abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171437083
quote:
7s.gif Op zondag 4 juni 2017 02:57 schreef SecretPret het volgende:

[..]

ninja edit.
Klopt. Laatste zinnetje was een beetje irrelevant.
pi_171437084
quote:
7s.gif Op zondag 4 juni 2017 02:50 schreef SecretPret het volgende:

[..]

nee denk het niet.
Waarom dan niet je bomgordel tot ontploffing brengen, volgens de fotograaf bewoog voorste gast namelijk nog.
pi_171437085
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 02:55 schreef superniger het volgende:

[..]

Dit mag je hier niet zeggen. :{
Ik zeg gewoon wat ik wil. Ook als een overijverige mod het weghaalt, verandert dat niks aan de realiteit.
pi_171437086
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 02:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet "beperkt", het is gewoon de realiteit. En het wordt eens tijd dat we die realiteit onder ogen gaan zien. We zijn in oorlog met de radicale islam, hoezeer sommigen dat ook proberen te ontkennen. Het is geen traditionele oorlog met binnenvallende troepen, maar een oorlog waarbij terroristen het wapen zijn.

Ik vraag me af hoe veel onschuldige doden er nog moeten vallen voordat westerse landen eindelijk de radicale islam eens met wortel en al gaan uitroeien.
Er is een verschil tussen islam en radicale islam.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_171437087
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 02:57 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ja ze hadden gewoon een stageplaats moeten krijgen, dan was er niks aan de hand geweest. Maar deze zielige jongens zijn natuurlijk altijd gewoon gediscrimineerd door de kutblanken. Kan niet anders. Ja, dan vraag je er om.

En dat nog wel in de meeste heilige maand van het jaar. Arme moslims.
Dat zijn geen moslims. In feite veroordeelt de moslimgemeenschap alle terroristische daden met zn miljarden. Dit zijn fanatici en extremisten.
pi_171437091
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 02:48 schreef Hdero het volgende:
[ afbeelding ]

Londonbridge is falling down :')
Door deze daad gaan mensen misschien het verschil tussen de tower- en london bridge eens leren.

Dit was de london bridge in de middeleeuwen. Nu is het gewoon de zoveelste brug.
  zondag 4 juni 2017 @ 02:59:38 #247
117098 Hathor
Effe niet
pi_171437092
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 02:57 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Balkan landen? Landen die niet mee gedaan hebben aan de illegale oorlog in Irak?
Zoals Duitsland en Frankrijk bedoel je? Die hebben beide niet meegedaan in Irak.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_171437093
quote:
7s.gif Op zondag 4 juni 2017 02:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Italie?! Luxemburg :)

Polen?
Italië is aan de dans ontsprongen. Tijdje geleden nog een groepje opgepakt die iets, een brug volgens mij, in Venetië wilde opblazen.
pi_171437094
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 02:57 schreef Infection het volgende:

[..]

Ben toch wel benieuwd wat ze nou opblazen dan. Zijn er zoveel bommen gevonden?
tJa.. in de paniek zullen er veel dingen achter zijn gebleven die nu als verdachte pakketten worden gezien denk ik
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_171437100
quote:

[..]

Dat is helemaal niet "beperkt", het is gewoon de realiteit. En het wordt eens tijd dat we die realiteit onder ogen gaan zien. We zijn in oorlog met de radicale islam, hoezeer sommigen dat ook proberen te ontkennen. Het is geen traditionele oorlog met binnenvallende troepen, maar een oorlog waarbij terroristen het wapen zijn.

Ik vraag me af hoe veel onschuldige doden er nog moeten vallen voordat westerse landen eindelijk de radicale islam eens met wortel en al gaan uitroeien.
Geen binnenvallende troepen? Waar was jij in '14/'15?
  zondag 4 juni 2017 @ 03:00:58 #251
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171437102
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 02:58 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, daar werd over gesproken op BBC.
Dat er explosies zijn ja.. dat is helder.. wat het is, is nergens bevestigd, maar omdat er een aantal achter elkaar waren word gedacht aan schrikgranaten ed.. Alleen was de laatste explosie een stuk harder dan de voorgaanden
  zondag 4 juni 2017 @ 03:01:13 #252
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_171437104
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 02:51 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Bijna alle aanslagen worden uitgevoerd door lieden die in het land zelf geboren zijn. Dus als jij dit als anti-vluchtelingen statement gebruikt dan kun je jezelf ook wel het land uitzetten.
Hetzelfde soort volk.
Kinderen van immigranten en/of vluchtelingen uit moslimlanden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_171437106
quote:
7s.gif Op zondag 4 juni 2017 02:59 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen islam en radicale islam.
Precies. De laatste paar jaar evenaart extreem christelijk terrorisme het vroegere niveau van het islamitische. Oftewel er worden geregeld talrijke mensen gedood in de naam van het christendom. Waar je U tefen zegt.
pi_171437107
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 02:59 schreef Hdero het volgende:

[..]

Dat zijn geen moslims. In feite veroordeelt de moslimgemeenschap alle terroristische daden met zn miljarden. Dit zijn fanatici en extremisten.
Goeie generalisatie. Dan is ie ok. (Intellectueel gezien ook, echt waar).
pi_171437112
dafuq
  zondag 4 juni 2017 @ 03:02:17 #256
117098 Hathor
Effe niet
pi_171437114
quote:
14s.gif Op zondag 4 juni 2017 03:00 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat er explosies zijn ja.. dat is helder.. wat het is, is nergens bevestigd, maar omdat er een aantal achter elkaar waren word gedacht aan schrikgranaten ed.. Alleen was de laatste explosie een stuk harder dan de voorgaanden
Mjah, ik meld alleen wat er gezegd werd door journalisten en zogenaamde ooggetuigen, op dit moment is er nog helemaal niks bevestigd.
pi_171437116
quote:
7s.gif Op zondag 4 juni 2017 03:01 schreef SecretPret het volgende:
[ afbeelding ] dafuq
Een religie die zich wel kan gedragen.
pi_171437118
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 03:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Hetzelfde soort volk.
Kinderen van immigranten en/of vluchtelingen uit moslimlanden.
Jup.. in Turkije en Iran komen daarom ook ie-de-re dag aanslagen voor. :')
pi_171437121
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 02:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zoals Duitsland en Frankrijk bedoel je? Die hebben beide niet meegedaan in Irak.
Nja, niet alleen Irak maar ook de overige landen in die regio. Waar het Westen democratie gebracht heeft.

Ik keur de aanslagen absoluut niet goed, maar wel te verwachten.
pi_171437122
quote:

[..]

Moet ik nu elke moslim in mijn omgeving boos gaan aankijken?
Het is een uitwas van het geloof, dat die vrouwen met dit weer en temperatuur in hun kledij boodschappen gaan halen is niet mijn probleem.
Net zo min als het misbruik in Katholieke kerk dat jarenlang zijn gang kon gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2017 03:03:45 ]
pi_171437125
quote:
[ afbeelding ] dafuq
Sikh's _O_
  zondag 4 juni 2017 @ 03:03:13 #262
117098 Hathor
Effe niet
pi_171437126
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 03:01 schreef Hdero het volgende:

[..]

Precies. De laatste paar jaar evenaart extreem christelijk terrorisme het vroegere niveau van het islamitische. Oftewel er worden geregeld talrijke mensen gedood in de naam van het christendom. Waar je U tefen zegt.
In naam van het christendom nog wel? Geef eens een paar voorbeelden dan.
pi_171437127
quote:

Tja, hoe dan?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_171437132
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 03:02 schreef Infection het volgende:

[..]

Een religie die zich wel kan gedragen.
over 1 kam scheren -,-
pi_171437136
quote:
[ afbeelding ] dafuq
Sikh's zijn echt tof. Ook met ze te doen gehad in NYC na 9/11. Verdienen meer respect wmb.
pi_171437138
quote:

[..]

Nikszeggend. Je kunt de radicale islam niet uitroeien, zonder de islam in zijn geheel aan te pakken. Zo simpel is het.

3 dingen zijn maar nodig:

- Geen enkele immigrant meer binnen laten uit moslimlanden
- Sluiting alle moskeeën en geen enkele uitzondering meer maken op basis van dit geloof. Geen halal-slachten meer, islamtisch onderwijs, hoofddoeken bij de politie, etc. Maak het leven 'ondraaglijk' hier voor ze.
- Stimuleer remigratie. Biedt mensen met een migratieachtergrond tot 50.000 euro om op te flikkeren naar het land waar hun roots liggen. De gemiddelde moslim-immigrant kost ons velen malen meer, dus schrik niet van dit bedrag.

Alleen met deze 3 maatregelen komen we ooit van dit kutgeloof en haar volgers af. Maar dan moeten we wel consequent zijn én eerst het probleem erkennen. En het probleem bestaat niet uit terroristen, extremisten of fundamentalisten, nee het probleem zit hem in de Islam.

https://www.thereligionofpeace.com/attacks/attacks.aspx?Yr=2017

Zij zijn in oorlog met ons (alle ongelovigen), maar wij zogenaamd alleen met de terroristen. Die je pas kunt herkennen nadat ze zichzelf hebben opgeblazen. Dit is alleen maar reageren als het al te laat is.

Tijd voor actie. Degene die bij de volgende verkiezingen niet op PVV of FvD stemt is medeplichtig aan de 1e grote aanslag die hier zal volgen.
pi_171437140
quote:
7s.gif Op zondag 4 juni 2017 03:03 schreef SecretPret het volgende:

[..]

over 1 kam scheren -,-
Zie jij Moslims hun moskees al open gooien voor opvang (van iedereen, ongeacht geloof) nadat een christengekkie zichzelf opblaast?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2017 03:04:55 ]
pi_171437142

w
t
f
  zondag 4 juni 2017 @ 03:05:00 #269
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_171437147
Kan iemand mij met mijn zatte kop uitleggen wat er nu precies gebeurd is in Londen?

Heb wel wat dingen gehoord over een busje en steekpartijen, maar is er nu ook nog iets aan de gang?
pi_171437148
quote:
99s.gif Op zondag 4 juni 2017 03:04 schreef CrashO het volgende:

[..]

Zie jij Moslims hun moskees al open gooien voor opvang (van iedereen) nadat een christengekkie zichzelf opblaast?
Ja, tuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')