Neuh, politie had van t weekend weer iemand neergeschotenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:47 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De Turkse minister mag het consulaat in Parijs niet betreden?
Je had geen zware werkdag. Hooguit een zware dag. Met weinig slaap en een tentamen en nog een honours-class pas uren daarna. Daar wil ik je best medeleven voor betonen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:46 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Datzelfde kan over jou gezegd worden. Bijvoorbeeld, wanneer ik het over mijn zware werkdag heb en ik meteen een boos-overkomende bericht van jou krijg.
Maargoed, ik zal het proberen.
Ik heb trouwens in het begin van het jaar afgesproken met mijn baas dat ik mee ga naar de coolsingel als ze winnenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wacht maar totdat Feijenoord kampioen is. Dan gaat het los.
15 Mei 2265, het wordt een heugelijke dag.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Juist daarom worden ze het dan niet, dan word die beslissende wedstrijd gewoon gekocht toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hard studeren kan toch best wel onder werken vallen? Daarnaast is het nog steeds geen reden om direct zo over de scheef te gaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je had geen zware werkdag. Hooguit een zware dag. Met weinig slaap en een tentamen en nog een honours-class pas uren daarna. Daar wil ik je best medeleven voor betonen.
NIET voor een zware WERKdag..
Tsja, Ron Fricke films. Het is kunst, dus Tem kan je er meer over vertellen. Die heeft daarvoor geleerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wow wat zijn dat voor trippy films dan.
*schreefquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hard studeren kan toch best wel onder werken vallen? Daarnaast is het nog steeds geen reden om direct zo over de scheef te gaan.
Slim.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb trouwens in het begin van het jaar afgesproken met mijn baas dat ik mee ga naar de coolsingel als ze winnen
Ik vind je gewoon verder een chille dude, maar t'is denk ik gewoon slim om op een gegeven moment te weten wanneer de discussie beter kan worden stopgezetquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hard studeren kan toch best wel onder werken vallen? Daarnaast is het nog steeds geen reden om direct zo over de scheef te gaan.
Overweeg toch die relatie met Kaas- nog maar eensquote:
Leuk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb trouwens in het begin van het jaar afgesproken met mijn baas dat ik mee ga naar de coolsingel als ze winnen
Ja, dat kan ik dus niet. Ik moet altijd reageren en happen, anders vreet ik mezelf opquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon verder een chille dude, maar t'is denk ik gewoon slim om op een gegeven moment te weten wanneer de discussie beter kan worden stopgezet
Als ik een paar biertjes op heb ben ik ook de moeilijkste niet en feest ik gewoon lekker mee hoor.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Overweeg toch die relatie met Kaas- nog maar eens
Zo daar was jij snel en ik langzaam.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
Maar je bent prima te harden als je normaal doet. Doe dat wat vaker. Gratis tip
Mijn vader (Ajacied) is ooit het hooliganvak van Feyenoord ingeloodst door een vriend van hem. Moest ie hard meejuichen als Feyenoord scoorde, niet dat die kans groot is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik een paar biertjes op heb ben ik ook de moeilijkste niet en feest ik gewoon lekker mee hoor.
Zal je zien dat een collega voor de grap roept: "hij is voor ajax!11"
Was.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn vader (Ajacied) is ooit het hooliganvak van Feyenoord ingeloodst door een vriend van hem. Moest ie hard meejuichen als Feyenoord scoorde, niet dat die kans groot is.
Maakt dat uit dan, als ik boven de rivieren ben haal ik ook het Roda jc vlaggetje uit de auto!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn vader (Ajacied) is ooit het hooliganvak van Feyenoord ingeloodst door een vriend van hem. Moest ie hard meejuichen als Feyenoord scoorde, niet dat die kans groot is.
Ga daar ook met mn baas in een feyenoordkroeg kijken, maargoed fuck it, ga wel gewoon juichen voor ajax. Ken de meeste mensen daar wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:53 schreef Tchock het volgende:
Dit weekend is de Klassieker: PEC - Excelsior.
Nee, grapje. Heb er zin in, ik denk dat het kampioenschap beslist wordt.
Hihi.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Lekker in 't Haantje tussen de malloten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga daar ook met mn baas in een feyenoordkroeg kijken, maargoed fuck it, ga wel gewoon juichen voor ajax. Ken de meeste mensen daar wel.
Nee, want de kans is nog steeds uitermate klein.quote:
Feyenoord scoort vrreweg het meeste van alle clubs in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, want de kans is nog steeds uitermate klein.
Gelukkig geen rotterdamse kroeg, alleen in zeeland is men over het algemeen toch iets meer voor rotterdam. Geografisch gezien wel logisch en verder hier toch geen prof clubs.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lekker in 't Haantje tussen de malloten.
68 doelpunten in 28 wedstrijden, maar de kans op een doelpunt is uitermate klein.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:56 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, want de kans is nog steeds uitermate klein.
Oja, ze staan eerste hequote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord scoort vrreweg het meeste van alle clubs in de Eredivisie.
RIP FC Zeelandquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gelukkig geen rotterdamse kroeg, alleen in zeeland is men over het algemeen toch iets meer voor rotterdam. Geografisch gezien wel logisch en verder hier toch geen prof clubs.
Of zo'n mooie van Veltman.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:58 schreef skysherrif het volgende:
Hoop wel op weer zo'n prachtige goal van klaassen.
Zoals die keer dat ze de Wereldbeker voor clubs wonnen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:59 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oja, ze staan eerste he![]()
![]()
Nouja, ik volg geen voetbal. Ik heb nog het ouderwetse beeld van Feyenoord in mijn hoofd.
Die bedoelde ik. VCV Zeeland, zo heetten ze in het tweede seizoen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)_het_betaald_voetbal
Of de UEFA Cup in 2002, de laatste Nederlandse prijs.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zoals die keer dat ze de Wereldbeker voor clubs wonnen?
Die keer dat ze er geen reet van bakten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zoals die keer dat ze de Wereldbeker voor clubs wonnen?
Dat is een geschiedenis die we in zeeland eigenlijk heel, heel snel zijn vergeten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die bedoelde ik. VCV Zeeland, zo heetten ze in het tweede seizoen.
Of je doet gewoon niks met tips en zet jezelf nog meer voor lul. Wat jij wil.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Die keer dat ze er geen reet van bakten.
Toch droevig dat zoiets in Zeeland niet kan bestaan terwijl we wel Telstar en Almere City FC hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is een geschiedenis die we in zeeland eigenlijk heel, heel snel zijn vergeten.
We hebben gewoon onze eigen derbys als kloetinge - hoek , leuk genoeg
Nou zeg, ik mag toch wel wat negatiefs zeggen over Feyenoord als Amsterdammer?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je doet gewoon niks met tips en zet jezelf nog meer voor lul. Wat jij wil.
Telstar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch droevig dat zoiets in Zeeland niet kan bestaan terwijl we wel Telstar en Almere City FC hebben.
Almere heeft wel gewoon 200.000 inwoners en zelfs dat Velsen (dit heb ik wel net opgezocht hoor) heeft er 70.000, dat is zelfs nog meer dan Middelburg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch droevig dat zoiets in Zeeland niet kan bestaan terwijl we wel Telstar en Almere City FC hebben.
joequote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anway, ik ga tukken. Nog een uur of 4,5 voor de wekker weer gaat
Zorg dan dat er iig iets van klopt. Btw: voetbal boeit me niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:02 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nou zeg, ik mag toch wel wat negatiefs zeggen over Feyenoord als Amsterdammer?
Heerenveen heeft zelfs een hele goede voetbalclub en daar wonen maar 30.000 mensenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Almere heeft wel gewoon 200.000 inwoners en zelfs dat Velsen (dit heb ik wel net opgezocht hoor) hebben er 70.000, dat is zelfs nog meer dan Middelburg.
Maar het is wel eeuwig zonde ja.
Wow, zo weinig, ik had enorm voor lul gestaan als ik ergens had moeten schatten wat het inwoneraantal daar is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerenveen heeft zelfs een hele goede voetbalclub en daar wonen maar 30.000 mensen
Diervriendelijk? Zodat je ze moet verzuipen?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:09 schreef Euribob het volgende:
Zo, de diervriendelijke muizenvallen zijn gezet. Het hele huis ruikt naar pindakaas maar dat mag de pret niet drukken.
Voor Heerenveen zelfs 523 in 500 wedstrijden. Messiaanse cijfers.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:10 schreef skysherrif het volgende:
Wel jammer dat er zo weinig beeldmateriaal is van abe lenstra, 700 goals in 730 wedstrijden, dan ben je wel een grote.
Bij Tem door de brievenbus douwen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Diervriendelijk? Zodat je ze moet verzuipen?
Natuurlijk niet. Hij bedoelt dat de muizenvallen zijn gemaakt van louter plantaardige producten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Diervriendelijk? Zodat je ze moet verzuipen?
Lovenswaardig.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:15 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Hij bedoelt dat de muizenvallen zijn gemaakt van louter plantaardige producten.
Wat vind je van die nieuwe Gorillaz-nummers? Album al over een maandje.quote:
Eerlijk gezegd niet zo goed, heeft toch wat minder die vrolijke relaxte vibe die ik juist zo fijn vind aan gorillaz.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vind je van die nieuwe Gorillaz-nummers?
Andromeda vind ik tof. Saturnz Barz kan er wel mee door. Ascension is echt irritant.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd niet zo goed, heeft toch wat minder die vrolijke relaxte vibe die ik juist zo fijn vind aan gorillaz.
Jij?
Eigenlijk niet zo goed naar gekekenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Andromeda vind ik tof. Saturnz Barz kan er wel mee door. Ascension is echt irritant.
Er zijn vijf nummers uit nu - staan allemaal op Youtube. De andere 21 volgen 28 april.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo goed naar gekeken, er komen dus nog meer nummers uit?
Dacht eigenlijk dat het hele album al was uitgekomen. Wie weet moeten de beste nog komen dus.
21quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn vijf nummers uit nu - staan allemaal op Youtube. De andere 21 volgen 28 april.
Vroegah hadden albums gewoon 8 10 nummers.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn vijf nummers uit nu - staan allemaal op Youtube. De andere 21 volgen 28 april.
Daar komt opa weer hoor. Hoe veel nummers had The White Album ook alweer? Of The Wall?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Vroegah hadden albums gewoon 8 10 nummers.
26 nummers op een album, wtf?
The red album imo bestequote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar komt opa weer hoor. Hoe veel nummers had The White Album ook alweer? Of The Wall?
26 nummers op een dubbelalbum was al heel veel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar komt opa weer hoor. Hoe veel nummers had The White Album ook alweer? Of The Wall?
Toeval bestaat niet, mooi.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik hier op vinyl. Ook 26 tracks, toevallig genoeg.
Goedkoop vergeleken met het laatste wu tang albumquote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:38 schreef Tchock het volgende:
Nee, wat eerder gestoord is, is dat van die nieuwe Gorillaz een 14-LP-box uitkomt die maar liefst 319 kost.
Dat is waar. Stelletje eikels.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goedkoop vergeleken met het laatste wu tang album
The Red Album jatte ik van mijn broer om Michelle te kunnen draaien toen ik verliefd was op een meisje dat zo heettequote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik hier op vinyl. Ook 26 tracks, toevallig genoeg.
Liefquote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
The Red Album jatte ik van mijn broer om Michelle te kunnen draaien toen ik verliefd was op een meisje dat zo heette
Haha, cute, werkte het?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
The Red Album jatte ik van mijn broer om Michelle te kunnen draaien toen ik verliefd was op een meisje dat zo heette
pics van je vriendinquote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
LiefMijn vriendin heeft ook een naam die in een liedje zit. Herken je gevoel wel.
Over een paar generaties spit haar nageslacht de internetarchieven door en treffen ze dat fragment aan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:57 schreef Tchock het volgende:
Toch hilarisch dat dat mens nu voor eeuwig bekend is als "dikke bmw vrouw"
Ik vraag me vaak af wat van de huidige tijd bewaard zal blijven in 2500 of zo. Kun je dan over Geert Wilders lezen in een of andere masterscriptie over de politiek rond de millenniumwisseling?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Over een paar generaties spit haar nageslacht de internetarchieven door en treffen ze dat fragment aan.
Mooi boek ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:52 schreef skysherrif het volgende:
blijft een apart nummer, maar wel mooi
De ultieme puberfantasie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:52 schreef skysherrif het volgende:
blijft een apart nummer, maar wel mooi
Mooi toch. We schrijven nu berichten aan toekomstige historici.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af wat van de huidige tijd bewaard zal blijven in 2500 of zo. Kun je dan over Geert Wilders lezen in een of andere masterscriptie over de politiek rond de millenniumwisseling?
Mijn scriptie is vorige week gepubliceerd, nu heb ik echt iets wat achter zal blijven als ik er niet meer ben. Vermoed ik, geen idee hoe de UvA met de database omgaat.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mooi toch. We schrijven nu berichten aan toekomstige historici.
Beetje verslag doen van ons dagelijks leven en zo.
Alles, want vanaf 2000 is alles digitaal beschikbaar en ad infinitum gekopieerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me vaak af wat van de huidige tijd bewaard zal blijven in 2500 of zo. Kun je dan over Geert Wilders lezen in een of andere masterscriptie over de politiek rond de millenniumwisseling?
In beginsel zal heel veel wel beschikbaar blijven, maar het wordt z gigantisch veel dat alsnog maar een klein deel werkelijk onder de aandacht zal zijn. Er worden per dag miljoenen foto's en uren film gepload en daarvan wordt zo'n 99,999% natuurlijk nooit meer bekeken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Alles, want vanaf 2000 is alles digitaal beschikbaar en ad infinitum gekopieerd.
Lijkt me mooi om dan eens iets te lezen waarin jouw onderzoek wordt geciteerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn scriptie is vorige week gepubliceerd, nu heb ik echt iets wat achter zal blijven als ik er niet meer ben. Vermoed ik, geen idee hoe de UvA met de database omgaat.
Vooral niet omdat de bepaling waar ik over heb geschreven vermoedelijk afgeschaft wordt. Erik is wel echt gepubliceerd, zal hem eens vragen of hij ook al eens geciteerd is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lijkt me mooi om dan eens iets te lezen waarin jouw onderzoek wordt geciteerd.
Maar dat zal met masterscripties wel niet zo veel voorkomen.
Is weer een hobby op zich: https://www.reddit.com/r/DeepIntoYouTube/quote:Op dinsdag 28 maart 2017 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
In beginsel zal heel veel wel beschikbaar blijven, maar het wordt z gigantisch veel dat alsnog maar een klein deel werkelijk onder de aandacht zal zijn. Er worden per dag miljoenen foto's en uren film gepload en daarvan wordt zo'n 99,999% natuurlijk nooit meer bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |