Van je stem op Nieuwe Wegen beginnen de vrouwtjes ook niet echt te soppen denk ik.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, had ook een leuk meisje in de klas, maar ze was ook zo ontzettend rechts als de pest. Ondanks dat ik er zeker toen vrijwel hetzelfde over dacht (moslims, immigratie etc) was dat een enorme afknapper.
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zij heeft de broek aan in de relatie.
Was ik al bang voor ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat ze jou domineert en niet respecteert.
Neuh, ik kom toch niet. Hou het enkel bij de wat kleinschaligere meets.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Je echte bewaar je voor mevrouw Pokkelmans?
Maar als het je te veel veel hoofdbrekens oplevert blijf ik wel thuis hoor. Kun jij zonder zorgen naar de meets
Ah, de dochter van Paper_Tiger.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, had ook een leuk meisje in de klas, maar ze was ook zo ontzettend rechts als de pest. Ondanks dat ik er zeker toen vrijwel hetzelfde over dacht (moslims, immigratie etc) was dat een enorme afknapper.
Daar loop ik dus ook niet echt mee te koop.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Van je stem op Nieuwe Wegen beginnen de vrouwtjes ook niet echt te soppen denk ik.
Misschien stapt ie sowieso op?quote:Op maandag 27 maart 2017 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal uit. Hoor allemaal tegenstrijdige geluiden.
Waarom is dat een afknapper als je hetzelfde denkt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo lief he, die Pokkel?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Neuh, ik kom toch niet. Hou het enkel bij de wat kleinschaligere meets.
Dus als je interesse hebt weet Kaas- vast nog wel een parkeerplaats aan te bevelen.
quote:
Ja, geen idee.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:08 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Waarom is dat een afknapper als je hetzelfde denkt?
Wauw.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, geen idee.
Voor mezelf kan ik het goedpraten en weten wat ik er echt mee bedoel en dat ik toch zeker geen racist ben.
Bij haar dacht ik, jeetje heb je geen ziel ofzo, bovendien is het dom gezwam.
O, oké danquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, geen idee.
Voor mezelf kan ik het goedpraten en weten wat ik er echt mee bedoel en dat ik toch zeker geen racist ben.
Bij haar dacht ik, jeetje heb je geen ziel ofzo, bovendien is het dom gezwam.
Wat is dat nou weer voor een autistisch gederag?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Neuh, ik kom toch niet. Hou het enkel bij de wat kleinschaligere meets.
Ik wilde voor de grap typen dat ik het dus niet ga luisteren als het weer zo'n nummer van meer dan een kwartier is, want dat is alles wat ik van Godspeed! ken.quote:
Ja, maar dat kan ik hier beter niet op een presenteerblaadje geven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:10 schreef Kaas- het volgende:
Hoezo "toen" trouwens? Je bent toch nog steeds rechts qua moslims en immigratie? Vandaar ook je adoratie voor Trump, Monasch, Zijlstra etc.
Mijn lot was bezegeld toen Euribob naar mijn politieke gedachtegoed vroeg, zo ongeveer anderhalf jaar geleden.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ik hier beter niet op een presenteerblaadje geven.
Ik neem aan dat hij wel gewoon vice-premier en minister wordt. Het is alleen jammer dat hij daarvoor een ministerie zal claimen waar hij eigenlijk geen verstand van heeft. Dan nog het liefst buitenlandse zaken eigenlijk, gezien z'n jarenlange woordvoerderschap Europese zaken in het verleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |