Geen knappe, nee.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet aan homo's gewend in je boerendorpje.
Owh jee, je hebt het niet over Ketchup?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
Oneens overigens, want diegene heeft het toch oprecht niet door.
D66 krijgt onderwijs, economische zaken en buitenlandse zaken.quote:
Volksgezondheid met die snede plannen van die club!quote:Op maandag 27 maart 2017 23:49 schreef remlof het volgende:
Pechtgod, minister van?
Economische zaken?
BuZa vind ik dan nog het meest geschikt, gebaseerd op helemaal niets.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D66 krijgt onderwijs, economische zaken en buitenlandse zaken.
Eigenlijk zie ik Appie geen van deze drie doen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Laat ik Tchock weten dat hij er eentje mag openen omdat hij dat zo graag leek te willen. Gaat die bolle klotenicht er weer mee vandoor.
Pechtold even op bezoek bij Poetin of Trump.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
BuZa vind ik dan nog het meest geschikt, gebaseerd op helemaal niets.
Lijkt me op zich wel mooi werk. Lekker autistisch een beetje literatuuronderzoekjes doen in zo'n stoffig kantoortje.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:50 schreef Tchock het volgende:
Wat ik wilde zeggen was is dat A-G zijn me vreselijk lijkt. Zeg je in 2012 iets net iets anders dan je het in 2008 deed, word je daar in de literatuur keihard op afgerekend.
Ik zal het nog maar n keer goed duidelijk maken, want blijkbaar komt het niet aan: ik zit hier niet voor jou of voor welke andere narcistische randdebiel dan ook n ik ga ook niet weg door jou of welke andere narcistische randdebiel dan ook.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Kaas- het volgende:
Ik vraag me wel af wie je vrienden in het echte leven zijn als je zelfs online al met mensen gaat hangen die je niet mogen.
Wat gaat Alexander dan doen?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Owh, ik dacht dat dat een vrouw was.quote:
Domme wie'm.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:52 schreef skysherrif het volgende:
xx : ben je nog wakker? 23:00
ik : ja - 23:02
Mijn "ja" is nog altijd niet gelezen, dat wicht slaapt dus.
Ik snap je kaas.
Nu heel boos "WAT MOET JE DAN, THEEMUTS?!?!" sturen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:52 schreef skysherrif het volgende:
xx : ben je nog wakker? 23:00
ik : ja 23:02
Mijn "ja" is nog altijd niet gelezen, dat wicht slaapt dus.
Ik snap je kaas.
In de tekst die ik nu lees: "Tot dezelfde slotsom kwam A-G Wattel reeds in [2008], zij het dat hij destijds - in tegenstelling tot zijn conclusie in [2012] - vreesde dat die opvatting niet kon worden beschouwd als acte clair. Blijkbaar leeft die vrees bij hem nu niet meer."quote:Op maandag 27 maart 2017 23:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lijkt me op zich wel mooi werk. Lekker autistisch een beetje literatuuronderzoekjes doen in zo'n stoffig kantoortje.
Gewoon lekker tegen jezelf blijven praten hier inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zal het nog maar n keer goed duidelijk maken, want blijkbaar komt het niet aan: ik zit hier niet voor jou of voor welke andere narcistische randdebiel dan ook n ik ga ook niet weg door jou of welke andere narcistische randdebiel dan ook.
Triggered...quote:Op maandag 27 maart 2017 23:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zal het nog maar n keer goed duidelijk maken, want blijkbaar komt het niet aan: ik zit hier niet voor jou of voor welke andere narcistische randdebiel dan ook n ik ga ook niet weg door jou of welke andere narcistische randdebiel dan ook.
Komop zeg gast, verzin eens wat nieuws. Je valt in herhaling, en die herhaling is al zo vaak ontkracht, al sinds meer dan een jaar geleden.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon lekker tegen jezelf blijven praten hier inderdaad.
Absoluutquote:Op maandag 27 maart 2017 23:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Correcte omschrijving voor de juridische wereld.
En als dat fout uitpakt stuur ik gewoonquote:Op maandag 27 maart 2017 23:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu heel boos "WAT MOET JE DAN, THEEMUTS?!?!" sturen.
Beetje dominantie erin, hop hop.
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Komop zeg gast, verzin eens wat nieuws. Je valt in herhaling, en die herhaling is al zo vaak ontkracht, al sinds meer dan een jaar geleden.
"Die herhaling is al ontkracht al sinds meer dan een jaar geleden" slaat nergens op natuurlijk. Duke kan gewoon Nederlands.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:56 schreef Kaas- het volgende:
Whehe. Ik herken de geest van duke in deze post.
[..]
Anne fleur is wel erg viral gegaan zeg.twitter:NOS twitterde op maandag 27-03-2017 om 23:17:14Medewerkster GroenLinks Hilversum duikt onder na tweet Geert Wilders https://t.co/cJTrj1tQ0X reageer retweet
"sorry de kat liep over m'n telefoon grgr"quote:Op maandag 27 maart 2017 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En als dat fout uitpakt stuur ik gewoon
"haha ja dat typte bob, doei"
Dat is waar. Wanneer je dom kletst in correct Nederlands wekt dat tenminste nog enigszins de indruk dat je het bewust doet.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Die herhaling is al ontkracht al sinds meer dan een jaar geleden" slaat nergens op natuurlijk. Duke kan gewoon Nederlands.
Is ze nog een beetje geefbaar eigenlijk?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:57 schreef skysherrif het volgende:
Anne fleur is wel erg viral gegaan zeg.twitter:NOS twitterde op maandag 27-03-2017 om 23:17:14Medewerkster GroenLinks Hilversum duikt onder na tweet Geert Wilders https://t.co/cJTrj1tQ0X reageer retweet
Meuh, ik val niet op jonkies. Hallelujahquote:Op maandag 27 maart 2017 23:58 schreef KetchupFTW het volgende:
Kaas en Whiskers zouden wel een passend koppel kunnen vormen als ze beiden heteroseksueel waren. Toch jammer.
Ik kwam er laatst achter dat er dus kennelijk een grens is die midden door de Achterhoek loopt en haar verdeelt in twee gebieden waarin een andere variant van het Achterhoeks wordt gesproken. Kennelijk woonde ik precies op die grens. In mijn geboortedorp werd Gelders-Oaveriessels Achterhoeks gesproken, en in het dorp waar ik naar school ging Twents-Groafschaps Achterhoeks.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
In het Zwols is het "I'j ken better kipp'm hauw'n". Toch minder Duits.
Ja toen ik haar twitterfoto zag dacht ik, nou, linkse meisjes rechtse praatjes weetjewel, maar toen ik wat ging googlen:quote:Op maandag 27 maart 2017 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is ze nog een beetje geefbaar eigenlijk?
Oja, je stemt al bijna 50+ is het niet?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meuh, ik val niet op jonkies. Hallelujah
Voor een homo? Nee. Of ben je bi?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is ze nog een beetje geefbaar eigenlijk?
Wat voor gewicht heb jij, dan lijkt mij dat ook niet zo gezond er op te vallen!quote:Op maandag 27 maart 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bolle kop.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja toen ik haar twitterfoto zag dacht ik, nou, linkse meisjes rechtse praatjes weetjewel, maar toen ik wat ging googlen:
[ afbeelding ]
Ik zie de gelijkenis niet zo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:00 schreef Euribob het volgende:
Recep Tayyip Erdogan
Koezoe Eusturk Azarkan
DENK is doorzien. Tijd voor een topic in BNW mensen.
Weet ze dat ze een beetje scheel kijkt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja toen ik haar twitterfoto zag dacht ik, nou, linkse meisjes rechtse praatjes weetjewel, maar toen ik wat ging googlen:
[ afbeelding ]
Wat is je ondergrens? Bepaal ik even of ik die aankomende meets nog ga bezoeken.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard, lekker zorgen dat kutpubers als jij geen pensioen of AOW meer zullen hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oja, je stemt al bijna 50+ is het niet?
Zouden ze bij haar thuis een ijzerwaren winkel hebben?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon naar binnen schuiven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Some people just want to watch the world burn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard, lekker zorgen dat kutpubers als jij geen pensioen of AOW meer zullen hebben.
Nee, anders had ze door dat haar kijk op de wereld een beetje scheef is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Weet ze dat ze een beetje scheel kijkt?
Moest toch wel grinniken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, anders had ze door dat haar kijk op de wereld een beetje scheef is.
HAHA
Owh, je bent ruim veilig hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat is je ondergrens? Bepaal ik even of ik die aankomende meets nog ga bezoeken.
6/10 krappe voldoendequote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, anders had ze door dat haar kijk op de wereld een beetje scheef is.
HAHA
Ik herken dit fenomeen niet zo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon wel he, rechtse mannen worden immers net zo geil van linkse praatjes.
Dat klopt wel. Ik vind dat wel schattig immers. Zo'n cynische rechtse conservatieve is een behoorlijke turn-off.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon wel he, rechtse mannen worden immers net zo geil van linkse praatjes.
Meh.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ooit rechtser dan D66 gestemd dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Ik vind dat wel schattig immers. Zo'n cynische rechtse conservatieve is een behoorlijke turn-off.
Jazeker, op het D66 van de vorige TK-verkiezingen bijvoorbeeld. Was toch wel een aardig wat rechtser programma destijds.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ooit rechtser dan D66 gestemd dan?
Zij heeft de broek aan in de relatie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef Tchock het volgende:
Ik trek eerder mevrouw Tchock naar links dan andersom. Wat betekent dat dan?
Dat je dominant bent of zo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Veilig voor wat? Moet ik m'n rubberen vuist inpakken of niet?
Dat heb ik dus ook, had ook een leuk meisje in de klas, maar ze was ook zo ontzettend rechts als de pest. Ondanks dat ik er zeker toen vrijwel hetzelfde over dacht (moslims, immigratie etc) was dat een enorme afknapper.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Ik vind dat wel schattig immers. Zo'n cynische rechtse conservatieve is een behoorlijke turn-off.
Dat ze jou domineert en niet respecteert.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef Tchock het volgende:
Zelfde hoeveelheid lettergrepen (7)quote:
Van je stem op Nieuwe Wegen beginnen de vrouwtjes ook niet echt te soppen denk ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, had ook een leuk meisje in de klas, maar ze was ook zo ontzettend rechts als de pest. Ondanks dat ik er zeker toen vrijwel hetzelfde over dacht (moslims, immigratie etc) was dat een enorme afknapper.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zij heeft de broek aan in de relatie.
Was ik al bang voor ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat ze jou domineert en niet respecteert.
Neuh, ik kom toch niet. Hou het enkel bij de wat kleinschaligere meets.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Je echte bewaar je voor mevrouw Pokkelmans?
Maar als het je te veel veel hoofdbrekens oplevert blijf ik wel thuis hoor. Kun jij zonder zorgen naar de meets
Ah, de dochter van Paper_Tiger.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, had ook een leuk meisje in de klas, maar ze was ook zo ontzettend rechts als de pest. Ondanks dat ik er zeker toen vrijwel hetzelfde over dacht (moslims, immigratie etc) was dat een enorme afknapper.
Daar loop ik dus ook niet echt mee te koop.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van je stem op Nieuwe Wegen beginnen de vrouwtjes ook niet echt te soppen denk ik.
Misschien stapt ie sowieso op?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal uit. Hoor allemaal tegenstrijdige geluiden.
Waarom is dat een afknapper als je hetzelfde denkt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo lief he, die Pokkel?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Neuh, ik kom toch niet. Hou het enkel bij de wat kleinschaligere meets.
Dus als je interesse hebt weet Kaas- vast nog wel een parkeerplaats aan te bevelen.
quote:
Ja, geen idee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Waarom is dat een afknapper als je hetzelfde denkt?
Wauw.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, geen idee.
Voor mezelf kan ik het goedpraten en weten wat ik er echt mee bedoel en dat ik toch zeker geen racist ben.
Bij haar dacht ik, jeetje heb je geen ziel ofzo, bovendien is het dom gezwam.
O, ok danquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, geen idee.
Voor mezelf kan ik het goedpraten en weten wat ik er echt mee bedoel en dat ik toch zeker geen racist ben.
Bij haar dacht ik, jeetje heb je geen ziel ofzo, bovendien is het dom gezwam.
Wat is dat nou weer voor een autistisch gederag?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Neuh, ik kom toch niet. Hou het enkel bij de wat kleinschaligere meets.
Ik wilde voor de grap typen dat ik het dus niet ga luisteren als het weer zo'n nummer van meer dan een kwartier is, want dat is alles wat ik van Godspeed! ken.quote:
Ja, maar dat kan ik hier beter niet op een presenteerblaadje geven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:10 schreef Kaas- het volgende:
Hoezo "toen" trouwens? Je bent toch nog steeds rechts qua moslims en immigratie? Vandaar ook je adoratie voor Trump, Monasch, Zijlstra etc.
Mijn lot was bezegeld toen Euribob naar mijn politieke gedachtegoed vroeg, zo ongeveer anderhalf jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik hier beter niet op een presenteerblaadje geven.
Ik neem aan dat hij wel gewoon vice-premier en minister wordt. Het is alleen jammer dat hij daarvoor een ministerie zal claimen waar hij eigenlijk geen verstand van heeft. Dan nog het liefst buitenlandse zaken eigenlijk, gezien z'n jarenlange woordvoerderschap Europese zaken in het verleden.quote:
Yup.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde voor de grap typen dat ik het dus niet ga luisteren als het weer zo'n nummer van meer dan een kwartier is, want dat is alles wat ik van Godspeed! ken.
Teveel vervelende randfiguren. Sommige mensen mogen best weten welke halfgod er achter Pokkelmans schuil gaat, maar vind het niet nodig dat met die randfiguren die hier incidenteel verbale diarree spuiten te delenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een autistisch gederag?
Het is veel te laat voor koffie. Kan je beter een lijntje pep nemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:12 schreef Tchock het volgende:
Nog maar een kop koffie. Dit moet af vanavond.
Infowarsquote:
Je kan die onzin beter gewoon niet toestaan in je hoofd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik hier beter niet op een presenteerblaadje geven.
We kunnen het hier gewoon beter niet over politiek hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn lot was bezegeld toen Euribob naar mijn politieke gedachtegoed vroeg, zo ongeveer anderhalf jaar geleden.
Dit zei ik ook toch niet toen jij op je 12e een spandex broekje aantrok?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je kan die onzin beter gewoon niet toestaan in je hoofd.
Op BuZa zie ik 'm nog wel zitten eerlijk gezegd. En daarna niet commissaris van de Koning worden ergens maar het EP in en daar verder carrire maken, la Verhofstadt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel gewoon vice-premier en minister wordt. Het is alleen jammer dat hij daarvoor een ministerie zal claimen waar hij eigenlijk geen verstand van heeft. Dan nog het liefst buitenlandse zaken eigenlijk, gezien z'n jarenlange woordvoerderschap Europese zaken in het verleden.
Nee, waarom zou het over politiek hebben in de POL-SC?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We kunnen het hier gewoon beter niet over politiek hebben.
De eurofiele D66'er pleit voor (zelf)censuur!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je kan die onzin beter gewoon niet toestaan in je hoofd.
Dat is nou eenmaal de consequentie van het degressieve linkse gedachtegoed.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We kunnen het hier gewoon beter niet over politiek hebben.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef Tchock het volgende:
Over dat optreden dan Drake: het werd afgelast een uur na aanvangstijd omdat Drake ziek zou zijn. Vervolgens zegt Mojo: "Omdat Drake vandaag rust heeft gehouden kan hij morgen hoogstwaarschijnlijk wel gewoon optreden"
Hij heeft rust gehouden voor hij ziek werd? Dat is dus inderdaad de wiet.
NEE?!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef Japie77 het volgende:
Weten jullie dat er mensen zijn op deze aardbol die niks eten of drinken en toch gewoon overleven?
De halve SC werd een beetje berig bij het lezen van deze post.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit zei ik ook toch niet toen jij op je 12e een spandex broekje aantrok?
Neuh, onjuist oorzakelijk verbandje hier. Ik denk dat je wel kan zeggen dat er een gemeenschappelijke factor is die bijdraagt aan het feit dat jouw lot bezegeld is en hoe je politieke gedachtegoed tot stand is gekomen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn lot was bezegeld toen Euribob naar mijn politieke gedachtegoed vroeg, zo ongeveer anderhalf jaar geleden.
Ik dacht "Joh, ik klik ook eens even op die post van Japie om te zien of hij nog is veranderd".quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef Japie77 het volgende:
Weten jullie dat er mensen zijn op deze aardbol die niks eten of drinken en toch gewoon overleven?
Die randfiguren komen sowieso niet op meets.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Teveel vervelende randfiguren. Sommige mensen mogen best weten welke halfgod er achter Pokkelmans schuil gaat, maar vind het niet nodig dat met die randfiguren die hier incidenteel verbale diarree spuiten te delen.
Prahlad Janiquote:
Die zin van mij loopt niet helemaal lekker he.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De halve SC werd een beetje berig bij het lezen van deze post.
buitenlandse zakenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja och, waarom ook niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Op BuZa zie ik 'm nog wel zitten eerlijk gezegd. En daarna niet commissaris van de Koning worden ergens maar het EP in en daar verder carrire maken, la Verhofstadt.
????quote:
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pechtold even op bezoek bij Poetin of Trump.
Hahahahahahaha
Ik als randfiguur en complot terrorist ga misschien wel eens komen op een meet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Die randfiguren komen sowieso niet op meets.
Ok, behalve php dan, maar dat is lachen, die zet ook irl zichzelf voor lul
Neuh, want ik kan me nog herinneren dat iedereen geinteresseerd was totdat ik aangaf dat ik overwoog PVV te stemmen, op 16-jarige leeftijd. Toen begon de ongeinquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Neuh, onjuist oorzakelijk verbandje hier. Ik denk dat je wel kan zeggen dat er een gemeenschappelijke factor is die bijdraagt aan het feit dat jouw lot bezegeld is en hoe je politieke gedachtegoed tot stand is gekomen.
Thierry Baudet en de andere reptillians?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef Japie77 het volgende:
Zo liefquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Teveel vervelende randfiguren. Sommige mensen mogen best weten welke halfgod er achter Pokkelmans schuil gaat, maar vind het niet nodig dat met die randfiguren die hier incidenteel verbale diarree spuiten te delen.
Aah, interessant.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Prahlad Jani
Prahlad Jani is a local of Ahmedabad, India, who claims that at the age of 11, the Hindu goddess Amba appeared to him and told him that he would no longer have to eat food. He has apparently lived in a cave since the 1970s, and claims not to have eaten anything for most of his 81 years (as of 2012).
Jani was tested in 2003 and in 2010 at Ahmedabad’s Sterling Hospital by Dr. Sudhir Shah and his large team of doctors. Dr. Shah is a consultant neurologist who has been practicing for 20 years, as well as a professor and department head of neurology at KM School of PG Medicine and Research.
During the first test, which took place in 2003, Jani was monitored 24/7 by hospital staff and video cameras, where it was confirmed that Jani neither ate nor drank. He also did not show any physiological changes which, according to modern day medicine, should be impossible. This test took place over a 10 day period. Although it might not seem like a significant amount of time, to go 10 days without food and water and not experience any physiological changes is actually quite astounding.
He was tested again at Sterling Hospital in 2010 from April 22nd to May 6th. This time, he was observed by thirty-five researchers from the Indian Defence Institute of Physiology and Allied Sciences, among other organizations. This time, Jani was observed to not eat or drink for two weeks. As with the previous test, he exhibited no deleterious effects from this abstention.
This truly is unbelievable, and goes against everything we know about both human physiology and the nutritional requirements of the body.
Die zin loopt prima.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die zin van mij loopt niet helemaal lekker he.
Beetje als kaas na een avondje stappen.
Nee, het is echt dat andere.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Neuh, want ik kan me nog herinneren dat iedereen geinteresseerd was totdat ik aangaf dat ik overwoog PVV te stemmen, op 16-jarige leeftijd. Toen begon de ongein
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat je met gemeenschappelijke factor bedoelt. Ik ben een flink stuk naar het midden opgeschoven, dus als je wilt zeggen dat de gemeenschappelijke factor is dat ik linkser ben geworden, dan heb je gelijkquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:20 schreef Japie77 het volgende:
Whissie kom jij ook op de meet? Dan kom ik sowieso.
Had het filmpje idd al eens gezien, ongelooflijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:24 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Man met parkinsons probeert medicinale cannabis. Bizar.
Tja, ik snap gewoon niet hoe iets wat je aanhing toen je in 4-havo zat nog steeds relevant kan zijn nu je het vrijwel volledig verworpen hebt. Klinkt hypocriet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:22 schreef Kaas- het volgende:
Het feit dat je niet serieus genomen wordt en het feit dat je het PVV-gedachtegoed wel aantrekkelijk vond hebben dezelfde oorzaak. Overigens ook de oorzaak van dat deze post niet begrepen zal worden door meneer. Ach, wel leuk, zo kan je lekker over iemand praten die erbij zit en dan gewoon lekker dom voor zich uit staart alsof er niks gebeurt.
De VS loopt inmiddels voor op ons (in verscheidene staten).quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had het filmpje idd al eens gezien, ongelooflijk.
Is dat nog altijd illegaal trouwens in amerika of hangt dat af van de staat. Hoe zit het in Nederland eigenlijk met medicinale cannabis?
Ik ga juist verschrikkelijk stotteren na een goede haze of twee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:24 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wietolie. Google er maar eens op. In Nederland ook gewoon te koop.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dat nog altijd illegaal trouwens in amerika of hangt dat af van de staat. Hoe zit het in Nederland eigenlijk met medicinale cannabis?
Dat hangt af van de staat. Maar de AG die Trump benoemd heeft is fel tegenstander van cannabis dus dat gaat ook nog wel even zo blijven. De beste man zei ooit niet tegen de KKK te zijn tot hij ontdekte dat ze blowdenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bizar als je zo moet leven. Zou liever niet leven om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:24 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer opnieuw. Haha.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ga juist verschrikkelijk stotteren na een goede haze of twee.
Mwuah, ik ook niet zo eigenlijk. Vind het alleen chill om soms te doen met echt goeie vrienden in combi met veel vreten en een leuke film.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De VS loopt inmiddels voor op ons.
Al moet ik zelf niks hebben van cannabis.
Hypocriet is geen logisch woord in deze context. Waarom is elke post toch opnieuw zo... dom?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Tja, ik snap gewoon niet hoe iets wat je aanhing toen je in 4-havo zat nog steeds relevant kan zijn nu je het vrijwel volledig verworpen hebt. Klinkt hypocriet.
Wat je ziet is trouwens niet de parkinsons zelf, maar een bijwerking van de medicijnen er tegen. Maar na gebruik is er helemaal niets meer over, dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Bizar als je zo moet leven. Zou liever niet leven om eerlijk te zijn.
Af en toe niet geheel subtiel "Godver je lijkt wel een mongool" mompelend.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke keer opnieuw. Haha.
Gelukkig blijf ik dan doorgaans wel een half uurtje non-stop in mezelf doorpraten.
Ik vind het prima als anderen het gebruiken. Wil er alleen niet bij zijn. Kan er niet tegen en alleen de lucht al maakt me ziek/misselijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, ik ook niet zo eigenlijk. Vind het alleen chill om soms te doen met echt goeie vrienden in combi met veel vreten en een leuke film.
Nouja, met mn beste vriend hadden we een klassieker voor wanneer we stoned waren.
Dan gingen we dit kijken, de ZEEUWSE versie van pimp my ride, zo absurd slecht dat het hilarisch was.
Lijkt me nog wel chill eigenlijk, dat programma.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, ik ook niet zo eigenlijk. Vind het alleen chill om soms te doen met echt goeie vrienden in combi met veel vreten en een leuke film.
Nouja, met mn beste vriend hadden we een klassieker voor wanneer we stoned waren.
Dan gingen we dit kijken, de ZEEUWSE versie van pimp my ride, zo absurd slecht dat het hilarisch was.
In plaats van in te gaan op de woordkeuze en/of spelling kan je ook eens normaal antwoord geven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hypocriet is geen logisch woord in deze context. Waarom is elke post toch opnieuw zo... dom?
Medicinale wiet wordt haast nooit gerookt. Meestal is het olie waar je enkele druppels van inneemt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het prima als anderen het gebruiken. Wil er alleen niet bij zijn. Kan er niet tegen en alleen de lucht al maakt me ziek/misselijk.
Kan ook niet 24/7 zo genuanceerd als op Fok zijn he.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Af en toe niet geheel subtiel "Godver je lijkt wel een mongool" mompelend.
Wat zal er dan gebeuren als hij die medicijnen niet gebruikt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat je ziet is trouwens niet de parkinsons zelf, maar een bijwerking van de medicijnen er tegen. Maar na gebruik is er helemaal niets meer over, dat is wel duidelijk.
Ik reageer alleen serieus op personen die ik serieus neem en dat begint met eens een keer drie posts op rij in correct Nederlands weten te produceren. Dat lijkt me toch wel het absolute minimum. Je bent een grap.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:31 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
In plaats van in te gaan op de woordkeuze en/of spelling kan je ook eens normaal antwoord geven.
Dan zal hij minder trillen en tegelijkertijd heel veel controle over zijn spieren verliezen waardoor hij bijvoorbeeld niet meer kan lopen of praten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat zal er dan gebeuren als hij die medicijnen niet gebruikt?
Wehe, ik had bij m'n ouders zo'n Indiase tv-zender bij het zenderpakket zitten, en daar kwam dan vaak Devon Ke Dev Mahadev op, zo'n fucking trippy serie over de Indiase Goden en zo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik dwaalde even af en had het niet over de olie. Maar over mensen die recreatief een joint roken. Vind het helemaal prima, maar ik word echt ziek/misselijk van de lucht alleen al. Dus graag zonder mij erbij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Medicinale wiet wordt haast nooit gerookt. Meestal is het olie waar je enkele druppels van inneemt.
Patinten die nooit roken ineens een joint geven is niet heel bevorderlijk voor welke aandoening dan ook.
Ik kom binnenkort wel een keer een dikke tjalla bij je roken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dwaalde even af en had het niet over de olie. Maar over mensen die recreatief een joint roken. Vind het helemaal prima, maar ik word echt ziek/misselijk van de lucht alleen al. Dus graag zonder mij erbij.
Ah, dat kan ik me best voorstellen. Indringende lucht ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dwaalde even af en had het niet over de olie. Maar over mensen die recreatief een joint roken. Vind het helemaal prima, maar ik word echt ziek/misselijk van de lucht alleen al. Dus graag zonder mij erbij.
Ik vind dat je een zeer intigrerende persoonlijkheid hebt. Soms ben je best aardig, maar de andere dag ben je een valse nicht. Lijkt bijna op een persoonlijkheidsstoornis soms.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik reageer alleen serieus op personen die ik serieus neem en dat begint met eens een keer drie posts op rij in correct Nederlands weten te produceren. Dat lijkt me toch wel het absolute minimum. Je bent een grap.
Hier ben ik het nou eens een keer mee eens. Wonderlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik vind dat je een zeer intigrerende persoonlijkheid hebt. Soms ben je best aardig, maar de andere dag ben je een valse nicht. Lijkt bijna op een persoonlijkheidsstoornis soms.
Intigrerend?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik vind dat je een zeer intigrerende persoonlijkheid hebt. Soms ben je best aardig, maar de andere dag ben je een valse nicht. Lijkt bijna op een persoonlijkheidsstoornis soms.
Hij kijkt nog immer tegen je op, maar is niet blij met je vinnige opmerkingenquote:
Vet een soort low budget 300/god of warquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, ik had bij m'n ouders zo'n Indiase tv-zender bij het zenderpakket zitten, en daar kwam dan vaak Devon Ke Dev Mahadev op, zo'n fucking trippy serie over de Indiase Goden en zo.
Een keer stomtoevallig stoned langsgezapt en sindsdien was dat vaste prik bij het blowen als ik daar was
Geen reet van het verhaal snappen, uiteraard, maar die beelden en de muziek waren genoeg.
Waarvoor zou ik tegen hem opkijken? Ik ken hem niet eens.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij kijkt nog immer tegen je op, maar is niet blij met je vinnige opmerkingen
Goed werk, goede zorg, goed onderwijs in een veerkrachtig Europa, daar staat D66 voor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:40 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, jullie zien nu wel wat er kan gebeuren zonder fatsoenlijk D66-beleid. Zonder investeringen in taalonderwijs voor jonge personen uit achterstandswijken krijg je dit soort gedoetjes.
Pechtold had anders geen goed woord over voor Zeeland.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:40 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, jullie zien nu wel wat er kan gebeuren zonder fatsoenlijk D66-beleid. Zonder investeringen in taalonderwijs voor jonge personen uit achterstandswijken krijg je dit soort gedoetjes.
quote:Mensen met een antisociale persoonlijkheidsstoornis zijn vaak heel charmant en innemend, maar ze kunnen door impulsiviteit en gebrek aan inlevingsvermogen snel in conflicten terechtkomen. Ze zijn niet bang aangelegd en hebben moeite de consequenties van hun handelingen in te zien. Berouw, empathie of schuldgevoel komt bij AsPS-lijders niet of slechts in verminderde mate voor omdat zij niet of in verminderde mate kunnen empathiseren met anderen; dat wil zeggen dat het inlevingsvermogen en het vermogen om zich in een ander te verplaatsen verminderd aanwezig is of geheel ontbreekt. Het uit zich vooral door versterkt egocentrisch gedrag, waarbij het eigenbelang vaak of altijd boven dat van anderen prevaleert. Personen met deze persoonlijkheidsstoornis hebben meestal geen problemen met het uitbuiten van anderen voor hun eigen voordeel of plezier en kunnen manipulatief of bedrieglijk zijn tegenover anderen. Ze bereiken dit door middel van humor, oppervlakkige charme of intimidatie en geweld. AsPS-lijders gedragen zich vaak arrogant, denken negatief over anderen en hebben een gebrek aan berouw voor hun schadelijke handelingen. Typerend voor iemand met een antisociale persoonlijkheidsstoornis, is bijvoorbeeld het aanwenden van "sociaal wenselijk gedrag" om uit eigenbelang een doel te bereiken, ook al gaat dat ten koste van de ander. Hiermee onderscheidt de persoonlijkheidsstoornis zich duidelijk van andere stoornissen die de emoties en de empathische vermogens negatief benvloeden. Bij AsPS is het antisociale gedrag echter geen bewuste keuze, hoewel dit vaak wel zo overkomt op de omgeving
*Waaromquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:40 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik tegen hem opkijken? Ik ken hem niet eens.
Dat was nu echt #fakenews.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Pechtold had anders geen goed woord over voor Zeeland.
Nahquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:41 schreef remlof het volgende:
Ketchup is nog leuk vanwege z'n waardeloze taalbeheersing, bij sherrif is dat toch minder, ondanks de al fout gespelde username.
Ik zou het wel fijn vinden als hij eens wat liever was. Ik heb zelfs wel eens hle lieve berichtjes ontvangen via de DMquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*Waarom
Je wil dat hij je mag en waardeert. Zo komt het iig over.
Geef het goede voorbeeld. En stel je eens iets anders op.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zou het wel fijn vinden als hij eens wat liever was. Ik heb zelfs wel eens hle lieve berichtjes ontvangen via de DM![]()
Dat eerste geldt ook voor jou trouwens.
Leugenaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:45 schreef Kaas- het volgende:
Whiskers dm'de me laatst een foto van d'r memmen.
Hersens aanwezig. Maar dat was al eerder duidelijk.quote:
Datzelfde kan over jou gezegd worden. Bijvoorbeeld, wanneer ik het over mijn zware werkdag heb en ik meteen een boos-overkomende bericht van jou krijg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld. En stel je eens iets anders op.
Ja Family Guy is dan ook wel extra komisch ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vet een soort low budget 300/god of war. India staat ook wel echt bekend om zijn pauperfilms en muziek volgens.
Als je trouwens echt daar voor gaat schijnt "the fountain" en zeer goeie stoner film te zijn (qua kleuren, geluid, beleving etc).
Ik kijk toch liever harold & kumar of family guy. Eerste keer dat ik family guy keek was ik ook stoned, had geen idee hoe die serie in mekaar stak dus ik dacht echt dat ik ver ver heen was.
Als er ook maar iets in de richting hoedt komt is het chill he Kaas?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt me nog wel chill eigenlijk, dat programma.
De Turkse minister mag het consulaat in Parijs niet betreden?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:47 schreef skysherrif het volgende:
Ik zie trouwens leuk beeldmateriaal voorbij komen uit parijs, daar weten ze tenminste wat een fikse rel is. Kunnen ze in 010 nog wat van leren.
wow wat zijn dat voor trippy films dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja Family Guy is dan ook wel extra komisch ja.
Samsara en Baraka waren ook prima ervaringen, maar ook puur vanwege de beelden en muziek:
Wacht maar totdat Feijenoord kampioen is. Dan gaat het los.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:47 schreef skysherrif het volgende:
Ik zie trouwens leuk beeldmateriaal voorbij komen uit parijs, daar weten ze tenminste wat een fikse rel is. Kunnen ze in 010 nog wat van leren.
Neuh, politie had van t weekend weer iemand neergeschotenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:47 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De Turkse minister mag het consulaat in Parijs niet betreden?
Je had geen zware werkdag. Hooguit een zware dag. Met weinig slaap en een tentamen en nog een honours-class pas uren daarna. Daar wil ik je best medeleven voor betonen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:46 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Datzelfde kan over jou gezegd worden. Bijvoorbeeld, wanneer ik het over mijn zware werkdag heb en ik meteen een boos-overkomende bericht van jou krijg.
Maargoed, ik zal het proberen.
Ik heb trouwens in het begin van het jaar afgesproken met mijn baas dat ik mee ga naar de coolsingel als ze winnenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wacht maar totdat Feijenoord kampioen is. Dan gaat het los.
15 Mei 2265, het wordt een heugelijke dag.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Juist daarom worden ze het dan niet, dan word die beslissende wedstrijd gewoon gekocht toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hard studeren kan toch best wel onder werken vallen? Daarnaast is het nog steeds geen reden om direct zo over de scheef te gaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je had geen zware werkdag. Hooguit een zware dag. Met weinig slaap en een tentamen en nog een honours-class pas uren daarna. Daar wil ik je best medeleven voor betonen.
NIET voor een zware WERKdag..
Tsja, Ron Fricke films. Het is kunst, dus Tem kan je er meer over vertellen. Die heeft daarvoor geleerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wow wat zijn dat voor trippy films dan.
*schreefquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hard studeren kan toch best wel onder werken vallen? Daarnaast is het nog steeds geen reden om direct zo over de scheef te gaan.
Slim.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb trouwens in het begin van het jaar afgesproken met mijn baas dat ik mee ga naar de coolsingel als ze winnen
Ik vind je gewoon verder een chille dude, maar t'is denk ik gewoon slim om op een gegeven moment te weten wanneer de discussie beter kan worden stopgezetquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hard studeren kan toch best wel onder werken vallen? Daarnaast is het nog steeds geen reden om direct zo over de scheef te gaan.
Overweeg toch die relatie met Kaas- nog maar eensquote:
Leuk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb trouwens in het begin van het jaar afgesproken met mijn baas dat ik mee ga naar de coolsingel als ze winnen
Ja, dat kan ik dus niet. Ik moet altijd reageren en happen, anders vreet ik mezelf opquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon verder een chille dude, maar t'is denk ik gewoon slim om op een gegeven moment te weten wanneer de discussie beter kan worden stopgezet
Als ik een paar biertjes op heb ben ik ook de moeilijkste niet en feest ik gewoon lekker mee hoor.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Overweeg toch die relatie met Kaas- nog maar eens
Zo daar was jij snel en ik langzaam.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
Maar je bent prima te harden als je normaal doet. Doe dat wat vaker. Gratis tip
Mijn vader (Ajacied) is ooit het hooliganvak van Feyenoord ingeloodst door een vriend van hem. Moest ie hard meejuichen als Feyenoord scoorde, niet dat die kans groot is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik een paar biertjes op heb ben ik ook de moeilijkste niet en feest ik gewoon lekker mee hoor.
Zal je zien dat een collega voor de grap roept: "hij is voor ajax!11"
Was.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn vader (Ajacied) is ooit het hooliganvak van Feyenoord ingeloodst door een vriend van hem. Moest ie hard meejuichen als Feyenoord scoorde, niet dat die kans groot is.
Maakt dat uit dan, als ik boven de rivieren ben haal ik ook het Roda jc vlaggetje uit de auto!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn vader (Ajacied) is ooit het hooliganvak van Feyenoord ingeloodst door een vriend van hem. Moest ie hard meejuichen als Feyenoord scoorde, niet dat die kans groot is.
Ga daar ook met mn baas in een feyenoordkroeg kijken, maargoed fuck it, ga wel gewoon juichen voor ajax. Ken de meeste mensen daar wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:53 schreef Tchock het volgende:
Dit weekend is de Klassieker: PEC - Excelsior.
Nee, grapje. Heb er zin in, ik denk dat het kampioenschap beslist wordt.
Hihi.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Lekker in 't Haantje tussen de malloten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga daar ook met mn baas in een feyenoordkroeg kijken, maargoed fuck it, ga wel gewoon juichen voor ajax. Ken de meeste mensen daar wel.
Nee, want de kans is nog steeds uitermate klein.quote:
Feyenoord scoort vrreweg het meeste van alle clubs in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, want de kans is nog steeds uitermate klein.
Gelukkig geen rotterdamse kroeg, alleen in zeeland is men over het algemeen toch iets meer voor rotterdam. Geografisch gezien wel logisch en verder hier toch geen prof clubs.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lekker in 't Haantje tussen de malloten.
68 doelpunten in 28 wedstrijden, maar de kans op een doelpunt is uitermate klein.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, want de kans is nog steeds uitermate klein.
Oja, ze staan eerste hequote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord scoort vrreweg het meeste van alle clubs in de Eredivisie.
RIP FC Zeelandquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gelukkig geen rotterdamse kroeg, alleen in zeeland is men over het algemeen toch iets meer voor rotterdam. Geografisch gezien wel logisch en verder hier toch geen prof clubs.
Of zo'n mooie van Veltman.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:58 schreef skysherrif het volgende:
Hoop wel op weer zo'n prachtige goal van klaassen.
Zoals die keer dat ze de Wereldbeker voor clubs wonnen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oja, ze staan eerste he![]()
![]()
Nouja, ik volg geen voetbal. Ik heb nog het ouderwetse beeld van Feyenoord in mijn hoofd.
Die bedoelde ik. VCV Zeeland, zo heetten ze in het tweede seizoen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)_het_betaald_voetbal
Of de UEFA Cup in 2002, de laatste Nederlandse prijs.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zoals die keer dat ze de Wereldbeker voor clubs wonnen?
Die keer dat ze er geen reet van bakten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zoals die keer dat ze de Wereldbeker voor clubs wonnen?
Dat is een geschiedenis die we in zeeland eigenlijk heel, heel snel zijn vergeten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die bedoelde ik. VCV Zeeland, zo heetten ze in het tweede seizoen.
Of je doet gewoon niks met tips en zet jezelf nog meer voor lul. Wat jij wil.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Die keer dat ze er geen reet van bakten.
Toch droevig dat zoiets in Zeeland niet kan bestaan terwijl we wel Telstar en Almere City FC hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is een geschiedenis die we in zeeland eigenlijk heel, heel snel zijn vergeten.
We hebben gewoon onze eigen derbys als kloetinge - hoek , leuk genoeg
Nou zeg, ik mag toch wel wat negatiefs zeggen over Feyenoord als Amsterdammer?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je doet gewoon niks met tips en zet jezelf nog meer voor lul. Wat jij wil.
Telstar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch droevig dat zoiets in Zeeland niet kan bestaan terwijl we wel Telstar en Almere City FC hebben.
Almere heeft wel gewoon 200.000 inwoners en zelfs dat Velsen (dit heb ik wel net opgezocht hoor) heeft er 70.000, dat is zelfs nog meer dan Middelburg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch droevig dat zoiets in Zeeland niet kan bestaan terwijl we wel Telstar en Almere City FC hebben.
joequote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anway, ik ga tukken. Nog een uur of 4,5 voor de wekker weer gaat
Zorg dan dat er iig iets van klopt. Btw: voetbal boeit me niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:02 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nou zeg, ik mag toch wel wat negatiefs zeggen over Feyenoord als Amsterdammer?
Heerenveen heeft zelfs een hele goede voetbalclub en daar wonen maar 30.000 mensenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Almere heeft wel gewoon 200.000 inwoners en zelfs dat Velsen (dit heb ik wel net opgezocht hoor) hebben er 70.000, dat is zelfs nog meer dan Middelburg.
Maar het is wel eeuwig zonde ja.
Wow, zo weinig, ik had enorm voor lul gestaan als ik ergens had moeten schatten wat het inwoneraantal daar is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerenveen heeft zelfs een hele goede voetbalclub en daar wonen maar 30.000 mensen
Diervriendelijk? Zodat je ze moet verzuipen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:09 schreef Euribob het volgende:
Zo, de diervriendelijke muizenvallen zijn gezet. Het hele huis ruikt naar pindakaas maar dat mag de pret niet drukken.
Voor Heerenveen zelfs 523 in 500 wedstrijden. Messiaanse cijfers.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:10 schreef skysherrif het volgende:
Wel jammer dat er zo weinig beeldmateriaal is van abe lenstra, 700 goals in 730 wedstrijden, dan ben je wel een grote.
Bij Tem door de brievenbus douwen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Diervriendelijk? Zodat je ze moet verzuipen?
Natuurlijk niet. Hij bedoelt dat de muizenvallen zijn gemaakt van louter plantaardige producten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Diervriendelijk? Zodat je ze moet verzuipen?
Lovenswaardig.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hij bedoelt dat de muizenvallen zijn gemaakt van louter plantaardige producten.
Wat vind je van die nieuwe Gorillaz-nummers? Album al over een maandje.quote:
Eerlijk gezegd niet zo goed, heeft toch wat minder die vrolijke relaxte vibe die ik juist zo fijn vind aan gorillaz.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je van die nieuwe Gorillaz-nummers?
Andromeda vind ik tof. Saturnz Barz kan er wel mee door. Ascension is echt irritant.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet zo goed, heeft toch wat minder die vrolijke relaxte vibe die ik juist zo fijn vind aan gorillaz.
Jij?
Eigenlijk niet zo goed naar gekekenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Andromeda vind ik tof. Saturnz Barz kan er wel mee door. Ascension is echt irritant.
Er zijn vijf nummers uit nu - staan allemaal op Youtube. De andere 21 volgen 28 april.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo goed naar gekeken, er komen dus nog meer nummers uit?
Dacht eigenlijk dat het hele album al was uitgekomen. Wie weet moeten de beste nog komen dus.
21quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn vijf nummers uit nu - staan allemaal op Youtube. De andere 21 volgen 28 april.
Vroegah hadden albums gewoon 8 10 nummers.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn vijf nummers uit nu - staan allemaal op Youtube. De andere 21 volgen 28 april.
Daar komt opa weer hoor. Hoe veel nummers had The White Album ook alweer? Of The Wall?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroegah hadden albums gewoon 8 10 nummers.
26 nummers op een album, wtf?
The red album imo bestequote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar komt opa weer hoor. Hoe veel nummers had The White Album ook alweer? Of The Wall?
26 nummers op een dubbelalbum was al heel veel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar komt opa weer hoor. Hoe veel nummers had The White Album ook alweer? Of The Wall?
Toeval bestaat niet, mooi.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik hier op vinyl. Ook 26 tracks, toevallig genoeg.
Goedkoop vergeleken met het laatste wu tang albumquote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:38 schreef Tchock het volgende:
Nee, wat eerder gestoord is, is dat van die nieuwe Gorillaz een 14-LP-box uitkomt die maar liefst 319 kost.
Dat is waar. Stelletje eikels.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goedkoop vergeleken met het laatste wu tang album
The Red Album jatte ik van mijn broer om Michelle te kunnen draaien toen ik verliefd was op een meisje dat zo heettequote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik hier op vinyl. Ook 26 tracks, toevallig genoeg.
Liefquote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
The Red Album jatte ik van mijn broer om Michelle te kunnen draaien toen ik verliefd was op een meisje dat zo heette
Haha, cute, werkte het?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
The Red Album jatte ik van mijn broer om Michelle te kunnen draaien toen ik verliefd was op een meisje dat zo heette
pics van je vriendinquote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
LiefMijn vriendin heeft ook een naam die in een liedje zit. Herken je gevoel wel.
Over een paar generaties spit haar nageslacht de internetarchieven door en treffen ze dat fragment aan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:57 schreef Tchock het volgende:
Toch hilarisch dat dat mens nu voor eeuwig bekend is als "dikke bmw vrouw"
Ik vraag me vaak af wat van de huidige tijd bewaard zal blijven in 2500 of zo. Kun je dan over Geert Wilders lezen in een of andere masterscriptie over de politiek rond de millenniumwisseling?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Over een paar generaties spit haar nageslacht de internetarchieven door en treffen ze dat fragment aan.
Mooi boek ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:52 schreef skysherrif het volgende:
blijft een apart nummer, maar wel mooi
De ultieme puberfantasie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:52 schreef skysherrif het volgende:
blijft een apart nummer, maar wel mooi
Mooi toch. We schrijven nu berichten aan toekomstige historici.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af wat van de huidige tijd bewaard zal blijven in 2500 of zo. Kun je dan over Geert Wilders lezen in een of andere masterscriptie over de politiek rond de millenniumwisseling?
Mijn scriptie is vorige week gepubliceerd, nu heb ik echt iets wat achter zal blijven als ik er niet meer ben. Vermoed ik, geen idee hoe de UvA met de database omgaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mooi toch. We schrijven nu berichten aan toekomstige historici.
Beetje verslag doen van ons dagelijks leven en zo.
Alles, want vanaf 2000 is alles digitaal beschikbaar en ad infinitum gekopieerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af wat van de huidige tijd bewaard zal blijven in 2500 of zo. Kun je dan over Geert Wilders lezen in een of andere masterscriptie over de politiek rond de millenniumwisseling?
In beginsel zal heel veel wel beschikbaar blijven, maar het wordt z gigantisch veel dat alsnog maar een klein deel werkelijk onder de aandacht zal zijn. Er worden per dag miljoenen foto's en uren film gepload en daarvan wordt zo'n 99,999% natuurlijk nooit meer bekeken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Alles, want vanaf 2000 is alles digitaal beschikbaar en ad infinitum gekopieerd.
Lijkt me mooi om dan eens iets te lezen waarin jouw onderzoek wordt geciteerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn scriptie is vorige week gepubliceerd, nu heb ik echt iets wat achter zal blijven als ik er niet meer ben. Vermoed ik, geen idee hoe de UvA met de database omgaat.
Vooral niet omdat de bepaling waar ik over heb geschreven vermoedelijk afgeschaft wordt. Erik is wel echt gepubliceerd, zal hem eens vragen of hij ook al eens geciteerd is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lijkt me mooi om dan eens iets te lezen waarin jouw onderzoek wordt geciteerd.
Maar dat zal met masterscripties wel niet zo veel voorkomen.
Is weer een hobby op zich: https://www.reddit.com/r/DeepIntoYouTube/quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
In beginsel zal heel veel wel beschikbaar blijven, maar het wordt z gigantisch veel dat alsnog maar een klein deel werkelijk onder de aandacht zal zijn. Er worden per dag miljoenen foto's en uren film gepload en daarvan wordt zo'n 99,999% natuurlijk nooit meer bekeken.
Verboden om links te posten met meer dan 100K views maar die subreddit heeft 200K subscribers. Kort feestje wordt dat dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is weer een hobby op zich: https://www.reddit.com/r/DeepIntoYouTube/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |