Yup.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde voor de grap typen dat ik het dus niet ga luisteren als het weer zo'n nummer van meer dan een kwartier is, want dat is alles wat ik van Godspeed! ken.
Teveel vervelende randfiguren. Sommige mensen mogen best weten welke halfgod er achter Pokkelmans schuil gaat, maar vind het niet nodig dat met die randfiguren die hier incidenteel verbale diarree spuiten te delenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een autistisch gederag?
Het is veel te laat voor koffie. Kan je beter een lijntje pep nemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:12 schreef Tchock het volgende:
Nog maar een kop koffie. Dit moet af vanavond.
Infowarsquote:
Je kan die onzin beter gewoon niet toestaan in je hoofd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik hier beter niet op een presenteerblaadje geven.
We kunnen het hier gewoon beter niet over politiek hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn lot was bezegeld toen Euribob naar mijn politieke gedachtegoed vroeg, zo ongeveer anderhalf jaar geleden.
Dit zei ik ook toch niet toen jij op je 12e een spandex broekje aantrok?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je kan die onzin beter gewoon niet toestaan in je hoofd.
Op BuZa zie ik 'm nog wel zitten eerlijk gezegd. En daarna niet commissaris van de Koning worden ergens maar het EP in en daar verder carrière maken, à la Verhofstadt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel gewoon vice-premier en minister wordt. Het is alleen jammer dat hij daarvoor een ministerie zal claimen waar hij eigenlijk geen verstand van heeft. Dan nog het liefst buitenlandse zaken eigenlijk, gezien z'n jarenlange woordvoerderschap Europese zaken in het verleden.
Nee, waarom zou het over politiek hebben in de POL-SC?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We kunnen het hier gewoon beter niet over politiek hebben.
De eurofiele D66'er pleit voor (zelf)censuur!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je kan die onzin beter gewoon niet toestaan in je hoofd.
Dat is nou eenmaal de consequentie van het degressieve linkse gedachtegoed.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We kunnen het hier gewoon beter niet over politiek hebben.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef Tchock het volgende:
Over dat optreden dan Drake: het werd afgelast een uur na aanvangstijd omdat Drake ziek zou zijn. Vervolgens zegt Mojo: "Omdat Drake vandaag rust heeft gehouden kan hij morgen hoogstwaarschijnlijk wel gewoon optreden"
Hij heeft rust gehouden voor hij ziek werd? Dat is dus inderdaad de wiet.
NEE?!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef Japie77 het volgende:
Weten jullie dat er mensen zijn op deze aardbol die niks eten of drinken en toch gewoon overleven?
De halve SC werd een beetje berig bij het lezen van deze post.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit zei ik ook toch niet toen jij op je 12e een spandex broekje aantrok?
Neuh, onjuist oorzakelijk verbandje hier. Ik denk dat je wel kan zeggen dat er een gemeenschappelijke factor is die bijdraagt aan het feit dat jouw lot bezegeld is en hoe je politieke gedachtegoed tot stand is gekomen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn lot was bezegeld toen Euribob naar mijn politieke gedachtegoed vroeg, zo ongeveer anderhalf jaar geleden.
Ik dacht "Joh, ik klik ook eens even op die post van Japie om te zien of hij nog is veranderd".quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef Japie77 het volgende:
Weten jullie dat er mensen zijn op deze aardbol die niks eten of drinken en toch gewoon overleven?
Die randfiguren komen sowieso niet op meets.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Teveel vervelende randfiguren. Sommige mensen mogen best weten welke halfgod er achter Pokkelmans schuil gaat, maar vind het niet nodig dat met die randfiguren die hier incidenteel verbale diarree spuiten te delen.
Prahlad Janiquote:
Die zin van mij loopt niet helemaal lekker he.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De halve SC werd een beetje berig bij het lezen van deze post.
buitenlandse zakenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D66 krijgt onderwijs, economische zaken en buitenlandse zaken.
Eigenlijk zie ik Appie geen van deze drie doen.
Ja och, waarom ook niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Op BuZa zie ik 'm nog wel zitten eerlijk gezegd. En daarna niet commissaris van de Koning worden ergens maar het EP in en daar verder carrière maken, à la Verhofstadt.
????quote:
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pechtold even op bezoek bij Poetin of Trump.
Hahahahahahaha
Ik als randfiguur en complot terrorist ga misschien wel eens komen op een meet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Die randfiguren komen sowieso niet op meets.
Ok, behalve php dan, maar dat is lachen, die zet ook irl zichzelf voor lul
Neuh, want ik kan me nog herinneren dat iedereen geinteresseerd was totdat ik aangaf dat ik overwoog PVV te stemmen, op 16-jarige leeftijd. Toen begon de ongeinquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Neuh, onjuist oorzakelijk verbandje hier. Ik denk dat je wel kan zeggen dat er een gemeenschappelijke factor is die bijdraagt aan het feit dat jouw lot bezegeld is en hoe je politieke gedachtegoed tot stand is gekomen.
Thierry Baudet en de andere reptillians?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef Japie77 het volgende:
Zo liefquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Teveel vervelende randfiguren. Sommige mensen mogen best weten welke halfgod er achter Pokkelmans schuil gaat, maar vind het niet nodig dat met die randfiguren die hier incidenteel verbale diarree spuiten te delen.
Aah, interessant.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Prahlad Jani
Prahlad Jani is a local of Ahmedabad, India, who claims that at the age of 11, the Hindu goddess Amba appeared to him and told him that he would no longer have to eat food. He has apparently lived in a cave since the 1970s, and claims not to have eaten anything for most of his 81 years (as of 2012).
Jani was tested in 2003 and in 2010 at Ahmedabad’s Sterling Hospital by Dr. Sudhir Shah and his large team of doctors. Dr. Shah is a consultant neurologist who has been practicing for 20 years, as well as a professor and department head of neurology at KM School of PG Medicine and Research.
During the first test, which took place in 2003, Jani was monitored 24/7 by hospital staff and video cameras, where it was confirmed that Jani neither ate nor drank. He also did not show any physiological changes which, according to modern day medicine, should be impossible. This test took place over a 10 day period. Although it might not seem like a significant amount of time, to go 10 days without food and water and not experience any physiological changes is actually quite astounding.
He was tested again at Sterling Hospital in 2010 from April 22nd to May 6th. This time, he was observed by thirty-five researchers from the Indian Defence Institute of Physiology and Allied Sciences, among other organizations. This time, Jani was observed to not eat or drink for two weeks. As with the previous test, he exhibited no deleterious effects from this abstention.
This truly is unbelievable, and goes against everything we know about both human physiology and the nutritional requirements of the body.
Die zin loopt prima.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die zin van mij loopt niet helemaal lekker he.
Beetje als kaas na een avondje stappen.
Nee, het is echt dat andere.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Neuh, want ik kan me nog herinneren dat iedereen geinteresseerd was totdat ik aangaf dat ik overwoog PVV te stemmen, op 16-jarige leeftijd. Toen begon de ongein
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat je met gemeenschappelijke factor bedoelt. Ik ben een flink stuk naar het midden opgeschoven, dus als je wilt zeggen dat de gemeenschappelijke factor is dat ik linkser ben geworden, dan heb je gelijkquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:20 schreef Japie77 het volgende:
Whissie kom jij ook op de meet? Dan kom ik sowieso.
Had het filmpje idd al eens gezien, ongelooflijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:24 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Man met parkinsons probeert medicinale cannabis. Bizar.
Tja, ik snap gewoon niet hoe iets wat je aanhing toen je in 4-havo zat nog steeds relevant kan zijn nu je het vrijwel volledig verworpen hebt. Klinkt hypocriet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:22 schreef Kaas- het volgende:
Het feit dat je niet serieus genomen wordt en het feit dat je het PVV-gedachtegoed wel aantrekkelijk vond hebben dezelfde oorzaak. Overigens ook de oorzaak van dat deze post niet begrepen zal worden door meneer. Ach, wel leuk, zo kan je lekker over iemand praten die erbij zit en dan gewoon lekker dom voor zich uit staart alsof er niks gebeurt.
De VS loopt inmiddels voor op ons (in verscheidene staten).quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had het filmpje idd al eens gezien, ongelooflijk.
Is dat nog altijd illegaal trouwens in amerika of hangt dat af van de staat. Hoe zit het in Nederland eigenlijk met medicinale cannabis?
Ik ga juist verschrikkelijk stotteren na een goede haze of twee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:24 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wietolie. Google er maar eens op. In Nederland ook gewoon te koop.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dat nog altijd illegaal trouwens in amerika of hangt dat af van de staat. Hoe zit het in Nederland eigenlijk met medicinale cannabis?
Dat hangt af van de staat. Maar de AG die Trump benoemd heeft is fel tegenstander van cannabis dus dat gaat ook nog wel even zo blijven. De beste man zei ooit niet tegen de KKK te zijn tot hij ontdekte dat ze blowdenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bizar als je zo moet leven. Zou liever niet leven om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:24 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Elke keer opnieuw. Haha.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ga juist verschrikkelijk stotteren na een goede haze of twee.
Mwuah, ik ook niet zo eigenlijk. Vind het alleen chill om soms te doen met echt goeie vrienden in combi met veel vreten en een leuke film.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De VS loopt inmiddels voor op ons.
Al moet ik zelf niks hebben van cannabis.
Hypocriet is geen logisch woord in deze context. Waarom is elke post toch opnieuw zo... dom?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Tja, ik snap gewoon niet hoe iets wat je aanhing toen je in 4-havo zat nog steeds relevant kan zijn nu je het vrijwel volledig verworpen hebt. Klinkt hypocriet.
Wat je ziet is trouwens niet de parkinsons zelf, maar een bijwerking van de medicijnen er tegen. Maar na gebruik is er helemaal niets meer over, dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:28 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Bizar als je zo moet leven. Zou liever niet leven om eerlijk te zijn.
Af en toe niet geheel subtiel "Godver je lijkt wel een mongool" mompelend.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke keer opnieuw. Haha.
Gelukkig blijf ik dan doorgaans wel een half uurtje non-stop in mezelf doorpraten.
Ik vind het prima als anderen het gebruiken. Wil er alleen niet bij zijn. Kan er niet tegen en alleen de lucht al maakt me ziek/misselijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, ik ook niet zo eigenlijk. Vind het alleen chill om soms te doen met echt goeie vrienden in combi met veel vreten en een leuke film.
Nouja, met mn beste vriend hadden we een klassieker voor wanneer we stoned waren.
Dan gingen we dit kijken, de ZEEUWSE versie van pimp my ride, zo absurd slecht dat het hilarisch was.
Lijkt me nog wel chill eigenlijk, dat programma.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah, ik ook niet zo eigenlijk. Vind het alleen chill om soms te doen met echt goeie vrienden in combi met veel vreten en een leuke film.
Nouja, met mn beste vriend hadden we een klassieker voor wanneer we stoned waren.
Dan gingen we dit kijken, de ZEEUWSE versie van pimp my ride, zo absurd slecht dat het hilarisch was.
In plaats van in te gaan op de woordkeuze en/of spelling kan je ook eens normaal antwoord geven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hypocriet is geen logisch woord in deze context. Waarom is elke post toch opnieuw zo... dom?
Medicinale wiet wordt haast nooit gerookt. Meestal is het olie waar je enkele druppels van inneemt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het prima als anderen het gebruiken. Wil er alleen niet bij zijn. Kan er niet tegen en alleen de lucht al maakt me ziek/misselijk.
Kan ook niet 24/7 zo genuanceerd als op Fok zijn he.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Af en toe niet geheel subtiel "Godver je lijkt wel een mongool" mompelend.
Wat zal er dan gebeuren als hij die medicijnen niet gebruikt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat je ziet is trouwens niet de parkinsons zelf, maar een bijwerking van de medicijnen er tegen. Maar na gebruik is er helemaal niets meer over, dat is wel duidelijk.
Ik reageer alleen serieus op personen die ik serieus neem en dat begint met eens een keer drie posts op rij in correct Nederlands weten te produceren. Dat lijkt me toch wel het absolute minimum. Je bent een grap.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:31 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
In plaats van in te gaan op de woordkeuze en/of spelling kan je ook eens normaal antwoord geven.
Dan zal hij minder trillen en tegelijkertijd heel veel controle over zijn spieren verliezen waardoor hij bijvoorbeeld niet meer kan lopen of praten.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat zal er dan gebeuren als hij die medicijnen niet gebruikt?
Wehe, ik had bij m'n ouders zo'n Indiase tv-zender bij het zenderpakket zitten, en daar kwam dan vaak Devon Ke Dev Mahadev op, zo'n fucking trippy serie over de Indiase Goden en zo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik dwaalde even af en had het niet over de olie. Maar over mensen die recreatief een joint roken. Vind het helemaal prima, maar ik word echt ziek/misselijk van de lucht alleen al. Dus graag zonder mij erbij.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Medicinale wiet wordt haast nooit gerookt. Meestal is het olie waar je enkele druppels van inneemt.
Patiënten die nooit roken ineens een joint geven is niet heel bevorderlijk voor welke aandoening dan ook.
Ik kom binnenkort wel een keer een dikke tjalla bij je roken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dwaalde even af en had het niet over de olie. Maar over mensen die recreatief een joint roken. Vind het helemaal prima, maar ik word echt ziek/misselijk van de lucht alleen al. Dus graag zonder mij erbij.
Ah, dat kan ik me best voorstellen. Indringende lucht ook.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dwaalde even af en had het niet over de olie. Maar over mensen die recreatief een joint roken. Vind het helemaal prima, maar ik word echt ziek/misselijk van de lucht alleen al. Dus graag zonder mij erbij.
Ik vind dat je een zeer intigrerende persoonlijkheid hebt. Soms ben je best aardig, maar de andere dag ben je een valse nicht. Lijkt bijna op een persoonlijkheidsstoornis soms.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik reageer alleen serieus op personen die ik serieus neem en dat begint met eens een keer drie posts op rij in correct Nederlands weten te produceren. Dat lijkt me toch wel het absolute minimum. Je bent een grap.
Hier ben ik het nou eens een keer mee eens. Wonderlijk.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik vind dat je een zeer intigrerende persoonlijkheid hebt. Soms ben je best aardig, maar de andere dag ben je een valse nicht. Lijkt bijna op een persoonlijkheidsstoornis soms.
Intigrerend?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:35 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik vind dat je een zeer intigrerende persoonlijkheid hebt. Soms ben je best aardig, maar de andere dag ben je een valse nicht. Lijkt bijna op een persoonlijkheidsstoornis soms.
Hij kijkt nog immer tegen je op, maar is niet blij met je vinnige opmerkingenquote:
Vet een soort low budget 300/god of warquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, ik had bij m'n ouders zo'n Indiase tv-zender bij het zenderpakket zitten, en daar kwam dan vaak Devon Ke Dev Mahadev op, zo'n fucking trippy serie over de Indiase Goden en zo.
Een keer stomtoevallig stoned langsgezapt en sindsdien was dat vaste prik bij het blowen als ik daar was
Geen reet van het verhaal snappen, uiteraard, maar die beelden en de muziek waren genoeg.
Waarvoor zou ik tegen hem opkijken? Ik ken hem niet eens.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij kijkt nog immer tegen je op, maar is niet blij met je vinnige opmerkingen
Goed werk, goede zorg, goed onderwijs in een veerkrachtig Europa, daar staat D66 voor.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:40 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, jullie zien nu wel wat er kan gebeuren zonder fatsoenlijk D66-beleid. Zonder investeringen in taalonderwijs voor jonge personen uit achterstandswijken krijg je dit soort gedoetjes.
Pechtold had anders geen goed woord over voor Zeeland.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:40 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, jullie zien nu wel wat er kan gebeuren zonder fatsoenlijk D66-beleid. Zonder investeringen in taalonderwijs voor jonge personen uit achterstandswijken krijg je dit soort gedoetjes.
quote:Mensen met een antisociale persoonlijkheidsstoornis zijn vaak heel charmant en innemend, maar ze kunnen door impulsiviteit en gebrek aan inlevingsvermogen snel in conflicten terechtkomen. Ze zijn niet bang aangelegd en hebben moeite de consequenties van hun handelingen in te zien. Berouw, empathie of schuldgevoel komt bij AsPS-lijders niet of slechts in verminderde mate voor omdat zij niet of in verminderde mate kunnen empathiseren met anderen; dat wil zeggen dat het inlevingsvermogen en het vermogen om zich in een ander te verplaatsen verminderd aanwezig is of geheel ontbreekt. Het uit zich vooral door versterkt egocentrisch gedrag, waarbij het eigenbelang vaak of altijd boven dat van anderen prevaleert. Personen met deze persoonlijkheidsstoornis hebben meestal geen problemen met het uitbuiten van anderen voor hun eigen voordeel of plezier en kunnen manipulatief of bedrieglijk zijn tegenover anderen. Ze bereiken dit door middel van humor, oppervlakkige charme of intimidatie en geweld. AsPS-lijders gedragen zich vaak arrogant, denken negatief over anderen en hebben een gebrek aan berouw voor hun schadelijke handelingen. Typerend voor iemand met een antisociale persoonlijkheidsstoornis, is bijvoorbeeld het aanwenden van "sociaal wenselijk gedrag" om uit eigenbelang een doel te bereiken, ook al gaat dat ten koste van de ander. Hiermee onderscheidt de persoonlijkheidsstoornis zich duidelijk van andere stoornissen die de emoties en de empathische vermogens negatief beïnvloeden. Bij AsPS is het antisociale gedrag echter geen bewuste keuze, hoewel dit vaak wel zo overkomt op de omgeving
*Waaromquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:40 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik tegen hem opkijken? Ik ken hem niet eens.
Dat was nu echt #fakenews.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Pechtold had anders geen goed woord over voor Zeeland.
Nahquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:41 schreef remlof het volgende:
Ketchup is nog leuk vanwege z'n waardeloze taalbeheersing, bij sherrif is dat toch minder, ondanks de al fout gespelde username.
Ik zou het wel fijn vinden als hij eens wat liever was. Ik heb zelfs wel eens héle lieve berichtjes ontvangen via de DMquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
*Waarom
Je wil dat hij je mag en waardeert. Zo komt het iig over.
Geef het goede voorbeeld. En stel je eens iets anders op.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zou het wel fijn vinden als hij eens wat liever was. Ik heb zelfs wel eens héle lieve berichtjes ontvangen via de DM![]()
Dat eerste geldt ook voor jou trouwens.
Leugenaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:45 schreef Kaas- het volgende:
Whiskers dm'de me laatst een foto van d'r memmen.
Hersens aanwezig. Maar dat was al eerder duidelijk.quote:
Datzelfde kan over jou gezegd worden. Bijvoorbeeld, wanneer ik het over mijn zware werkdag heb en ik meteen een boos-overkomende bericht van jou krijg.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld. En stel je eens iets anders op.
Ja Family Guy is dan ook wel extra komisch ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vet een soort low budget 300/god of war. India staat ook wel echt bekend om zijn pauperfilms en muziek volgens.
Als je trouwens echt daar voor gaat schijnt "the fountain" en zeer goeie stoner film te zijn (qua kleuren, geluid, beleving etc).
Ik kijk toch liever harold & kumar of family guy. Eerste keer dat ik family guy keek was ik ook stoned, had geen idee hoe die serie in mekaar stak dus ik dacht echt dat ik ver ver heen was.
Als er ook maar iets in de richting hoedt komt is het chill he Kaas?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt me nog wel chill eigenlijk, dat programma.
De Turkse minister mag het consulaat in Parijs niet betreden?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:47 schreef skysherrif het volgende:
Ik zie trouwens leuk beeldmateriaal voorbij komen uit parijs, daar weten ze tenminste wat een fikse rel is. Kunnen ze in 010 nog wat van leren.
wow wat zijn dat voor trippy films dan.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja Family Guy is dan ook wel extra komisch ja.
Samsara en Baraka waren ook prima ervaringen, maar ook puur vanwege de beelden en muziek:
Wacht maar totdat Feijenoord kampioen is. Dan gaat het los.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:47 schreef skysherrif het volgende:
Ik zie trouwens leuk beeldmateriaal voorbij komen uit parijs, daar weten ze tenminste wat een fikse rel is. Kunnen ze in 010 nog wat van leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |