een terreurgroep gaat geen mensen met messen aanvallen wanneer ze over bommen beschikken.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Maar het is de vraag of het een bom was of gewoon een 'verdacht pakketje'
Die gast had zichzelf ook opgeblazen toch? Snap niet echt wat daar nog aan te begraven valt.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Scheelt weer gekut over wie die josti's moet begraven enzo, zoals bij die van Manchester.
Is anders precies in lijn met IS oproep welke vandaag nog werd rondgestuurd.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:33 schreef Stien_Struis het volgende:
Het heeft wel wat wanhopigs zulk prutswerk om maar onsterfelijk te worden als martelaar,
twitter:NBCNightlyNews twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:28:43JUST IN: Witness to @NBCNightlyNews: People used pint glasses and chairs to fight back as at least 1 attacker entered a pub in London. reageer retweet
Dit hou je helaas toch niet tegen, maar men mag inderdaad wel wat beter hun bronnen checken.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:35 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
"Onbevestigde nieuwsbronnen" die van "rumors" spreken op twitter die dan vervolgens hier gepost worden en waar mensen dan weer serieus op in gaan...
nos.nlquote:De Britse krant The Sun meldt dat gevreesd wordt voor zeker zeven doden. Twee aanvallers zouden zijn doodgeschoten door de politie.
Helden. Ik hoor ze bij wijze van spreke al gaan. Brits accent. Oi fuck off you, cunt. bloody knobhead.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:35 schreef Nintex het volgende:
twitter:NBCNightlyNews twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:28:43JUST IN: Witness to @NBCNightlyNews: People used pint glasses and chairs to fight back as at least 1 attacker entered a pub in London. reageer retweet
Ja labiele mensen genoeg op deze aardkloot.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:35 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Is anders precies in lijn met IS oproep welke vandaag nog werd rondgestuurd.
Zo'n terrorist zou je toch wel moeten kunnen overmeesteren wanneer deze alleen een mes of machete bij zich draagt? Vooral als je met de hele pub tegelijk in actie komt.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:35 schreef Nintex het volgende:
"Get out you bloody wanker"quote:Op zondag 4 juni 2017 02:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Helden. Ik hoor ze bij wijze van spreke al gaan. Brits accent. Oi fuck off you, cunt. bloody knobhead.
Precies, de frontlinie is enkel om te incasseren.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo'n terrorist zou je toch wel moeten kunnen overmeesteren wanneer deze alleen een mes of machete bij zich draagt? Vooral als je met de hele pub tegelijk in actie komt.
We will fight them in the pubs.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Helden. Ik hoor ze bij wijze van spreke al gaan. Brits accent. Oi fuck off you, cunt. bloody knobhead.
Mes vs kapot bierflesje kan nog een redelijk eerlijk gevecht opleveren.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
IQ is te laagquote:Op zondag 4 juni 2017 02:37 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap echt geen drol van het amateuristische niveau hiervan. Het was overduidelijk, door een redelijk grote groep, voorbedacht. Kan je dan echt niet meer realiseren? Bestel dan gewoon voor elk een eigen busje. Of zet iets in de fik. Dit slaat echt nergens op.
Nice referentie welquote:
Tja, ''gelukkig'' waren dit mensen met messen. Had met vuurwapens wel anders kunnen aflopen.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mes vs kapot bierflesje kan nog een redelijk eerlijk gevecht opleveren.
Wat verwacht je van een stel rifapen?quote:Op zondag 4 juni 2017 02:37 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap echt geen drol van het amateuristische niveau hiervan. Het was overduidelijk, door een redelijk grote groep, voorbedacht. Kan je dan echt niet meer realiseren? Bestel dan gewoon voor elk een eigen busje. Of zet iets in de fik. Dit slaat echt nergens op.
Jij zou jezelf niet geschikt vinden voor een anti-misdaad / Anti-terreurgroep met zo'n vooraanname.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:35 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
een terreurgroep gaat geen mensen met messen aanvallen wanneer ze over bommen beschikken.
Hier heb ik regelmatig discussies over op kantoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:37 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben eerder bang dat we nog niet alles weten.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:37 schreef LelijKnap het volgende:
Was dit de ''controlled explosion''quote:Harde knallen gehoord
Een verslaggever van Reuters hoorde zojuist harde knallen in de buurt van Borough Market. Daar speelde zich eerder vanavond een steekpartij af.
Ik gok (en hoop) zelf van wel.quote:
Een beetje terrorist heeft een bomgordel.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:37 schreef LelijKnap het volgende:
twitter:IntelCrab twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:39:05Multiple controlled detonations are currently going off in the city of #London. Two or three blasts within the past five minutes. reageer retweet
Het smelt wel samen langzamerhand:quote:
Mja, wellicht nog wat enkele doden meer. Da's toch niets voor een aanval door zovele terroristen?quote:Op zondag 4 juni 2017 02:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat we nog niet alles weten.
quote:
twitter:HarryYorke1 twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:31:51We cannot tell if they are controlled or not. It would be wrong for anyone to speculate at this time #LondonBridge https://t.co/k9Kwn1Z1qY reageer retweet
Dat waren hele andere tijden. Ik had de reactie van politici uit die tijd wel willen zien als ze konden zien in welke staat ''hun'' landen nu zijn. Sowieso zijn er geen politici meer van dat caliber.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het smelt wel samen langzamerhand:
We shall go on to the end, we shall fight in France,
we shall fight on the seas and oceans,
we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our Island, whatever the cost may be,
we shall fight on the beaches,
we shall fight on the landing grounds,
we shall fight in the fields and in the streets,
we shall fight in the hills;
we shall never surrender, and even if, which I do not for a moment believe, this Island or a large part of it were subjugated and starving, then our Empire beyond the seas, armed and guarded by the British Fleet, would carry on the struggle, until, in God’s good time, the New World, with all its power and might, steps forth to the rescue and the liberation of the old.”
Lijkt het wel op inderdaad. Maar toch, geef ze één verstandig leider met een IQ boven de 90 en je komt al heel veel verder.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:39 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hier heb ik regelmatig discussies over op kantoor.
Waarom geen kerncentrale opblazen, waterzuivering vergiftigen of een brug tot ontploffing brengen.
Conclusie, dat zandvolk is dom.
Dat is het motto.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:40 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Een beetje terrorist heeft een bomgordel.
quote:Op zondag 4 juni 2017 02:39 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hier heb ik regelmatig discussies over op kantoor.
Waarom geen kerncentrale opblazen, waterzuivering vergiftigen of een brug tot ontploffing brengen.
Conclusie, dat zandvolk is dom.
Putinquote:Op zondag 4 juni 2017 02:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sowieso zijn er geen politici meer van dat caliber.
Morgen staan ze weer de vluchtelingeninvasie toe te juichen. Niet serieus te nemen dit soort 'mensen'quote:Op zondag 4 juni 2017 02:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Britse politici reageren geschokt op Twitter
Britse politici hebben geschokt gereageerd op de vermoedelijke nieuwe terroristische aanval in Londen zaterdagavond. Oppositieleider Jeremy Corbyn spreekt van „brute en schokkende incidenten.”
Zijn gedachten gaan uit naar de slachtoffers en hun families. Ook de Schotse premier Nicola Sturgeon en de leider van de Liberal Democrats, Tim Farron, melden dat op Twitter. Zij spreken van „gruwelijke” en „vreselijke” gebeurtenissen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)tici_geschokt__.html
volgende maand maar weer geschokt reageren![]()
Churchill draait zich om in zijn graf.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat waren hele andere tijden. Ik had de reactie van politici uit die tijd wel willen zien als ze konden zien in welke staat ''hun'' landen nu zijn. Sowieso zijn er geen politici meer van dat caliber.
Dut t nie hierquote:
Ik bedoelde natuurlijk de volledige context: aanval met messen en een uur later nog steeds geen bom ontploft.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij zou jezelf niet geschikt vinden voor een anti-misdaad / Anti-terreurgroep met zo'n vooraanname.
Het zou best een actie zijn om eerst mensen dood te rijden, dan te gaan lopen steken en vervolgens ergens in de menigte de bomgordel toe te passen.
Je kunt niets uitsluiten in zo'n situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |