Goed werk, goede zorg, goed onderwijs in een veerkrachtig Europa, daar staat D66 voor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:40 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, jullie zien nu wel wat er kan gebeuren zonder fatsoenlijk D66-beleid. Zonder investeringen in taalonderwijs voor jonge personen uit achterstandswijken krijg je dit soort gedoetjes.
Pechtold had anders geen goed woord over voor Zeeland.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:40 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, jullie zien nu wel wat er kan gebeuren zonder fatsoenlijk D66-beleid. Zonder investeringen in taalonderwijs voor jonge personen uit achterstandswijken krijg je dit soort gedoetjes.
quote:Mensen met een antisociale persoonlijkheidsstoornis zijn vaak heel charmant en innemend, maar ze kunnen door impulsiviteit en gebrek aan inlevingsvermogen snel in conflicten terechtkomen. Ze zijn niet bang aangelegd en hebben moeite de consequenties van hun handelingen in te zien. Berouw, empathie of schuldgevoel komt bij AsPS-lijders niet of slechts in verminderde mate voor omdat zij niet of in verminderde mate kunnen empathiseren met anderen; dat wil zeggen dat het inlevingsvermogen en het vermogen om zich in een ander te verplaatsen verminderd aanwezig is of geheel ontbreekt. Het uit zich vooral door versterkt egocentrisch gedrag, waarbij het eigenbelang vaak of altijd boven dat van anderen prevaleert. Personen met deze persoonlijkheidsstoornis hebben meestal geen problemen met het uitbuiten van anderen voor hun eigen voordeel of plezier en kunnen manipulatief of bedrieglijk zijn tegenover anderen. Ze bereiken dit door middel van humor, oppervlakkige charme of intimidatie en geweld. AsPS-lijders gedragen zich vaak arrogant, denken negatief over anderen en hebben een gebrek aan berouw voor hun schadelijke handelingen. Typerend voor iemand met een antisociale persoonlijkheidsstoornis, is bijvoorbeeld het aanwenden van "sociaal wenselijk gedrag" om uit eigenbelang een doel te bereiken, ook al gaat dat ten koste van de ander. Hiermee onderscheidt de persoonlijkheidsstoornis zich duidelijk van andere stoornissen die de emoties en de empathische vermogens negatief beïnvloeden. Bij AsPS is het antisociale gedrag echter geen bewuste keuze, hoewel dit vaak wel zo overkomt op de omgeving
*Waaromquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:40 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik tegen hem opkijken? Ik ken hem niet eens.
Dat was nu echt #fakenews.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Pechtold had anders geen goed woord over voor Zeeland.
Nahquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:41 schreef remlof het volgende:
Ketchup is nog leuk vanwege z'n waardeloze taalbeheersing, bij sherrif is dat toch minder, ondanks de al fout gespelde username.
Ik zou het wel fijn vinden als hij eens wat liever was. Ik heb zelfs wel eens héle lieve berichtjes ontvangen via de DMquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*Waarom
Je wil dat hij je mag en waardeert. Zo komt het iig over.
Geef het goede voorbeeld. En stel je eens iets anders op.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zou het wel fijn vinden als hij eens wat liever was. Ik heb zelfs wel eens héle lieve berichtjes ontvangen via de DM![]()
Dat eerste geldt ook voor jou trouwens.
Leugenaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:45 schreef Kaas- het volgende:
Whiskers dm'de me laatst een foto van d'r memmen.
Hersens aanwezig. Maar dat was al eerder duidelijk.quote:
Datzelfde kan over jou gezegd worden. Bijvoorbeeld, wanneer ik het over mijn zware werkdag heb en ik meteen een boos-overkomende bericht van jou krijg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld. En stel je eens iets anders op.
Ja Family Guy is dan ook wel extra komisch ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vet een soort low budget 300/god of war. India staat ook wel echt bekend om zijn pauperfilms en muziek volgens.
Als je trouwens echt daar voor gaat schijnt "the fountain" en zeer goeie stoner film te zijn (qua kleuren, geluid, beleving etc).
Ik kijk toch liever harold & kumar of family guy. Eerste keer dat ik family guy keek was ik ook stoned, had geen idee hoe die serie in mekaar stak dus ik dacht echt dat ik ver ver heen was.
Als er ook maar iets in de richting hoedt komt is het chill he Kaas?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt me nog wel chill eigenlijk, dat programma.
De Turkse minister mag het consulaat in Parijs niet betreden?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:47 schreef skysherrif het volgende:
Ik zie trouwens leuk beeldmateriaal voorbij komen uit parijs, daar weten ze tenminste wat een fikse rel is. Kunnen ze in 010 nog wat van leren.
wow wat zijn dat voor trippy films dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja Family Guy is dan ook wel extra komisch ja.
Samsara en Baraka waren ook prima ervaringen, maar ook puur vanwege de beelden en muziek:
Wacht maar totdat Feijenoord kampioen is. Dan gaat het los.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:47 schreef skysherrif het volgende:
Ik zie trouwens leuk beeldmateriaal voorbij komen uit parijs, daar weten ze tenminste wat een fikse rel is. Kunnen ze in 010 nog wat van leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |