Triggered...quote:Op maandag 27 maart 2017 23:52 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zal het nog maar één keer goed duidelijk maken, want blijkbaar komt het niet aan: ik zit hier niet voor jou of voor welke andere narcistische randdebiel dan ook én ik ga ook niet weg door jou of welke andere narcistische randdebiel dan ook.
Komop zeg gast, verzin eens wat nieuws. Je valt in herhaling, en die herhaling is al zo vaak ontkracht, al sinds meer dan een jaar geleden.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon lekker tegen jezelf blijven praten hier inderdaad.
Absoluutquote:Op maandag 27 maart 2017 23:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Correcte omschrijving voor de juridische wereld.
En als dat fout uitpakt stuur ik gewoonquote:Op maandag 27 maart 2017 23:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu heel boos "WAT MOET JE DAN, THEEMUTS?!?!" sturen.
Beetje dominantie erin, hop hop.
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:55 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Komop zeg gast, verzin eens wat nieuws. Je valt in herhaling, en die herhaling is al zo vaak ontkracht, al sinds meer dan een jaar geleden.
"Die herhaling is al ontkracht al sinds meer dan een jaar geleden" slaat nergens op natuurlijk. Duke kan gewoon Nederlands.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:56 schreef Kaas- het volgende:
Whehe. Ik herken de geest van duke in deze post.
[..]
Anne fleur is wel erg viral gegaan zeg.twitter:NOS twitterde op maandag 27-03-2017 om 23:17:14Medewerkster GroenLinks Hilversum duikt onder na tweet Geert Wilders https://t.co/cJTrj1tQ0X reageer retweet
"sorry de kat liep over m'n telefoon grgr"quote:Op maandag 27 maart 2017 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En als dat fout uitpakt stuur ik gewoon
"haha ja dat typte bob, doei"
Dat is waar. Wanneer je dom kletst in correct Nederlands wekt dat tenminste nog enigszins de indruk dat je het bewust doet.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Die herhaling is al ontkracht al sinds meer dan een jaar geleden" slaat nergens op natuurlijk. Duke kan gewoon Nederlands.
Is ze nog een beetje geefbaar eigenlijk?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:57 schreef skysherrif het volgende:
Anne fleur is wel erg viral gegaan zeg.twitter:NOS twitterde op maandag 27-03-2017 om 23:17:14Medewerkster GroenLinks Hilversum duikt onder na tweet Geert Wilders https://t.co/cJTrj1tQ0X reageer retweet
Meuh, ik val niet op jonkies. Hallelujahquote:Op maandag 27 maart 2017 23:58 schreef KetchupFTW het volgende:
Kaas en Whiskers zouden wel een passend koppel kunnen vormen als ze beiden heteroseksueel waren. Toch jammer.
Ik kwam er laatst achter dat er dus kennelijk een grens is die midden door de Achterhoek loopt en haar verdeelt in twee gebieden waarin een andere variant van het Achterhoeks wordt gesproken. Kennelijk woonde ik precies op die grens. In mijn geboortedorp werd Gelders-Oaveriessels Achterhoeks gesproken, en in het dorp waar ik naar school ging Twents-Groafschaps Achterhoeks.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
In het Zwols is het "I'j ken better kipp'm hauw'n". Toch minder Duits.
Ja toen ik haar twitterfoto zag dacht ik, nou, linkse meisjes rechtse praatjes weetjewel, maar toen ik wat ging googlen:quote:Op maandag 27 maart 2017 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is ze nog een beetje geefbaar eigenlijk?
Oja, je stemt al bijna 50+ is het niet?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meuh, ik val niet op jonkies. Hallelujah
Voor een homo? Nee. Of ben je bi?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is ze nog een beetje geefbaar eigenlijk?
Wat voor gewicht heb jij, dan lijkt mij dat ook niet zo gezond er op te vallen!quote:Op maandag 27 maart 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meuh, ik val niet op jonkies. Hallelujah
Bolle kop.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja toen ik haar twitterfoto zag dacht ik, nou, linkse meisjes rechtse praatjes weetjewel, maar toen ik wat ging googlen:
[ afbeelding ]
Ik zie de gelijkenis niet zo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:00 schreef Euribob het volgende:
Recep Tayyip Erdogan
Koezoe Eusturk Azarkan
DENK is doorzien. Tijd voor een topic in BNW mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |