Churchill draait zich om in zijn graf.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat waren hele andere tijden. Ik had de reactie van politici uit die tijd wel willen zien als ze konden zien in welke staat ''hun'' landen nu zijn. Sowieso zijn er geen politici meer van dat caliber.
Dut t nie hierquote:
Ik bedoelde natuurlijk de volledige context: aanval met messen en een uur later nog steeds geen bom ontploft.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij zou jezelf niet geschikt vinden voor een anti-misdaad / Anti-terreurgroep met zo'n vooraanname.
Het zou best een actie zijn om eerst mensen dood te rijden, dan te gaan lopen steken en vervolgens ergens in de menigte de bomgordel toe te passen.
Je kunt niets uitsluiten in zo'n situatie.
Klopt idd, toch één van de sterkste toespraken die er zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat waren hele andere tijden. Ik had de reactie van politici uit die tijd wel willen zien als ze konden zien in welke staat ''hun'' landen nu zijn. Sowieso zijn er geen politici meer van dat caliber.
Het lijkt op iets georganiseerds. Het doel is bereikt weer ondanks de beperkte middelen. Angst zaaien.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mja, wellicht nog wat enkele doden meer. Da's toch niets voor een aanval door zovele terroristen?
Nee.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:39 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hier heb ik regelmatig discussies over op kantoor.
Waarom geen kerncentrale opblazen, waterzuivering vergiftigen of een brug tot ontploffing brengen.
Conclusie, dat zandvolk is dom.
twitter:metpoliceuk twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:35:18Please continue to avoid #LondonBridge & #BoroughMarket if you can. Please do not call 999 unless it is an emergency. reageer retweet
Zie foto van mouzzer.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:42 schreef Hdero het volgende:
[..]
Taped?
Blijkbaar is daar de hel losgebarst.
Ook Putin is er niet een in het rijtje Churchill, Roosevelt enzovoort. Echt niet.quote:
999 is toch het emergency nummer?quote:Op zondag 4 juni 2017 02:44 schreef Zolderkamer het volgende:
twitter:metpoliceuk twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:35:18Please continue to avoid #LondonBridge & #BoroughMarket if you can. Please do not call 999 unless it is an emergency. reageer retweet
quote:Op zondag 4 juni 2017 02:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]![]()
"hold my beer, kben ff kercentrale opblaze, joe"
Dat terzijde, je kan op zoveel makkelijkere manieren veel meer slachtoffers maken. Ik kan er zo al 10 bedenken, zonder dat ik ook maar iets van kennis of materiaal hoef te bezitten.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:44 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Nee.
1. hun hebben geen bom dat zo krachtig is om een brug op te blazen.
2. een centrale is streng beveiligd.
Dat staat er.quote:
Vandaar dat die al-Zarqawi knakker in Irak toen best ver kwam met het uitlokken van een burgeroorlog en het verdrijven van de Engelsen en Amerikanen.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lijkt het wel op inderdaad. Maar toch, geef ze één verstandig leider met een IQ boven de 90 en je komt al heel veel verder.
Absoluut. Een stukje van die speech zit in een nummer wat ik ontzettend geweldig vind. Kippevel, elke keer weer.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt idd, toch één van de sterkste toespraken die er zijn.
Ho je vergeet Mark Rutte in je rijtjequote:Op zondag 4 juni 2017 02:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook Putin is er niet een in het rijtje Churchill, Roosevelt enzovoort. Echt niet.
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:42:26BBC have just released images of someone believed to be an attacker on the ground with canisters around waist… https://t.co/i9kUxcJ27l reageer retweet
Aces High?quote:Op zondag 4 juni 2017 02:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Absoluut. Een stukje van die speech zit in een nummer wat ik ontzettend geweldig vind. Kippevel, elke keer weer.
Nou, begin maarquote:Op zondag 4 juni 2017 02:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[..]
Dat terzijde, je kan op zoveel makkelijkere manieren veel meer slachtoffers maken. Ik kan er zo al 10 bedenken, zonder dat ik ook maar iets van kennis of materiaal hoef te bezitten.
Daar lig je dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:46 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt idd op een bomgordel
Nee, hardcore dus ik zal jullie niet vervelend met het nummer want dat is toch voor weinige een gewaardeerde muzieksmaakquote:
En 'm dan niet delen..quote:Op zondag 4 juni 2017 02:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Absoluut. Een stukje van die speech zit in een nummer wat ik ontzettend geweldig vind. Kippevel, elke keer weer.
7 volgens nosquote:Op zondag 4 juni 2017 02:47 schreef Physsic het volgende:
Ik zie maar weinig berichten over het aantal doden. Kan ik daar uit opmaken dat het aantal doden meevalt?
quote:Op zondag 4 juni 2017 02:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, hardcore dus ik zal jullie niet vervelend met het nummer want dat is toch voor weinige een gewaardeerde muzieksmaak
quote:
7quote:Op zondag 4 juni 2017 02:47 schreef Physsic het volgende:
Ik zie maar weinig berichten over het aantal doden. Kan ik daar uit opmaken dat het aantal doden meevalt?
Ah, daar wist ik het fijne niet van. Apart hoe belangrijk één figuur kan zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:46 schreef Nintex het volgende:
[..]
Vandaar dat die al-Zarqawi knakker in Irak toen best ver kwam met het uitlokken van een burgeroorlog en het verdrijven van de Engelsen en Amerikanen.
Mattis moest er aan te pas komen om schoon schip te maken.
Fake-gordel misschienquote:Op zondag 4 juni 2017 02:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Gek droeg dus ook een bomgordel ja? Wauw.
(Ik ben toevallig een (oud)-Hardcore fan). Vanavond toevallig na jaren weer eens aan de Hardstyle 'gezeten'.quote:
twitter:
quote:
quote:
twitter:MayorofLondon twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:36:16My statement on the cowardly terrorist attack in London tonight: https://t.co/PaGXogN60NPlease continue to follow… https://t.co/NsSlBrgbal reageer retweet
Ja die amerikanen bidden wat af bij elke aanslagquote:
Ik dacht eerlijk gezegd dat dat een foto was van een goldenretriever die op iemand was gesprongen.quote:
Putin heeft genoeg in zijn achtertuin zittenquote:Op zondag 4 juni 2017 02:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook Putin is er niet een in het rijtje Churchill, Roosevelt enzovoort. Echt niet.
Kijk deze docu maar eens:quote:Op zondag 4 juni 2017 02:48 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ah, daar wist ik het fijne niet van. Apart hoe belangrijk één figuur kan zijn.
nee denk het niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:50 schreef mouzzer het volgende:
Kan ook nep bomgordel zijn om neergeschoten te worden door politie (martelaarschap).
Bijna alle aanslagen worden uitgevoerd door lieden die in het land zelf geboren zijn. Dus als jij dit als anti-vluchtelingen statement gebruikt dan kun je jezelf ook wel het land uitzetten.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:42 schreef Harvest89 het volgende:
Eerst Frankrijk, toen Duitsland, en nu Engeland.
En er zal nog steeds geen ene fuck gebeuren.
"Jij bent welkom"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |