twitter:PieriKaine twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:19:48HUGE number of armed police gathered at London Bridge Crossroads, telling people to move away #LondonBridge @BBCBreaking reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:18:34Passerby says 15-20 people have been run over. "Westminster bridge all over again". Another says 7 or 8. reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:21:01Another cab driver: man crashed into people then there was stabbing attack. London Bridge. reageer retweet
Schrijf ik dat ergens? Nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:03 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Moet ik nu elke moslim in mijn omgeving boos gaan aankijken?
Het is een uitwas van het geloof, dat die vrouwen met dit weer en temperatuur in hun kledij boodschappen gaan halen is niet mijn probleem.
Net zo min als het misbruik in Katholieke kerk dat jarenlang zijn gang kon gaan.
Behalve een boeing 747 opblazen in 1985 (Air India Flight 182) The main suspects in the bombing were members of a Sikh separatist group.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Een religie die zich wel kan gedragen.
in de buurt vanquote:Op zondag 4 juni 2017 03:09 schreef Smoofie het volgende:
London bridge is nu vol met politie toch, lijkt mij niet dat daar nog wat gebeurt
ja en jij?quote:
Reactie op je 3 maatregelen:quote:Op zondag 4 juni 2017 03:04 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nikszeggend. Je kunt de radicale islam niet uitroeien, zonder de islam in zijn geheel aan te pakken. Zo simpel is het.
3 dingen zijn maar nodig:
- Geen enkele immigrant meer binnen laten uit moslimlanden
- Sluiting alle moskeeën en geen enkele uitzondering meer maken op basis van dit geloof. Geen halal-slachten meer, islamtisch onderwijs, hoofddoeken bij de politie, etc. Maak het leven 'ondraaglijk' hier voor ze.
- Stimuleer remigratie. Biedt mensen met een migratieachtergrond tot 50.000 euro om op te flikkeren naar het land waar hun roots liggen. De gemiddelde moslim-immigrant kost ons velen malen meer, dus schrik niet van dit bedrag.
Alleen met deze 3 maatregelen komen we ooit van dit kutgeloof en haar volgers af. Maar dan moeten we wel consequent zijn én eerst het probleem erkennen. En het probleem bestaat niet uit terroristen, extremisten of fundamentalisten, nee het probleem zit hem in de Islam.
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2017
Zij zijn in oorlog met ons (alle ongelovigen), maar wij zogenaamd alleen met de terroristen. Die je pas kunt herkennen nadat ze zichzelf hebben opgeblazen. Dit is alleen maar reageren als het al te laat is.
Tijd voor actie. Degene die bij de volgende verkiezingen niet op PVV of FvD stemt is medeplichtig aan de 1e grote aanslag die hier zal volgen.
twitter:GSTTnhs twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:51:08Due to the ongoing incident in central London, Guy's, St Thomas' & @EvelinaLondon are on lockdown to keep patients, relatives and staff safe reageer retweet
Ik word een beetje duizeligquote:"Enorme explosie"
Getuigen melden dat ze zojuist een "enorme explosie" hebben gehoord op London Bridge.
2 minuten geleden
quote:Summary
Police confirm more than one fatality after a terror attack on London Bridge and Borough Market
Reports of "multiple" casualties and walking wounded
Speeding van veered into crowds, reports of men attacking members of public with knives
Officers understood to be looking for three suspects who may be armed
London Bridge railway station is closed while transport police deal with the incident
Transport for London says the bridge is closed to all traffic
Another incident in nearby Vauxhall was a stabbing and not connected to the terror attack, say police
Dus 1 vliegtuigje 32 jaar geleden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:10 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Behalve een boeing 747 opblazen in 1985 (Air India Flight 182) The main suspects in the bombing were members of a Sikh separatist group.
Hoe herken je die, radicale christenen weet ik wel in welke dorpen die wonenquote:Op zondag 4 juni 2017 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Schrijf ik dat ergens? Nee.
Als ik de afgelopen 13 jaar op FOK! iets consequent heb gedaan, is het wel het aanbrengen van een duidelijke knip tussen gematigd gelovigen en radicaal-gelovigen. Radicale moslims ben ik spuug- en spuugzat. Het wordt hoog tijd dat we Europa volledig van deze figuren ontdoen. En aangezien we met ze in oorlog zijn, is wat mij betreft elk middel geoorloofd.
Eens met je opmerking over een immigratiestop en met het stimuleren van remigratie. Niet eens met voorstel 2; het sluiten van moskeeën en dergelijke. Gematigde moslims moeten hun geloof kunnen belijden.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:04 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nikszeggend. Je kunt de radicale islam niet uitroeien, zonder de islam in zijn geheel aan te pakken. Zo simpel is het.
3 dingen zijn maar nodig:
- Geen enkele immigrant meer binnen laten uit moslimlanden
- Sluiting alle moskeeën en geen enkele uitzondering meer maken op basis van dit geloof. Geen halal-slachten meer, islamtisch onderwijs, hoofddoeken bij de politie, etc. Maak het leven 'ondraaglijk' hier voor ze.
- Stimuleer remigratie. Biedt mensen met een migratieachtergrond tot 50.000 euro om op te flikkeren naar het land waar hun roots liggen. De gemiddelde moslim-immigrant kost ons velen malen meer, dus schrik niet van dit bedrag.
Alleen met deze 3 maatregelen komen we ooit van dit kutgeloof en haar volgers af. Maar dan moeten we wel consequent zijn én eerst het probleem erkennen. En het probleem bestaat niet uit terroristen, extremisten of fundamentalisten, nee het probleem zit hem in de Islam.
https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2017
Zij zijn in oorlog met ons (alle ongelovigen), maar wij zogenaamd alleen met de terroristen. Die je pas kunt herkennen nadat ze zichzelf hebben opgeblazen. Dit is alleen maar reageren als het al te laat is.
Tijd voor actie. Degene die bij de volgende verkiezingen niet op PVV of FvD stemt is medeplichtig aan de 1e grote aanslag die hier zal volgen.
koekoekquote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Hoe herken je die, radicale christenen weet ik wel in welke dorpen die wonen
quote:Op zondag 4 juni 2017 03:11 schreef skysherrif het volgende:
Er zijn nog maar 2 terroristen doodgeschoten he, alle getuigen hebben het over minstens 3 terroristne
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:01:42Two terrorists are believed to have been shot dead earlier near #LondonBridge it's being reported. Waiting for Met to confirm reageer retweet
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:03:32Again, this is being reported. can't be taken as 100% definite yet #LondonBridge https://t.co/cBOe7dLllP reageer retweet
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:08:29We are currently pinned between Southwark Bridge and #LondonBridge with armed officers near market. Officer says area is "still hot". reageer retweet
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:10:08Don't want to speculate, but there are a lot of circling helicopters and police patrolling. Suggests Met are still… https://t.co/xSfx87EOdc reageer retweet
ramosgod 90+3quote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Ja. Nog even genieten van Reals overwinning.
Hoe werkt dat toch? Dan gebeurt er weer een aanslag en dan gaat ze meteen bidden als ze ervan hoort? En wat bidt ze dan? Voor het zielenheil van de slachtoffers of wat?twitter:Telegraph twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:10:24#LondonBridge incident: Ariana Grande sends her prayers to London #LondonAttack https://t.co/pYkiuFVi5F https://t.co/Oy8wdVS91i reageer retweet
Gelukkig gaat deze onzin die je hier verkondigt nooit gebeuren.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eens met je opmerking over een immigratiestop en met het stimuleren van remigratie. Niet eens met voorstel 2; het sluiten van moskeeën en dergelijke. Gematigde moslims moeten hun geloof kunnen belijden.
Maar we moeten niet naïef zijn en radicalisering veel harder te lijf gaan. Duidelijke grenzen stellen. Haatzaaiers zonder pardon dit land uitzetten of - wanneer ze alleen een NL nationaliteit hebben - de gevangenis in knikkeren.
De 3e is met enorme explosie opgeblazen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:11 schreef skysherrif het volgende:
Er zijn nog maar 2 terroristen doodgeschoten he, alle getuigen hebben het over minstens 3 terroristne
quote:
yoquote:Op zondag 4 juni 2017 03:13 schreef Wicky15 het volgende:
De mensheid is verrot.
En met deze gedachte ga ik slapen
Trusten allen
hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaanquote:Op zondag 4 juni 2017 03:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig gaat deze onzin die je hier verkondigt nooit gebeuren.
Zelfs gematigde moslims gaan niet samen met het westen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eens met je opmerking over een immigratiestop en met het stimuleren van remigratie. Niet eens met voorstel 2; het sluiten van moskeeën en dergelijke. Gematigde moslims moeten hun geloof kunnen belijden.
Maar we moeten niet naïef zijn en radicalisering veel harder te lijf gaan. Duidelijke grenzen stellen. Haatzaaiers zonder pardon dit land uitzetten of - wanneer ze alleen een NL nationaliteit hebben - de gevangenis in knikkeren.
Yep, ben er wel van overtuigd inmiddels dat we zwaar geschut moeten inzetten tegen salafisten. Ook al zal dat misschien meer radicalen kweken, maar die pak je dan ook op bwvs.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent vrij inconsequent met je vraagtekengebruik.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaan
Wat een ongelooflijk naïeve kletspraat.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik de afgelopen 13 jaar op FOK! iets consequent heb gedaan, is het wel het aanbrengen van een duidelijke knip tussen gematigd gelovigen en radicaal-gelovigen. Radicale moslims ben ik spuug- en spuugzat. Het wordt hoog tijd dat we Europa volledig van deze figuren ontdoen. En aangezien we met ze in oorlog zijn, is wat mij betreft elk middel geoorloofd.
Degene die dat zong mag als eerste gaan..quote:Op zondag 4 juni 2017 03:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaan
Die is vermoord door Sikhjes hè... daar zitten ook nogal wat zelotische malloten tussen.quote:
Je vergeet dat al deze maatregelen effect op elkaar hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Reactie op je 3 maatregelen:
- veel van de aanslagplegers zijn hier geboren, succes met het weren van nieuwe migranten, aanslagen zullen niet ophouden.
- wat bereik je met het sluiten van moskeeën? Men mag er dan niet meer bidden, maar samen komen doen ze nog gewoon, dat valt niet te verbieden.
- 50k is een lachertje, wie gaat nou voor 50k het land verlaten waar ze alles hebben opgebouwd.
Hollywoodpoppen van het zionistische-kartel bazelen wat ze moeten bazelen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:13 schreef Ryan3 het volgende:
Hoe werkt dat toch? Dan gebeurt er weer een aanslag en dan gaat ze meteen bidden als ze ervan hoort? En wat bidt ze dan? Voor het zielenheil van de slachtoffers of wat?twitter:Telegraph twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:10:24#LondonBridge incident: Ariana Grande sends her prayers to London #LondonAttack https://t.co/pYkiuFVi5F https://t.co/Oy8wdVS91i reageer retweet
Ik kan gelovigen gewoon niet begrijpen, volgens mij zijn ze mesjogge of zo.
Allemaal buitenschoppen dan maar?quote:Op zondag 4 juni 2017 03:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zelfs gematigde moslims gaan niet samen met het westen.
Ja, of course. Elk groepje heeft z'n geschiedenis.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die is vermoord door Sikhjes hè... daar zitten ook nogal wat zelotische malloten tussen.
Dat is mooi gezegd enzo maar dat gaat niet zo makkelijk hèquote:Op zondag 4 juni 2017 03:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik noem het conditioning. Mensen worden van jongs af aan gecultiveerd om op een bepaalde manier te denken. Ze zien alles wat anders is als verdacht, ongewenst en schuldig. Zo voelt men zich superieur en dat zorgt op zn beurt weer voor dat men zich beter voelt. Ligt ook voor een deel aan de menselijke natuur.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Recent reed er nog iemand in op mensen op Times square en er worden dagelijks mensen gedood om niet-religieuze redenen.
Maar zodra men hoort dat er geen link is met moslimterrorisme is het opruimen en relaxen want dan geeft de gemiddelde boer er geen ene reet meer om
Ali de Shoarmaboer ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De knappe vrouwen zonder doekjes mogen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |