Dat er explosies zijn ja.. dat is helder.. wat het is, is nergens bevestigd, maar omdat er een aantal achter elkaar waren word gedacht aan schrikgranaten ed.. Alleen was de laatste explosie een stuk harder dan de voorgaandenquote:Op zondag 4 juni 2017 02:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, daar werd over gesproken op BBC.
Hetzelfde soort volk.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Bijna alle aanslagen worden uitgevoerd door lieden die in het land zelf geboren zijn. Dus als jij dit als anti-vluchtelingen statement gebruikt dan kun je jezelf ook wel het land uitzetten.
Precies. De laatste paar jaar evenaart extreem christelijk terrorisme het vroegere niveau van het islamitische. Oftewel er worden geregeld talrijke mensen gedood in de naam van het christendom. Waar je U tefen zegt.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:59 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen islam en radicale islam.
Goeie generalisatie. Dan is ie ok. (Intellectueel gezien ook, echt waar).quote:Op zondag 4 juni 2017 02:59 schreef Hdero het volgende:
[..]
Dat zijn geen moslims. In feite veroordeelt de moslimgemeenschap alle terroristische daden met zn miljarden. Dit zijn fanatici en extremisten.
Mjah, ik meld alleen wat er gezegd werd door journalisten en zogenaamde ooggetuigen, op dit moment is er nog helemaal niks bevestigd.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:00 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat er explosies zijn ja.. dat is helder.. wat het is, is nergens bevestigd, maar omdat er een aantal achter elkaar waren word gedacht aan schrikgranaten ed.. Alleen was de laatste explosie een stuk harder dan de voorgaanden
Jup.. in Turkije en Iran komen daarom ook ie-de-re dag aanslagen voor.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hetzelfde soort volk.
Kinderen van immigranten en/of vluchtelingen uit moslimlanden.
Nja, niet alleen Irak maar ook de overige landen in die regio. Waar het Westen democratie gebracht heeft.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zoals Duitsland en Frankrijk bedoel je? Die hebben beide niet meegedaan in Irak.
Moet ik nu elke moslim in mijn omgeving boos gaan aankijken?quote:Op zondag 4 juni 2017 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet "beperkt", het is gewoon de realiteit. En het wordt eens tijd dat we die realiteit onder ogen gaan zien. We zijn in oorlog met de radicale islam, hoezeer sommigen dat ook proberen te ontkennen. Het is geen traditionele oorlog met binnenvallende troepen, maar een oorlog waarbij terroristen het wapen zijn.
Ik vraag me af hoe veel onschuldige doden er nog moeten vallen voordat westerse landen eindelijk de radicale islam eens met wortel en al gaan uitroeien.
In naam van het christendom nog wel? Geef eens een paar voorbeelden dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:01 schreef Hdero het volgende:
[..]
Precies. De laatste paar jaar evenaart extreem christelijk terrorisme het vroegere niveau van het islamitische. Oftewel er worden geregeld talrijke mensen gedood in de naam van het christendom. Waar je U tefen zegt.
Tja, hoe dan?quote:Op zondag 4 juni 2017 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vraag me af hoe veel onschuldige doden er nog moeten vallen voordat westerse landen eindelijk de radicale islam eens met wortel en al gaan uitroeien.
over 1 kam scheren -,-quote:Op zondag 4 juni 2017 03:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Een religie die zich wel kan gedragen.
Nikszeggend. Je kunt de radicale islam niet uitroeien, zonder de islam in zijn geheel aan te pakken. Zo simpel is het.quote:Op zondag 4 juni 2017 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet "beperkt", het is gewoon de realiteit. En het wordt eens tijd dat we die realiteit onder ogen gaan zien. We zijn in oorlog met de radicale islam, hoezeer sommigen dat ook proberen te ontkennen. Het is geen traditionele oorlog met binnenvallende troepen, maar een oorlog waarbij terroristen het wapen zijn.
Zie jij Moslims hun moskees al open gooien voor opvang (van iedereen, ongeacht geloof) nadat een christengekkie zichzelf opblaast?quote:
Ja, tuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zie jij Moslims hun moskees al open gooien voor opvang (van iedereen) nadat een christengekkie zichzelf opblaast?
Ramadan avonden altijd deuren goed op slot houden.quote:
Voorbeelden zat. Houd het wereldnieuws bij een beetje. Breivik is al een paar jaar verouderd dus diiquote:Op zondag 4 juni 2017 03:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
In naam van het christendom nog wel? Geef eens een paar voorbeelden dan.
Ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 03:04 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zie jij Moslims hun moskees al open gooien voor opvang (van iedereen, ongeacht geloof) nadat een christengekkie zichzelf opblaast?
Onzin. De islam is radicaal. Er is alleen een verschil tussen niet-gewelddadige en wel gewelddadige moslims, en die groep daartussen, die het steunt/wel oké vindt (<- grootste probleem; de meerderheid).quote:Op zondag 4 juni 2017 02:59 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen islam en radicale islam.
zwitserland? oostenrijk?quote:Op zondag 4 juni 2017 02:55 schreef SecretPret het volgende:
Is er een land in Europa behalve NL waar geen terroristische aanval is plaatsgevonden wegens geloofsovertuiging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |