Voorzieningen zijn beter dan Zuidas toch, die hebben niets. In wat voor opzicht zijn die woningen bagger? Bedoel echt Bijlmerdreef en andere nieuwbouw rond Bijlmer Arena, niet echte woongedeelte van Bijlmer.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, want de woningen zijn bagger.
Daarnaast geen voorzieningen voor hoogopgeleiden. Die gaan niet shoppen in de Bijlmer of naar de Ziggodome voor Bieber.
Voor de goede buurten uiteraard. Ook in de randgemeenten.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Voor wat voor woningen gelden die torenhoge prijzen? Luxe/dichtbij binnehof of andere factoren? En gelden die prijzen eveneens voor Voorburg?
Ongeveer 20.000 in Buitenveldert/Zuidas.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wonen er uberhaupt mensen aan de Zuidas?
1000 woningen toch of zo, moet in de komende jaren wel flink vermenigvuldigen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, er zijn wat penthouses boven sommige kantoren en ook een paar appartementengebouwen. Maar heel weinig iig.
Wat een oersaai onderwerp dit.
Ah, ok. Ben daar niet echt bekendquote:Op maandag 27 maart 2017 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongeveer 20.000 in Buitenveldert/Zuidas.
Beide vind ik prima. Of over antiontgaansbepalingen bij juridische fusie en splitsing, daar lees ik over nu.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik kan anders wel wat vertellen over de meest recente rattenjacht of het utilisme.
doenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik kan anders wel wat vertellen over de meest recente rattenjacht of het utilisme.
Ok, iedereen zegt hetzelfde, maar als jij het beter weet doe je toch lekker wat jou goeddunkt?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Voorzieningen zijn beter dan Zuidas toch, die hebben niets. In wat voor opzicht zijn die woningen bagger? Bedoel echt Bijlmerdreef en andere nieuwbouw rond Bijlmer Arena, niet echte woongedeelte van Bijlmer.
En het is nog smaakloze, kleurloze en reukloze pulp ook, die muziek van 'm.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:
Drakes concert in de Ziggo Dome is net afgelast terwijl de mensen al een uur stonden te wachten. Dat concert was al verplaatst van 26 januari naar vandaag. En het was ook al verplaatst van 20 naar 26 januari.
Je zult maar fan zijn van zo'n idioot
De Zuid-as heeft de voorzieningen die de mensen daar willen, hippe restaurants, barretjes, gyms, sapjes etc...quote:Op maandag 27 maart 2017 23:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Voorzieningen zijn beter dan Zuidas toch, die hebben niets. In wat voor opzicht zijn die woningen bagger? Bedoel echt Bijlmerdreef en andere nieuwbouw rond Bijlmer Arena, niet echte woongedeelte van Bijlmer.
En het geld niet terug krijgen?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:
Drakes concert in de Ziggo Dome is net afgelast terwijl de mensen al een uur stonden te wachten. Dat concert was al verplaatst van 26 januari naar vandaag. En het was ook al verplaatst van 20 naar 26 januari.
Mooi momentje om te heroverwegen waarom je naar die bagger luistert.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:
Ook dat ja. Na drie afgelastingen blijven wel alleen de die-hard fans over.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
En het is nog smaakloze, kleurloze en reukloze pulp ook, die muziek van 'm.
Gewoon een leger katten nemen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Oké, over de rattenjacht: volgens mij hebben we (ik en de kat) de ratten teruggedrongen tot één "stronghold". Veel andere uitvalsbasissen hebben ze niet meer over. Ik trap alle rattenholen die ik zie weer dicht, zodat ik weet welke nog in gebruik zijn en heb met klepkooien redelijk goed in kunnen schatten hoe ze zich in hun zoektocht naar eten voorbewegen. Nu kunnen we de strijd dus concentreren.
Verder ben ik An Introduction to the Principles of Morals and Legislation maar weer aan het lezen om mijn rechtsfilosofische essay nog wat te verbeteren. Wel een relaxte docent.
Maar waarom dan? Als er niks acuuts is, is het wel erg bot zo..quote:Op maandag 27 maart 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:
Stank dat wil jij toch niet en al zeker niet in een spouw stel die toekomstige ratten vinden die stank onaangenaam?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, en ik had in een schuur een rat door z'n harses geschoten, maar met het stuiptrekken viel hij door een gat in de muur. Heb daar toen met stokjes zitten hengelen om het lijkje naar boven te halen omdat dat anders waarschijnlijk ontzettend hard zou gaan stinken in de spouw.
WERKdag? Je had een tentamen, uren niks, en een college..quote:Op maandag 27 maart 2017 23:15 schreef KetchupFTW het volgende:
Zo, dat was de langste werkdag van mijn leven.
Vriend van me is ook begonnen met rechtsfilosofie nu, vindt het veruit het tofste dat hij nu heeft gekregen bij rechten.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Oké, over de rattenjacht: volgens mij hebben we (ik en de kat) de ratten teruggedrongen tot één "stronghold". Veel andere uitvalsbasissen hebben ze niet meer over. Ik trap alle rattenholen die ik zie weer dicht, zodat ik weet welke nog in gebruik zijn en heb met klepkooien redelijk goed in kunnen schatten hoe ze zich in hun zoektocht naar eten voorbewegen. Nu kunnen we de strijd dus concentreren.
Verder ben ik An Introduction to the Principles of Morals and Legislation maar weer aan het lezen om mijn rechtsfilosofische essay nog wat te verbeteren. Wel een relaxte docent.
Naar verluidt zou hij ziek zijn geworden. Verder niets bekend over wat hem mankeert.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Als er niks acuuts is, is het wel erg bot zo..
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:16 schreef Pokkelmans het volgende:
Laatst moest ik een half uur lang muziek van Jason Derulo verdragen. Dat was ook wel even een potje schijt zeg.
Uren niks? Ik heb vanaf 09:00-16:30 aan een stuk gewerkt, en toen weer van 19:00-22:00, met 1 uur slaap.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WERKdag? Je had een tentamen, uren niks, en een college..
Aansteller..
Dan mag ik hopen dat hij een blinde darmontsteking heeft oid, want dit is wel erg laat afzeggen..quote:Op maandag 27 maart 2017 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Naar verluidt zou hij ziek zijn geworden. Verder niets bekend over wat hem mankeert.
De eerste afgelasting kwam door planningsproblemen. Voor de tweede is geen reden gegeven, en dan nu dit.
Van half vier tot zeven is dan toch uren niks?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Uren niks? Ik heb vanaf 09:00-15:30 aan een stuk gewerkt, en toen weer van 19:00-22:00, met 1 uur slaap.
Zo, daar heb je me.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van half vier tot zeven is dan toch uren niks?
Je zat in de UB een beetje op dit forum te posten en je ging tukken in het gras.. Poeh, poeh...quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Uren niks? Ik heb vanaf 09:00-16:30 aan een stuk gewerkt, en toen weer van 19:00-22:00, met 1 uur slaap.
En van 22 tot 9 wat toen?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van half vier tot zeven is dan toch uren niks?
Voorheen waren internationale artiesten nog wel eens plots begeven door de Coffeeshopziekte. Dat ze de Nederwiet een beetje hadden onderschat en dan 's avonds toch niet helemaal fit bleken te zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Naar verluidt zou hij ziek zijn geworden. Verder niets bekend over wat hem mankeert.
De eerste afgelasting kwam door planningsproblemen. Voor de tweede is geen reden gegeven, en dan nu dit.
van de zomer zal ik geregeld van 10:00 tot 0100 met een kwartiertje pauze moeten gaan werken, helaasch, maar verdient wel lekker.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Uren niks? Ik heb vanaf 09:00-16:30 aan een stuk gewerkt, en toen weer van 19:00-22:00, met 1 uur slaap.
Oké Whiskers, komt er ook wel eens wat positiefs uit jouw strot, of bestaat je innerlijk alleen uit haat?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zat in de UB een beetje op dit forum te posten en je ging tukken in het gras.. Poeh, poeh...
Hehe, klopt. Toen Guns n Roses een tijd terug in Amsterdam was zat Axl Rose nog in een coffeeshop in het centrum op de geplande aanvangstijd van de show.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Voorheen waren internationale artiesten nog wel eens plots begeven door de Coffeeshopziekte. Dat ze de Nederwiet een beetje hadden onderschat en dan 's avonds toch niet helemaal fit bleken te zijn.
Maar dat zal tegenwoordig het probleem wel niet meer zijn.
Zal de sterke wiet hier wel zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Als er niks acuuts is, is het wel erg bot zo..
Ja, ehm... Dat is niet te doen. Al helemaal niet met één uur slaap.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
van de zomer zal ik geregeld van 10:00 tot 0100 met een kwartiertje pauze moeten gaan werken, helaasch, maar verdient wel lekker.
Met 1 uur slaap niet nee, 6 uurtjes, als je klaar bent nog een beetje biertjes drinken samen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja, ehm... Dat is niet te doen. Al helemaal niet met één uur slaap.
Wat voor werk ga je dan doen?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met 1 uur slaap niet nee.
Alhoewel die pauze alleen is om half staand wat naar binnen te schuiven, echt pauze nemen is alleen maar kut, dan kak je in.
Hoezo zo achterlijk lang dan?quote:
Daar heb je dat soort dagen ja. Al is er vaak wel wat onofficiële pauze tussen het opbouwen en zo. Toen ik zestien was had ik een bijbaantje met veel bruiloften, dat was ook altijd slopend. Bovendien verdiende ik toen nog geen reetquote:
Grutjes, trigger ik je?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:20 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oké Whiskers, komt er ook wel eens wat positiefs uit jouw strot, of bestaat je innerlijk alleen uit haat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |