Doe dat, want tot nu toe ben je niet verder gekomen dan het omlijsten van je eigen tekortkomingen.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ok volgende keer zal ik wat meer woorden spenderen om te vertellen dat je uit je nek lult.
Heb je verder nog wat te melden?quote:Op zondag 4 juni 2017 05:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Doe dat, want tot nu toe ben je niet verder gekomen dan het omlijsten van je eigen tekortkomingen.
Volgende keer weer.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja.
Doe nog eens een buitenlander na die Nederlands probeert te spreken.
Hoe ga je het tegenhouden? Het zit blijkbaar verweven in de maatschappij inmiddels.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:48 schreef Hathor het volgende:
Nou zullen er morgen wel her en der huiszoekingen gaan plaatsvinden, link en rechts nog wat arrestaties worden verricht, die dan vanwege gebrek aan bewijs een paar dagen later weer vrijgelaten worden, de noodtoestand afgekondigd, en kunnen we met zijn allen weer wachten op de volgende uitbarsting van een paar religieuze psychopaten.
Niet terug, gewoon daar blijven.quote:Op zondag 4 juni 2017 05:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Van jouw quote in slecht Nederlands over dat men maar terug moest gaan naar Syrie? Of was dat off-topic?
Het gaat nergens meer over.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:04 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vroeg me af hoe het mogelijk is om midden in de nacht zes topics vol te lullen over een busje dat moedwillig mensen aanrijdt, maar nu snap ik het.
Ik vind het prima, als je die uitspraak eerst even test op de personen wiens huizen op instorten staan door de aardbevingen in Groningen en mensen die aan de rand van een vulkaan leven e.d. En mocht er weer eens een vuurwerkramp zijn dan moer men ook gewoon in dat gebied blijven. Is gezond.quote:
Ik wil best discussie met je voeren via DM, In dit topic slaat het helemaal nergens op.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:09 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind het prima, als je die uitspraak eerst even test op de personen wiens huizen op instorten staan door de aardbevingen in Groningen en mensen die aan de rand van een vulkaan leven e.d. En mocht er weer eens een vuurwerkramp zijn dan moer men ook gewoon in dat gebied blijven. Is gezond.
Verder nog wat te melden?
Jij begint erover, zet je jezelf nu op je plaats of hoe zit dat?quote:Op zondag 4 juni 2017 06:11 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik wil best discussie met je voeren via DM, In dit topic slaat het helemaal nergens op.
Blijkbaar slaat die gedachte aan om elke mogelijkheid aan te grijpen.quote:Op zondag 4 juni 2017 06:12 schreef Jigzoz het volgende:
Maar goed.
Je gelooft dus heel fanatiek in een almachtige god. Niet in zo'n verward, jaloers mannetje met een grijze baard zoals christenen doen, maar in een alomvattende, onvoorstelbaar grote kracht met een oneindige wijsheid en intelligentie. En dan denk je dus dat die god er heel erg blij van wordt als jij als onbeduidend mensje wat andere onbeduidende mensjes doodrijdt of doodsteekt. Dat is zelfs binnen religieuze kaders van een ongelofelijke achterlijkheid.
Je lijkt wel een wijf. DMquote:Op zondag 4 juni 2017 06:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij begint erover, zet je jezelf nu op je plaats of hoe zit dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |