Neuh, politie had van t weekend weer iemand neergeschotenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:47 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De Turkse minister mag het consulaat in Parijs niet betreden?
Je had geen zware werkdag. Hooguit een zware dag. Met weinig slaap en een tentamen en nog een honours-class pas uren daarna. Daar wil ik je best medeleven voor betonen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:46 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Datzelfde kan over jou gezegd worden. Bijvoorbeeld, wanneer ik het over mijn zware werkdag heb en ik meteen een boos-overkomende bericht van jou krijg.
Maargoed, ik zal het proberen.
Ik heb trouwens in het begin van het jaar afgesproken met mijn baas dat ik mee ga naar de coolsingel als ze winnenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wacht maar totdat Feijenoord kampioen is. Dan gaat het los.
15 Mei 2265, het wordt een heugelijke dag.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Juist daarom worden ze het dan niet, dan word die beslissende wedstrijd gewoon gekocht toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hard studeren kan toch best wel onder werken vallen? Daarnaast is het nog steeds geen reden om direct zo over de scheef te gaan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je had geen zware werkdag. Hooguit een zware dag. Met weinig slaap en een tentamen en nog een honours-class pas uren daarna. Daar wil ik je best medeleven voor betonen.
NIET voor een zware WERKdag..
Tsja, Ron Fricke films. Het is kunst, dus Tem kan je er meer over vertellen. Die heeft daarvoor geleerd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wow wat zijn dat voor trippy films dan.
*schreefquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hard studeren kan toch best wel onder werken vallen? Daarnaast is het nog steeds geen reden om direct zo over de scheef te gaan.
Slim.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb trouwens in het begin van het jaar afgesproken met mijn baas dat ik mee ga naar de coolsingel als ze winnen
Ik vind je gewoon verder een chille dude, maar t'is denk ik gewoon slim om op een gegeven moment te weten wanneer de discussie beter kan worden stopgezetquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:49 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hard studeren kan toch best wel onder werken vallen? Daarnaast is het nog steeds geen reden om direct zo over de scheef te gaan.
Overweeg toch die relatie met Kaas- nog maar eensquote:
Leuk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb trouwens in het begin van het jaar afgesproken met mijn baas dat ik mee ga naar de coolsingel als ze winnen
Ja, dat kan ik dus niet. Ik moet altijd reageren en happen, anders vreet ik mezelf opquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon verder een chille dude, maar t'is denk ik gewoon slim om op een gegeven moment te weten wanneer de discussie beter kan worden stopgezet
Als ik een paar biertjes op heb ben ik ook de moeilijkste niet en feest ik gewoon lekker mee hoor.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:51 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Overweeg toch die relatie met Kaas- nog maar eens
Zo daar was jij snel en ik langzaam.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
Maar je bent prima te harden als je normaal doet. Doe dat wat vaker. Gratis tip
Mijn vader (Ajacied) is ooit het hooliganvak van Feyenoord ingeloodst door een vriend van hem. Moest ie hard meejuichen als Feyenoord scoorde, niet dat die kans groot is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik een paar biertjes op heb ben ik ook de moeilijkste niet en feest ik gewoon lekker mee hoor.
Zal je zien dat een collega voor de grap roept: "hij is voor ajax!11"
Was.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn vader (Ajacied) is ooit het hooliganvak van Feyenoord ingeloodst door een vriend van hem. Moest ie hard meejuichen als Feyenoord scoorde, niet dat die kans groot is.
Maakt dat uit dan, als ik boven de rivieren ben haal ik ook het Roda jc vlaggetje uit de auto!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn vader (Ajacied) is ooit het hooliganvak van Feyenoord ingeloodst door een vriend van hem. Moest ie hard meejuichen als Feyenoord scoorde, niet dat die kans groot is.
Ga daar ook met mn baas in een feyenoordkroeg kijken, maargoed fuck it, ga wel gewoon juichen voor ajax. Ken de meeste mensen daar wel.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:53 schreef Tchock het volgende:
Dit weekend is de Klassieker: PEC - Excelsior.
Nee, grapje. Heb er zin in, ik denk dat het kampioenschap beslist wordt.
Hihi.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:53 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Lekker in 't Haantje tussen de malloten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga daar ook met mn baas in een feyenoordkroeg kijken, maargoed fuck it, ga wel gewoon juichen voor ajax. Ken de meeste mensen daar wel.
Nee, want de kans is nog steeds uitermate klein.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |