abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juni 2017 @ 04:58:58 #226
117098 Hathor
Effe niet
pi_171437696
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 04:55 schreef Wenthe het volgende:
Goed van de Oost-Europeanen om niet mee te doen met de liberale migratie-acceptatie. Als UK/Duitsland ze willen hebben moeten ze lekker doorgaan maar Oost-Europa doet duidelijk niet mee en ze hebben gelijk. Zware ellende en problematiek. Dat is het niet waard. Ik kan mij niet herinneren dat een aanslag is gepleegd in Krakau. Dat komt omdat ze geen schorriemorrie binnen hun grenzen toelaten.
Dat hebben ze ook niet nodig, in Krakau zit al meer dan genoeg schorriemorrie van eigen bodem.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_171437698
quote:
3s.gif Op zondag 4 juni 2017 04:53 schreef Stien_Struis het volgende:
Jij vertrekken naar Syrië, ok NL paspoort weg en veel succes daar maar dan heb je weer wat jankende ouders.
Zo spreek jij ook in het Engels en spaans en dan poepen we je ook niet in je bek door je na te doen.
pi_171437699
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 04:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je hebt geen idee hoe subtiel dit gaat, ongetwijfeld word ik gastvrij ontvangen in een Moskee maar heel principiele Westerse Normen en Waarden worden niet nageleefd, ik kan in de Moskeeen ongetwijfeld tolerantie tonen en vervolgens tolerantie terug verwachten, maar dat is wat anders dan daadwerkelijke integratie, dat gaat wat verder.
Verklaar mij maar hoe de volgenden geen westerse waarden zijn. Maar hoe langer ik erover nadenk eerlijk gezegd, kan het kloppen dat dezen geen westerse waarden meer zijn want de westerse landen zijn verloederd en moreel failliet en daar kan je geen moslim de schuld van geven:

Before engaging in battle, the Prophet Muhammad (SAW) instructed his soldiers:

1. “Do not kill any child, any woman, or any elder or sick person.” (Sunan Abu Dawud)

2. “Do not practice treachery or mutilation.(Al-Muwatta)

3. Do not uproot or burn palms or cut down fruitful trees.(Al-Muwatta)

4. Do not slaughter a sheep or a cow or a camel, except for food.” (Al-Muwatta)

5. “If one fights his brother, [he must] avoid striking the face, for God created him in the image of Adam.” (Sahih Bukhari, Sahih Muslim)

6. “Do not kill the monks in monasteries, and do not kill those sitting in places of worship. (Musnad Ahmad Ibn Hanbal)

7. “Do not destroy the villages and towns, do not spoil the cultivated fields and gardens, and do not slaughter the cattle.” (Sahih Bukhari; Sunan Abu Dawud)

8. “Do not wish for an encounter with the enemy; pray to God to grant you security; but when you [are forced to] encounter them, exercise patience.” (Sahih Muslim)

9. “No one may punish with fire except the Lord of Fire.” (Sunan Abu Dawud).

10. “Accustom yourselves to do good if people do good, and to not do wrong even if they commit evil.” (Al-Tirmidhi)

Verse in the Holy Quraan

4:75 (Y. Ali) And why should ye not fight in the cause of Allah and of those who, being weak, are ill-treated (and oppressed)?- Men, women, and children, whose cry is: “Our Lord! Rescue us from this town, whose people are oppressors; and raise for us from thee one who will protect; and raise for us from thee one who will help!”
pi_171437700
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 04:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zo spreek jij ook in het Engels en spaans en dan poepen we je ook niet in je bek door je na te doen.
Duits doe ik er ook nog bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2017 05:01:48 ]
pi_171437701
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 04:59 schreef Hdero het volgende:

[..]

Verklaar mij maar hoe de volgenden geen westerse waarden zijn. Maar hoe langer ik erover nadenk eerlijk gezegd, kan het kloppen dat dezen geen westerse waarden meer zijn want de westerse landen zijn verloederd en moreel failliet en daar kan je geen moslim de schuld van geven:

Before engaging in battle, the Prophet Muhammad (SAW) instructed his soldiers:

1. “Do not kill any child, any woman, or any elder or sick person.” (Sunan Abu Dawud)

2. “Do not practice treachery or mutilation.(Al-Muwatta)

3. Do not uproot or burn palms or cut down fruitful trees.(Al-Muwatta)

4. Do not slaughter a sheep or a cow or a camel, except for food.” (Al-Muwatta)

5. “If one fights his brother, [he must] avoid striking the face, for God created him in the image of Adam.” (Sahih Bukhari, Sahih Muslim)

6. “Do not kill the monks in monasteries, and do not kill those sitting in places of worship. (Musnad Ahmad Ibn Hanbal)

7. “Do not destroy the villages and towns, do not spoil the cultivated fields and gardens, and do not slaughter the cattle.” (Sahih Bukhari; Sunan Abu Dawud)

8. “Do not wish for an encounter with the enemy; pray to God to grant you security; but when you [are forced to] encounter them, exercise patience.” (Sahih Muslim)

9. “No one may punish with fire except the Lord of Fire.” (Sunan Abu Dawud).

10. “Accustom yourselves to do good if people do good, and to not do wrong even if they commit evil.” (Al-Tirmidhi)

Verse in the Holy Quraan

4:75 (Y. Ali) And why should ye not fight in the cause of Allah and of those who, being weak, are ill-treated (and oppressed)?- Men, women, and children, whose cry is: “Our Lord! Rescue us from this town, whose people are oppressors; and raise for us from thee one who will protect; and raise for us from thee one who will help!”
Jij begrijpt niet dat ik de Islam helemaal niet de schuld geef, wat ik wel de schuld geef zijn de Arabische landen die van de Soennietische groep over het algemeen een vrij conservatieve groep gemaakt heeft vooral geankerd op de religieuze identiteit die volledige integratie in het Westen afwijst als iets vreemd en tegen hun religieuze principes in, en dat is wat ik stel.
pi_171437702
quote:
2s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:01 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Duits doe ik er ook nog bij.
Kopieeren de Duitsers je foutieve manier van spreken ook?
pi_171437703
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:01 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jij begrijpt niet dat ik de Islam helemaal niet de schuld geef, wat ik wel de schuld geef zijn de Arabische landen die van de Soennietische groep over het algemeen een vrij conservatieve groep gemaakt heeft vooral geankerd op de religieuze identiteit die volledige integratie in het Westen afwijst als iets vreemd en tegen hun religieuze principes in, dat is wat ik stel.
Tsja en Trump gaat vrolijk deals maken daar.
pi_171437705
quote:
2s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:02 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Tsja en Trump gaat vrolijk deals maken daar.
Tegelijkertijd heb je ze als bondgenoot nodig, hoe dan ook hebben deze landen een groter probleem met de olieprijs, KSA gaf zoveel geld uit aan randzaken dat met de oliestand van vorig jaar ze binnen anderhalf jaar failliet hadden kunnen zijn, die hebben op dit soort zaken dus waarschijnlijk veel moeten toeschroeven, levert immers weinig geld op.
pi_171437706
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Kopieeren de Duitsers je foutieve manier van spreken ook?
Zal me aan de bratwurst hangen, red me prima. maar je gaat offtopic.
pi_171437709
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Tegelijkertijd heb je ze als bondgenoot nodig, hoe dan ook hebben deze landen een groter probleem met de olieprijs, KSA gaf zoveel geld uit aan randzaken dat met de oliestand van vorig jaar ze binnen anderhalf jaar failliet hadden kunnen zijn, die hebben op dit soort zaken dus waarschijnlijk veel moeten toeschroeven, levert immers weinig geld op.
Totdat die olie niet meer nodig is, dan gaan ze dik op de bek.
pi_171437711
Maar goed, er was een vreemde aanslag in London, niet door 1 persoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2017 05:12:44 ]
pi_171437712
quote:
3s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:08 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Ik kan het fout hebben maar begon KSA niet in zonne-energie te investeren?
pi_171437713
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:09 schreef Stien_Struis het volgende:
Maar goed, er was een vreemde aanslag in London, niet door 1 persoon.
Laten we het hele incident/dan wel incidenten proberen te samenvatten en netjes in overzichtsvorm weergeven. Wie begint? Ik ben nu te futloos hiervoor.
pi_171437714
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:10 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ik kan het fout hebben maar begon KSA niet in zonne-energie te investeren?
Zon hebben ze genoeg, Texas, je gelooft het niet is 1 van de meest groene staten in de USA

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2017 05:13:25 ]
pi_171437718
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:12 schreef Hdero het volgende:

[..]

Laten we het hele incident/dan wel incidenten proberen te samenvatten en netjes in overzichtsvorm weergeven. Wie begint? Ik ben nu te futloos hiervoor.
Het echte overzicht is nog niet, een bestelbus, meerdere daders die met mes tekeer gingen.
pi_171437719
Niet op 1 plek maar dat is nog vaag allemaal.
pi_171437721
quote:
7s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:05 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Zal me aan de bratwurst hangen, red me prima. maar je gaat offtopic.
Precies je geeft al aan dat het redelijk maar niet perfect gaat. Je redt je prima en iemand die op deze manier Nederlands spreekt redt zich ook prima. Maar een Duitser die zn zinsconstructies in het NL verneukt wordt door jou beloond en iemand uit een moslimland krijgt de volle laag.

Door op die manier mensen te schofferen hang je een bepaalde kern van het probleem wel bij jezelf op. Je leeft in een bubbel , niet in de wereld.
pi_171437722
quote:
3s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:08 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Dat gebeurt al.
pi_171437726
Ik denk dat een veelvoorkomende fout is dat mensen de naam IS, islamitische Staat zien en dan denken ze dat die de islam vertegenwoordigt. IS is zo ver verwijderd van de islam als de aarde verwijderd is van Jupiter. Oftew ze bestaan alleen maar op papier maar in de praktijk gaat IS fout.
pi_171437727
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Precies je geeft al aan dat het redelijk maar niet perfect gaat. Je redt je prima en iemand die op deze manier Nederlands spreekt redt zich ook prima. Maar een Duitser die zn zinsconstructies in het NL verneukt wordt door jou beloond en iemand uit een moslimland krijgt de volle laag.

Door op die manier mensen te schofferen hang je een bepaalde kern van het probleem wel bij jezelf op. Je leeft in een bubbel , niet in de wereld.
Zoek hulp.
pi_171437730
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:23 schreef Hdero het volgende:
Ik denk dat een veelvoorkomende fout is dat mensen de naam IS, islamitische Staat zien en dan denken ze dat die de islam vertegenwoordigt. IS is zo ver verwijderd van de islam als de aarde verwijderd is van Jupiter. Oftew ze bestaan alleen maar op papier maar in de praktijk gaat IS fout.
Bij de KKK zijn ze ook erg gelovig vinden ze zelf.
pi_171437731
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:23 schreef Hdero het volgende:
Dit IS blijft een topje van de ijsberg, een Islam die zeer conservatief is geworden en zich veel meer als een lichaam is gaan beschouwen, van Turkije tot en met KSA en zelfs van Azie tot en met diep in Afrika blijft dat het geval.
pi_171437732
quote:
2s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:23 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Zoek hulp.
Dan ben je aan het juiste adres.
pi_171437733
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:27 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dit IS blijft een topje van de ijsberg, een Islam die zeer conservatief is geworden en zich veel meer als een lichaam is gaan beschouwen, van Turkije tot en met KSA en zelfs van Azie tot en met diep in Afrika blijft dat het geval.
Daar heb je wel gelijk in, vooral Afrika gaat nog groot probleem worden.
pi_171437735
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 05:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dan ben je aan het juiste adres.
Ok volgende keer zal ik wat meer woorden spenderen om te vertellen dat je uit je nek lult.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')