twitter:PieriKaine twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:19:48HUGE number of armed police gathered at London Bridge Crossroads, telling people to move away #LondonBridge @BBCBreaking reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:18:34Passerby says 15-20 people have been run over. "Westminster bridge all over again". Another says 7 or 8. reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:21:01Another cab driver: man crashed into people then there was stabbing attack. London Bridge. reageer retweet
Schrijf ik dat ergens? Nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Moet ik nu elke moslim in mijn omgeving boos gaan aankijken?
Het is een uitwas van het geloof, dat die vrouwen met dit weer en temperatuur in hun kledij boodschappen gaan halen is niet mijn probleem.
Net zo min als het misbruik in Katholieke kerk dat jarenlang zijn gang kon gaan.
Behalve een boeing 747 opblazen in 1985 (Air India Flight 182) The main suspects in the bombing were members of a Sikh separatist group.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Een religie die zich wel kan gedragen.
in de buurt vanquote:Op zondag 4 juni 2017 03:09 schreef Smoofie het volgende:
London bridge is nu vol met politie toch, lijkt mij niet dat daar nog wat gebeurt
ja en jij?quote:
Reactie op je 3 maatregelen:quote:Op zondag 4 juni 2017 03:04 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nikszeggend. Je kunt de radicale islam niet uitroeien, zonder de islam in zijn geheel aan te pakken. Zo simpel is het.
3 dingen zijn maar nodig:
- Geen enkele immigrant meer binnen laten uit moslimlanden
- Sluiting alle moskeeën en geen enkele uitzondering meer maken op basis van dit geloof. Geen halal-slachten meer, islamtisch onderwijs, hoofddoeken bij de politie, etc. Maak het leven 'ondraaglijk' hier voor ze.
- Stimuleer remigratie. Biedt mensen met een migratieachtergrond tot 50.000 euro om op te flikkeren naar het land waar hun roots liggen. De gemiddelde moslim-immigrant kost ons velen malen meer, dus schrik niet van dit bedrag.
Alleen met deze 3 maatregelen komen we ooit van dit kutgeloof en haar volgers af. Maar dan moeten we wel consequent zijn én eerst het probleem erkennen. En het probleem bestaat niet uit terroristen, extremisten of fundamentalisten, nee het probleem zit hem in de Islam.
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2017
Zij zijn in oorlog met ons (alle ongelovigen), maar wij zogenaamd alleen met de terroristen. Die je pas kunt herkennen nadat ze zichzelf hebben opgeblazen. Dit is alleen maar reageren als het al te laat is.
Tijd voor actie. Degene die bij de volgende verkiezingen niet op PVV of FvD stemt is medeplichtig aan de 1e grote aanslag die hier zal volgen.
twitter:GSTTnhs twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:51:08Due to the ongoing incident in central London, Guy's, St Thomas' & @EvelinaLondon are on lockdown to keep patients, relatives and staff safe reageer retweet
Ik word een beetje duizeligquote:"Enorme explosie"
Getuigen melden dat ze zojuist een "enorme explosie" hebben gehoord op London Bridge.
2 minuten geleden
quote:Summary
Police confirm more than one fatality after a terror attack on London Bridge and Borough Market
Reports of "multiple" casualties and walking wounded
Speeding van veered into crowds, reports of men attacking members of public with knives
Officers understood to be looking for three suspects who may be armed
London Bridge railway station is closed while transport police deal with the incident
Transport for London says the bridge is closed to all traffic
Another incident in nearby Vauxhall was a stabbing and not connected to the terror attack, say police
Dus 1 vliegtuigje 32 jaar geleden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:10 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Behalve een boeing 747 opblazen in 1985 (Air India Flight 182) The main suspects in the bombing were members of a Sikh separatist group.
Hoe herken je die, radicale christenen weet ik wel in welke dorpen die wonenquote:Op zondag 4 juni 2017 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schrijf ik dat ergens? Nee.
Als ik de afgelopen 13 jaar op FOK! iets consequent heb gedaan, is het wel het aanbrengen van een duidelijke knip tussen gematigd gelovigen en radicaal-gelovigen. Radicale moslims ben ik spuug- en spuugzat. Het wordt hoog tijd dat we Europa volledig van deze figuren ontdoen. En aangezien we met ze in oorlog zijn, is wat mij betreft elk middel geoorloofd.
Eens met je opmerking over een immigratiestop en met het stimuleren van remigratie. Niet eens met voorstel 2; het sluiten van moskeeën en dergelijke. Gematigde moslims moeten hun geloof kunnen belijden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:04 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nikszeggend. Je kunt de radicale islam niet uitroeien, zonder de islam in zijn geheel aan te pakken. Zo simpel is het.
3 dingen zijn maar nodig:
- Geen enkele immigrant meer binnen laten uit moslimlanden
- Sluiting alle moskeeën en geen enkele uitzondering meer maken op basis van dit geloof. Geen halal-slachten meer, islamtisch onderwijs, hoofddoeken bij de politie, etc. Maak het leven 'ondraaglijk' hier voor ze.
- Stimuleer remigratie. Biedt mensen met een migratieachtergrond tot 50.000 euro om op te flikkeren naar het land waar hun roots liggen. De gemiddelde moslim-immigrant kost ons velen malen meer, dus schrik niet van dit bedrag.
Alleen met deze 3 maatregelen komen we ooit van dit kutgeloof en haar volgers af. Maar dan moeten we wel consequent zijn én eerst het probleem erkennen. En het probleem bestaat niet uit terroristen, extremisten of fundamentalisten, nee het probleem zit hem in de Islam.
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2017
Zij zijn in oorlog met ons (alle ongelovigen), maar wij zogenaamd alleen met de terroristen. Die je pas kunt herkennen nadat ze zichzelf hebben opgeblazen. Dit is alleen maar reageren als het al te laat is.
Tijd voor actie. Degene die bij de volgende verkiezingen niet op PVV of FvD stemt is medeplichtig aan de 1e grote aanslag die hier zal volgen.
koekoekquote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoe herken je die, radicale christenen weet ik wel in welke dorpen die wonen
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:11 schreef skysherrif het volgende:
Er zijn nog maar 2 terroristen doodgeschoten he, alle getuigen hebben het over minstens 3 terroristne
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:01:42Two terrorists are believed to have been shot dead earlier near #LondonBridge it's being reported. Waiting for Met to confirm reageer retweet
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:03:32Again, this is being reported. can't be taken as 100% definite yet #LondonBridge https://t.co/cBOe7dLllP reageer retweet
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:08:29We are currently pinned between Southwark Bridge and #LondonBridge with armed officers near market. Officer says area is "still hot". reageer retweet
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:10:08Don't want to speculate, but there are a lot of circling helicopters and police patrolling. Suggests Met are still… https://t.co/xSfx87EOdc reageer retweet
ramosgod 90+3quote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja. Nog even genieten van Reals overwinning.
Hoe werkt dat toch? Dan gebeurt er weer een aanslag en dan gaat ze meteen bidden als ze ervan hoort? En wat bidt ze dan? Voor het zielenheil van de slachtoffers of wat?twitter:Telegraph twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:10:24#LondonBridge incident: Ariana Grande sends her prayers to London #LondonAttack https://t.co/pYkiuFVi5F https://t.co/Oy8wdVS91i reageer retweet
Gelukkig gaat deze onzin die je hier verkondigt nooit gebeuren.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eens met je opmerking over een immigratiestop en met het stimuleren van remigratie. Niet eens met voorstel 2; het sluiten van moskeeën en dergelijke. Gematigde moslims moeten hun geloof kunnen belijden.
Maar we moeten niet naïef zijn en radicalisering veel harder te lijf gaan. Duidelijke grenzen stellen. Haatzaaiers zonder pardon dit land uitzetten of - wanneer ze alleen een NL nationaliteit hebben - de gevangenis in knikkeren.
De 3e is met enorme explosie opgeblazen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:11 schreef skysherrif het volgende:
Er zijn nog maar 2 terroristen doodgeschoten he, alle getuigen hebben het over minstens 3 terroristne
quote:
yoquote:Op zondag 4 juni 2017 03:13 schreef Wicky15 het volgende:
De mensheid is verrot.
En met deze gedachte ga ik slapen
Trusten allen
hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaanquote:Op zondag 4 juni 2017 03:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig gaat deze onzin die je hier verkondigt nooit gebeuren.
Zelfs gematigde moslims gaan niet samen met het westen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eens met je opmerking over een immigratiestop en met het stimuleren van remigratie. Niet eens met voorstel 2; het sluiten van moskeeën en dergelijke. Gematigde moslims moeten hun geloof kunnen belijden.
Maar we moeten niet naïef zijn en radicalisering veel harder te lijf gaan. Duidelijke grenzen stellen. Haatzaaiers zonder pardon dit land uitzetten of - wanneer ze alleen een NL nationaliteit hebben - de gevangenis in knikkeren.
Yep, ben er wel van overtuigd inmiddels dat we zwaar geschut moeten inzetten tegen salafisten. Ook al zal dat misschien meer radicalen kweken, maar die pak je dan ook op bwvs.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent vrij inconsequent met je vraagtekengebruik.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaan
Wat een ongelooflijk naïeve kletspraat.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik de afgelopen 13 jaar op FOK! iets consequent heb gedaan, is het wel het aanbrengen van een duidelijke knip tussen gematigd gelovigen en radicaal-gelovigen. Radicale moslims ben ik spuug- en spuugzat. Het wordt hoog tijd dat we Europa volledig van deze figuren ontdoen. En aangezien we met ze in oorlog zijn, is wat mij betreft elk middel geoorloofd.
Degene die dat zong mag als eerste gaan..quote:Op zondag 4 juni 2017 03:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaan
Die is vermoord door Sikhjes hè... daar zitten ook nogal wat zelotische malloten tussen.quote:
Je vergeet dat al deze maatregelen effect op elkaar hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Reactie op je 3 maatregelen:
- veel van de aanslagplegers zijn hier geboren, succes met het weren van nieuwe migranten, aanslagen zullen niet ophouden.
- wat bereik je met het sluiten van moskeeën? Men mag er dan niet meer bidden, maar samen komen doen ze nog gewoon, dat valt niet te verbieden.
- 50k is een lachertje, wie gaat nou voor 50k het land verlaten waar ze alles hebben opgebouwd.
Hollywoodpoppen van het zionistische-kartel bazelen wat ze moeten bazelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:13 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe werkt dat toch? Dan gebeurt er weer een aanslag en dan gaat ze meteen bidden als ze ervan hoort? En wat bidt ze dan? Voor het zielenheil van de slachtoffers of wat?twitter:Telegraph twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:10:24#LondonBridge incident: Ariana Grande sends her prayers to London #LondonAttack https://t.co/pYkiuFVi5F https://t.co/Oy8wdVS91i reageer retweet
Ik kan gelovigen gewoon niet begrijpen, volgens mij zijn ze mesjogge of zo.
Allemaal buitenschoppen dan maar?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zelfs gematigde moslims gaan niet samen met het westen.
Ja, of course. Elk groepje heeft z'n geschiedenis.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die is vermoord door Sikhjes hè... daar zitten ook nogal wat zelotische malloten tussen.
Dat is mooi gezegd enzo maar dat gaat niet zo makkelijk hèquote:Op zondag 4 juni 2017 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik noem het conditioning. Mensen worden van jongs af aan gecultiveerd om op een bepaalde manier te denken. Ze zien alles wat anders is als verdacht, ongewenst en schuldig. Zo voelt men zich superieur en dat zorgt op zn beurt weer voor dat men zich beter voelt. Ligt ook voor een deel aan de menselijke natuur.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Recent reed er nog iemand in op mensen op Times square en er worden dagelijks mensen gedood om niet-religieuze redenen.
Maar zodra men hoort dat er geen link is met moslimterrorisme is het opruimen en relaxen want dan geeft de gemiddelde boer er geen ene reet meer om
Ali de Shoarmaboer ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De knappe vrouwen zonder doekjes mogen blijven.
Ik ben het diep van binnen ook met je eens, maar zo werkt het niet. Haaitzaaien is niet te controleren. Jij weet ook niet wat ik met mijn vrienden bespreek achter gesloten deuren en andersom.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje irrelevant, want dat is geen terreur. Al snap ik het punt wat je wil maken wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:19 schreef Beathoven het volgende:
Waar zijn de tig topics met boze leeghoofden over die "daad van extremisme" op times square en de dagelijkse schietpartijen in de states (guns don't kill, people do)Daar kwamen ook mensen bij om maar blijkbaar is het meer om het zeiken te doen dan om de slachtoffers.
Heb jij nachtdienst?quote:
http://www.bbc.com/news/live/uk-40147014twitter:jcoxwriter twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:56:35Just had confirmation explosions in London Bridge area are controlled and police monitored reageer retweet
Stap 1: stoppen met naïef zijnquote:Op zondag 4 juni 2017 03:17 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat is mooi gezegd enzo maar dat gaat niet zo makkelijk hè
Daar komt het wel een beetje op neer zo te zien. Nee ik ben net een uur thuis en ik probeer het een beetje in goede banen te houden, anders is het morgen weer zo'n grote bende.quote:
Wat wil IS nu, juist dit, groepen tegen elkaar opzetten.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
In vergelijking met de menselijke geschiedenis is dat nog een heel humaan voorstel iig.
Waarom quote je mij? Ik schreef over iets anders en dit stukje tunnelvisie sluit er helemaal niet op aan. Probeer het nog eens.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:17 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik noem het conditioning. Mensen worden van jongs af aan gecultiveerd om op een bepaalde manier te denken. Ze zien alles wat anders is als verdacht, ongewenst en schuldig. Zo voelt men zich superieur en dat zorgt op zn beurt weer voor dat men zich beter voelt. Ligt ook voor een deel aan de menselijke natuur.
Zo denken vele blanken dat als de islamitische wereld maar angepakt wordt (en dat zie je terug met drone-oorlogen en proxy-oorlogen in het MO) dat ze gelijk het probleem oplossen. Terwijl ze oogkleppen op hebben voor al het dagelijkse geweld dat in blanke westerse woongebieden gewoon plastsvindt. En dan heb ik het niet eens over kindermisbruik of mishandeling.
Voer voor de BNW-ers op FOK!quote:Op zondag 4 juni 2017 03:20 schreef Zolderkamer het volgende:
London Bridge explosions are 'police monitored' - report
Posted at 3:16
James Cox, a deputy digital news editor at The Sun, tweets that explosions in the London Bridge area "are controlled and police monitored".http://www.bbc.com/news/live/uk-40147014twitter:jcoxwriter twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:56:35Just had confirmation explosions in London Bridge area are controlled and police monitored reageer retweet
Nee, hoor want als er iemand wordt doodgereden door een hardrijder dan reageren mensen daar niet op en als er weer eens de zoveelste spree-killing is in de VS dan gaan de duimpjes ook omhoog, tuurlijk joh.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:19 schreef Beathoven het volgende:
Waar zijn de tig topics met boze leeghoofden over die "daad van extremisme" op times square en de dagelijkse schietpartijen in de states (guns don't kill, people do)Daar kwamen ook mensen bij om maar blijkbaar is het meer om het zeiken te doen dan om de slachtoffers.
De islam is de rode draad in dit soort aanslagen. Het is de voedingsbodem en inspiratiebron. De koran roept op tot afslachten van ongelovigen met als beloning het eeuwige leven in het paradijs.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:10 schreef Hdero het volgende:
Waarom moet er altijd een religiieuze discussie van komen? Misdaad is misdaad, haat is haat. Ongeacht wat voor naam je eraan koppelt.
De premisse dat radicaal islamisme hét (enige) probleem is, is in strijd met punt 1.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stap 1: stoppen met naïef zijn
Stap 2: durven om hard in te grijpen
Stap 3: haatzaaiers en andere radicalen effectief uitzetten
De realiteit: we zijn extreem naïef, we durven überhaupt niet in te grijpen en we zijn gefixeerd op de "rechten" die radicalen hier hebben.
Ondertussen sturen politici hun berichtjes weer de wereld in: ze zijn geschokt, ze leven mee met de nabestaanden, enzovoort. Steeds dezelfde bullshit.
De realiteit: politici hebben de huidige situatie gecreëerd en vertikken het om die eindelijk eens effectief op te lossen.
oke baasquote:
Reactie op post die verwijderd is.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:21 schreef Geralt het volgende:
Waarom is mijn vorige post weg? Morgen is er gewoon weer een aanslag in naam van de Islam; het is ramadan. Dan gaat het altijd loos.
Poorten van de hel zitten dicht tijdens ramadan idd, mag je alles doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:21 schreef Geralt het volgende:
Waarom is mijn vorige post weg? Morgen is er gewoon weer een aanslag in naam van de Islam; het is ramadan. Dan gaat het altijd loos.
Ik ben alleen een baas op straat.quote:
Waarom is die post verwijderd? Die vroeg zich af wanneer de volgende aanslag was. Volgende week, over 2 weken?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Reactie op post die verwijderd is.
done BNW / bewijs materiaal wordt opgeblazen in london?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voer voor de BNW-ers op FOK!
Politie blaast bewijslast van nepaanslag op.
Alleen wanneer er bij de aanslag een mogelijk islamitische dader is, stormen er massaal mensen op af. Decrest boeit niemand.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:19 schreef Beathoven het volgende:
Ik eet veel. zodat ik kan vasten morenquote:
gefeliciteerdquote:
Gezien het huidige tempo kan het hooguit een week duren.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom is die post verwijderd? Die vroeg zich af wanneer de volgende aanslag was. Volgende week, over 2 weken?
Niks mis met zo een post toch?
Gast, loop niet zo te zeiken joh.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom is die post verwijderd? Die vroeg zich af wanneer de volgende aanslag was. Volgende week, over 2 weken?
Was ook weer een reactie op een post die verwijderd is. Snap je nu waarom ik snel ingrijp?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Terreur is een hol begrip, terreur is wat wij willen dat terreur is. Als iemand gewoon boos is, is het een verwarde man, houdt het met 1 post wel op.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Beetje irrelevant, want dat is geen terreur. Al snap ik het punt wat je wil maken wel.
Ik ga weer katholiek worden en knal er vol in dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De islam is de rode draad in dit soort aanslagen. Het is de voedingsbodem en inspiratiebron. De koran roept op tot afslachten van ongelovigen met als beloning het eeuwige leven in het paradijs.
Interesseert me totaal, maar dan ook helemaal niets wat IS wel of niet wilt en is het ook op geen enige wijze een argument iets wel of niet te doen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wat wil IS nu, juist dit, groepen tegen elkaar opzetten.
Nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Was ook weer een reactie op een post die verwijderd is. Snap je nu waarom ik snel ingrijp?
Nee terreur is gewoon een hele duidelijke definitie en gun shootings en dat incident op times square vallen daar gewoonweg niet onder.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Terreur is een hol begrip, terreur is wat wij willen dat terreur is. Als iemand gewoon boos is, is het een verwarde man, houdt het met 1 post wel op.
De republikeinen worden alleen wakker als het spree-killing+islam is. Dan staan ze met een rood hoofd bij CNN.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor want als er iemand wordt doodgereden door een hardrijder dan reageren mensen daar niet op en als er weer eens de zoveelste spree-killing is in de VS dan gaan de duimpjes ook omhoog, tuurlijk joh.
Aardbeitjes hierquote:
In feite is het een mislukte pruts aanslag. Beetje lullig voor de slachtoffers.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:25 schreef Zolderkamer het volgende:
Het witte busje:
[ afbeelding ]
'Attack van' picture emerges
Posted at 3:23
A picture has now emerged of what appears to be the vehicle used in the attack.
A white Hertz van is seen crashed into what looks like railings.
http://www.bbc.com/news/live/uk-40147014
Gelukkig maar, want een georganiseerde aanslag van dit kaliber die wel gelukt was had veel doden veroorzaakt.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In feite is het een mislukte pruts aanslag. Beetje lullig voor de slachtoffers.
Nu heb je het ineens over republikeinen?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De republikeinen worden alleen wakker als het spree-killing+islam is. Dan staan ze met een rood hoofd bij CNN.
Klopt, die waren veel liever bij een geslaagde aanslag omgekomen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Terreur kent juist helemaal geen duidelijke definitiequote:Op zondag 4 juni 2017 03:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee terreur is gewoon een hele duidelijke definitie en gun shootings en dat incident op times square vallen daar gewoonweg niet onder.
'quote:Op zondag 4 juni 2017 03:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dwazen genoeg helaas.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gezien het huidige tempo kan het hooguit een week duren.
Maar een aanlag is een aanslag en doden zijn doden. Maakt het het minder erg als er geen geloof aan gekoppeld kan worden? Komt de dode dan wel terug.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee terreur is gewoon een hele duidelijke definitie en gun shootings en dat incident op times square vallen daar gewoonweg niet onder.
En ja, dat klopt. Dat is ook omdat mensen nogal graag boebah islam roepen, maar ook omdat een verwarde man die iets doms doet niet te herleiden is naar een groep of geloof. Meestal, dan.
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Terreur kent juist helemaal geen duidelijke definitie
Toch wel.quote:de terreur zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [tɛˈrør] georganiseerd geweld om een bepaald (politiek) doel te bereiken.
Want een grote aanslag is niet lullig voor de slachtoffersquote:Op zondag 4 juni 2017 03:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja, ik snapte die post ook niet helemaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Want een grote aanslag is niet lullig voor de slachtoffers
Niemand neemt de retoriek die je hier vanavond hanteert nog serieus. 10 jaar geleden? Bijna iedereen. 5 jaar geleden? Nog maar de helft. Vandaag? Ik denk nog maar een kleine infantiele groep GL-stemmers.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Terreur kent juist helemaal geen duidelijke definitie
In Kabul kunnen ze dat stuk beter.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die waren veel liever bij een geslaagde aanslag omgekomen.
Iets met 1 dode is een tragedie 100een statististicquote:Op zondag 4 juni 2017 03:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Want een grote aanslag is niet lullig voor de slachtoffers
Je snapt het punt niet. Laat maar.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In Kabul kunnen ze dat stuk beter.
Nou ja, als je sterft, dan liever door een enorme -geschiedenis veranderende- aanslag, dan door zo'n knullige daad. Net zoals je ook liever aangereden wordt door aan Ferrari dan door een Eend.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik snapte die post ook niet helemaal.
Beetje raar.
Daar heb ik niet zo'n last van.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou ja, als je sterft, dan liever door een enorme -geschiedenis veranderende- aanslag, dan door zo'n knullige daad. Net zoals je ook liever aangereden wordt door aan Ferrari dan door een Eend.
Ja maar georganiseerd geweld kan niet precies genoeg gedefinieerd worden. Door hoeveel mensen georganiseerd bijv? En hoe kan je bij deze aanslag een politiek doel bewijzen?quote:
Een bestelwagen en wat messen heeft minder impact dan fikse bom of AK47.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik snapte die post ook niet helemaal.
Beetje raar.
Goh, echt?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een bestelwagen en wat messen heeft minder impact dan fikse bom of AK47.
Jij weet buiten de blogs die je van andere zolderkamerrukkers en fear-huggers leest helemaal niets van de wereld. Niet gereisd, nergens geweest, 0 politieke ervaring.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niemand neemt de retoriek die je hier vanavond hanteert nog serieus. 10 jaar geleden? Bijna iedereen. 5 jaar geleden? Nog maar de helft. Vandaag? Ik denk nog maar een kleine infantiele groep GL-stemmers.
twitter:BasedMonitored twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:54:40And the "moderate Muslims" continue to laugh at us. #LondonBridge #BoroughMarket #VauxHall https://t.co/jIWxxh4HrM reageer retweet
Hoeveelheid mensen is totaal niet relevant. Bewijzen? Als er eentje 'This is for Allah' roept, b.v. Of als ie een bepaalde historie heeft/alliantie met...of als ie 't simpelweg (naderhand uitlegt).quote:Op zondag 4 juni 2017 03:32 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ja maar georganiseerd geweld kan niet precies genoeg gedefinieerd worden. Door hoeveel mensen georganiseerd bijv? En hoe kan je bij deze aanslag een politiek doel bewijzen?
Heb je wel een punt?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh, echt?
Nogmaals: dat was mijn punt niet. Laat maar.
Ja, maar als je dat niet ziet dan wordt het een beetje vermoeiend om met jou te praten, dus laat ik het liever zitten.quote:
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:26:53Vehicles abandoned in Borough cordon area. A restaurant with medic kit piled up around it called "Over Italian". Pa… https://t.co/uSHRfYlIlP reageer retweet
Zie je alleen op de persoon reageren, nooit inhoudelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat niet ziet dan wordt het een beetje vermoeiend om met jou te praten, dus laat ik het liever zitten.
Vooral vanwege de beladen geschiedins van Europa tijdens de TWO (Jodenuitroeiing) moet men met voorzichtigheid omgaan bij het veroordelen van een religie of bevolkingsgroep of überhaupt een ander geloof bij naam noemen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:32 schreef LelijKnap het volgende:
Ik had ook liever gestorven als soldaat tijdens WW2, dan als een schoonmaker die van een keukentrappetje is gevallen in 46'.
Net nog, maar je snapte het niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zie je alleen op de persoon reageren, nooit inhoudelijk.
Een beetje zoals de "opgeruimd staat netjes" reacties op omgekomen vluchtelingen?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BasedMonitored twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:54:40And the "moderate Muslims" continue to laugh at us. #LondonBridge #BoroughMarket #VauxHall https://t.co/jIWxxh4HrM reageer retweet
Vanwege de beladen geschiedenis van Europa (en joden) tijdens TWO moet men de islam buiten de deur houden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:38 schreef Hdero het volgende:
[..]
Vooral vanwege de beladen geschiedins van Europa tijdens de TWO moet men met voorzichtigheid omgaan bij het veroordelen van een religie of bevolkingsgroep of überhaupt een ander geloof bij naam noemen.
twitter:MPSonthewater twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:18:53The river closure following the #London Bridge attack has now been lifted. Thankyou to all the Party boats who acted quickly & left the area reageer retweet
Slaap lekker en tot de volgende aanslagquote:Op zondag 4 juni 2017 03:40 schreef LelijKnap het volgende:
Ok, bedtijd. Begin naar te worden. Welterusten kinders en bejaarden.
Lees s na hoe het met joden vergaat in islamitische gebieden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:41 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ga dan ook ff Joden buiten de grenzen houden en dan wordt je volwaardige Nazi. Nu nog de vernietigingskampen en de treinen regelen en je kan Scharfuhrer worden. Succes.
Tot morgen dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot de volgende aanslag
Vergeven en vergeten!quote:Op zondag 4 juni 2017 03:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Word ook dagje ouder, niet gezien.
Joden worden al buiten de grenzen verdreven dankzij de constante dreiging en intolerantie uit islamitische hoek.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:41 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ga dan ook ff Joden buiten de grenzen houden en dan wordt je volwaardige Nazi. Nu nog de vernietigingskampen en de treinen regelen en je kan Scharfuhrer worden. Succes.
Ik ben zelf naar een islamitische streek afgereisd ,(ben geen moslim of marokkaan) en ze werden iig veel respectvoller behandeld dan in Nederland. Racisme en inolerantie zijn vooral iets van de blanken. Haal je volkeren niet door elkaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lees s na hoe het met joden vergaat in islamitische gebieden.
Die hebben hekel aan elkaar lijkt het wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Joden worden al buiten de grenzen verdreven dankzij de constante dreiging en intolerantie uit islamitische hoek.
Je snapt dat dit zelf eigenlijk ook best wel generaliserend en zelfs een beetje racistisch is, toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben zelf naar een islamitische streek afgereisd ,(ben geen moslim of marokkaan) en ze werden iig veel respectvoller behandeld dan in Nederland. Racisme en inolerantie zijn vooral iets van de blanken. Haal je volkeren niet door elkaar.
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben zelf naar een islamitische streek afgereisd ,(ben geen moslim of marokkaan) en ze werden iig veel respectvoller behandeld dan in Nederland. Racisme en inolerantie zijn vooral iets van de blanken. Haal je volkeren niet door elkaar.
Dan is het tegengif. Doe maar wat je wilt ermee.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je snapt dat dit zelf eigenlijk ook best wel generaliserend en zelfs een beetje racistisch is, toch?
Hmm ik weet niet. Op een of andere manier heb ik weleens het gevoel dat NL wordt ontzien omdat er vanuit hier geopereerd/aangestuurd/gefinancierd wordt. Nergens op gebaseerd maar blijf het wel vreemd vinden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:40 schreef Stien_Struis het volgende:
Hier in NL hebben we mazzel dat de potententiele terroristen drukker zijn met ramkraken, dope, ripdeals en elkaar overoop knallen.
Ik wilde je er alleen op wijzen. Het is juist die gedachtegang waar terroristen naar streven, die tweedeling.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:46 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dan is het tegengif. Doe maar wat je wilt ermee.
Met je melkbussen in een resort gelegen, verdorie zeg wat ken jij je Islamitische gebieden, doe niet zo dom.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |