Zeg die vage studie maar op. Rattenbestrijding is jouw roeping. Lekker de hele dag met zo'n zenuwachtige Jack Russel op stap.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze kunnen tot 72 uur achter elkaar door zwemmen, en drie minuten aaneengesloten onderwater blijven.
Dan zullen ze niet in een rechte lijn van de ene naar de andere kant komen, maar als het territorium aan de ene kant van de rivier verdeeld is zullen er geheid een paar het water inspringen en aan de overkant belanden.
Als je er vanuit gaat dat zo rond de 5% homo is denk ik dat mijn school doodnormaal was. Al kwam wel een deel daarvan pas na de middelbare uit de kast.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vraag me trouwens af, bij jullie op de middelbare, waren daar "veel" of eerder een representatief aantal homo's? Mijn middelbare had rond de 1500 leerlingen en maar 1 homo die ook uit de kast was gekomen (dat ik weet) en dan nog transgender ook.
Wij hadden alleen kasthomo's en twee lesbiennes.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Werd dat daar gewoon geaccepteerd ja?
Vraag me trouwens af, bij jullie op de middelbare, waren daar "veel" of eerder een representatief aantal homo's? Mijn middelbare had rond de 1500 leerlingen en maar 1 homo die ook uit de kast was gekomen (dat ik weet) en dan nog transgender ook.
Ok, dat wist ik. Iet.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze kunnen tot 72 uur achter elkaar door zwemmen, en drie minuten aaneengesloten onderwater blijven.
Dan zullen ze niet in een rechte lijn van de ene naar de andere kant komen, maar als het territorium aan de ene kant van de rivier verdeeld is zullen er geheid een paar het water inspringen en aan de overkant belanden.
Is het dan wel een homo, of gewoon een heteroseksuele transgender?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:42 schreef skysherrif het volgende:
1 homo die ook uit de kast was gekomen (dat ik weet) en dan nog transgender ook.
Was ze een beetje lekker?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:45 schreef Tchock het volgende:
Nog gezoend met een meisje dat tegenwoordig lesbisch is. Groot gelijk heeft ze ook.
Ja eigenlijk heb je gelijk, want ze identificeert zich nu als vrouw en valt op mannen (ik kwam haar tegen bij het tinder swipen ghehe )quote:Op maandag 27 maart 2017 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is het dan wel een homo, of gewoon een heteroseksuele transgender?
Daarom zitten ze ook veel in rioleringen/slootranden.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik. Iet.
Dan zijn het voor zoogdieren met pootjes verdomd goeie zwemmers.
Vilein, beste Kaas-, vilein.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Kaas- het volgende:
Ik vraag me wel af wie je vrienden in het echte leven zijn als je zelfs online al met mensen gaat hangen die je niet mogen.
Zo een jack russel durf ik te betwijfelen, de onze kwam mij met een marter in de bek naar binnen, 1000 ste geluk dat die hem niet in zijn poten gebeten had, zo een marter bijt een hond met gemak een poot af!quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeg die vage studie maar op. Rattenbestrijding is jouw roeping. Lekker de hele dag met zo'n zenuwachtige Jack Russel op stap.
Dit is nou een valse nicht.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Kaas- het volgende:
Ik vraag me wel af wie je vrienden in het echte leven zijn als je zelfs online al met mensen gaat hangen die je niet mogen.
Stiekem hopen dat ze bi zij.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:46 schreef Euribob het volgende:
Zag laatst ook twee knappe lesbiennes een beetje knuffelen in de tram. Vond dat toch maar niks.
Doe dat maar thuis inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:46 schreef Euribob het volgende:
Zag laatst ook twee knappe lesbiennes een beetje knuffelen in de tram. Vond dat toch maar niks.
Buks over de schouder.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeg die vage studie maar op. Rattenbestrijding is jouw roeping. Lekker de hele dag met zo'n zenuwachtige Jack Russel op stap.
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |