Yup.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wilde voor de grap typen dat ik het dus niet ga luisteren als het weer zo'n nummer van meer dan een kwartier is, want dat is alles wat ik van Godspeed! ken.
Teveel vervelende randfiguren. Sommige mensen mogen best weten welke halfgod er achter Pokkelmans schuil gaat, maar vind het niet nodig dat met die randfiguren die hier incidenteel verbale diarree spuiten te delenquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een autistisch gederag?
Het is veel te laat voor koffie. Kan je beter een lijntje pep nemen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:12 schreef Tchock het volgende:
Nog maar een kop koffie. Dit moet af vanavond.
Infowarsquote:
Je kan die onzin beter gewoon niet toestaan in je hoofd.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik hier beter niet op een presenteerblaadje geven.
We kunnen het hier gewoon beter niet over politiek hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn lot was bezegeld toen Euribob naar mijn politieke gedachtegoed vroeg, zo ongeveer anderhalf jaar geleden.
Dit zei ik ook toch niet toen jij op je 12e een spandex broekje aantrok?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je kan die onzin beter gewoon niet toestaan in je hoofd.
Op BuZa zie ik 'm nog wel zitten eerlijk gezegd. En daarna niet commissaris van de Koning worden ergens maar het EP in en daar verder carrière maken, à la Verhofstadt.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel gewoon vice-premier en minister wordt. Het is alleen jammer dat hij daarvoor een ministerie zal claimen waar hij eigenlijk geen verstand van heeft. Dan nog het liefst buitenlandse zaken eigenlijk, gezien z'n jarenlange woordvoerderschap Europese zaken in het verleden.
Nee, waarom zou het over politiek hebben in de POL-SC?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We kunnen het hier gewoon beter niet over politiek hebben.
De eurofiele D66'er pleit voor (zelf)censuur!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je kan die onzin beter gewoon niet toestaan in je hoofd.
Dat is nou eenmaal de consequentie van het degressieve linkse gedachtegoed.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We kunnen het hier gewoon beter niet over politiek hebben.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef Tchock het volgende:
Over dat optreden dan Drake: het werd afgelast een uur na aanvangstijd omdat Drake ziek zou zijn. Vervolgens zegt Mojo: "Omdat Drake vandaag rust heeft gehouden kan hij morgen hoogstwaarschijnlijk wel gewoon optreden"
Hij heeft rust gehouden voor hij ziek werd? Dat is dus inderdaad de wiet.
NEE?!quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef Japie77 het volgende:
Weten jullie dat er mensen zijn op deze aardbol die niks eten of drinken en toch gewoon overleven?
De halve SC werd een beetje berig bij het lezen van deze post.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit zei ik ook toch niet toen jij op je 12e een spandex broekje aantrok?
Neuh, onjuist oorzakelijk verbandje hier. Ik denk dat je wel kan zeggen dat er een gemeenschappelijke factor is die bijdraagt aan het feit dat jouw lot bezegeld is en hoe je politieke gedachtegoed tot stand is gekomen.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:12 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn lot was bezegeld toen Euribob naar mijn politieke gedachtegoed vroeg, zo ongeveer anderhalf jaar geleden.
Ik dacht "Joh, ik klik ook eens even op die post van Japie om te zien of hij nog is veranderd".quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef Japie77 het volgende:
Weten jullie dat er mensen zijn op deze aardbol die niks eten of drinken en toch gewoon overleven?
Die randfiguren komen sowieso niet op meets.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Yup.
[..]
Teveel vervelende randfiguren. Sommige mensen mogen best weten welke halfgod er achter Pokkelmans schuil gaat, maar vind het niet nodig dat met die randfiguren die hier incidenteel verbale diarree spuiten te delen.
Prahlad Janiquote:
Die zin van mij loopt niet helemaal lekker he.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De halve SC werd een beetje berig bij het lezen van deze post.
buitenlandse zakenquote:Op maandag 27 maart 2017 23:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
D66 krijgt onderwijs, economische zaken en buitenlandse zaken.
Eigenlijk zie ik Appie geen van deze drie doen.
Ja och, waarom ook niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Op BuZa zie ik 'm nog wel zitten eerlijk gezegd. En daarna niet commissaris van de Koning worden ergens maar het EP in en daar verder carrière maken, à la Verhofstadt.
????quote:
quote:Op maandag 27 maart 2017 23:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pechtold even op bezoek bij Poetin of Trump.
Hahahahahahaha
Ik als randfiguur en complot terrorist ga misschien wel eens komen op een meet.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Die randfiguren komen sowieso niet op meets.
Ok, behalve php dan, maar dat is lachen, die zet ook irl zichzelf voor lul
Neuh, want ik kan me nog herinneren dat iedereen geinteresseerd was totdat ik aangaf dat ik overwoog PVV te stemmen, op 16-jarige leeftijd. Toen begon de ongeinquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Neuh, onjuist oorzakelijk verbandje hier. Ik denk dat je wel kan zeggen dat er een gemeenschappelijke factor is die bijdraagt aan het feit dat jouw lot bezegeld is en hoe je politieke gedachtegoed tot stand is gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |