Nee, totaal niet. Je bent gewoon een ontzettend naar mens.quote:
Waarom niet, aan een halve dag vrij heb je ook niets, doe dan maar gelijk een hele dag.quote:
Afgelopen zomer van 8 tot 17/18 in de bouw, en dan mantelzorg tot een uurtje of 23/24, studeren tot 2, en dan om 8u weer in de bouwput.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
van de zomer zal ik geregeld van 10:00 tot 0100 met een kwartiertje pauze moeten gaan werken, helaasch, maar verdient wel lekker.
Zou ik niet vol kunnen houden, tenminste niet als je dat meerdere keren per week moet doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Afgelopen zomer van 8 tot 17/18 in de bouw, en dan mantelzorg tot een uurtje of 23/24, studeren tot 2, en dan om 8u weer in de bouwput.
Maar gaf wel een hoop voldoening, zo'n gevulde dag.
Uiteraard. Gelukkig kun je kritische opmerkingen van anderen wel waarderenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Je bent gewoon een ontzettend naar mens.
Ligt er een beetje aan hoe je bemand bent inderdaad, echt pauze heb je niet, maar dan kan je gewoon wat snijwerk doen en wat ouwehoeren tussendoor of als het mooi weer is doe je lekker lang over het karton en glas weg brengen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heb je dat soort dagen ja. Al is er vaak wel wat onofficiėle pauze tussen het opbouwen en zo. Toen ik zestien was had ik een bijbaantje met veel bruiloften, dat was ook altijd slopend. Bovendien verdiende ik toen nog geen reet
Maar het is wel leuk werk.
Ketchup is gewoon een watje.. En hij noemt het nog een WERKdag ook..quote:Op maandag 27 maart 2017 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Afgelopen zomer van 8 tot 17/18 in de bouw, en dan mantelzorg tot een uurtje of 23/24, studeren tot 2, en dan om 8u weer in de bouwput.
Thock heeft strafrecht gedaan he, hij gaat waarschijnlijk minder verdienen dan een WW-uitkering.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe je bemand bent inderdaad, echt pauze heb je niet, maar dan kan je gewoon wat snijwerk doen en wat ouwehoeren tussendoor of als het mooi weer is doe je lekker lang over het karton en glas weg brengen.
Tsja, als je het vergelijkt wat jij straks gaat verdienen als advocaat verdien ik nog steeds geen reet, maar na zo'n dagje 150 euro verdienen (met fooi dan wel) tikt toch lekker aan. Half maandje huur voor het volgende jaar
Mantelzorg? Nicequote:Op maandag 27 maart 2017 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Pokkelmans, de rattenvanger van Harreborg.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, en ik had in een schuur een rat door z'n harses geschoten, maar met het stuiptrekken viel hij door een gat in de muur. Heb daar toen met stokjes zitten hengelen om het lijkje naar boven te halen omdat dat anders waarschijnlijk ontzettend hard zou gaan stinken in de spouw.
quote:
quote:Right. I had to get up in the morning at ten o'clock at night, half an hour before I went to bed, eat a lump of cold poison, work twenty-nine hours a day down mill, and pay mill owner for permission to come to work, and when we got home, our Dad would kill us, and dance about on our graves singing "Hallelujah."
En ik weet niet of je rookt, maar dat is ook echt een goede manier om elke paar uur even je benen te rusten.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe je bemand bent inderdaad, echt pauze heb je niet, maar dan kan je gewoon wat snijwerk doen en wat ouwehoeren tussendoor of als het mooi weer is doe je lekker lang over het karton en glas weg brengen.
Chill toch? Geld wat je later gaat verdienen heb je geen reet aanquote:Tsja, als je het vergelijkt wat jij straks gaat verdienen als advocaat verdien ik nog steeds geen reet, maar na zo'n dagje 150 euro verdienen (met fooi dan wel) tikt toch lekker aan. Half maandje huur voor het volgende jaar
Ha. 'Langste werkdag ooit'.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Uren niks? Ik heb vanaf 09:00-16:30 aan een stuk gewerkt, en toen weer van 19:00-22:00, met 1 uur slaap.
Wel meest vermoeiende in ieder gevalquote:
Kom je wel helpen als ze vanuit Arnhem Zuid tot aan het centrum gevorderd zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Pokkelmans, de rattenvanger van Harreborg.
In gedachten heb ik al miljoenen uitgegeven van mijn toekomstige vermogen_O_quote:Op maandag 27 maart 2017 23:29 schreef Tchock het volgende:
Chill toch? Geld wat je later gaat verdienen heb je geen reet aan
Om kwart over zes met het polenbusje opgehaald en vijfentwintig uur later door datzelfde busje weer worden afgezet. Dat waren nog eens tijden.quote:
Gelukkig doe jij honours-classes (die je amper aan kunt), ga je bij de juridische "macht" (nou, dat is cashen zeg), maak je je niet druk om je enige voornaam en -letter, ben je helemaal niet onzeker, heb je een puik taalgevoel en kun je nog beter rekenen. Jij komt er welquote:Op maandag 27 maart 2017 23:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Thock heeft strafrecht gedaan he, hij gaat waarschijnlijk minder verdienen dan een WW-uitkering.
Die beestjes kunnen de Rijn niet overzwemmen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kom je wel helpen als ze vanuit Arnhem Zuid tot aan het centrum gevorderd zijn.
Jaja, iemand anders op schoot zeker?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een uur op wc gezeten.
En drie weken niet kunnen zitten?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Om kwart over zes met het polenbusje opgehaald en vijfentwintig uur later door datzelfde busje weer worden afgezet. Dat waren nog eens tijden.
aankunt.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig doe jij honours-classes (die je amper aan kunt), ga je bij de juridische macht (nou, dat is cashen zeg), maak je je druk om je enige voornaam en -letter, ben je helemaal niet onzeker, heb je een puik taalgevoel en kun je nog beter rekenen. Jij komt er wel
En dan drie meter buiten de wcdeur op je bek gaan omdat je benen slapenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een uur op wc gezeten.
Dit is echt zo een vreselijk domme opmerking he. Een WW-uitkering kent voor elk individu een andere hoogte, dat is geen vast bedrag waar je Tchocks zogenaamde toekomstige salaris mee kan vergelijken. Man man man man man.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Thock heeft strafrecht gedaan he, hij gaat waarschijnlijk minder verdienen dan een WW-uitkering.
Whehe nee, niemand eigenlijk in de keuken (zeldzaam fenomeen inderdaad), maar bediening we en we hebben ons toch vaak afgevraagd waarom wij niet gaan roken met al die pauzes die zij erbij krijgen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ik weet niet of je rookt, maar dat is ook echt een goede manier om elke paar uur even je benen te rusten.
[..]
Chill toch? Geld wat je later gaat verdienen heb je geen reet aan
Ze kunnen prima zwemmen hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Die beestjes kunnen de Rijn niet overzwemmen.
Je kan me dat soort verwijten nu echt niet maken kaasquote:Op maandag 27 maart 2017 23:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is echt zo een vreselijk domme opmerking he. Een WW-uitkering kent voor elk individu een andere hoogte, dat is geen vast bedrag waar je Tchocks zogenaamde toekomstige salaris mee kan vergelijken. Man man man man man.
Ja, ik moet dan altijd wel even een paar minuten wachten voordat ik naar buiten kan.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan drie meter buiten de wcdeur op je bek gaan omdat je benen slapen
Ik ging soms echt roken om even te kunnen zitten. We hadden een kok die werkte als een paard maar wel twintig keer per dag vijf minuten buiten stond terwijl de rest geen pauze had.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Whehe nee, niemand eigenlijk in de keuken (zeldzaam fenomeen inderdaad), maar bediening we en we hebben ons toch vaak afgevraagd waarom wij niet gaan roken met al die pauzes die zij erbij krijgen.
Na werk doe ik het trouwens wel eens, rook nooit, maar gewoon eentje met het eerste biertje is wel even heel lekker.
Daarnaast schijnen er sinds Market Garden toch hier en daar herstelwerkzaamheden plaats te hebben gevonden.quote:
Natuurlijk wel; domme opmerkingen zijn immers dom. En jij maakt ze, keer op keer.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je kan me dat soort verwijten nu echt niet maken kaas
De eerste WW-uitkering die hoger is dan het voorgaande salaris moet ik nog tegenkomen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is echt zo een vreselijk domme opmerking he. Een WW-uitkering kent voor elk individu een andere hoogte, dat is geen vast bedrag waar je Tchocks zogenaamde toekomstige salaris mee kan vergelijken. Man man man man man.
Dat is geheel niet waar!quote:Op maandag 27 maart 2017 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Natuurlijk wel; domme opmerkingen zijn immers dom. En jij maakt ze, keer op keer.
Jazeker wel. Waarom niet?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:34 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Je kan me dat soort verwijten nu echt niet maken kaas
Pciesquote:Op maandag 27 maart 2017 23:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Natuurlijk wel; domme opmerkingen zijn immers dom. En jij maakt ze, keer op keer.
Omdat hij net de zwaarste werkdag sinds de afschaffing van de slavenarbeid heeft gehad natuurlijk.quote:
Ik zit trouwens ook wel een beetje in de positie, zeker op het dorp, dat ik het totaal niet kan maken om rokend gezien te wordenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ging soms echt roken om even te kunnen zitten. We hadden een kok die werkte als een paard maar wel twintig keer per dag vijf minuten buiten stond terwijl de rest geen pauze had.
Later ging ik gewoon roken om de nicotine. Goede oude tijd.
Ja, het beschaafde deel van Nederland is middels bruggen inderdaad weer met het nutteloos aanhangsel onder de rivieren verbonden.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarnaast schijnen er sinds Market Garden toch hier en daar herstelwerkzaamheden plaats te hebben gevonden.
Owh ja. Hoe kon ik dat toch over het hoofd zien?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij net de zwaarste werkdag sinds de afschaffing van de slavenarbeid heeft gehad natuurlijk.
Ben je het goede hoogopgeleide voorbeeld? Met je havo-diploma?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zit trouwens ook wel een beetje in de positie, zeker op het dorp, dat ik het totaal niet kan maken om rokend gezien te worden
Oei, "op het dorp" is meestal wel een graadmeter voor gedonder ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zit trouwens ook wel een beetje in de positie, zeker op het dorp, dat ik het totaal niet kan maken om rokend gezien te worden
Dat is een understatement beste Tchock.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat hij net de zwaarste werkdag sinds de afschaffing van de slavenarbeid heeft gehad natuurlijk.
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oei, "op het dorp" is meestal wel een graadmeter voor gedonder ja.
Ik heb het al eerder gezegd, maar zelf domme dingen zeggen en de fout dan leggen bij mensen die je er op aanspreken is echt jouw ding. Zal je verder met rust laten.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:38 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik vraag me echt af wat ik nou weer fout heb gedaan. Kwam alleen zeggen dat ik een zware werkdag had gehad, maar de rasautisten doen weer hun ding hoor. Achja..
Meer het sportieve, alhoewel bij ons op werk je er weinig aantreft met een havo-diploma.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben je het goede hoogopgeleide voorbeeld? Met je havo-diploma?
Ik denk dat ratten niet de kracht hebben om met de sterke stroming van een rivier de overkant te bereiken. Zelfs niet in de relatief smalle Nederrijn.quote:
Je bedoelt een overstatement. Sorry, kon het niet laten.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:38 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat is een understatement beste Tchock.
Ik zei alleen maar dat ik de zwaarste werkdag van mijn leven heb gehad. Wel geinig dat je je aangesproken voelt, want het bericht was niet voor jou bedoeldquote:Op maandag 27 maart 2017 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, maar zelf domme dingen zeggen en de fout dan leggen bij mensen die je er op aanspreken is echt jouw ding. Zal je verder met rust laten.
Serieus? Dat is zelfs voor veel mensen een hele opgave. Laat staan voor een honderd keer kleiner schepsel.quote:
Ze kunnen tot 72 uur achter elkaar door zwemmen, en drie minuten aaneengesloten onderwater blijven.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ratten niet de kracht hebben om met de sterke stroming van een rivier de overkant te bereiken. Zelfs niet in de relatief smalle Nederrijn.
Je bericht was aan niemand specifiek gericht.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:40 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ik de zwaarste werkdag van mijn leven heb gehad. Wel geinig dat je je aangesproken voelt, want het bericht was niet voor jou bedoeld
Ik had het over rasautisten, jij voelt je daar blijkbaar door aangesproken. Zegt een hoop.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bericht was aan niemand specifiek gericht.Elke opmerking die je maakt is weer dommer dan de vorige, hier is geen eer meer aan te behalen.
Maar mensen kunnen ook relatief slecht zwemmen hč. Zou me niet verbazen als het een rat lukt.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Serieus? Dat is zelfs voor veel mensen een hele opgave. Laat staan voor een honderd keer kleiner schepsel.
72 uur???quote:Op maandag 27 maart 2017 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze kunnen tot 72 uur achter elkaar door zwemmen, en drie minuten aaneengesloten onderwater blijven.
Domheid kwetst ons allen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:40 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat ik de zwaarste werkdag van mijn leven heb gehad. Wel geinig dat je je aangesproken voelt, want het bericht was niet voor jou bedoeld
Ik denk van wel. Ratten zijn goede zwemmers en bijkans onverwoestbaar (tenzij je ze kapotschiet oid). Stroming maakt ook amper uit. Ze liggen niet diep in het water en als ze 3 km verder pas ad overkant komen boeit dat ze niksquote:Op maandag 27 maart 2017 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ratten niet de kracht hebben om met de sterke stroming van een rivier de overkant te bereiken. Zelfs niet in de relatief smalle Nederrijn.
Werd dat daar gewoon geaccepteerd ja?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:40 schreef Kaas- het volgende:
Zo kon ik het in mijn dorp niet maken om in iets anders dan spandex te lopen.
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:40 schreef Kaas- het volgende:
Zo kon ik het in mijn dorp niet maken om in iets anders dan spandex te lopen.
Kaas pestte ze allemaal de kast in.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Werd dat daar gewoon geaccepteerd ja?
Vraag me trouwens af, bij jullie op de middelbare, waren daar "veel" of eerder een representatief aantal homo's? Mijn middelbare had rond de 1500 leerlingen en maar 1 homo die ook uit de kast was gekomen (dat ik weet) en dan nog transgender ook.
Hoorde het in dit National Geographic-filmpjequote:
Zeg die vage studie maar op. Rattenbestrijding is jouw roeping. Lekker de hele dag met zo'n zenuwachtige Jack Russel op stap.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ze kunnen tot 72 uur achter elkaar door zwemmen, en drie minuten aaneengesloten onderwater blijven.
Dan zullen ze niet in een rechte lijn van de ene naar de andere kant komen, maar als het territorium aan de ene kant van de rivier verdeeld is zullen er geheid een paar het water inspringen en aan de overkant belanden.
Als je er vanuit gaat dat zo rond de 5% homo is denk ik dat mijn school doodnormaal was. Al kwam wel een deel daarvan pas na de middelbare uit de kast.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vraag me trouwens af, bij jullie op de middelbare, waren daar "veel" of eerder een representatief aantal homo's? Mijn middelbare had rond de 1500 leerlingen en maar 1 homo die ook uit de kast was gekomen (dat ik weet) en dan nog transgender ook.
Wij hadden alleen kasthomo's en twee lesbiennes.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Werd dat daar gewoon geaccepteerd ja?
Ok, dat wist ik. Iet.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan zullen ze niet in een rechte lijn van de ene naar de andere kant komen, maar als het territorium aan de ene kant van de rivier verdeeld is zullen er geheid een paar het water inspringen en aan de overkant belanden.
Is het dan wel een homo, of gewoon een heteroseksuele transgender?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:42 schreef skysherrif het volgende:
1 homo die ook uit de kast was gekomen (dat ik weet) en dan nog transgender ook.
Was ze een beetje lekker?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:45 schreef Tchock het volgende:
Nog gezoend met een meisje dat tegenwoordig lesbisch is. Groot gelijk heeft ze ook.
Ja eigenlijk heb je gelijk, want ze identificeert zich nu als vrouw en valt op mannen (ik kwam haar tegen bij het tinder swipen ghehe )quote:Op maandag 27 maart 2017 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is het dan wel een homo, of gewoon een heteroseksuele transgender?
Daarom zitten ze ook veel in rioleringen/slootranden.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik. Iet.
Dan zijn het voor zoogdieren met pootjes verdomd goeie zwemmers.
Vilein, beste Kaas-, vilein.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Kaas- het volgende:
Ik vraag me wel af wie je vrienden in het echte leven zijn als je zelfs online al met mensen gaat hangen die je niet mogen.
Zo een jack russel durf ik te betwijfelen, de onze kwam mij met een marter in de bek naar binnen, 1000 ste geluk dat die hem niet in zijn poten gebeten had, zo een marter bijt een hond met gemak een poot af!quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeg die vage studie maar op. Rattenbestrijding is jouw roeping. Lekker de hele dag met zo'n zenuwachtige Jack Russel op stap.
Dit is nou een valse nicht.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Kaas- het volgende:
Ik vraag me wel af wie je vrienden in het echte leven zijn als je zelfs online al met mensen gaat hangen die je niet mogen.
Stiekem hopen dat ze bi zij.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:46 schreef Euribob het volgende:
Zag laatst ook twee knappe lesbiennes een beetje knuffelen in de tram. Vond dat toch maar niks.
Doe dat maar thuis inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:46 schreef Euribob het volgende:
Zag laatst ook twee knappe lesbiennes een beetje knuffelen in de tram. Vond dat toch maar niks.
Buks over de schouder.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Zeg die vage studie maar op. Rattenbestrijding is jouw roeping. Lekker de hele dag met zo'n zenuwachtige Jack Russel op stap.
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:44 schreef Tem het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |