En 'm dan niet delen..quote:Op zondag 4 juni 2017 02:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Absoluut. Een stukje van die speech zit in een nummer wat ik ontzettend geweldig vind. Kippevel, elke keer weer.
7 volgens nosquote:Op zondag 4 juni 2017 02:47 schreef Physsic het volgende:
Ik zie maar weinig berichten over het aantal doden. Kan ik daar uit opmaken dat het aantal doden meevalt?
quote:Op zondag 4 juni 2017 02:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, hardcore dus ik zal jullie niet vervelend met het nummer want dat is toch voor weinige een gewaardeerde muzieksmaak
quote:
7quote:Op zondag 4 juni 2017 02:47 schreef Physsic het volgende:
Ik zie maar weinig berichten over het aantal doden. Kan ik daar uit opmaken dat het aantal doden meevalt?
Ah, daar wist ik het fijne niet van. Apart hoe belangrijk één figuur kan zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vandaar dat die al-Zarqawi knakker in Irak toen best ver kwam met het uitlokken van een burgeroorlog en het verdrijven van de Engelsen en Amerikanen.
Mattis moest er aan te pas komen om schoon schip te maken.
Fake-gordel misschienquote:Op zondag 4 juni 2017 02:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Gek droeg dus ook een bomgordel ja? Wauw.
(Ik ben toevallig een (oud)-Hardcore fan). Vanavond toevallig na jaren weer eens aan de Hardstyle 'gezeten'.quote:
twitter:
quote:
quote:
twitter:MayorofLondon twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:36:16My statement on the cowardly terrorist attack in London tonight: https://t.co/PaGXogN60NPlease continue to follow… https://t.co/NsSlBrgbal reageer retweet
Ja die amerikanen bidden wat af bij elke aanslagquote:
Ik dacht eerlijk gezegd dat dat een foto was van een goldenretriever die op iemand was gesprongen.quote:
Putin heeft genoeg in zijn achtertuin zittenquote:Op zondag 4 juni 2017 02:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook Putin is er niet een in het rijtje Churchill, Roosevelt enzovoort. Echt niet.
Kijk deze docu maar eens:quote:Op zondag 4 juni 2017 02:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, daar wist ik het fijne niet van. Apart hoe belangrijk één figuur kan zijn.
nee denk het niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:50 schreef mouzzer het volgende:
Kan ook nep bomgordel zijn om neergeschoten te worden door politie (martelaarschap).
Bijna alle aanslagen worden uitgevoerd door lieden die in het land zelf geboren zijn. Dus als jij dit als anti-vluchtelingen statement gebruikt dan kun je jezelf ook wel het land uitzetten.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:42 schreef Harvest89 het volgende:
Eerst Frankrijk, toen Duitsland, en nu Engeland.
En er zal nog steeds geen ene fuck gebeuren.
"Jij bent welkom"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |