Goedkoop vergeleken met het laatste wu tang albumquote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:38 schreef Tchock het volgende:
Nee, wat eerder gestoord is, is dat van die nieuwe Gorillaz een 14-LP-box uitkomt die maar liefst 319 kost.
Dat is waar. Stelletje eikels.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goedkoop vergeleken met het laatste wu tang album
The Red Album jatte ik van mijn broer om Michelle te kunnen draaien toen ik verliefd was op een meisje dat zo heettequote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik hier op vinyl. Ook 26 tracks, toevallig genoeg.
Liefquote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
The Red Album jatte ik van mijn broer om Michelle te kunnen draaien toen ik verliefd was op een meisje dat zo heette
Haha, cute, werkte het?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
The Red Album jatte ik van mijn broer om Michelle te kunnen draaien toen ik verliefd was op een meisje dat zo heette
pics van je vriendinquote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
LiefMijn vriendin heeft ook een naam die in een liedje zit. Herken je gevoel wel.
Over een paar generaties spit haar nageslacht de internetarchieven door en treffen ze dat fragment aan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:57 schreef Tchock het volgende:
Toch hilarisch dat dat mens nu voor eeuwig bekend is als "dikke bmw vrouw"
Ik vraag me vaak af wat van de huidige tijd bewaard zal blijven in 2500 of zo. Kun je dan over Geert Wilders lezen in een of andere masterscriptie over de politiek rond de millenniumwisseling?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Over een paar generaties spit haar nageslacht de internetarchieven door en treffen ze dat fragment aan.
Mooi boek ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:52 schreef skysherrif het volgende:
blijft een apart nummer, maar wel mooi
De ultieme puberfantasie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:52 schreef skysherrif het volgende:
blijft een apart nummer, maar wel mooi
Mooi toch. We schrijven nu berichten aan toekomstige historici.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af wat van de huidige tijd bewaard zal blijven in 2500 of zo. Kun je dan over Geert Wilders lezen in een of andere masterscriptie over de politiek rond de millenniumwisseling?
Mijn scriptie is vorige week gepubliceerd, nu heb ik echt iets wat achter zal blijven als ik er niet meer ben. Vermoed ik, geen idee hoe de UvA met de database omgaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mooi toch. We schrijven nu berichten aan toekomstige historici.
Beetje verslag doen van ons dagelijks leven en zo.
Alles, want vanaf 2000 is alles digitaal beschikbaar en ad infinitum gekopieerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af wat van de huidige tijd bewaard zal blijven in 2500 of zo. Kun je dan over Geert Wilders lezen in een of andere masterscriptie over de politiek rond de millenniumwisseling?
In beginsel zal heel veel wel beschikbaar blijven, maar het wordt z gigantisch veel dat alsnog maar een klein deel werkelijk onder de aandacht zal zijn. Er worden per dag miljoenen foto's en uren film gepload en daarvan wordt zo'n 99,999% natuurlijk nooit meer bekeken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Alles, want vanaf 2000 is alles digitaal beschikbaar en ad infinitum gekopieerd.
Lijkt me mooi om dan eens iets te lezen waarin jouw onderzoek wordt geciteerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn scriptie is vorige week gepubliceerd, nu heb ik echt iets wat achter zal blijven als ik er niet meer ben. Vermoed ik, geen idee hoe de UvA met de database omgaat.
Vooral niet omdat de bepaling waar ik over heb geschreven vermoedelijk afgeschaft wordt. Erik is wel echt gepubliceerd, zal hem eens vragen of hij ook al eens geciteerd is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lijkt me mooi om dan eens iets te lezen waarin jouw onderzoek wordt geciteerd.
Maar dat zal met masterscripties wel niet zo veel voorkomen.
Is weer een hobby op zich: https://www.reddit.com/r/DeepIntoYouTube/quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
In beginsel zal heel veel wel beschikbaar blijven, maar het wordt z gigantisch veel dat alsnog maar een klein deel werkelijk onder de aandacht zal zijn. Er worden per dag miljoenen foto's en uren film gepload en daarvan wordt zo'n 99,999% natuurlijk nooit meer bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |