Voorzieningen zijn beter dan Zuidas toch, die hebben niets. In wat voor opzicht zijn die woningen bagger? Bedoel echt Bijlmerdreef en andere nieuwbouw rond Bijlmer Arena, niet echte woongedeelte van Bijlmer.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, want de woningen zijn bagger.
Daarnaast geen voorzieningen voor hoogopgeleiden. Die gaan niet shoppen in de Bijlmer of naar de Ziggodome voor Bieber.
Voor de goede buurten uiteraard. Ook in de randgemeenten.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Voor wat voor woningen gelden die torenhoge prijzen? Luxe/dichtbij binnehof of andere factoren? En gelden die prijzen eveneens voor Voorburg?
Ongeveer 20.000 in Buitenveldert/Zuidas.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wonen er uberhaupt mensen aan de Zuidas?
1000 woningen toch of zo, moet in de komende jaren wel flink vermenigvuldigen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, er zijn wat penthouses boven sommige kantoren en ook een paar appartementengebouwen. Maar heel weinig iig.
Wat een oersaai onderwerp dit.
Ah, ok. Ben daar niet echt bekendquote:Op maandag 27 maart 2017 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongeveer 20.000 in Buitenveldert/Zuidas.
Beide vind ik prima. Of over antiontgaansbepalingen bij juridische fusie en splitsing, daar lees ik over nu.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik kan anders wel wat vertellen over de meest recente rattenjacht of het utilisme.
doenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik kan anders wel wat vertellen over de meest recente rattenjacht of het utilisme.
Ok, iedereen zegt hetzelfde, maar als jij het beter weet doe je toch lekker wat jou goeddunkt?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Voorzieningen zijn beter dan Zuidas toch, die hebben niets. In wat voor opzicht zijn die woningen bagger? Bedoel echt Bijlmerdreef en andere nieuwbouw rond Bijlmer Arena, niet echte woongedeelte van Bijlmer.
En het is nog smaakloze, kleurloze en reukloze pulp ook, die muziek van 'm.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:
Drakes concert in de Ziggo Dome is net afgelast terwijl de mensen al een uur stonden te wachten. Dat concert was al verplaatst van 26 januari naar vandaag. En het was ook al verplaatst van 20 naar 26 januari.
Je zult maar fan zijn van zo'n idioot
De Zuid-as heeft de voorzieningen die de mensen daar willen, hippe restaurants, barretjes, gyms, sapjes etc...quote:Op maandag 27 maart 2017 23:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Voorzieningen zijn beter dan Zuidas toch, die hebben niets. In wat voor opzicht zijn die woningen bagger? Bedoel echt Bijlmerdreef en andere nieuwbouw rond Bijlmer Arena, niet echte woongedeelte van Bijlmer.
En het geld niet terug krijgen?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:
Drakes concert in de Ziggo Dome is net afgelast terwijl de mensen al een uur stonden te wachten. Dat concert was al verplaatst van 26 januari naar vandaag. En het was ook al verplaatst van 20 naar 26 januari.
Mooi momentje om te heroverwegen waarom je naar die bagger luistert.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:
Ook dat ja. Na drie afgelastingen blijven wel alleen de die-hard fans over.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
En het is nog smaakloze, kleurloze en reukloze pulp ook, die muziek van 'm.
Gewoon een leger katten nemen.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Oké, over de rattenjacht: volgens mij hebben we (ik en de kat) de ratten teruggedrongen tot één "stronghold". Veel andere uitvalsbasissen hebben ze niet meer over. Ik trap alle rattenholen die ik zie weer dicht, zodat ik weet welke nog in gebruik zijn en heb met klepkooien redelijk goed in kunnen schatten hoe ze zich in hun zoektocht naar eten voorbewegen. Nu kunnen we de strijd dus concentreren.
Verder ben ik An Introduction to the Principles of Morals and Legislation maar weer aan het lezen om mijn rechtsfilosofische essay nog wat te verbeteren. Wel een relaxte docent.
Maar waarom dan? Als er niks acuuts is, is het wel erg bot zo..quote:Op maandag 27 maart 2017 23:06 schreef Tchock het volgende:
Stank dat wil jij toch niet en al zeker niet in een spouw stel die toekomstige ratten vinden die stank onaangenaam?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, en ik had in een schuur een rat door z'n harses geschoten, maar met het stuiptrekken viel hij door een gat in de muur. Heb daar toen met stokjes zitten hengelen om het lijkje naar boven te halen omdat dat anders waarschijnlijk ontzettend hard zou gaan stinken in de spouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |