"Onbevestigde nieuwsbronnen" die van "rumors" spreken op twitter die dan vervolgens hier gepost worden en waar mensen dan weer serieus op in gaan...quote:Op zondag 4 juni 2017 02:32 schreef Infection het volgende:
2 controlled explosions en 2 terroristen gedood? Nieuwe manier van terroristen uit de weg ruimen?
een terreurgroep gaat geen mensen met messen aanvallen wanneer ze over bommen beschikken.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Maar het is de vraag of het een bom was of gewoon een 'verdacht pakketje'
Die gast had zichzelf ook opgeblazen toch? Snap niet echt wat daar nog aan te begraven valt.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Scheelt weer gekut over wie die josti's moet begraven enzo, zoals bij die van Manchester.
Is anders precies in lijn met IS oproep welke vandaag nog werd rondgestuurd.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:33 schreef Stien_Struis het volgende:
Het heeft wel wat wanhopigs zulk prutswerk om maar onsterfelijk te worden als martelaar,
twitter:NBCNightlyNews twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:28:43JUST IN: Witness to @NBCNightlyNews: People used pint glasses and chairs to fight back as at least 1 attacker entered a pub in London. reageer retweet
Dit hou je helaas toch niet tegen, maar men mag inderdaad wel wat beter hun bronnen checken.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:35 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
"Onbevestigde nieuwsbronnen" die van "rumors" spreken op twitter die dan vervolgens hier gepost worden en waar mensen dan weer serieus op in gaan...
nos.nlquote:De Britse krant The Sun meldt dat gevreesd wordt voor zeker zeven doden. Twee aanvallers zouden zijn doodgeschoten door de politie.
Helden. Ik hoor ze bij wijze van spreke al gaan. Brits accent. Oi fuck off you, cunt. bloody knobhead.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:35 schreef Nintex het volgende:
twitter:NBCNightlyNews twitterde op zondag 04-06-2017 om 02:28:43JUST IN: Witness to @NBCNightlyNews: People used pint glasses and chairs to fight back as at least 1 attacker entered a pub in London. reageer retweet
Ja labiele mensen genoeg op deze aardkloot.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:35 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Is anders precies in lijn met IS oproep welke vandaag nog werd rondgestuurd.
Zo'n terrorist zou je toch wel moeten kunnen overmeesteren wanneer deze alleen een mes of machete bij zich draagt? Vooral als je met de hele pub tegelijk in actie komt.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:35 schreef Nintex het volgende:
"Get out you bloody wanker"quote:Op zondag 4 juni 2017 02:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Helden. Ik hoor ze bij wijze van spreke al gaan. Brits accent. Oi fuck off you, cunt. bloody knobhead.
Precies, de frontlinie is enkel om te incasseren.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo'n terrorist zou je toch wel moeten kunnen overmeesteren wanneer deze alleen een mes of machete bij zich draagt? Vooral als je met de hele pub tegelijk in actie komt.
We will fight them in the pubs.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Helden. Ik hoor ze bij wijze van spreke al gaan. Brits accent. Oi fuck off you, cunt. bloody knobhead.
Mes vs kapot bierflesje kan nog een redelijk eerlijk gevecht opleveren.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
IQ is te laagquote:Op zondag 4 juni 2017 02:37 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap echt geen drol van het amateuristische niveau hiervan. Het was overduidelijk, door een redelijk grote groep, voorbedacht. Kan je dan echt niet meer realiseren? Bestel dan gewoon voor elk een eigen busje. Of zet iets in de fik. Dit slaat echt nergens op.
Nice referentie welquote:
Tja, ''gelukkig'' waren dit mensen met messen. Had met vuurwapens wel anders kunnen aflopen.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mes vs kapot bierflesje kan nog een redelijk eerlijk gevecht opleveren.
Wat verwacht je van een stel rifapen?quote:Op zondag 4 juni 2017 02:37 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap echt geen drol van het amateuristische niveau hiervan. Het was overduidelijk, door een redelijk grote groep, voorbedacht. Kan je dan echt niet meer realiseren? Bestel dan gewoon voor elk een eigen busje. Of zet iets in de fik. Dit slaat echt nergens op.
Jij zou jezelf niet geschikt vinden voor een anti-misdaad / Anti-terreurgroep met zo'n vooraanname.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:35 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
een terreurgroep gaat geen mensen met messen aanvallen wanneer ze over bommen beschikken.
Hier heb ik regelmatig discussies over op kantoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:37 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben eerder bang dat we nog niet alles weten.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:37 schreef LelijKnap het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |