Weet ze dat ze een beetje scheel kijkt?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja toen ik haar twitterfoto zag dacht ik, nou, linkse meisjes rechtse praatjes weetjewel, maar toen ik wat ging googlen:
[ afbeelding ]
Wat is je ondergrens? Bepaal ik even of ik die aankomende meets nog ga bezoeken.quote:Op maandag 27 maart 2017 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Meuh, ik val niet op jonkies. Hallelujah
Uiteraard, lekker zorgen dat kutpubers als jij geen pensioen of AOW meer zullen hebben.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:00 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Oja, je stemt al bijna 50+ is het niet?
Zouden ze bij haar thuis een ijzerwaren winkel hebben?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja toen ik haar twitterfoto zag dacht ik, nou, linkse meisjes rechtse praatjes weetjewel, maar toen ik wat ging googlen:
[ afbeelding ]
Gewoon naar binnen schuiven.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Some people just want to watch the world burn.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard, lekker zorgen dat kutpubers als jij geen pensioen of AOW meer zullen hebben.
Nee, anders had ze door dat haar kijk op de wereld een beetje scheef is.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Weet ze dat ze een beetje scheel kijkt?
Moest toch wel grinniken.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, anders had ze door dat haar kijk op de wereld een beetje scheef is.
HAHA
Owh, je bent ruim veilig hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat is je ondergrens? Bepaal ik even of ik die aankomende meets nog ga bezoeken.
6/10 krappe voldoendequote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, anders had ze door dat haar kijk op de wereld een beetje scheef is.
HAHA
Ik herken dit fenomeen niet zo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon wel he, rechtse mannen worden immers net zo geil van linkse praatjes.
Dat klopt wel. Ik vind dat wel schattig immers. Zo'n cynische rechtse conservatieve is een behoorlijke turn-off.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon wel he, rechtse mannen worden immers net zo geil van linkse praatjes.
Meh.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ooit rechtser dan D66 gestemd dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Ik vind dat wel schattig immers. Zo'n cynische rechtse conservatieve is een behoorlijke turn-off.
Jazeker, op het D66 van de vorige TK-verkiezingen bijvoorbeeld. Was toch wel een aardig wat rechtser programma destijds.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ooit rechtser dan D66 gestemd dan?
Zij heeft de broek aan in de relatie.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef Tchock het volgende:
Ik trek eerder mevrouw Tchock naar links dan andersom. Wat betekent dat dan?
Dat je dominant bent of zo.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Veilig voor wat? Moet ik m'n rubberen vuist inpakken of niet?
Dat heb ik dus ook, had ook een leuk meisje in de klas, maar ze was ook zo ontzettend rechts als de pest. Ondanks dat ik er zeker toen vrijwel hetzelfde over dacht (moslims, immigratie etc) was dat een enorme afknapper.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Ik vind dat wel schattig immers. Zo'n cynische rechtse conservatieve is een behoorlijke turn-off.
Dat ze jou domineert en niet respecteert.quote:Op dinsdag 28 maart 2017 00:05 schreef Tchock het volgende:
Zelfde hoeveelheid lettergrepen (7)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |