Maar een aanlag is een aanslag en doden zijn doden. Maakt het het minder erg als er geen geloof aan gekoppeld kan worden? Komt de dode dan wel terug.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee terreur is gewoon een hele duidelijke definitie en gun shootings en dat incident op times square vallen daar gewoonweg niet onder.
En ja, dat klopt. Dat is ook omdat mensen nogal graag boebah islam roepen, maar ook omdat een verwarde man die iets doms doet niet te herleiden is naar een groep of geloof. Meestal, dan.
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Terreur kent juist helemaal geen duidelijke definitie
Toch wel.quote:de terreur zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [tɛˈrør] georganiseerd geweld om een bepaald (politiek) doel te bereiken.
Want een grote aanslag is niet lullig voor de slachtoffersquote:Op zondag 4 juni 2017 03:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In feite is het een mislukte pruts aanslag. Beetje lullig voor de slachtoffers.
Ja, ik snapte die post ook niet helemaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Want een grote aanslag is niet lullig voor de slachtoffers
Niemand neemt de retoriek die je hier vanavond hanteert nog serieus. 10 jaar geleden? Bijna iedereen. 5 jaar geleden? Nog maar de helft. Vandaag? Ik denk nog maar een kleine infantiele groep GL-stemmers.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Terreur kent juist helemaal geen duidelijke definitie
In Kabul kunnen ze dat stuk beter.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die waren veel liever bij een geslaagde aanslag omgekomen.
Iets met 1 dode is een tragedie 100een statististicquote:Op zondag 4 juni 2017 03:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Want een grote aanslag is niet lullig voor de slachtoffers
Je snapt het punt niet. Laat maar.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
In Kabul kunnen ze dat stuk beter.
Nou ja, als je sterft, dan liever door een enorme -geschiedenis veranderende- aanslag, dan door zo'n knullige daad. Net zoals je ook liever aangereden wordt door aan Ferrari dan door een Eend.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik snapte die post ook niet helemaal.
Beetje raar.
Daar heb ik niet zo'n last van.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nou ja, als je sterft, dan liever door een enorme -geschiedenis veranderende- aanslag, dan door zo'n knullige daad. Net zoals je ook liever aangereden wordt door aan Ferrari dan door een Eend.
Ja maar georganiseerd geweld kan niet precies genoeg gedefinieerd worden. Door hoeveel mensen georganiseerd bijv? En hoe kan je bij deze aanslag een politiek doel bewijzen?quote:
Een bestelwagen en wat messen heeft minder impact dan fikse bom of AK47.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik snapte die post ook niet helemaal.
Beetje raar.
Goh, echt?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een bestelwagen en wat messen heeft minder impact dan fikse bom of AK47.
Jij weet buiten de blogs die je van andere zolderkamerrukkers en fear-huggers leest helemaal niets van de wereld. Niet gereisd, nergens geweest, 0 politieke ervaring.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Niemand neemt de retoriek die je hier vanavond hanteert nog serieus. 10 jaar geleden? Bijna iedereen. 5 jaar geleden? Nog maar de helft. Vandaag? Ik denk nog maar een kleine infantiele groep GL-stemmers.
twitter:BasedMonitored twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:54:40And the "moderate Muslims" continue to laugh at us. #LondonBridge #BoroughMarket #VauxHall https://t.co/jIWxxh4HrM reageer retweet
Hoeveelheid mensen is totaal niet relevant. Bewijzen? Als er eentje 'This is for Allah' roept, b.v. Of als ie een bepaalde historie heeft/alliantie met...of als ie 't simpelweg (naderhand uitlegt).quote:Op zondag 4 juni 2017 03:32 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ja maar georganiseerd geweld kan niet precies genoeg gedefinieerd worden. Door hoeveel mensen georganiseerd bijv? En hoe kan je bij deze aanslag een politiek doel bewijzen?
Heb je wel een punt?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goh, echt?
Nogmaals: dat was mijn punt niet. Laat maar.
Ja, maar als je dat niet ziet dan wordt het een beetje vermoeiend om met jou te praten, dus laat ik het liever zitten.quote:
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:26:53Vehicles abandoned in Borough cordon area. A restaurant with medic kit piled up around it called "Over Italian". Pa… https://t.co/uSHRfYlIlP reageer retweet
Zie je alleen op de persoon reageren, nooit inhoudelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat niet ziet dan wordt het een beetje vermoeiend om met jou te praten, dus laat ik het liever zitten.
Vooral vanwege de beladen geschiedins van Europa tijdens de TWO (Jodenuitroeiing) moet men met voorzichtigheid omgaan bij het veroordelen van een religie of bevolkingsgroep of überhaupt een ander geloof bij naam noemen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:32 schreef LelijKnap het volgende:
Ik had ook liever gestorven als soldaat tijdens WW2, dan als een schoonmaker die van een keukentrappetje is gevallen in 46'.
Net nog, maar je snapte het niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:37 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zie je alleen op de persoon reageren, nooit inhoudelijk.
Een beetje zoals de "opgeruimd staat netjes" reacties op omgekomen vluchtelingen?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BasedMonitored twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:54:40And the "moderate Muslims" continue to laugh at us. #LondonBridge #BoroughMarket #VauxHall https://t.co/jIWxxh4HrM reageer retweet
Vanwege de beladen geschiedenis van Europa (en joden) tijdens TWO moet men de islam buiten de deur houden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:38 schreef Hdero het volgende:
[..]
Vooral vanwege de beladen geschiedins van Europa tijdens de TWO moet men met voorzichtigheid omgaan bij het veroordelen van een religie of bevolkingsgroep of überhaupt een ander geloof bij naam noemen.
twitter:MPSonthewater twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:18:53The river closure following the #London Bridge attack has now been lifted. Thankyou to all the Party boats who acted quickly & left the area reageer retweet
Slaap lekker en tot de volgende aanslagquote:Op zondag 4 juni 2017 03:40 schreef LelijKnap het volgende:
Ok, bedtijd. Begin naar te worden. Welterusten kinders en bejaarden.
Lees s na hoe het met joden vergaat in islamitische gebieden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:41 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ga dan ook ff Joden buiten de grenzen houden en dan wordt je volwaardige Nazi. Nu nog de vernietigingskampen en de treinen regelen en je kan Scharfuhrer worden. Succes.
Tot morgen dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Slaap lekker en tot de volgende aanslag
Vergeven en vergeten!quote:Op zondag 4 juni 2017 03:42 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Word ook dagje ouder, niet gezien.
Joden worden al buiten de grenzen verdreven dankzij de constante dreiging en intolerantie uit islamitische hoek.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:41 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ga dan ook ff Joden buiten de grenzen houden en dan wordt je volwaardige Nazi. Nu nog de vernietigingskampen en de treinen regelen en je kan Scharfuhrer worden. Succes.
Ik ben zelf naar een islamitische streek afgereisd ,(ben geen moslim of marokkaan) en ze werden iig veel respectvoller behandeld dan in Nederland. Racisme en inolerantie zijn vooral iets van de blanken. Haal je volkeren niet door elkaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lees s na hoe het met joden vergaat in islamitische gebieden.
Die hebben hekel aan elkaar lijkt het wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Joden worden al buiten de grenzen verdreven dankzij de constante dreiging en intolerantie uit islamitische hoek.
Je snapt dat dit zelf eigenlijk ook best wel generaliserend en zelfs een beetje racistisch is, toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben zelf naar een islamitische streek afgereisd ,(ben geen moslim of marokkaan) en ze werden iig veel respectvoller behandeld dan in Nederland. Racisme en inolerantie zijn vooral iets van de blanken. Haal je volkeren niet door elkaar.
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Ik ben zelf naar een islamitische streek afgereisd ,(ben geen moslim of marokkaan) en ze werden iig veel respectvoller behandeld dan in Nederland. Racisme en inolerantie zijn vooral iets van de blanken. Haal je volkeren niet door elkaar.
Dan is het tegengif. Doe maar wat je wilt ermee.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je snapt dat dit zelf eigenlijk ook best wel generaliserend en zelfs een beetje racistisch is, toch?
Hmm ik weet niet. Op een of andere manier heb ik weleens het gevoel dat NL wordt ontzien omdat er vanuit hier geopereerd/aangestuurd/gefinancierd wordt. Nergens op gebaseerd maar blijf het wel vreemd vinden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:40 schreef Stien_Struis het volgende:
Hier in NL hebben we mazzel dat de potententiele terroristen drukker zijn met ramkraken, dope, ripdeals en elkaar overoop knallen.
Ik wilde je er alleen op wijzen. Het is juist die gedachtegang waar terroristen naar streven, die tweedeling.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:46 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dan is het tegengif. Doe maar wat je wilt ermee.
Met je melkbussen in een resort gelegen, verdorie zeg wat ken jij je Islamitische gebieden, doe niet zo dom.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |