Dat er explosies zijn ja.. dat is helder.. wat het is, is nergens bevestigd, maar omdat er een aantal achter elkaar waren word gedacht aan schrikgranaten ed.. Alleen was de laatste explosie een stuk harder dan de voorgaandenquote:Op zondag 4 juni 2017 02:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, daar werd over gesproken op BBC.
Hetzelfde soort volk.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Bijna alle aanslagen worden uitgevoerd door lieden die in het land zelf geboren zijn. Dus als jij dit als anti-vluchtelingen statement gebruikt dan kun je jezelf ook wel het land uitzetten.
Precies. De laatste paar jaar evenaart extreem christelijk terrorisme het vroegere niveau van het islamitische. Oftewel er worden geregeld talrijke mensen gedood in de naam van het christendom. Waar je U tefen zegt.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:59 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen islam en radicale islam.
Goeie generalisatie. Dan is ie ok. (Intellectueel gezien ook, echt waar).quote:Op zondag 4 juni 2017 02:59 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dat zijn geen moslims. In feite veroordeelt de moslimgemeenschap alle terroristische daden met zn miljarden. Dit zijn fanatici en extremisten.
Mjah, ik meld alleen wat er gezegd werd door journalisten en zogenaamde ooggetuigen, op dit moment is er nog helemaal niks bevestigd.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:00 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat er explosies zijn ja.. dat is helder.. wat het is, is nergens bevestigd, maar omdat er een aantal achter elkaar waren word gedacht aan schrikgranaten ed.. Alleen was de laatste explosie een stuk harder dan de voorgaanden
Jup.. in Turkije en Iran komen daarom ook ie-de-re dag aanslagen voor.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hetzelfde soort volk.
Kinderen van immigranten en/of vluchtelingen uit moslimlanden.
Nja, niet alleen Irak maar ook de overige landen in die regio. Waar het Westen democratie gebracht heeft.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zoals Duitsland en Frankrijk bedoel je? Die hebben beide niet meegedaan in Irak.
Moet ik nu elke moslim in mijn omgeving boos gaan aankijken?quote:Op zondag 4 juni 2017 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet "beperkt", het is gewoon de realiteit. En het wordt eens tijd dat we die realiteit onder ogen gaan zien. We zijn in oorlog met de radicale islam, hoezeer sommigen dat ook proberen te ontkennen. Het is geen traditionele oorlog met binnenvallende troepen, maar een oorlog waarbij terroristen het wapen zijn.
Ik vraag me af hoe veel onschuldige doden er nog moeten vallen voordat westerse landen eindelijk de radicale islam eens met wortel en al gaan uitroeien.
In naam van het christendom nog wel? Geef eens een paar voorbeelden dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:01 schreef Hdero het volgende:
[..]
Precies. De laatste paar jaar evenaart extreem christelijk terrorisme het vroegere niveau van het islamitische. Oftewel er worden geregeld talrijke mensen gedood in de naam van het christendom. Waar je U tefen zegt.
Tja, hoe dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me af hoe veel onschuldige doden er nog moeten vallen voordat westerse landen eindelijk de radicale islam eens met wortel en al gaan uitroeien.
over 1 kam scheren -,-quote:Op zondag 4 juni 2017 03:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Een religie die zich wel kan gedragen.
Nikszeggend. Je kunt de radicale islam niet uitroeien, zonder de islam in zijn geheel aan te pakken. Zo simpel is het.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet "beperkt", het is gewoon de realiteit. En het wordt eens tijd dat we die realiteit onder ogen gaan zien. We zijn in oorlog met de radicale islam, hoezeer sommigen dat ook proberen te ontkennen. Het is geen traditionele oorlog met binnenvallende troepen, maar een oorlog waarbij terroristen het wapen zijn.
Zie jij Moslims hun moskees al open gooien voor opvang (van iedereen, ongeacht geloof) nadat een christengekkie zichzelf opblaast?quote:
Ja, tuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zie jij Moslims hun moskees al open gooien voor opvang (van iedereen) nadat een christengekkie zichzelf opblaast?
Ramadan avonden altijd deuren goed op slot houden.quote:
Voorbeelden zat. Houd het wereldnieuws bij een beetje. Breivik is al een paar jaar verouderd dus diiquote:Op zondag 4 juni 2017 03:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
In naam van het christendom nog wel? Geef eens een paar voorbeelden dan.
Ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zie jij Moslims hun moskees al open gooien voor opvang (van iedereen, ongeacht geloof) nadat een christengekkie zichzelf opblaast?
Onzin. De islam is radicaal. Er is alleen een verschil tussen niet-gewelddadige en wel gewelddadige moslims, en die groep daartussen, die het steunt/wel oké vindt (<- grootste probleem; de meerderheid).quote:Op zondag 4 juni 2017 02:59 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen islam en radicale islam.
zwitserland? oostenrijk?quote:Op zondag 4 juni 2017 02:55 schreef SecretPret het volgende:
Is er een land in Europa behalve NL waar geen terroristische aanval is plaatsgevonden wegens geloofsovertuiging?
Met die Manchester bombing had je nog FakeNews over een gijzeling in een ziekenhuis.quote:
Gewoon effe CNN aanzetten, daar word het tot in den treure herhaald.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:05 schreef Wicky15 het volgende:
Kan iemand mij met mijn zatte kop uitleggen wat er nu precies gebeurd is in Londen?
Heb wel wat dingen gehoord over een busje en steekpartijen, maar is er nu ook nog iets aan de gang?
Vraag maar aan Indira.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:04 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Sikh's zijn echt tof. Ook met ze te doen gehad in NYC na 9/11. Verdienen meer respect wmb.
Dat krijg ik nu echt niet meer meequote:Op zondag 4 juni 2017 03:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gewoon effe CNN aanzetten, daar word het tot in den treure herhaald.
Bus ingereden op mensen, 3 a 5 mensen uitgestapt en op mensen daar ingestoken, zijn daarna verder weggerend en pubs binnengedrongen maar daar gestuit op verzet van mensen die terugvochten. Politie heeft daar iig 2 terroristen neergeschoten die een bomvest lijken te dragen. Lijkt er op dat nog niet alle terroristen zijn opgepakt/neergeschoten.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:05 schreef Wicky15 het volgende:
Kan iemand mij met mijn zatte kop uitleggen wat er nu precies gebeurd is in Londen?
Heb wel wat dingen gehoord over een busje en steekpartijen, maar is er nu ook nog iets aan de gang?
Ik doelde op legers. Verder heb je gelijk, wat betreft terroristen die met de "vluchtelingen"-stroom zijn meegekomen naar Europa.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:00 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Geen binnenvallende troepen? Waar was jij in '14/'15?
Breivik had een politiek motief, geen religieus, maar probeer het nog maar eens.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:05 schreef Hdero het volgende:
[..]
Voorbeelden zat. Houd het wereldnieuws bij een beetje. Breivik is al een paar jaar verouderd dus dii
e noem ik maar niet. Er zijn veel recenteren. Onder aanslag geldt natuurlijk niet alleen bommen maar messtteken, aanrijdingen, en schietpartijen.
Alleen als jihadistische verkrachtingen niet meetellen als terrorisme. Overigens zijn óók daar genoeg jihadisten met plannen opgepakt. Dat het niet altijd lukt, betekent niet dat het er niet is, hè.quote:
Niemand die het nog precies weet, er is wel wat aan de hand.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:05 schreef Wicky15 het volgende:
Moslims in Engeland weren zelfs niet moslims van scholen.quote:
Ze stonden a Allahu Akbar schreeuwend in de bootjes en treinen. Sommige durfden zelfs openlijk uit te leggen dat ze één doel voor ogen hadden; islamiseren van Europa.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doelde op legers. Verder heb je gelijk, wat betreft terroristen die met de "vluchtelingen"-stroom zijn meegekomen naar Europa.
twitter:BreakingNLive twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:06:18URGENT; Unconfirmed reports of a shooting near London bridge right now.Updates to follow reageer retweet
Gewoon doorzuipen.. een kapsalon bestellen en morgen even samenvattingen kijken..quote:Op zondag 4 juni 2017 03:05 schreef Wicky15 het volgende:
Zo kun je alles verdraaien in jouw voordeel. Nee bedankt.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Breivik had een politiek motief, geen religieus, maar probeer het nog maar eens.
Recent reed er nog iemand in op mensen op Times square en er worden dagelijks mensen gedood om niet-religieuze redenen.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:05 schreef Hdero het volgende:
[..]
Voorbeelden zat. Houd het wereldnieuws bij een beetje. Breivik is al een paar jaar verouderd dus dii
e noem ik maar niet. Er zijn veel recenteren. Onder aanslag geldt natuurlijk niet alleen bommen maar messtteken, aanrijdingen, en schietpartijen.
Pff wat een ellende allemaal..quote:Op zondag 4 juni 2017 03:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bus ingereden op mensen, 3 a 5 mensen uitgestapt en op mensen daar ingestoken, zijn daarna verder weggerend en pubs binnengedrongen maar daar gestuit op verzet van mensen die terugvochten. Politie heeft daar iig 2 terroristen neergeschoten die een bomvest lijken te dragen. Lijkt er op dat nog niet alle terroristen zijn opgepakt/neergeschoten.
Niets aan de hand hoogstwaarschijnlijk. er is geen hond op straat nu nog.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:07 schreef Infection het volgende:
twitter:BreakingNLive twitterde op zondag 04-06-2017 om 03:06:18URGENT; Unconfirmed reports of a shooting near London bridge right now.Updates to follow reageer retweet
Oh dan telt het niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:06 schreef Hathor het volgende:
Breivik had een politiek motief, geen religieus
Haha nee lig net in bed, is goed geweest. Samenvattingen komen morgen zeker jaquote:Op zondag 4 juni 2017 03:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Gewoon doorzuipen.. een kapsalon bestellen en morgen even samenvattingen kijken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |