalde manier te denken. Ze zien alles wat anders is als verdacht, ongewenst en schuldig. Zo voelt men zich superieur en dat zorgt op zn beurt weer voor dat men zich beter voelt. Ligt ook voor een deel aan de menselijke natuur.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Recent reed er nog iemand in op mensen op Times square en er worden dagelijks mensen gedood om niet-religieuze redenen.
Maar zodra men hoort dat er geen link is met moslimterrorisme is het opruimen en relaxen want dan geeft de gemiddelde boer er geen ene reet meer om
Ali de Shoarmaboer ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De knappe vrouwen zonder doekjes mogen blijven.
Ik ben het diep van binnen ook met je eens, maar zo werkt het niet. Haaitzaaien is niet te controleren. Jij weet ook niet wat ik met mijn vrienden bespreek achter gesloten deuren en andersom.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje irrelevant, want dat is geen terreur. Al snap ik het punt wat je wil maken wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:19 schreef Beathoven het volgende:
Waar zijn de tig topics met boze leeghoofden over die "daad van extremisme" op times square en de dagelijkse schietpartijen in de states (guns don't kill, people do)Daar kwamen ook mensen bij om maar blijkbaar is het meer om het zeiken te doen dan om de slachtoffers.
Heb jij nachtdienst?quote:
http://www.bbc.com/news/live/uk-40147014twitter:jcoxwriter twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:56:35Just had confirmation explosions in London Bridge area are controlled and police monitored reageer retweet
Stap 1: stoppen met naïef zijnquote:Op zondag 4 juni 2017 03:17 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat is mooi gezegd enzo maar dat gaat niet zo makkelijk hè
Daar komt het wel een beetje op neer zo te zien. Nee ik ben net een uur thuis en ik probeer het een beetje in goede banen te houden, anders is het morgen weer zo'n grote bende.quote:
Wat wil IS nu, juist dit, groepen tegen elkaar opzetten.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
In vergelijking met de menselijke geschiedenis is dat nog een heel humaan voorstel iig.
Waarom quote je mij? Ik schreef over iets anders en dit stukje tunnelvisie sluit er helemaal niet op aan. Probeer het nog eens.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:17 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik noem het conditioning. Mensen worden van jongs af aan gecultiveerd om op een bepaalde manier te denken. Ze zien alles wat anders is als verdacht, ongewenst en schuldig. Zo voelt men zich superieur en dat zorgt op zn beurt weer voor dat men zich beter voelt. Ligt ook voor een deel aan de menselijke natuur.
Zo denken vele blanken dat als de islamitische wereld maar angepakt wordt (en dat zie je terug met drone-oorlogen en proxy-oorlogen in het MO) dat ze gelijk het probleem oplossen. Terwijl ze oogkleppen op hebben voor al het dagelijkse geweld dat in blanke westerse woongebieden gewoon plastsvindt. En dan heb ik het niet eens over kindermisbruik of mishandeling.
Voer voor de BNW-ers op FOK!quote:Op zondag 4 juni 2017 03:20 schreef Zolderkamer het volgende:
London Bridge explosions are 'police monitored' - report
Posted at 3:16
James Cox, a deputy digital news editor at The Sun, tweets that explosions in the London Bridge area "are controlled and police monitored".http://www.bbc.com/news/live/uk-40147014twitter:jcoxwriter twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:56:35Just had confirmation explosions in London Bridge area are controlled and police monitored reageer retweet
Nee, hoor want als er iemand wordt doodgereden door een hardrijder dan reageren mensen daar niet op en als er weer eens de zoveelste spree-killing is in de VS dan gaan de duimpjes ook omhoog, tuurlijk joh.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:19 schreef Beathoven het volgende:
Waar zijn de tig topics met boze leeghoofden over die "daad van extremisme" op times square en de dagelijkse schietpartijen in de states (guns don't kill, people do)Daar kwamen ook mensen bij om maar blijkbaar is het meer om het zeiken te doen dan om de slachtoffers.
De islam is de rode draad in dit soort aanslagen. Het is de voedingsbodem en inspiratiebron. De koran roept op tot afslachten van ongelovigen met als beloning het eeuwige leven in het paradijs.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:10 schreef Hdero het volgende:
Waarom moet er altijd een religiieuze discussie van komen? Misdaad is misdaad, haat is haat. Ongeacht wat voor naam je eraan koppelt.
De premisse dat radicaal islamisme hét (enige) probleem is, is in strijd met punt 1.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stap 1: stoppen met naïef zijn
Stap 2: durven om hard in te grijpen
Stap 3: haatzaaiers en andere radicalen effectief uitzetten
De realiteit: we zijn extreem naïef, we durven überhaupt niet in te grijpen en we zijn gefixeerd op de "rechten" die radicalen hier hebben.
Ondertussen sturen politici hun berichtjes weer de wereld in: ze zijn geschokt, ze leven mee met de nabestaanden, enzovoort. Steeds dezelfde bullshit.
De realiteit: politici hebben de huidige situatie gecreëerd en vertikken het om die eindelijk eens effectief op te lossen.
oke baasquote:
Reactie op post die verwijderd is.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:21 schreef Geralt het volgende:
Waarom is mijn vorige post weg? Morgen is er gewoon weer een aanslag in naam van de Islam; het is ramadan. Dan gaat het altijd loos.
Poorten van de hel zitten dicht tijdens ramadan idd, mag je alles doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:21 schreef Geralt het volgende:
Waarom is mijn vorige post weg? Morgen is er gewoon weer een aanslag in naam van de Islam; het is ramadan. Dan gaat het altijd loos.
Ik ben alleen een baas op straat.quote:
Waarom is die post verwijderd? Die vroeg zich af wanneer de volgende aanslag was. Volgende week, over 2 weken?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Reactie op post die verwijderd is.
done BNW / bewijs materiaal wordt opgeblazen in london?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voer voor de BNW-ers op FOK!
Politie blaast bewijslast van nepaanslag op.
Alleen wanneer er bij de aanslag een mogelijk islamitische dader is, stormen er massaal mensen op af. Decrest boeit niemand.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:19 schreef Beathoven het volgende:
Ik eet veel. zodat ik kan vasten morenquote:
gefeliciteerdquote:
Gezien het huidige tempo kan het hooguit een week duren.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom is die post verwijderd? Die vroeg zich af wanneer de volgende aanslag was. Volgende week, over 2 weken?
Niks mis met zo een post toch?
Gast, loop niet zo te zeiken joh.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom is die post verwijderd? Die vroeg zich af wanneer de volgende aanslag was. Volgende week, over 2 weken?
Was ook weer een reactie op een post die verwijderd is. Snap je nu waarom ik snel ingrijp?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Terreur is een hol begrip, terreur is wat wij willen dat terreur is. Als iemand gewoon boos is, is het een verwarde man, houdt het met 1 post wel op.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Beetje irrelevant, want dat is geen terreur. Al snap ik het punt wat je wil maken wel.
Ik ga weer katholiek worden en knal er vol in dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De islam is de rode draad in dit soort aanslagen. Het is de voedingsbodem en inspiratiebron. De koran roept op tot afslachten van ongelovigen met als beloning het eeuwige leven in het paradijs.
Interesseert me totaal, maar dan ook helemaal niets wat IS wel of niet wilt en is het ook op geen enige wijze een argument iets wel of niet te doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wat wil IS nu, juist dit, groepen tegen elkaar opzetten.
Nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Was ook weer een reactie op een post die verwijderd is. Snap je nu waarom ik snel ingrijp?
Nee terreur is gewoon een hele duidelijke definitie en gun shootings en dat incident op times square vallen daar gewoonweg niet onder.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Terreur is een hol begrip, terreur is wat wij willen dat terreur is. Als iemand gewoon boos is, is het een verwarde man, houdt het met 1 post wel op.
De republikeinen worden alleen wakker als het spree-killing+islam is. Dan staan ze met een rood hoofd bij CNN.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor want als er iemand wordt doodgereden door een hardrijder dan reageren mensen daar niet op en als er weer eens de zoveelste spree-killing is in de VS dan gaan de duimpjes ook omhoog, tuurlijk joh.
Aardbeitjes hierquote:
In feite is het een mislukte pruts aanslag. Beetje lullig voor de slachtoffers.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:25 schreef Zolderkamer het volgende:
Het witte busje:
[ afbeelding ]
'Attack van' picture emerges
Posted at 3:23
A picture has now emerged of what appears to be the vehicle used in the attack.
A white Hertz van is seen crashed into what looks like railings.
http://www.bbc.com/news/live/uk-40147014
Gelukkig maar, want een georganiseerde aanslag van dit kaliber die wel gelukt was had veel doden veroorzaakt.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In feite is het een mislukte pruts aanslag. Beetje lullig voor de slachtoffers.
Nu heb je het ineens over republikeinen?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De republikeinen worden alleen wakker als het spree-killing+islam is. Dan staan ze met een rood hoofd bij CNN.
Klopt, die waren veel liever bij een geslaagde aanslag omgekomen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Terreur kent juist helemaal geen duidelijke definitiequote:Op zondag 4 juni 2017 03:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee terreur is gewoon een hele duidelijke definitie en gun shootings en dat incident op times square vallen daar gewoonweg niet onder.
'quote:Op zondag 4 juni 2017 03:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dwazen genoeg helaas.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gezien het huidige tempo kan het hooguit een week duren.
Maar een aanlag is een aanslag en doden zijn doden. Maakt het het minder erg als er geen geloof aan gekoppeld kan worden? Komt de dode dan wel terug.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee terreur is gewoon een hele duidelijke definitie en gun shootings en dat incident op times square vallen daar gewoonweg niet onder.
En ja, dat klopt. Dat is ook omdat mensen nogal graag boebah islam roepen, maar ook omdat een verwarde man die iets doms doet niet te herleiden is naar een groep of geloof. Meestal, dan.
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Terreur kent juist helemaal geen duidelijke definitie
Toch wel.quote:de terreur zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [tɛˈrør] georganiseerd geweld om een bepaald (politiek) doel te bereiken.
Want een grote aanslag is niet lullig voor de slachtoffersquote:Op zondag 4 juni 2017 03:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja, ik snapte die post ook niet helemaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Want een grote aanslag is niet lullig voor de slachtoffers
Niemand neemt de retoriek die je hier vanavond hanteert nog serieus. 10 jaar geleden? Bijna iedereen. 5 jaar geleden? Nog maar de helft. Vandaag? Ik denk nog maar een kleine infantiele groep GL-stemmers.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Terreur kent juist helemaal geen duidelijke definitie
In Kabul kunnen ze dat stuk beter.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die waren veel liever bij een geslaagde aanslag omgekomen.
Iets met 1 dode is een tragedie 100een statististicquote:Op zondag 4 juni 2017 03:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Want een grote aanslag is niet lullig voor de slachtoffers
Je snapt het punt niet. Laat maar.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In Kabul kunnen ze dat stuk beter.
Nou ja, als je sterft, dan liever door een enorme -geschiedenis veranderende- aanslag, dan door zo'n knullige daad. Net zoals je ook liever aangereden wordt door aan Ferrari dan door een Eend.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik snapte die post ook niet helemaal.
Beetje raar.
Daar heb ik niet zo'n last van.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou ja, als je sterft, dan liever door een enorme -geschiedenis veranderende- aanslag, dan door zo'n knullige daad. Net zoals je ook liever aangereden wordt door aan Ferrari dan door een Eend.
Ja maar georganiseerd geweld kan niet precies genoeg gedefinieerd worden. Door hoeveel mensen georganiseerd bijv? En hoe kan je bij deze aanslag een politiek doel bewijzen?quote:
Een bestelwagen en wat messen heeft minder impact dan fikse bom of AK47.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik snapte die post ook niet helemaal.
Beetje raar.
Goh, echt?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een bestelwagen en wat messen heeft minder impact dan fikse bom of AK47.
Jij weet buiten de blogs die je van andere zolderkamerrukkers en fear-huggers leest helemaal niets van de wereld. Niet gereisd, nergens geweest, 0 politieke ervaring.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niemand neemt de retoriek die je hier vanavond hanteert nog serieus. 10 jaar geleden? Bijna iedereen. 5 jaar geleden? Nog maar de helft. Vandaag? Ik denk nog maar een kleine infantiele groep GL-stemmers.
twitter:BasedMonitored twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:54:40And the "moderate Muslims" continue to laugh at us. #LondonBridge #BoroughMarket #VauxHall https://t.co/jIWxxh4HrM reageer retweet
Hoeveelheid mensen is totaal niet relevant. Bewijzen? Als er eentje 'This is for Allah' roept, b.v. Of als ie een bepaalde historie heeft/alliantie met...of als ie 't simpelweg (naderhand uitlegt).quote:Op zondag 4 juni 2017 03:32 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ja maar georganiseerd geweld kan niet precies genoeg gedefinieerd worden. Door hoeveel mensen georganiseerd bijv? En hoe kan je bij deze aanslag een politiek doel bewijzen?
Heb je wel een punt?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh, echt?
Nogmaals: dat was mijn punt niet. Laat maar.
Ja, maar als je dat niet ziet dan wordt het een beetje vermoeiend om met jou te praten, dus laat ik het liever zitten.quote:
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:26:53Vehicles abandoned in Borough cordon area. A restaurant with medic kit piled up around it called "Over Italian". Pa… https://t.co/uSHRfYlIlP reageer retweet
Zie je alleen op de persoon reageren, nooit inhoudelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat niet ziet dan wordt het een beetje vermoeiend om met jou te praten, dus laat ik het liever zitten.
Vooral vanwege de beladen geschiedins van Europa tijdens de TWO (Jodenuitroeiing) moet men met voorzichtigheid omgaan bij het veroordelen van een religie of bevolkingsgroep of überhaupt een ander geloof bij naam noemen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:32 schreef LelijKnap het volgende:
Ik had ook liever gestorven als soldaat tijdens WW2, dan als een schoonmaker die van een keukentrappetje is gevallen in 46'.
Net nog, maar je snapte het niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zie je alleen op de persoon reageren, nooit inhoudelijk.
Een beetje zoals de "opgeruimd staat netjes" reacties op omgekomen vluchtelingen?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BasedMonitored twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:54:40And the "moderate Muslims" continue to laugh at us. #LondonBridge #BoroughMarket #VauxHall https://t.co/jIWxxh4HrM reageer retweet
Vanwege de beladen geschiedenis van Europa (en joden) tijdens TWO moet men de islam buiten de deur houden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:38 schreef Hdero het volgende:
[..]
Vooral vanwege de beladen geschiedins van Europa tijdens de TWO moet men met voorzichtigheid omgaan bij het veroordelen van een religie of bevolkingsgroep of überhaupt een ander geloof bij naam noemen.
twitter:MPSonthewater twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:18:53The river closure following the #London Bridge attack has now been lifted. Thankyou to all the Party boats who acted quickly & left the area reageer retweet
Slaap lekker en tot de volgende aanslagquote:Op zondag 4 juni 2017 03:40 schreef LelijKnap het volgende:
Ok, bedtijd. Begin naar te worden. Welterusten kinders en bejaarden.
Lees s na hoe het met joden vergaat in islamitische gebieden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:41 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ga dan ook ff Joden buiten de grenzen houden en dan wordt je volwaardige Nazi. Nu nog de vernietigingskampen en de treinen regelen en je kan Scharfuhrer worden. Succes.
Tot morgen dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot de volgende aanslag
Vergeven en vergeten!quote:Op zondag 4 juni 2017 03:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Word ook dagje ouder, niet gezien.
Joden worden al buiten de grenzen verdreven dankzij de constante dreiging en intolerantie uit islamitische hoek.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:41 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ga dan ook ff Joden buiten de grenzen houden en dan wordt je volwaardige Nazi. Nu nog de vernietigingskampen en de treinen regelen en je kan Scharfuhrer worden. Succes.
Ik ben zelf naar een islamitische streek afgereisd ,(ben geen moslim of marokkaan) en ze werden iig veel respectvoller behandeld dan in Nederland. Racisme en inolerantie zijn vooral iets van de blanken. Haal je volkeren niet door elkaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lees s na hoe het met joden vergaat in islamitische gebieden.
Die hebben hekel aan elkaar lijkt het wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Joden worden al buiten de grenzen verdreven dankzij de constante dreiging en intolerantie uit islamitische hoek.
Je snapt dat dit zelf eigenlijk ook best wel generaliserend en zelfs een beetje racistisch is, toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben zelf naar een islamitische streek afgereisd ,(ben geen moslim of marokkaan) en ze werden iig veel respectvoller behandeld dan in Nederland. Racisme en inolerantie zijn vooral iets van de blanken. Haal je volkeren niet door elkaar.
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben zelf naar een islamitische streek afgereisd ,(ben geen moslim of marokkaan) en ze werden iig veel respectvoller behandeld dan in Nederland. Racisme en inolerantie zijn vooral iets van de blanken. Haal je volkeren niet door elkaar.
Dan is het tegengif. Doe maar wat je wilt ermee.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je snapt dat dit zelf eigenlijk ook best wel generaliserend en zelfs een beetje racistisch is, toch?
Hmm ik weet niet. Op een of andere manier heb ik weleens het gevoel dat NL wordt ontzien omdat er vanuit hier geopereerd/aangestuurd/gefinancierd wordt. Nergens op gebaseerd maar blijf het wel vreemd vinden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:40 schreef Stien_Struis het volgende:
Hier in NL hebben we mazzel dat de potententiele terroristen drukker zijn met ramkraken, dope, ripdeals en elkaar overoop knallen.
Ik wilde je er alleen op wijzen. Het is juist die gedachtegang waar terroristen naar streven, die tweedeling.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:46 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dan is het tegengif. Doe maar wat je wilt ermee.
Met je melkbussen in een resort gelegen, verdorie zeg wat ken jij je Islamitische gebieden, doe niet zo dom.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
De man kan niets snappen als je dmv geciviliseerde voorbeelden uitlegt. Hij begrijpt dingen pas als je met generaliserende voirbeelden komt. Ik heb het geprobeerd.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je snapt dat dit zelf eigenlijk ook best wel generaliserend en zelfs een beetje racistisch is, toch?
In dat geval stel ik voor om wat meer Chinees tov moslims te worden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
In Nederland blijft de sociale controle in buurten veel groter, politie en AIVD hebben vrij snel in de gaten wanneer iets aan de hand is, veel materiaal en geld op ingezet.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet. Op een of andere manier heb ik weleens het gevoel dat NL wordt ontzien omdat er vanuit hier geopereerd/aangestuurd/gefinancierd wordt. Nergens op gebaseerd maar blijf het wel vreemd vinden.
Als dat zo was dan waren de bommen wel groter.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet. Op een of andere manier heb ik weleens het gevoel dat NL wordt ontzien omdat er vanuit hier geopereerd/aangestuurd/gefinancierd wordt. Nergens op gebaseerd maar blijf het wel vreemd vinden.
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Racisme en inolerantie zijn vooral iets van de blanken. Haal je volkeren niet door elkaar.
Onderschat die Engelsen niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:52 schreef Zolderkamer het volgende:
Onbevestigd nieuws is dat alle verantwoordelijke daders "gepakt" zijn
Mwah valt tegen hoor. Als er geen concrete aanwijzingen zijn gebeurt er niks. Worden ze op een lijst gezet maar echte controle is er niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
In Nederland blijft de sociale controle in buurten veel groter, politie en AIVD hebben vrij snel in de gaten wanneer iets aan de hand is, veel materiaal en geld op ingezet.
Er is enorme controle, AIVD heeft relatief de meeste telefoontaps ter wereld, schaduwen gebeurt veel meer met politie, wijkagenten, en sociale instanties, en dat het niet tegenvalt, blijkt ook wel uit de cijfers in deze enigszins hequote:Op zondag 4 juni 2017 03:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mwah valt tegen hoor. Als er geen concrete aanwijzingen zijn gebeurt er niks. Worden ze op een lijst gezet maar echte controle is er niet.
Welke cijfers bedoel je ?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Er is enorme controle, AIVD heeft relatief de meeste telefoontaps ter wereld, schaduwen gebeurt veel meer met politie, wijkagenten, en sociale instanties, en dat het niet tegenvalt, blijkt ook wel uit de cijfers he.
Deze terroristen proberen het Westen aan te vallen, onze Westerse Normen en Waarden, een daarvan is eerlijke rechtsspraak en dat iedereen het recht op verdediging heeft, ongeacht wat deze persoon heeft gedaan, en jij vindt dat deze persoon geen gesubsidieerde rechtsbijstand zou moeten krijgen, please zeg, denk eerst even na voordat je zoiets schrijft.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:55 schreef Iwanius het volgende:
En die krijgen dan weer zeker gesubsidieerde rechtsbijstand als ze gepakt worden omdat onze wetten daarin voorzien zodat hun onschuld weer kan worden aangetoond waardoor ze hun straf ontlopen. Of vallen ze onder de speciale anti-terror wetgeving die dit soort daders van hun rechten stript?
Nou is het zo dat Feyenoord wel verantwoordelijk kan worden gehouden voor eventuele ongeregeldheden als ze zelf niet de boel goed aangepakt hebben. Nogmaals, ik snap je punt, maar ik vind je vergelijking een beetje slecht.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:57 schreef Hdero het volgende:
Tegen beter weten in probeer ik het met nog een voorbeeld:
Als Feyenoord hooligans buiten gaan rellen en mensen aanvallen en zaken slopen kan je dan de schuld daarvan aan Feyenoord geven? Nee toch? En zo ja, moet je Feyenoord en alle Feyenoord fans buiten de grensen houden?
Heel simpel: rechten zijn er voor hen die ook anderen hun rechten gunnen. Als jij onschuldige burgers dood dan verspeel jij in mijn wereld je rechten.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:57 schreef DeParo het volgende:
Deze terroristen proberen het Westen aan te vallen, onze Westerse Normen en Waarden, een daarvan is eerlijke rechtsspraak en dat iedereen het recht op verdediging heeft, ongeacht wat deze persoon heeft gedaan, en jij vindt dat deze persoon geen gesubsidieerde rechtsbijstand zou moeten krijgen, please zeg, denk eerst even na voordat je zoiets schrijft.
Nou niet geheel, ik vind dat je nog altijd recht op een eerlijk proces moet hebben bijvoorbeeld. Je bent niet veel beter als je je verlaagd tot hun niveau.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heel simpel: rechten zijn er voor hen die ook anderen hun rechten gunnen. Als jij onschuldige burgers dood dan verspeel jij in mijn wereld je rechten.
Ja maar dat komt echt niet omdat de politie en aivd zo allemachtig goed zijn hier. Wij worden ontzien, maar waarom ?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Islamitisch-gerelateerd geweld al dan niet andere gerelateerde incidenten of misdrijven.
Het is grenzen, en het antwoord is ja, dat kan. Zo zijn Feyenoorders al jaren niet meer welkom in Amsterdam, en Ajax supporters op hun beurt niet in Rotterdam.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:57 schreef Hdero het volgende:
Als Feyenoord hooligans buiten gaan rellen en mensen aanvallen en zaken slopen kan je dan de schuld daarvan aan Feyenoord geven? Nee toch? En zo ja, moet je Feyenoord en alle Feyenoord fans buiten de grensen houden?
Rechten zijn er voor iedereen, voor alles en iedereen, dat is het principe van een Rechtsstaat, niet alleen voor de mensen die jou bevallen, dat is dus precies wat dit soort terroristen willen bedreigen en veranderen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heel simpel: rechten zijn er voor hen die ook anderen hun rechten gunnen. Als jij onschuldige burgers dood dan verspeel jij in mijn wereld je rechten.
De meeste in deze business blazen zichzelf op of worden door politiekogels omgelegd.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou niet geheel, ik vind dat je nog altijd recht op een eerlijk proces moet hebben bijvoorbeeld. Je bent niet veel beter als je je verlaagd tot hun niveau.
Ligt net aan de omstandigheden maar gezien je andere opmerkingen denk ik dat jij de Joden de schuld gaat geven in deze specifieke situatie.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:57 schreef Hdero het volgende:
Iemand die het snapt.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Rechten zijn er voor iedereen, voor alles en iedereen, dat is het prince van een Rechtsstaat, niet voor de mensen die jou bevallen, dat is dus precies wat dit soort terroristen willen bedreigen en veranderen.
Democratie voor wat het waard is, da's 1.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:00 schreef Hdero het volgende:
Er zijn geen collectieve westerse normen en waarden.
Veel gedoe in London, aantal slachtoffers, daders dood.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:04 schreef Thezappa het volgende:
Was ff muziek luisteren..
De tering wat is nu de status?
De status is dat ik ga slapen en je meer info vind op bbc.. 20 gewonden.. een aantal doden..quote:Op zondag 4 juni 2017 04:04 schreef Thezappa het volgende:
Was ff muziek luisteren..
De tering wat is nu de status?
Dat weet ik, maar dat zij zich als beesten gedragen betekent niet dat wij dat ook maar moeten gaan doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De meeste in deze business blazen zichzelf op of worden door politiekogels omgelegd.
Hdero schrijft als een engerd, wat een onzin wat hij schrijft, over Joodse complotten en andere troep.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Democratie voor wat het waard is, da's 1.
Stop aub met onzinnige metaforen. De islam is een totalitaire ideologie waarbij ongeloven uitgeroeid moeten worden. Kan je onmogelijk vergelijken met een voetbalclub.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:57 schreef Hdero het volgende:
Helemaal heilig ben ik ook niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat weet ik, maar dat zij zich als beesten gedragen betekent niet dat wij dat ook maar moeten gaan doen.
Ik snap de initiële reactie heel goed, het punt is dat je nauwelijks beter bent dan zij als je je zo opstelt.quote:
Nee jij wil de islam en alle aanhangers uitroeienquote:Op zondag 4 juni 2017 04:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Stop aub met onzinnige metaforen. De islam is een totalitaire ideologie waarbij ongeloven uitgeroeid moeten worden. Kan je onmogelijk vergelijken met een voetbalclub.
Het is gewoon een feit dat Bloomberg, Fox News, CNN, Breitbart etc etc allemaal door Joden zijn bezet of gerund. Doe daar nog ff het bankwezen bij en je snapt de ware oorzaak van alle ellende en financiele crisissen in het westen. De asnslagen vallen qua schade daarbij in het niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hdero schrijft als een engerd, wat een onzin wat hij schrijft, over Joodse complotten en andere troep.
Het is best lastig om er niet gelijk een geloof aan te hangen, de VVD heeft ooit Turkse geitenhoeders en Marokkaanse Berbers hierheen gehaald, daarna kwam PvdA met Surinamers en Antillianen.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik snap de initiële reactie heel goed, het punt is dat je nauwelijks beter bent dan zij als je je zo opstelt.
Oeps sorry.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Zullen we het hier gewoon over de aanslag hebben. Dank u
Klopt helemaal maar helaas je moet je tolerant opstellen tegenover andere mensen om voor een vreedzame samenleving te zorgen. Oftewel de moeilijke manier ipv de gemakkelijke.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het is best lastig om er niet gelijk een geloof aan te hangen, de VVD heeft ooit Turkse geitenhoeders en Marokkaanse Berbers hierheen gehaald, daarna kwam PvdA met Surinamers en Antillianen.
Het kan prima werken wanneer iedereen elkaar beetje ruimte geeft.
Ik snap de 'ware oorzaak' niet die jij nou meent te zien, leg eens uit, waarom zouden Joden dat doen?quote:Op zondag 4 juni 2017 04:15 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat Bloomberg, Fox News, CNN, Breitbart etc etc allemaal door Joden zijn bezet of gerund. Doe daar nog ff het bankwezen bij en je snapt de ware oorzaak van alle ellende en financiele crisissen in het westen. De asnslagen vallen qua schade daarbij in het niet.
We kunnen hier niet meer over discussieren helaas. Maar ik kan je wat links sturen via DM desnoods.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik snap de 'ware oorzaak' niet die jij nou meent te zien, leg eens uit, waarom zouden Joden dat doen?
Het werkt toch ook prima? Buiten een WO2 met de Duitsers en wat Extreem-rechts vs Extreem-links relletjes zwichte het land nou niet bepaald onder megaconflicten rond immigratie.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het is best lastig om er niet gelijk een geloof aan te hangen, de VVD heeft ooit Turkse geitenhoeders en Marokkaanse Berbers hierheen gehaald, daarna kwam PvdA met Surinamers en Antillianen.
Het kan prima werken wanneer iedereen elkaar beetje ruimte geeft.
Je kan ook eens een topic in BNW openen.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:22 schreef Hdero het volgende:
[..]
We kunnen hier niet meer over discussieren helaas. Maar ik kan je wat links sturen via DM desnoods.
De enige connectie met joden die ik zie is dat moslims nu net zo behandeld worden als joden in de jaren dertig.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik snap de 'ware oorzaak' niet die jij nou meent te zien, leg eens uit, waarom zouden Joden dat doen?
quote:Op zondag 4 juni 2017 04:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je kan ook eens een topic in BNW openen.
Idd.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je kan ook eens een topic in BNW openen.
In tegenstelling tot de Moslims nu waren de Joden wel geintegreerd of wilden ze graag integreren en volop meedraaien, de steun en hulp uit de samenleving die Moslims krijgen hadden ze toentertijd maar wat graag gezien, onvergelijkbaar dus wat dat betreft in dit geval.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:24 schreef remlof het volgende:
[..]
De enige connectie met joden die ik zie is dat moslims nu net zo behandeld worden als joden in de jaren dertig.
Ze worden allemaal over één kam geschoren en krijgen overal de schuld van.
Er moet altijd een zondebok zijn om klappen te geven. Zo werkt het menselijke brein.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:24 schreef remlof het volgende:
[..]
De enige connectie met joden die ik zie is dat moslims nu net zo behandeld worden als joden in de jaren dertig.
Ze worden allemaal over één kam geschoren en krijgen overal de schuld van.
Moslims in Europa zijn nu eenmaal over het algemeen vrij conservatief, allemaal terroristen zeker niet, maar het anti-Westerse sentiment is zeer groot, de onvrede en frustratie in deze groep eveneens, het gebrek aan volledige integratie is een enorm probleem en lastig te bestrijden, de extremisten die dit soort aanslagen plegen zijn de top van een ijsberg, een grote ijsberg van Moslims die zeer conservatief is gemaakt en niet in de Westerse context past of wil passen.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:26 schreef Hdero het volgende:
[..]
Er moet altijd een zondebok zijn om klappen te geven. Zo werkt het menselijke brein.
Onzin. De joden van destijds waren een zeer selectief, bijna exclusief clubje die geen buitenstaanders binnen lieten terwijl ze al het geld beheerden, bewaarden, en bezaten. Ze hadden de controle over al de financiele instellingen en een groot deel van het bedrijsleven, terwij de gemiddeldd Duitser straatarm was en naueelijks of niet rondkomen. Ze domineerden ook het straatbeeld. Ik zeg niet dat de discriminatie terecht was of de afranseling die ze daarna kregenn maar er was wel een voedi gsbodem eh. Dat kan je niet ontkennen.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de Moslims nu waren de Joden wel geintegreerd of wilden ze graag integreren en volop meedraaien, de steun en hulp uit de samenleving die Moslims krijgen hadden ze toentertijd maar wat graag gezien, onvergelijkbaar dus wat dat betreft.
Laten we dan gewoon Limburgers nemen.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:26 schreef Hdero het volgende:
[..]
Er moet altijd een zondebok zijn om klappen te geven. Zo werkt het menselijke brein.
En hoeveel van die moslims ken je?quote:Op zondag 4 juni 2017 04:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moslims in Europa zijn nu eenmaal over het algemeen vrij conservatief, allemaal terroristen zeker niet, maar het anti-Westerse sentiment is zeer groot, de onvrede en frustratie in deze groep eveneens, het gebrek aan volledige integratie is een enorm probleem en lastig te bestrijden, de extremisten die dit soort aanslagen plegen zijn de top van een ijsberg, een grote ijsberg van Moslims die zeer conservatief is gemaakt en niet in de Westerse context past of wil passen.
Komt dat ook niet omdat ze niet integreren en vooral lekker met elkaar blijven opschieten.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
En hoeveel van die moslims ken je?
Ik gok nul.
Joden werden destijds als 'anders' weggezet in de samenleving, gedwongen zich aan hun eigen tradities te houden en werd het moeilijk gemaakt al dan niet verboden volop mee te draaien in de Westerse samenleving, in tegenstelling tot wat jij denkt waren Joden over het algemeen niet zo heel rijk maar wel gespecialiseerd in bepaalde beroepen omdat zij historisch gezien hier alleen toegang toe hadden. De dolkstootlegende na de Eerste Wereldoorlog heeft nog steeds effect zie ik maar talloze Joden zijn gewoon in Duitse dienst gestorven in de loopgraven, er was geen Joods complot noch Joodse controle over Duitse financieen, Duitse Joden hadden het net zo moeilijk als andere Duitsers, sterker nog, ze wilden graag zo ontzettend graag Duitser zijn dat het Duits-nationalisme bij deze groep vaker veel groter was dan bij andere groepen juist omdat ze erbij wilden horen.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:30 schreef Hdero het volgende:
[..]
Onzin. De joden van destijds waren een zeer selectief, bijna exclusief clubje die geen buitenstaanders binnen lieten terwijl ze al het geld beheerden, bewaarden, en bezaten. Ze hadden de controle over al de financiele instellingen en een groot deel van het bedrijsleven, terwij de gemiddeldd Duitser straatarm was en naueelijks of niet rondkomen. Ze domineerden ook het straatbeeld. Ik zeg niet dat de discriminatie terecht was of de afranseling die ze daarna kregenn maar er was wel een voedi gsbodem eh. Dat kan je niet ontkennen.
Net zoals jij en DeParo lekker alleen met elkaar ouwehoeren?quote:Op zondag 4 juni 2017 04:33 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Komt dat ook niet omdat ze niet integreren en vooral lekker met elkaar blijven opschieten.
Waarom op de man spelen dan ?quote:Op zondag 4 juni 2017 04:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Net zoals jij en DeParo lekker alleen met elkaar ouwehoren?
Te veel helaas, maar dat conservatieve gehalte is niet zo vreemd Remlof, dat is jarenlang aangewakkerd door een financiele stroom uit het Midden-Oosten die talloze Soennietische Moskeeen in Europe en het Midden-Oosten heeft beinvloed, van gematigde leer naar een ultra conservatieve leer, puur om de toentertijd (nationalisme en politieke ideologieen waren vooral de norm) de relatief zwakke Soennietische identiteitspolitiek te beschermen, in Turkije zie je het ook hoe de staat controle neemt over de religieuze leer en via de Moskeeen in Europa, plus hun eigen sociale instellingen, een Turks nationaal-religieuze identiteitspolitiek verspreid als anders dan 'Westers', iets waar je je tegen moet verzetten, en vooral aan je eigen conservatieve leer moet houden en dat zegt voldoende in deze discussie.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:31 schreef remlof het volgende:
[..]
En hoeveel van die moslims ken je?
Ik gok nul.
Dat is nu precies het doel van die lui. Lukt aardigquote:Op zondag 4 juni 2017 04:31 schreef Hdero het volgende:
[..]
Nee je mag de schuld geven aan haatzaaiers en extremisten maar geen religie ajb. Goed?
Het is misschien ook wel goed voor te stellen als er een militante eenheid van moslimlanden zou zijn die een westers land zouden koloniseren om de grondstoffen en er nu voor vrede zouden bombarderen. Maar goed, men kan zich inleven in de ETA en de IRA maar hierin blijven de oogkleppen op.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moslims in Europa zijn nu eenmaal over het algemeen vrij conservatief, allemaal terroristen zeker niet, maar het anti-Westerse sentiment is zeer groot, de onvrede en frustratie in deze groep eveneens, het gebrek aan volledige integratie is een enorm probleem en lastig te bestrijden, de extremisten die dit soort aanslagen plegen zijn de top van een ijsberg, een grote ijsberg van Moslims die zeer conservatief is gemaakt en niet in de Westerse context past of wil passen.
Je bent zwaar beneveld door stereotypes dat je niet meer helder kan deken.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het komt vooral door de olie producerende landen in de Golf die van nature vrij kwetsbaar zijn (weinig natives en veelal bedreigd) en ernstig bedreigd werden door andere Arabische en Islamitische landen en om die reden een zeer conservatieve leer gingen verspreiden om de grote Soennietische bevolking in de wereld meer binnen een religieuze identiteit te binden, dat zou landen als KSA minder kwetsbaar maken, het is niet voor niks dat talloze Europese Moskeeen waar Soennietische Moslims naar toe gaan financieel worden ondersteund door de Golfstaten, dat de Imams hun religieuze leer in deze regio hebben gekregen, dat zegt voldoende over het hoe en wat.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het is misschien ook wel goed voor te stellen als er een militante eenheid van moslimlanden zou zijn die een westers land zouden koloniseren om de grondstoffen en er nu voor vrede zouden bombarderen. Maar goed, men kan zich inleven in de ETA en de IRA maar hierin blijven de oogkleppen op.
Alsof moslims 1 leger zijn, die zijn nog verdeelder dan christenen.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het is misschien ook wel goed voor te stellen als er een militante eenheid van moslimlanden zou zijn die een westers land zouden koloniseren om de grondstoffen en er nu voor vrede zouden bombarderen. Maar goed, men kan zich inleven in de ETA en de IRA maar hierin blijven de oogkleppen op.
Je hebt geen idee hoe subtiel dit gaat, ongetwijfeld word ik gastvrij ontvangen in een Moskee maar heel principiele Westerse Normen en Waarden worden niet nageleefd, ik kan in de Moskeeen ongetwijfeld tolerantie tonen en vervolgens tolerantie terug verwachten, maar dat is wat anders dan daadwerkelijke integratie, dat gaat wat verder.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:42 schreef Hdero het volgende:
[..]
Je bent zwaar beneveld door stereotypes dat je niet meer helder kan deken.
Ik nodig je uit om je lokale moskee in Nederland te bezoeken en te zien en te ervaren hoe warm je zal worden ontvangen als ongelovige westerling.
Hopleijk word je ook meer tolerant voor andersdenkenden.
Tegelijkertijd zijn ze toch meer verenigd dan je denkt in anti-Westerse (al dan niet de kritische) en conservatief Islamistische denkbeelden.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Alsof moslims 1 leger zijn, die zijn nog verdeelder dan christenen.
De meeste slachtoffers van IS zijn hun geloofsgenoten.
We hadden t niet over terroristen, we hadden 't over waarom gewone conservatieve moslims geen fan van het westen zijn. Door zulke discussies naar terrorisme te trekken geeft t eigenlijk wel een beetje aan hoe weinig er over nagedacht wordtquote:Op zondag 4 juni 2017 04:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Alsof moslims 1 leger zijn, die zijn nog verdeelder dan christenen.
De meeste slachtoffers van IS zijn hun geloofsgenoten.
Die Bulgaren en Roemenen. zijn helemaal tofquote:Op zondag 4 juni 2017 04:55 schreef Wenthe het volgende:
Goed van de Oost-Europeanen om niet mee te doen met de liberale migratie-acceptatie. Ik kan mij niet herinneren dat een aanslag is gepleegd in Krakau. Dat komt omdat ze geen schorriemorrie binnen hun grenzen toelaten.
Dat hebben ze ook niet nodig, in Krakau zit al meer dan genoeg schorriemorrie van eigen bodem.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:55 schreef Wenthe het volgende:
Goed van de Oost-Europeanen om niet mee te doen met de liberale migratie-acceptatie. Als UK/Duitsland ze willen hebben moeten ze lekker doorgaan maar Oost-Europa doet duidelijk niet mee en ze hebben gelijk. Zware ellende en problematiek. Dat is het niet waard. Ik kan mij niet herinneren dat een aanslag is gepleegd in Krakau. Dat komt omdat ze geen schorriemorrie binnen hun grenzen toelaten.
Zo spreek jij ook in het Engels en spaans en dan poepen we je ook niet in je bek door je na te doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:53 schreef Stien_Struis het volgende:
Jij vertrekken naar Syrië, ok NL paspoort weg en veel succes daar maar dan heb je weer wat jankende ouders.
Verklaar mij maar hoe de volgenden geen westerse waarden zijn. Maar hoe langer ik erover nadenk eerlijk gezegd, kan het kloppen dat dezen geen westerse waarden meer zijn want de westerse landen zijn verloederd en moreel failliet en daar kan je geen moslim de schuld van geven:quote:Op zondag 4 juni 2017 04:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe subtiel dit gaat, ongetwijfeld word ik gastvrij ontvangen in een Moskee maar heel principiele Westerse Normen en Waarden worden niet nageleefd, ik kan in de Moskeeen ongetwijfeld tolerantie tonen en vervolgens tolerantie terug verwachten, maar dat is wat anders dan daadwerkelijke integratie, dat gaat wat verder.
Duits doe ik er ook nog bij.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zo spreek jij ook in het Engels en spaans en dan poepen we je ook niet in je bek door je na te doen.
Jij begrijpt niet dat ik de Islam helemaal niet de schuld geef, wat ik wel de schuld geef zijn de Arabische landen die van de Soennietische groep over het algemeen een vrij conservatieve groep gemaakt heeft vooral geankerd op de religieuze identiteit die volledige integratie in het Westen afwijst als iets vreemd en tegen hun religieuze principes in, en dat is wat ik stel.quote:Op zondag 4 juni 2017 04:59 schreef Hdero het volgende:
[..]
Verklaar mij maar hoe de volgenden geen westerse waarden zijn. Maar hoe langer ik erover nadenk eerlijk gezegd, kan het kloppen dat dezen geen westerse waarden meer zijn want de westerse landen zijn verloederd en moreel failliet en daar kan je geen moslim de schuld van geven:
Before engaging in battle, the Prophet Muhammad (SAW) instructed his soldiers:
1. “Do not kill any child, any woman, or any elder or sick person.” (Sunan Abu Dawud)
2. “Do not practice treachery or mutilation.(Al-Muwatta)
3. Do not uproot or burn palms or cut down fruitful trees.(Al-Muwatta)
4. Do not slaughter a sheep or a cow or a camel, except for food.” (Al-Muwatta)
5. “If one fights his brother, [he must] avoid striking the face, for God created him in the image of Adam.” (Sahih Bukhari, Sahih Muslim)
6. “Do not kill the monks in monasteries, and do not kill those sitting in places of worship. (Musnad Ahmad Ibn Hanbal)
7. “Do not destroy the villages and towns, do not spoil the cultivated fields and gardens, and do not slaughter the cattle.” (Sahih Bukhari; Sunan Abu Dawud)
8. “Do not wish for an encounter with the enemy; pray to God to grant you security; but when you [are forced to] encounter them, exercise patience.” (Sahih Muslim)
9. “No one may punish with fire except the Lord of Fire.” (Sunan Abu Dawud).
10. “Accustom yourselves to do good if people do good, and to not do wrong even if they commit evil.” (Al-Tirmidhi)
Verse in the Holy Quraan
4:75 (Y. Ali) And why should ye not fight in the cause of Allah and of those who, being weak, are ill-treated (and oppressed)?- Men, women, and children, whose cry is: “Our Lord! Rescue us from this town, whose people are oppressors; and raise for us from thee one who will protect; and raise for us from thee one who will help!”
Tsja en Trump gaat vrolijk deals maken daar.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet dat ik de Islam helemaal niet de schuld geef, wat ik wel de schuld geef zijn de Arabische landen die van de Soennietische groep over het algemeen een vrij conservatieve groep gemaakt heeft vooral geankerd op de religieuze identiteit die volledige integratie in het Westen afwijst als iets vreemd en tegen hun religieuze principes in, dat is wat ik stel.
Tegelijkertijd heb je ze als bondgenoot nodig, hoe dan ook hebben deze landen een groter probleem met de olieprijs, KSA gaf zoveel geld uit aan randzaken dat met de oliestand van vorig jaar ze binnen anderhalf jaar failliet hadden kunnen zijn, die hebben op dit soort zaken dus waarschijnlijk veel moeten toeschroeven, levert immers weinig geld op.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja en Trump gaat vrolijk deals maken daar.
Zal me aan de bratwurst hangen, red me prima. maar je gaat offtopic.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:02 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kopieeren de Duitsers je foutieve manier van spreken ook?
Totdat die olie niet meer nodig is, dan gaan ze dik op de bek.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tegelijkertijd heb je ze als bondgenoot nodig, hoe dan ook hebben deze landen een groter probleem met de olieprijs, KSA gaf zoveel geld uit aan randzaken dat met de oliestand van vorig jaar ze binnen anderhalf jaar failliet hadden kunnen zijn, die hebben op dit soort zaken dus waarschijnlijk veel moeten toeschroeven, levert immers weinig geld op.
Ik kan het fout hebben maar begon KSA niet in zonne-energie te investeren?quote:Op zondag 4 juni 2017 05:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Totdat die olie niet meer nodig is, dan gaan ze dik op de bek.
Laten we het hele incident/dan wel incidenten proberen te samenvatten en netjes in overzichtsvorm weergeven. Wie begint? Ik ben nu te futloos hiervoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:09 schreef Stien_Struis het volgende:
Maar goed, er was een vreemde aanslag in London, niet door 1 persoon.
Zon hebben ze genoeg, Texas, je gelooft het niet is 1 van de meest groene staten in de USAquote:Op zondag 4 juni 2017 05:10 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben maar begon KSA niet in zonne-energie te investeren?
Het echte overzicht is nog niet, een bestelbus, meerdere daders die met mes tekeer gingen.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:12 schreef Hdero het volgende:
[..]
Laten we het hele incident/dan wel incidenten proberen te samenvatten en netjes in overzichtsvorm weergeven. Wie begint? Ik ben nu te futloos hiervoor.
Precies je geeft al aan dat het redelijk maar niet perfect gaat. Je redt je prima en iemand die op deze manier Nederlands spreekt redt zich ook prima. Maar een Duitser die zn zinsconstructies in het NL verneukt wordt door jou beloond en iemand uit een moslimland krijgt de volle laag.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zal me aan de bratwurst hangen, red me prima. maar je gaat offtopic.
Dat gebeurt al.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Totdat die olie niet meer nodig is, dan gaan ze dik op de bek.
Zoek hulp.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Precies je geeft al aan dat het redelijk maar niet perfect gaat. Je redt je prima en iemand die op deze manier Nederlands spreekt redt zich ook prima. Maar een Duitser die zn zinsconstructies in het NL verneukt wordt door jou beloond en iemand uit een moslimland krijgt de volle laag.
Door op die manier mensen te schofferen hang je een bepaalde kern van het probleem wel bij jezelf op. Je leeft in een bubbel , niet in de wereld.
Bij de KKK zijn ze ook erg gelovig vinden ze zelf.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:23 schreef Hdero het volgende:
Ik denk dat een veelvoorkomende fout is dat mensen de naam IS, islamitische Staat zien en dan denken ze dat die de islam vertegenwoordigt. IS is zo ver verwijderd van de islam als de aarde verwijderd is van Jupiter. Oftew ze bestaan alleen maar op papier maar in de praktijk gaat IS fout.
Dit IS blijft een topje van de ijsberg, een Islam die zeer conservatief is geworden en zich veel meer als een lichaam is gaan beschouwen, van Turkije tot en met KSA en zelfs van Azie tot en met diep in Afrika blijft dat het geval.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:23 schreef Hdero het volgende:
Ik denk dat een veelvoorkomende fout is dat mensen de naam IS, islamitische Staat zien en dan denken ze dat die de islam vertegenwoordigt. IS is zo ver verwijderd van de islam als de aarde verwijderd is van Jupiter. Oftew ze bestaan alleen maar op papier maar in de praktijk gaat IS fout.
Daar heb je wel gelijk in, vooral Afrika gaat nog groot probleem worden.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dit IS blijft een topje van de ijsberg, een Islam die zeer conservatief is geworden en zich veel meer als een lichaam is gaan beschouwen, van Turkije tot en met KSA en zelfs van Azie tot en met diep in Afrika blijft dat het geval.
Doe dat, want tot nu toe ben je niet verder gekomen dan het omlijsten van je eigen tekortkomingen.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ok volgende keer zal ik wat meer woorden spenderen om te vertellen dat je uit je nek lult.
Heb je verder nog wat te melden?quote:Op zondag 4 juni 2017 05:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Doe dat, want tot nu toe ben je niet verder gekomen dan het omlijsten van je eigen tekortkomingen.
Volgende keer weer.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja.
Doe nog eens een buitenlander na die Nederlands probeert te spreken.
Hoe ga je het tegenhouden? Het zit blijkbaar verweven in de maatschappij inmiddels.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:48 schreef Hathor het volgende:
Nou zullen er morgen wel her en der huiszoekingen gaan plaatsvinden, link en rechts nog wat arrestaties worden verricht, die dan vanwege gebrek aan bewijs een paar dagen later weer vrijgelaten worden, de noodtoestand afgekondigd, en kunnen we met zijn allen weer wachten op de volgende uitbarsting van een paar religieuze psychopaten.
Niet terug, gewoon daar blijven.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Van jouw quote in slecht Nederlands over dat men maar terug moest gaan naar Syrie? Of was dat off-topic?
Het gaat nergens meer over.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:04 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vroeg me af hoe het mogelijk is om midden in de nacht zes topics vol te lullen over een busje dat moedwillig mensen aanrijdt, maar nu snap ik het.
Ik vind het prima, als je die uitspraak eerst even test op de personen wiens huizen op instorten staan door de aardbevingen in Groningen en mensen die aan de rand van een vulkaan leven e.d. En mocht er weer eens een vuurwerkramp zijn dan moer men ook gewoon in dat gebied blijven. Is gezond.quote:
Ik wil best discussie met je voeren via DM, In dit topic slaat het helemaal nergens op.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind het prima, als je die uitspraak eerst even test op de personen wiens huizen op instorten staan door de aardbevingen in Groningen en mensen die aan de rand van een vulkaan leven e.d. En mocht er weer eens een vuurwerkramp zijn dan moer men ook gewoon in dat gebied blijven. Is gezond.
Verder nog wat te melden?
Jij begint erover, zet je jezelf nu op je plaats of hoe zit dat?quote:Op zondag 4 juni 2017 06:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik wil best discussie met je voeren via DM, In dit topic slaat het helemaal nergens op.
Blijkbaar slaat die gedachte aan om elke mogelijkheid aan te grijpen.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:12 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed.
Je gelooft dus heel fanatiek in een almachtige god. Niet in zo'n verward, jaloers mannetje met een grijze baard zoals christenen doen, maar in een alomvattende, onvoorstelbaar grote kracht met een oneindige wijsheid en intelligentie. En dan denk je dus dat die god er heel erg blij van wordt als jij als onbeduidend mensje wat andere onbeduidende mensjes doodrijdt of doodsteekt. Dat is zelfs binnen religieuze kaders van een ongelofelijke achterlijkheid.
Je lijkt wel een wijf. DMquote:Op zondag 4 juni 2017 06:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij begint erover, zet je jezelf nu op je plaats of hoe zit dat?
Je eerste ontopic bericht. Beetje geforceert maar wel een 6je waard.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:29 schreef Stien_Struis het volgende:
Het ging dus om 3 daders in bestelbus die op 2 plekken niet ver van elkaar zoveel mogelijk slachtoffers probeerde te maken.
Het incident in Vauxhall was een normale steekpartij zoals elke dag daar. Het is een grote stad
Hoe pik je ze eruit? De kaf van het koren scheiden is niet zo eenvoudig.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tijd dat ze die radicale gasten op gaan pakken en deporteren. Liefst boven de zee uit een vliegtuig werpen.
Je hoort werkelijk na iedere aanslag dat het een bekende was van de politie. Ze weten het precies, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoe pik je ze eruit? De kaf van het koren scheiden is niet zo eenvoudig.
Dit dus inderdaad.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:44 schreef Toga het volgende:
We wachten nog even op de: "het waren bekenden bij de inlichtingendienst"
Je wil graag politiestaat waar iemand die nog niets aantoonbaar verkeerd gedaan heeft, preventief opgesloten wordt?quote:Op zondag 4 juni 2017 06:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hoort werkelijk na iedere aanslag dat het een bekende was van de politie. Ze weten het precies, zo moeilijk is het allemaal niet.
In dit geval gewoon weg ermee en opzouten ja. Ze hebben hier niets te zoeken.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:47 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je wil graag politiestaat waar iemand die nog niets aantoonbaar verkeerd gedaan heeft, preventief opgesloten wordt?
Daar is hij niet mee bezig en daar hoef jij ook niet mee bezig te zijn. Jij kunt gewoon eenvoudig thuis met je SBS op de bank kankeren op buitenlanders.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoe pik je ze eruit? De kaf van het koren scheiden is niet zo eenvoudig.
Voetbal hooligans er gelijk achteraan dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In dit geval gewoon weg ermee en opzouten ja. Ze hebben hier niets te zoeken.
Dat dus en daar doe je weinig aan.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:49 schreef Sjemmert het volgende:
Weet je als het zo slecht georganiseerd is dat ze enkel een busje en wat messen gebruiken valt dat ook moeilijk op te sporen door een inlichtingen dienst. Dit kunnen ze bij wijze van spreken smiddags afspreken en savonds uitvoeren.
voetbalhooligansquote:Op zondag 4 juni 2017 06:58 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Voetbal hooligans er gelijk achteraan dan.
En dan gaan ze straks waarschijnlijk een uitzending starten, waarin een correspondent eigenlijk nauwelijks iets nieuws te melden heeft maar dat toch 100x moet vertellenquote:Op zondag 4 juni 2017 07:06 schreef TLC het volgende:
Trouwens, belachelijk dat je anno 2017 bij zo'n terreuraanslag nog naar buitenlandse zenders moet zappen om te weten wat er gebeurd is simpelweg omdat ze bij de nos willen gaan slapen![]()
Stien over wapenlobby VS preken?quote:Op zondag 4 juni 2017 07:02 schreef Stien_Struis het volgende:
Wil geen paniek zaaien maar hier in NL is het bezit van AK47 in bepaalde kringen normaal,
Bericht van 3 minuten en dat herhalen.quote:Op zondag 4 juni 2017 07:08 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
En dan gaan ze straks waarschijnlijk een uitzending starten, waarin een correspondent eigenlijk nauwelijks iets nieuws te melden heeft maar dat toch 100x moet vertellen
Tja.. het nieuws is nooit echt veranderd maar er is gewoon meer zendtijd dus er is veel herhaling.quote:Op zondag 4 juni 2017 07:08 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
En dan gaan ze straks waarschijnlijk een uitzending starten, waarin een correspondent eigenlijk nauwelijks iets nieuws te melden heeft maar dat toch 100x moet vertellen
Niks mis met een grammetje ak47.quote:Op zondag 4 juni 2017 07:02 schreef Stien_Struis het volgende:
Wil geen paniek zaaien maar hier in NL is het bezit van AK47 in bepaalde kringen normaal,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |