twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 18:08:01Er is gister het e.e.a. gebeurd na het debat in de Balie. https://t.co/NF51FZhK1R reageer retweet
Het is niet alleen meer Annefleur maar open podium voor álle extreemlinkse gekkies die hun haat twitteren.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef Droopie het volgende:
Heeft dit echt nog een 3e deel nodig zeg
we = linksquote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef Hathor het volgende:
Die demonisering van Baudet begint echt enge vormen aan te nemen, ongeveer hetzelfde als wat indertijd met Fortuyn gebeurde. Blijkbaar hebben we ons lesje nog niet geleerd.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 09:55:08Het zegt veel dat de roodwitblauwe oikofiele stormtroepen van Baudet het woord 'aanvallen' onmiddellijk fysiek inte… https://t.co/z9Fq8A6QEM reageer retweet
Hij kan beter even ophouden.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:17 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 09:55:08Het zegt veel dat de roodwitblauwe oikofiele stormtroepen van Baudet het woord 'aanvallen' onmiddellijk fysiek inte… https://t.co/z9Fq8A6QEM reageer retweet
Is het ook anders te interpreteren danquote:Op maandag 27 maart 2017 11:17 schreef wolkentoetje het volgende:
Lol, hij neemt nu zelfs het taalgebruik van Baudet over. 'Oikofiele'.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:17 schreef wolkentoetje het volgende:
Tuurlijk... het is altijd de schuld van een ander.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:19 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Straks weer janken dat zijn account gehackt was..
Als je gevraagd wordt om mensen de 'informeren', prima. Niet ongevraagd. Vaga's hebben daar een ernstig handje van.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:54 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Lastig vallen zeker niet. Informeren is m.i. altijd positief. Zo zijn er mensen die denken dat veganisten stinken, bepaalde voedingstoffen tekort komen of dat de wereld niet voldoende groenvoer zou kunnen produceren. Dat soort onjuistheden moeten uiteraard de wereld uit.
OT: Fleurtje is gewoon een aandachtsh**r die alleen op andermans kosten de wereldverbeteraar uit wil hangen.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 11:22:27Een nieuwe lente, een eeuwenoud geluid. (geen 80 jaar hoor, dat is teveel eer voor de nazi's). https://t.co/WATC07wKv2 reageer retweet
Ook ongevraagd natuurlijk. Dat deed ik net ook tenslottequote:Op maandag 27 maart 2017 11:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je gevraagd wordt om mensen de 'informeren', prima. Niet ongevraagd. Vaga's hebben daar een ernstig handje van.
Ze doet niks anders.quote:
Doe maar niet. Mede daarom heb je te maken met dat imago'tje.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:26 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ook ongevraagd natuurlijk. Dat deed ik net ook tenslotte
Als ik de linkse vrouw goed begrijp is dat waar ze op vallen tegenwoordig. Niks mis mee dus.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou...ik zag in Southpark anders dat als je geen vlees eet, je een pussy word.
Iedereen die de zittende macht bedreigt krijgt te maken met mensen die afhankelijk zijn van diezelfde macht.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef Hathor het volgende:
Die demonisering van Baudet begint echt enge vormen aan te nemen, ongeveer hetzelfde als wat indertijd met Fortuyn gebeurde. Blijkbaar hebben we ons lesje nog niet geleerd.
Tja er is nu geen weg terug meer natuurlijk dus dan kan je beter geforceerd lekker door blijven gaan.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:24 schreef wolkentoetje het volgende:
O god hij gaat maar door:twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 11:22:27Een nieuwe lente, een eeuwenoud geluid. (geen 80 jaar hoor, dat is teveel eer voor de nazi's). https://t.co/WATC07wKv2 reageer retweet
Demoniseerpiet.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:04 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En volgens hoofdpiet van Muiswinkel bestaat er een Baudetjugend
Als er onjuistheden worden verspreid, dan ook ongevraagd.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Mede daarom heb je te maken met dat imago'tje.
Dat is meestal wat de vaga's doen. Ongevraagd onjuiste info verspreiden en bangmakerij spuien.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:29 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Als er onjuistheden worden verspreid, dan ook ongevraagd.
Ik heb geen ervaring met het verspreiden van onjuistheden. Wel zie ik regelmatig dat mensen die vlees eten dit voor zichzelf moeten rechtvaardigen door iemand die vega leeft onjuist te bejegenen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is meestal wat de vaga's doen. Ongevraagd onjuiste info verspreiden en bangmakerij spuien.
Tenminste, dat is het imago. Hoe zou dat toch komen... ..?
Ja dus pas maar op dat wij niet uitgemaakt worden voor xenofobische racist die dood moeten.quote:
Er zijn meer vega's die vleeseters onjuist bejegenen dan andersom heb ik het idee.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:35 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met het verspreiden van onjuistheden. Wel zie ik regelmatig dat mensen die vlees eten dit voor zichzelf moeten rechtvaardigen door iemand die vega leeft onjuist te bejegenen.
Maar goed, dit topic gaat over Annefleur en daar heb ik verder niet zoveel over te melden.
Maar nu weet je beter gelukkig.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn meer vega's die vleeseters onjuist bejegenen dan andersom heb ik het idee.
Vlees eten is natuurlijk, daar is je lichaam voor gebouwd. Daar heb je geen rechtvaardiging voor nodig.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:35 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met het verspreiden van onjuistheden. Wel zie ik regelmatig dat mensen die vlees eten dit voor zichzelf moeten rechtvaardigen door iemand die vega leeft onjuist te bejegenen.
Maar goed, dit topic gaat over Annefleur en daar heb ik verder niet zoveel over te melden.
Eindeloze discussie waarbij zowel anti- als pro- beide fout zitten. De waarheid ligt zoals wel vaker in het midden. Helaas voelt matiging voor de meeste mensen niet fijn en moet er 'altijd' in extremen worden gedacht.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vlees eten is natuurlijk, daar is je lichaam voor gebouwd. Daar heb je geen rechtvaardiging voor nodig.
Je kan jezelf informeren en dan zou je tot de conlusie kunnen komen dat vleeseten:quote:Op maandag 27 maart 2017 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vlees eten is natuurlijk, daar is je lichaam voor gebouwd. Daar heb je geen rechtvaardiging voor nodig.
Sorry maar als je punt 2 al als serieuze conclussie ziet dan is het advies om je te informeren wellicht ook een goede tip voor jezelf.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:45 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Je kan jezelf informeren en dan zou je tot de conlusie kunnen komen dat vleeseten:
- slecht is voor het milieu
- slecht is voor je gezondheid
- slecht is voor de mensen die in de bioindustrie werken
- slecht is voor dierenwelzijn
etc.
Maar je kan natuurlijk ook wegkijken. Rechtvaardiging heb je niet nodig nee, maar dat geldt voor alles.
Een Mango eten is slechter voor het milieu dan een Nederlandse kip.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:45 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Je kan jezelf informeren en dan zou je tot de conlusie kunnen komen dat vleeseten:
- slecht is voor het milieu
- slecht is voor je gezondheid
- slecht is voor dierenwelzijn
etc.
Maar je kan natuurlijk ook wegkijken. Rechtvaardiging heb je niet nodig nee, maar dat geldt voor alles.
Dat heb ik al lang geleden gedaan uiteraad.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sorry maar als je punt 2 al als serieuze conclussie ziet dan is het advies om je te informeren wellicht ook een goede tip voor jezelf.
In het midden? Dit is puur natuur.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Eindeloze discussie waarbij zowel anti- als pro- beide fout zitten. De waarheid ligt zoals wel vaker in het midden. Helaas voelt matiging voor de meeste mensen niet fijn en moet er 'altijd' in extremen worden gedacht.
En jij denkt dat die kip uit nederland komtquote:Op maandag 27 maart 2017 11:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een Mango eten is slechter voor het milieu dan een Nederlandse kip.
Geloof me, die containers uit Zuid Amerika komen ook niet op zonne energie naar Europa
Dan ben je heel slecht geinformeerd aangezien vlees eten niet per definitie slecht is voor je gezondheid.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:48 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang geleden gedaan uiteraad.
quote:Op maandag 27 maart 2017 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
laten we gewoon Twitter afschaffen. Wat een kanker medium is dat.
Aangezien we hier ruim 100 miljoen kippen hebben is de kans vrij groot ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:49 schreef sol1taire het volgende:
[..]
En jij denkt dat die kip uit nederland komt
Beste argument ooit. Net als zeggen dat pacifisten slecht zijn voor de werkgelegenheid in defensie.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:45 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Geboren en getogen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:49 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Het is leuken.quote:
Er is Nederlandse kip.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:49 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Het is misschien wat hard gesteld, maar er is wel degelik een verband tussen vleeseten en allerlie ziekten.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan ben je heel slecht geinformeerd aangezien vlees eten niet per definitie slecht is voor je gezondheid.
Typtyfus krijg je er ook vanquote:Op maandag 27 maart 2017 11:58 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Het is misschien wat hard gesteld, maar er is wel degelik een verband tussen vleeseten en allerlie ziekten.
Het is domweg een onjuiste stelling aangezien er in vlees de nodige bouwstoffen zitten die we nodig hebben.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:58 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Het is misschien wat hard gesteld, maar er is wel degelik een verband tussen vleeseten en allerlie ziekten.
Dat dachten de slagers die hun vlees uit Belgie haalden ook. Je zal uiteraard best een kip uit Nederland kunnen krijgen, maar er is een levendige handel met dieren en als het een extra euro oplevert wordt de kip door zeven landen heen getransporteerd.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is Nederlandse kip.
Dus die kan je specifiek kopen ja
Je kan die bouwstoffen ook via groenten, fruit, soja etc binnenkrijgen, dus dat is een non-argument.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is domweg een onjuiste stelling aangezien er in vlees de nodige bouwstoffen zitten die we nodig hebben.
Dat we teveel vlees eten en dat er in sommige gevallen niet goed met vlees wordt omgegaan maakt jouw stelling er niet correcter op.
Niet mee eens. Maar goed, dat is weer een andere discussie. Dierenwelzijn + enorme milieubelasting hebben er aan bijgedragen dat ik nu geen vlees meer eet. En ik voel mij er prima bij.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn genoeg documentaires die je een beeld over de werkomstandigheden in slachterijen kunnen verschaffen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Beste argument ooit. Net als zeggen dat pacifisten slecht zijn voor de werkgelegenheid in defensie.
Zo kan je alles kapot bagataliseren.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:01 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Dat dachten de slagers die hun vlees uit Belgie haalden ook. Je zal uiteraard best een kip uit Nederland kunnen krijgen, maar er is een levendige handel met dieren en als het een extra euro oplevert wordt de kip door zeven landen heen getransporteerd.
De vergelijking die met een Mango gemaakt werd slaat natuurlijk ook nergens op. Een bloemkool uit nederland is weer veel milieuvriendelijker dan een kip etc.
Ook geen haat hier. Maar ook jouw biologische kip is beel belastender voor het milieu dan gewoon direct groenten, fruit etc. eten.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo kan je alles kapot bagataliseren.
Ook met biologisch voedsel, het is geen onzin, maar er zijn heel veel gaten in het verhaal te schieten..
Als jij naar Barneveld gaat, kan je daar terplekke kip kopen als je zo begaan bent met het milieu.
Ben je tegen dieren eten, prima snap ik. Maar zeg dat dan en kom niet met het milieu verhaal als je veel meer milieu belastend fruit eet
Verder geen haat van mijn kant he
Dat laatste moet je toch even nader verklaren, want mensen eten al vlees zo lang ze bestaan.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:06 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ook geen haat hier. Maar ook jouw biologische kip is beel belastender voor het milieu dan gewoon direct groenten, fruit etc. eten.
Op lange termijn is het eten van vlees ook niet houdbaar, maar dat is weer een ander verhaal.
Europees voedsel is bijna altijd beter dan Zuid-Amerikaans voedsel qua milieu.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:06 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ook geen haat hier. Maar ook jouw biologische kip is beel belastender voor het milieu dan gewoon direct groenten, fruit etc. eten.
Op lange termijn is het eten van vlees ook niet houdbaar, maar dat is weer een ander verhaal.
Misvatting. Er komt totaal geen natuur meer aan te pas in de huidige overmatige vleesconsumering. Ik ben volledig akkoord met het nut van vlees eten maar overeten is een ander uiterste. Wijzen naar natuur is niets meer dan een drogreden om de hele dag hompen vlees naar binnen te werkenquote:
Ik hoopte nog een beetje dat hij gisterennacht gewoon dronken was..quote:Op maandag 27 maart 2017 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja er is nu geen weg terug meer natuurlijk dus dan kan je beter geforceerd lekker door blijven gaan.
Ze hebben op de linkerflank heel goed door dat Baudet met z'n FvD wel eens heel groot kan gaan worden, ze beginnen nu al hysterisch om zich heen te slaan en dat wordt de komende jaren alleen maar erger.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef Red_85 het volgende:
What the fuck heeft iedereen toch tegen Baudet? Omdat Wilders niet weg te pesten is, Rutte te moeilijk, wordt er maar een andere 'rechtse rakker' gepakt?
Gewoon dagelijks een stuk vlees. Dat mensen daarin doorslaan is weer een andere discussie.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Misvatting. Er komt totaal geen natuur meer aan te pas in de huidige overmatige vleesconsumering. Ik ben volledig akkoord met het nut van vlees eten maar overeten is een ander uiterste. Wijzen naar natuur is niets meer dan een drogreden om de hele dag hompen vlees naar binnen te werken
Uiteraard, maar je snapt zelf wel dat als je er miljoenen dieren per jaar doorheen moet jagen dit niet heel vredelievend zal gaan. Die Belgische slacherij staat heus niet op zichzelf.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Europees voedsel is bijna altijd beter dan Zuid-Amerikaans voedsel qua milieu.
Biologisch is iets beter dan normaal, maar de regelgeving is zo streng tegenwoordig dat er een tijs komt dat de verschillen verwaarloosbaar zijn.
En ja fruit is vaak beter voor het milieu dan vlees
En ondanks dat ik wel vlees eet, moeten dieren wel "normaal" behandeld worden.
Fruit meer belastend voor het milieu dan vlees? Zelden in m'n leven zo'n boude uitspraak gehoord.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo kan je alles kapot bagataliseren.
Ook met biologisch voedsel, het is geen onzin, maar er zijn heel veel gaten in het verhaal te schieten..
Als jij naar Barneveld gaat, kan je daar terplekke kip kopen als je zo begaan bent met het milieu.
Ben je tegen dieren eten, prima snap ik. Maar zeg dat dan en kom niet met het milieu verhaal als je veel meer milieu belastend fruit eet
Verder geen haat van mijn kant he
Soja is minstens zo afschuwelijk en per definitie ongezond. Zeker zoals het in het westen geconsumeerd wordt ; ongefermenteerd.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:03 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Je kan die bouwstoffen ook via groenten, fruit, soja etc binnenkrijgen, dus dat is een non-argument.
Een Mango uit Brazilie die jij hier in Nederland eet is belastender voor het milieu dan een Nederlandse Kip uit Barneveld die jij eet hierquote:Op maandag 27 maart 2017 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Fruit meer belastend voor het milieu dan vlees? Zelden in m'n leven zo'n boude uitspraak gehoord.
70 gram is meer dan voldoende wanneer je het argument van de benodigde bouwstoffen aanhoudt. Het gemiddelde ligt daar driemaal boven. En dat is gerekend per Nederlander. Niet per persoon die ook daadwerkelijk vlees eet. Maar inderdaad een andere discussiequote:Op maandag 27 maart 2017 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon dagelijks een stuk vlees. Dat mensen daarin doorslaan is weer een andere discussie.
Je kan gewoon gefermenteerd Soja producten verkrijgen en natuurlijk Soja met mate gebruiken.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Soja is minstens zo afschuwelijk en per definitie ongezond. Zeker zoals het in het westen geconsumeerd wordt ; ongefermenteerd.
Ofwel : Je vergelijkt appels met peren om een punt te maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een Mango uit Brazilie die jij hier in Nederland eet is belastender voor het milieu dan een Nederlandse Kip uit Barneveld die jij eet hier
Of een appel uit Nieuw-Zeeland of druiven uit India.
Feit.
Ik ken de cijfers niet, maar het kippenvoer van jouw biologische kip moet ook getransporteerd worden. M.a.w. dat zou nog wel eens vies kunnen tegenvallen.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een Mango uit Brazilie die jij hier in Nederland eet is belastender voor het milieu dan een Nederlandse Kip uit Barneveld die jij eet hier
Of een appel uit Nieuw-Zeeland of druiven uit India.
Feit.
Of aardappelen in Februari uit Marokko, komen ook niet per bakfiets, maar met grote vervuilende boten.
Aardbeien uit Egypte rond de kerst met het vliegtuig.
Om paar voorbeelden te geven.
Gefermenteerde soja-producten zijn verkrijgbaar maar wordt in de regel niet geconsumeerd wanneer mensen soja consumeren.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:26 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Je kan gewoon gefermenteerd Soja producten verkrijgen en natuurlijk Soja met mate gebruiken.
Wat denk je dat die kippen, koeien, etc. eigenlijk te eten krijgen?
De gezondheidsrisico's m.b.t. ongefermenteerde Sojaj zijn volgens mij ook niet aangetoond. Soja direct consumeren i.p.v. vlees is uiteraard zeker voordeliger voor het milieu.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gefermenteerde soja-producten zijn verkrijgbaar maar wordt in de regel niet geconsumeerd wanneer mensen soja consumeren.
Verder hoef je het tegenover mij niet te verdedigen hoor. Maar wanneer je het over gezond en milieutechnische voordeligheid hebt dan past soja simpelweg niet in dat plaatje.
Eens. Soja is ook een enorme belasting voor het milieu. Samen met de productie van palmolie (quote:Op maandag 27 maart 2017 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gefermenteerde soja-producten zijn verkrijgbaar maar wordt in de regel niet geconsumeerd wanneer mensen soja consumeren.
Verder hoef je het tegenover mij niet te verdedigen hoor. Maar wanneer je het over gezond en milieutechnische voordeligheid hebt dan past soja simpelweg niet in dat plaatje.
Met meer moeite ja en dat maakt je stelling dat vlees slecht voor je gezondheid is er ook niet beter op.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:04 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Er zijn genoeg documentaires die je een beeld over de werkomstandigheden in slachterijen kunnen verschaffen.
Verreweg de meeste Soja wordt gebruikt als dierenvoer.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eens. Soja is ook een enorme belasting voor het milieu. Samen met de productie van palmolie () draagt het bij aan de vernietiging van regenwoud op gigantische schaal. En het kutte is dat die troep echt overal in zit
.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 27 maart 2017 12:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Met meer moeite ja en dat maakt je stelling dat vlees slecht voor je gezondheid is er ook niet beter op.
Ze had vanmorgen een fittie met Ebru Umar op twitter..quote:Op maandag 27 maart 2017 12:42 schreef Krollie het volgende:
Dom wijf. Zij is doelbewust activiste en scheld mensen uit als ze in haar ogen iets verkeerds zeggen en dan vindt ze het raar dat mensen haar uitschelden, iets toewensen, bedreigen.Zelden zo'n dom persoon gezien.
Weet ik.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:44 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Verreweg de meeste Soja wordt gebruikt als dierenvoer.
Deze had ik moeten quotenquote:
Met meer moeite en dit toont natuurlijk niet aan dat vlees per definitie ongezond is.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:03 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Je kan die bouwstoffen ook via groenten, fruit, soja etc binnenkrijgen, dus dat is een non-argument.
Klopt, maar niet in de hoeveelheden die we nu consumeren in de westerse wereld. Dat is wel een vorm van behoorlijke overdaad. In het verleden stond vlees echt niet elke dag op het menu. Toen was vlees echt een luxe product. Elke dag vlees is gezien de geschiedenis van de mens niet de norm.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat laatste moet je toch even nader verklaren, want mensen eten al vlees zo lang ze bestaan.
Hoe kom je daar bij. Het kost helemaal niet meer moeite.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Deze had ik moeten quoten
[..]
Met meer moeite en dit toont natuurlijk niet aan dat vlees per definitie ongezond is.
Precies.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:46 schreef wolkentoetje het volgende:
Open anders even een apart topic over dat soja/veganistengedoe.
Jawel het kost meer moeitequote:Op maandag 27 maart 2017 12:52 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij. Het kost helemaal niet meer moeite.
Dat is wederom geen argument voor de onzinnige stelling dat vlees slecht voor je gezondheid zou zijn, dat is namelijk veel te kort door de bocht.quote:Er zijn verbanden tussen vlees en verschillende ziektes.
Geen idee. Zijn tweets kwam voor mij echt als een verrassing.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:58 schreef wolkentoetje het volgende:
Wanneer is die van Muiswinkel eigenlijk zo van het padje geraakt?
Hij is hoofdpiet geweest en moet deze zwarte bladzijde uit zn leven eventjes wegwerken.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:58 schreef wolkentoetje het volgende:
Wanneer is die van Muiswinkel eigenlijk zo van het padje geraakt?
O daar twijfel ik niet aan maar wat Baudet daar mee van doen heeft?quote:Op maandag 27 maart 2017 13:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn tweets kwam voor mij echt als een verrassing.
Ik snap wel waar zijn woede vandaan komt. Hij zal ongetwijfeld veel haatberichten hebben gekregen toen hij aangaf dat hij zou stoppen als Hoofdpiet en ook op andere momenten zal hij last hebben gehad van extreemrechtse (anonieme) tokkies.
Maar waarom hij het nu nodig vindt om Baudet zo aan te vallen.. Baudet is -zover ik weet- niet degene geweest die Anne heeft bedreigd.
Baudet heeft wel andere dingen aan zijn hoofd met zijn nieuwe baan, die is uberhaupt niet of nauwelijks persoonlijk meer bezig met Twitter. Laat riep er ook iemand dat hij Asha Tuinbroek beledigd zou hebben. Zijn reactie: ''Ik ken die hele Asha niet''.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Geen idee. Zijn tweets kwam voor mij echt als een verrassing.
Ik snap wel waar zijn woede vandaan komt. Hij zal ongetwijfeld veel haatberichten hebben gekregen toen hij aangaf dat hij zou stoppen als Hoofdpiet en ook op andere momenten zal hij last hebben gehad van extreemrechtse (anonieme) tokkies.
Maar waarom hij het nu nodig vindt om Baudet zo aan te vallen.. Baudet is -zover ik weet- niet degene geweest die Anne heeft bedreigd.
Je hebt een lage dunk van Thierry fans.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:03 schreef Droopie het volgende:
Thierry zou dit topic verlaten hebben met de opmerking "sorry Fokkers! ik heb een land te redden, laat dat mens met rust en negeer het".
En zijn volgers liepen dan achter hem aan, omdat hij dat zegt.
Dit kunnen ze niet zelf bedenken, maar als Thierry ze erop zou wijzen dan wel
Sommigen overdrijven nogal en hebben er een eenzijdige kijk op.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je hebt een lage dunk van Thierry fans.
Dit zal het zijn ja, aangetast in zijn status door zijn rol als hoofdpiet.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hij is hoofdpiet geweest en moet deze zwarte bladzijde uit zn leven eventjes wegwerken.
Van hoofdpiet naar boze tweet piet, niet echt een verbetering.quote:Op maandag 27 maart 2017 13:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hij is hoofdpiet geweest en moet deze zwarte bladzijde uit zn leven eventjes wegwerken.
twitter:IndigoCrystal4 twitterde op maandag 27-03-2017 om 07:49:36Jij leeft in dezelfde fantasiewereld zeker, daar waar oogkleppen verplicht zijn en gezond verstand een zeldzaamheid? https://t.co/7NFHfwGQ0w reageer retweet
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op zondag 26-03-2017 om 16:20:47Actie tegen het échte tuig. De nieuwe Tweede Kamer (die snel genoeg zelf slachtoffers zal tellen) mag ertegenaan! https://t.co/vzetN49iBc reageer retweet
En dan een plaatje eronder van Artikel1 Sylvana Simons,slachtoffers van online geweldquote:Op maandag 27 maart 2017 16:21 schreef Ali_boo het volgende:
twitter:IndigoCrystal4 twitterde op maandag 27-03-2017 om 07:49:36Jij leeft in dezelfde fantasiewereld zeker, daar waar oogkleppen verplicht zijn en gezond verstand een zeldzaamheid? https://t.co/7NFHfwGQ0w reageer retweet
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op zondag 26-03-2017 om 16:20:47Actie tegen het échte tuig. De nieuwe Tweede Kamer (die snel genoeg zelf slachtoffers zal tellen) mag ertegenaan! https://t.co/vzetN49iBc reageer retweet
Het zijn geen internetverslaafden heb ik het idee, ze gaan juist vaak op pad voor hun acties.quote:Op maandag 27 maart 2017 14:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Baudet heeft wel andere dingen aan zijn hoofd met zijn nieuwe baan, die is uberhaupt niet of nauwelijks persoonlijk meer bezig met Twitter. Laat riep er ook iemand dat hij Asha Tuinbroek beledigd zou hebben. Zijn reactie: ''Ik ken die hele Asha niet''.
Denk dat hij desgevraagd hetzelfde zou zeggen over die Anne Fleur. Gewoon een of andere linksgekke internetverslaafde autist die op Twitter en Joop loopt te schreeuwen over niets.
Thierry Baudet leeft intussen in de echte wereld.
Afzeiken is vervelend maar het gaat meer om de demonisering van, en de dreigementen richting de persoon.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb deze hele Annefleur rel gemist geloof ik.
En ik zie het inderdaad steeds meer dat men Baudet loopt af te zeiken. Maar kan daarbij maar weinig vinden over de onderbouwing van sommige dingen.
Maar goed, de zon schijnt, heb wel iets beters te doen verder.
Het is een mooi medium om te zien hoe sommige mensen zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind van Muiswinkel als voorzitter van PSV leuker eigenlijk.
Daarnaast, laten we gewoon Twitter afschaffen. Wat een kanker medium is dat.
quote:Op maandag 27 maart 2017 16:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Afzeiken is vervelend maar het gaat meer om de demonisering van, en de dreigementen richting de persoon.
*afkomstig van extreemrechts.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:36 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En dan een plaatje eronder van Artikel1 Sylvana Simons,slachtoffers van online geweld*
Klopt. Ik zie het in mijn Facebook tijdslijn ook steeds meer voorbij komen. Maar heb ik dan echt iets gemist aan uitspraken van Baudet? Of is dit inderdaad meer een Pim 2 in wording?quote:Op maandag 27 maart 2017 16:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Afzeiken is vervelend maar het gaat meer om de demonisering van, en de dreigementen richting de persoon.
Dat laatste.!quote:Op maandag 27 maart 2017 16:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie het in mijn Facebook tijdslijn ook steeds meer voorbij komen. Maar heb ik dan echt iets gemist aan uitspraken van Baudet? Of is dit inderdaad meer een Pim 2 in wording?
Kwam gister deze foto nog tegen en in al mijn naïviteit ben ik er altijd vanuit gegaan dat het gewoon een ludieke actie was met een slagroomtaart met wat aardbeisausquote:Op zondag 26 maart 2017 17:15 schreef Hathor het volgende:
Wat een zieke geest moet je trouwens hebben om taarten te bakken gevuld met kots, stront, en vaginaal bloed. Smerige varkens.![]()
![]()
En als ze al niet op pad zijn zitten ze wel in een bak met deeg te schijten om er taarten van te bakken.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het zijn geen internetverslaafden heb ik het idee, ze gaan juist vaak op pad voor hun acties.
Bij de Vara zag ik van de week ook een sneer naar Baudet langskomen, terwijl die HELEMAAL NIKS met het besproken onderwerp te maken had.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:49 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dat laatste.!
Sowieso brengt hij zijn mening een stuk beschaafder dan Wilders.
GroenLinks gekkie en Rara sympathisant Wijnand Duyvendak kreeg ook eens een taart in zijn bakkes..quote:Op maandag 27 maart 2017 16:49 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Kwam gister deze foto nog tegen en in al mijn naïviteit ben ik er altijd vanuit gegaan dat het gewoon een ludieke actie was met een slagroomtaart met wat aardbeisaus![]()
[ afbeelding ]
Het is voornamelijk op basis van een personage uit zijn roman.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie het in mijn Facebook tijdslijn ook steeds meer voorbij komen. Maar heb ik dan echt iets gemist aan uitspraken van Baudet? Of is dit inderdaad meer een Pim 2 in wording?
Op AD en andere nieuwswebsites ook verschillende columns voorbij zien komen van verschillende auteurs. Geen enkele die ik ben tegengekomen ging inhoudelijk over zijn standpunten, enkel aannames over zijn persoonlijkheid en hem daar vervolgens op afrekenen.quote:Op maandag 27 maart 2017 16:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bij de Vara zag ik van de week ook een sneer naar Baudet langskomen, terwijl die HELEMAAL NIKS met het besproken onderwerp te maken had.
De angst van links is wel overduidelijk.
Paniekvoetbal.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Op AD en andere nieuwswebsites ook verschillende columns voorbij zien komen van verschillende auteurs. Geen enkele die ik ben tegengekomen ging inhoudelijk over zijn standpunten, enkel aannames over zijn persoonlijkheid en hem daar vervolgens op afrekenen.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 16:58:02Dat geldt voor ons allen. De intimidatie en dreiging komt, behalve van de jihadisten, altijd van extreem rechts. Pe… https://t.co/QQYboi7beD reageer retweet
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 17:03:22@Tijmen1978 Extreem links bestaat in Nederland al 20 jaar niet meer. Lees maar ns een boek! reageer retweet
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 16:44:13@030Caro @ashatenbroeke Wij worden dag in dag uit verrot gescholden. Zelf hebben we nog nooit gescholden. Aanvallen is iets anders, joh! reageer retweet
Hij zet zich wederom goed voor lul.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:54 schreef Physsic het volgende:
Dreiging en intimidatie komt altijd van extreemrechts en extreemlinks bestaat al lang niet meer in Nederland. Schelden? Dat doet links nooit.
Dat je het maar weet.twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 16:58:02Dat geldt voor ons allen. De intimidatie en dreiging komt, behalve van de jihadisten, altijd van extreem rechts. Pe… https://t.co/QQYboi7beD reageer retweet
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 17:03:22@Tijmen1978 Extreem links bestaat in Nederland al 20 jaar niet meer. Lees maar ns een boek! reageer retweet
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 16:44:13@030Caro @ashatenbroeke Wij worden dag in dag uit verrot gescholden. Zelf hebben we nog nooit gescholden. Aanvallen is iets anders, joh! reageer retweet
Omdat het een lul van een vent is. Wat overigens niet maakt dat die hele shitstorm terecht is. Zo radicaal is hij ook weer niet, tenzij ik iets gemist heb.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef Red_85 het volgende:
What the fuck heeft iedereen toch tegen Baudet? Omdat Wilders niet weg te pesten is, Rutte te moeilijk, wordt er maar een andere 'rechtse rakker' gepakt?
Er zit daar verdomme een twitteraar tussen die een rondkruipende mier als UI heeft, en ik maar de hele tijd meppen tegen mijn scherm.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij zet zich wederom goed voor lul.
Zeker vergeten dat die AFA een metal festival hebben geblokkeerd enzo.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:54 schreef Physsic het volgende:
Dreiging en intimidatie komt altijd van extreemrechts en extreemlinks bestaat al lang niet meer in Nederland. Schelden? Dat doet links nooit.
Dat je het maar weet.twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 16:58:02Dat geldt voor ons allen. De intimidatie en dreiging komt, behalve van de jihadisten, altijd van extreem rechts. Pe… https://t.co/QQYboi7beD reageer retweet
Hahaha.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zit daar verdomme een twitteraar tussen die een rondkruipende mier als UI heeft, en ik maar de hele tijd meppen tegen mijn scherm.
Ik vind het bizar dat hij serieus beweert dat dreiging, intimidatie en geweld (?) altijd van extreemrechts komt en niet van links.quote:Op maandag 27 maart 2017 17:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Omdat het een lul van een vent is. Wat overigens niet maakt dat die hele shitstorm terecht is. Zo radicaal is hij ook weer niet, tenzij ik iets gemist heb.
Dat was dan ongetwijfeld zonder geweld!quote:Op maandag 27 maart 2017 18:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zeker vergeten dat die AFA een metal festival hebben geblokkeerd enzo.
Om maar iets te noemen.
Dat ging onder bedreiging. Dat mag blijkbaar wel.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:13 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat was dan ongetwijfeld zonder geweld!
Dan denk ik dat hij AFA ook als extreemrechts ziet.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat ging onder bedreiging. Dat mag blijkbaar wel.
Misschien leest hij dat als AFCA, het is tenslotte de voorzitter van PSV.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:16 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dan denk ik dat hij AFA ook als extreemrechts ziet.
quote:Op maandag 27 maart 2017 17:54 schreef Physsic het volgende:
Kan iemand hem even vertellen dat bij Pim de kogel van links kwam?twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 17:57:36Het bangst ben ik voor n NL #Breivik (een verklaard Wildersaanhanger). Ik zie de kandidaten in rotten van drie door mn tijdlijn marcheren. reageer retweet
Heeft hij al antwoord op gegeven. Volkert valt niet in de categorie 'links' want Volkert was gewoon gestoord.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kan iemand hem even vertellen dat bij Pim de kogel van links kwam?twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 17:57:36Het bangst ben ik voor n NL #Breivik (een verklaard Wildersaanhanger). Ik zie de kandidaten in rotten van drie door mn tijdlijn marcheren. reageer retweet
quote:Op maandag 27 maart 2017 18:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Heeft hij al antwoord op gegeven. Volkert valt niet in de categorie 'links' want Volkert was gewoon gestoord.
Wie neemt hem nog serieus dan? Volgens mij heeft ZP gewoon weer wat tafelgeld van DWDD nodig.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Heeft hij al antwoord op gegeven. Volkert valt niet in de categorie 'links' want Volkert was gewoon gestoord.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:16:22Hahaha! Laten we ook de lol er van inzien, vrienden van links. Niet meer bedeesd en netjes. Niet anoniem. Maar cons… https://t.co/Q8tZ6trJ1q reageer retweet
Jij bent een goede gast om mee te praten, dus ik durf die discussie wel aan.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik hoop dat WNL hapt, Wierd Duk er naast zetten en ze hebben gegarandeerd een mooie uitzendingtwitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:26:24Ik wil t liefst bij WNL mijn verhaal doen. Kunt u dat voor me regelen? https://t.co/WY7F1arwJR reageer retweet
Volkert was toch ook lid van zo'n dierenbevrijdings actie clubje.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:34 schreef Droopie het volgende:
Als ik Volkert zie denk ik, ja ehh die heeft het licht niet uitgevonden.
quote:Hij volgde het atheneum aan de Stedelijke Scholengemeenschap Middelburg, ging milieuhygiëne studeren aan de Landbouwuniversiteit Wageningen, werd veganist en richtte in 1992 samen met Sjoerd van de Wouw de Vereniging Milieu-Offensief (VMO) op. De VMO hield zich bezig met juridische procesvoering tegen milieuovertredingen en dierenmishandeling. Van der Graaf controleerde of veehouders en boeren over de vereiste milieuvergunningen beschikten en spande procedures aan bij de Raad van State.
Ik heb dat zojuist getweeet en Wierd zegt goed idee.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:36 schreef Sylv3se het volgende:
Ik hoop dat WNL hapt, Wierd Duk er naast zetten en ze hebben gegarandeerd een mooie uitzendingtwitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:26:24Ik wil t liefst bij WNL mijn verhaal doen. Kunt u dat voor me regelen? https://t.co/WY7F1arwJR reageer retweet
Nou kijk, die is dus ook niet zo gestoord dat het een impulsieve reactie was.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:37 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Volkert was toch ook lid van zo'n dierenbevrijdings actie clubje.
En zo heel erg dom is hij blijkbaar niet:
[..]
hahaha echt?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb dat zojuist getweeet en Wierd zegt goed idee.
Nicequote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:
twitter:nickfylax twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:38:13Hopelijk krijg je dan @wierdduk of @thierrybaudet tegenover je. Dan word je afgemaakt. Verbaal dan he. https://t.co/tIeTmPvPi9 reageer retweet
twitter:wierdduk twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:42:40@nickfylax @thierrybaudet @erikvmuiswinkel Goed idee. reageer retweet
twitter:Jezzebellz twitterde op maandag 27-03-2017 om 15:10:25Kunnen van Muiswinkel zijn maten hem nu komen ophalen uit de ballenbak. Hij heeft dringend een lavendel infuus nodig om te kalmeren. reageer retweet
Volkert is totaal niet dom zo ver ik weet, wel een complete gek, net als Breivik; en dit staat daarnaast totaal los van links of rechts.quote:Op maandag 27 maart 2017 18:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij bent een goede gast om mee te praten, dus ik durf die discussie wel aan.
Heeft hij daar geen punt.
Die Breivik heeft een manifest geschreven, dat was zo doordacht.
Ja hij is gestoord dat je zoveel mensen kan afschieten, maar dat was om zijn punt te maken.
Nu ik dit schrijf denk ik, oke slimme mensen kunnen ook gestoord zijn.
Ik denk toch echt wel dat je Breivik in de extreemrechtse hoek kunt zetten en Volkert in de extreemlinkse hoek..quote:Op maandag 27 maart 2017 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Volkert is totaal niet dom zo ver ik weet, wel een complete gek, net als Breivik; en dit staat daarnaast totaal los van links of rechts.
Ik zal jou eens in de hoek zettenquote:Op maandag 27 maart 2017 19:18 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel dat je Breivik in de extreemrechtse hoek kunt zetten en Volkert in de extreemlinkse hoek..
Whehehe, dan ben je geen echte VVD'er hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:22 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ja maar dat kan zomaar veranderen als ze met GL gaan regeren
Nah dat stem ik toch al vanaf de eerste keer dat ik mocht stemmen maar gaan ze met GL in zee dan is dat 15 maart de laatste keer geweest.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Whehehe, dan ben je geen echte VVD'er hoor.
Ja dat is niet wat ik bedoel, ik verklaar mijzelf niet goed; ik bedoel juist dat Volkert links en Breivik rechts is en dat ze hiernaast maar niet in plaats van ook nog gestoord zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:18 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel dat je Breivik in de extreemrechtse hoek kunt zetten en Volkert in de extreemlinkse hoek..
Ja, ja... Joh VVD maakt GL ook weer kapot hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:23 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nah dat stem ik toch al vanaf de eerste keer dat ik mocht stemmen maar gaan ze met GL in zee dan is dat 15 maart de laatste keer geweest.
En dan hopelijk ook niet op een medium als Twitter onder naam en toenaam.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik zeg soms ook wel eens gekke dingen. Maar gelukkig niet zo gek als wat Van Muiswinkel allemaal uitkraamt.
Toch wel sneu om iemand zo te zien.
Dat ben ik volkomen met je eens..quote:Op maandag 27 maart 2017 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is niet wat ik bedoel, ik verklaar mijzelf niet goed; ik bedoel juist dat Volkert links en Breivik rechts is en dat ze hiernaast maar niet in plaats van ook nog gestoord zijn.
Ik ook, toch wel een held was het die van Muiswinkel.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik zeg soms ook wel eens gekke dingen. Maar gelukkig niet zo gek als wat Van Muiswinkel allemaal uitkraamt.
Zo extreem zijn mijn uitspraken gelukkig ook weer niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En dan hopelijk ook niet op een medium als Twitter onder naam en toenaam.
Nah ik lees toch van beide kanten van zowel GL als VVD stemmers dat ze samenwerking niet zien zitten..quote:Op maandag 27 maart 2017 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ja... Joh VVD maakt GL ook weer kapot hoor.
En terecht. De partijen staan echt te ver uit elkaar. Dat kan nooit goed gaan.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:27 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nah ik lees toch van beide kanten van zowel GL als VVD stemmers dat ze samenwerking niet zien zitten..
Bij was 4 jaar geleden de laatste keer dat ik op de VVD heb gestemd, nadat ze een regeerakkoord hadden gemaakt met een inkomensafhankelijke zorgpremie.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:23 schreef wolkentoetje het volgende:
Nah dat stem ik toch al vanaf de eerste keer dat ik mocht stemmen maar gaan ze met GL in zee dan is dat 15 maart de laatste keer geweest.
O dat zeker in gesprek gaan kan nooit geen kwaad maar echt regeren moeten ze niet gaan doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En terecht. De partijen staan echt te ver uit elkaar. Dat kan nooit goed gaan.
Maar ik prijs het wel dat ze gesprekken aangaan.
We zullen zien, ik denk dat GL onder Jezus-Jessiah-Trudeau-Klaver ook moeilijk te mixen valt met een VVD die de armsten van de armsten kei- en kei- en keihard wil aanpakken.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:27 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nah ik lees toch van beide kanten van zowel GL als VVD stemmers dat ze samenwerking niet zien zitten..
Ik zie dat meer als retoriek om kiezers te trekken dan dat het daadwerkelijk VVD beleid word.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zullen zien, ik denk dat GL onder Jezus-Jessiah-Trudeau-Klaver ook moeilijk te mixen valt met een VVD die de armsten van de armsten kei- en kei- en keihard wil aanpakken.
Ik denk ook dat het voor zowel VVD als GL geen goed idee is om samen te gaan regeren.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zullen zien, ik denk dat GL onder Jezus-Jessiah-Trudeau-Klaver ook moeilijk te mixen valt met een VVD die de armsten van de armsten kei- en kei- en keihard wil aanpakken.
Nou ja, dat weet ik niet, ik concludeerde iig dat de VVD vooral de oorlog verklaart aan arme mensen. Wilden ze altijd al, maar nu hebben ze echt een grote kans, hebben ze afgelopen jaren ook wel gedaan. Ben benieuwd of GL hier intrapt.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:35 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik zie dat meer als retoriek om kiezers te trekken dan dat het daadwerkelijk VVD beleid word.
Je bedoelt 'een' ipv 'geen'?quote:Op maandag 27 maart 2017 18:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij bent een goede gast om mee te praten, dus ik durf die discussie wel aan.
Heeft hij daar geen *punt.
Die Breivik heeft een manifest geschreven, dat was zo doordacht.
Ja hij is gestoord dat je zoveel mensen kan afschieten, maar dat was om zijn punt te maken.
Nu ik dit schrijf denk ik, oke slimme mensen kunnen ook gestoord zijn.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:33:07@KenStash Haha. De Antifa stelt in Nederland niets voor. Melkmuilen. Maar ze mogen van mij weer wat groeien! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was mijn lievelings Piet.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ze kunnen hun oorlog tegen arme mensen gewoon voortzetten bij de VVD hoor, als ze maar wat windmolens kunnen plaatsen voor GL. Die lui zijn eveneens behoorlijk meritocratisch geworden zogenaamd. Ze weten ook al hoe de geschiedenis zich in de toekomst gaat afspelen namelijk, net als D66.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:37 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het voor zowel VVD als GL geen goed idee is om samen te gaan regeren.
Maar er is een grens, die is naar mijn mening onderhand ook wel bereikt.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet ik niet, ik concludeerde iig dat de VVD vooral de oorlog verklaart aan arme mensen. Wilden ze altijd al, maar nu hebben ze echt een grote kans, hebben ze afgelopen jaren ook wel gedaan. Ben benieuwd of GL hier intrapt.
quote:Op maandag 27 maart 2017 18:53 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:Jezzebellz twitterde op maandag 27-03-2017 om 15:10:25Kunnen van Muiswinkel zijn maten hem nu komen ophalen uit de ballenbak. Hij heeft dringend een lavendel infuus nodig om te kalmeren. reageer retweet
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je bedoelt 'een' ipv 'geen'?
Ja, Breivik was inderdaad zeer intelligent en heeft zijn daad tot in de puntjes voorbereid. Zeer intelligent en een extreem gedachtegoed kan dus een gevaarlijke combinatie zijn, maar dat geldt niet alleen voor een extreemrechtse gedachtegoed.
Het ging er mij om dat het nergens op slaat om te beweren dat geweld, intimidatie en bedreiging altijd van rechts komt. Volgens mij kennen we ook genoeg ernstig en georganiseerd geweld van extreemlinks uit het verleden. Dat extreem links nu niet bestaat in Nederland, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan terugkomen.twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:33:07@KenStash Haha. De Antifa stelt in Nederland niets voor. Melkmuilen. Maar ze mogen van mij weer wat groeien! reageer retweet
Maar wat zou hier nou van kloppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://krant.telegraaf.nl(...).sala.offensief.html
WAGENINGEN - De Wageningse wethouder Jack Bogers (GroenLinks) heeft enkele uren na de moord op Pim Fortuyn in het diepste geheim de omstreden Vereniging Milieu-Offensief telefonisch getipt en vertrouwelijke informatie doorgespeeld dat hun medewerker Volkert van der G. was gearresteerd.
De politie heeft hierdoor geen schijn van kans gehad om als eerste in contact te komen met de omstreden milieuactivisten waardoor er mogelijk dezelfde avond nog belastend materiaal uit het kantoorpand van Milieu-Offensief in Wageningen is verdwenen.
Als je alleen twitter leest zou je denken dat ze hier door de straten marcheren.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:47 schreef Buurtzwaan het volgende:
Twitter, waar online oorlogen sinds 2006 worden uitgevochten.
Geen idee. Zou kunnen kloppen, maar dan heeft het kennelijk niet veel effect gehad.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:45 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Maar wat zou hier nou van kloppen?
WAGENINGEN - De Wageningse wethouder Jack Bogers (GroenLinks) heeft enkele uren na de moord op Pim Fortuyn in het diepste geheim de omstreden Vereniging Milieu-Offensief telefonisch getipt en vertrouwelijke informatie doorgespeeld dat hun medewerker Volkert van der G. was gearresteerd.
De politie heeft hierdoor geen schijn van kans gehad om als eerste in contact te komen met de omstreden milieuactivisten waardoor er mogelijk dezelfde avond nog belastend materiaal uit het kantoorpand van Milieu-Offensief in Wageningen is verdwenen.
Mooi toch. Als je dan even geen zin meer hebt in oorlog, zet je gewoon je internet uit.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:47 schreef Buurtzwaan het volgende:
Twitter, waar online oorlogen sinds 2006 worden uitgevochten.
En dat Nederland in een links/rechts kamp is opgedeeld. Alhoewel dat in de ogen van die extreem links/rechts fundi's ook echt zo zal zijn.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als je alleen twitter leest zou je denken dat ze hier door de straten marcheren.
Janken omdat Wilders iets doet, wat zij zelf ook doet.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef Ali_boo het volgende:
Anne Fleur heeft het nieuws gehaald ( joop.nl telt niet mee uiteraard )
Activiste ondergedoken na onjuist bericht van Wilders
Oproep tot geweld
Haar uitspraak over het „stenigen van Wilders” was uit zijn verband gerukt en „duidelijk cynisch bedoeld”. Nadat de PVV-leider een artikel over de kwestie had gedeeld, werd Anne-Fleur Dekker bedreigd. Nu is de medewerker van de Hilversumse GroenLinks-fractie ondergedoken.
[ afbeelding ]
Blogger en feministisch activiste Anne-Fleur Dekker (22) is ondergedoken vanwege bedreigingen, nadat onder meer PVV-leider Geert Wilders een onjuist bericht over haar had gedeeld op Facebook.
Wilders deelde op 19 maart, enkele dagen na de verkiezingen, een bericht van de website Liefde voor Holland, waarin wordt beweerd dat Dekker – GroenLinks-fractiemedewerker in Hilversum – niet objectief zou zijn geweest als hoofd van een stembureau in Hilversum. De kop van dat artikel: ‘GroenLinks-activiste was voorzitter stembureau, roept op tot stenigen Wilders, PVV-stemmen verdwenen?’
Dit door Wilders gedeelde bericht klopt niet. Dekker zou bij de verkiezingen inderdaad voorzitter van een stembureau worden, maar een woordvoerder van de gemeente Hilversum zegt dat Dekker dit niet mocht, juist omdat ze zo’n duidelijk politiek profiel heeft: „Zij zou volgens de gemeente geen objectief voorzitter zijn geweest. Daarom is zij niet actief geweest op een stembureau.”
De bewering over het „stenigen van Wilders” komt voort uit een door Liefde voor Holland onvolledig afgedrukt Twitter-gesprek van ruim een jaar geleden.
Dat begon met een tweet waarin een andere vrouw schrijft: „Ik ben op zoek naar mensen die samen met mij stenen willen gaan gooien naar de moskee van Beringen, minstens 500 mensen, als ‘ludieke reactie’ op het radicaal moslim geweld van de afgelopen nachten.’” Dekker reageert daarop: „‘Fijn type dit ook weer’.” En daarna: „‘Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien? Vind ik wel een ‘ludieke actie’.’
„Het is duidelijk cynisch bedoeld”, zegt Dekker aan de telefoon. „Maar in het bericht van Liefde voor Holland is de aanleiding voor de tweet weggelaten, waardoor het volledig uit zijn verband is gerukt. Ik zou nooit, maar dan ook nooit oproepen tot geweld.”
Pas nadat Wilders het bericht had gedeeld, kreeg Dekker concrete bedreigingen. Dekker: „Bedreigingen met verwijzingen naar mijn woonplaats, waardoor ik me genoodzaakt voelde op een ander adres te gaan slapen. Ik ben vreselijk boos op Wilders, want hij weet donders goed dat zijn achterban de berichten gelooft die hij op Facebook deelt.”
De linkse activiste kwam een dag na de verkiezingen al in opspraak, nadat ze op het blog Joop.nl had geschreven over Thierry Baudet, de voorman van de partij Forum voor Democratie. Dekker noemt hem daarin „Wilders in schaapskleren” en beschuldigt hem onder meer van racisme. Ze laat zich online vaker extreem uit over Baudet en Wilders. Zo riep ze op „belastend materiaal” over Baudet naar haar op te sturen.
Baudet-aanhangers waren woedend over de blog op Joop.nl, omdat Dekker haar column onderbouwde met bijvoorbeeld citaten uit een door Baudet geschreven roman.
Een paar dagen later verscheen het artikel over Dekkers mogelijke betrokkenheid bij stembusfraude op Liefde voor Holland en de rechtse website De Dagelijkse Standaard. Ook worden de verdachtmakingen breed gedeeld op Facebook-pagina’s waarin mensen bewijzen proberen te verzamelen van stembusfraude.
De politie heeft Dekker een ‘casemanager’ toegewezen, ook omdat ze als fractiemedewerker voor GroenLinks in Hilversum werkt.
De PVV reageerde niet op het verzoek om een toelichting.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lde-7590296-a1552071
Weet ze ook eens hoe dat is, karma is a bitch.quote:De bewering over het „stenigen van Wilders” komt voort uit een door Liefde voor Holland onvolledig afgedrukt Twitter-gesprek van ruim een jaar geleden.
Dat begon met een tweet waarin een andere vrouw schrijft: „Ik ben op zoek naar mensen die samen met mij stenen willen gaan gooien naar de moskee van Beringen, minstens 500 mensen, als ‘ludieke reactie’ op het radicaal moslim geweld van de afgelopen nachten.’” Dekker reageert daarop: „‘Fijn type dit ook weer’.” En daarna: „‘Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien? Vind ik wel een ‘ludieke actie’.’
„Het is duidelijk cynisch bedoeld”, zegt Dekker aan de telefoon. „Maar in het bericht van Liefde voor Holland is de aanleiding voor de tweet weggelaten, waardoor het volledig uit zijn verband is gerukt. Ik zou nooit, maar dan ook nooit oproepen tot geweld.”
dat is een hardnekkig fabeltje, wat veelal door de linkse partijen verkondigt wordt, en ook hier op Fok.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:38 schreef Physsic het volgende:
Het ging er mij om dat het nergens op slaat om te beweren dat geweld, intimidatie en bedreiging altijd van rechts komt.
Dat bestaat wel degelijk nog in Nederland.quote:Dat extreem links nu niet bestaat in Nederland, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan terugkomen.
Dat verhaal klopt gewoon hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:45 schreef wolkentoetje het volgende:
Maar wat zou hier nou van kloppen?
Verhaal klopt gewoonquote:Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef Physsic het volgende:
Geen idee. Zou kunnen kloppen, maar dan heeft het kennelijk niet veel effect gehad.
Ik vind het eigenlijk best schokkend wat ik daar lees.. (als het klopt dan hè)quote:Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef Physsic het volgende:
[..]
Geen idee. Zou kunnen kloppen, maar dan heeft het kennelijk niet veel effect gehad.
quote:Burgemeester Jaap Sala heeft gisteren bevestigd dat zijn wethouder naar aanleiding van dit omstreden telefoongesprek op Hemelvaartsdag door het recherchebijstandsteam in Hilversum is verhoord. De recherche wilde weten hoe Bogers aan de naam van Volkert van der G. was gekomen en ging er toen nog vanuit dat er mogelijk meerdere personen bij de moordaanslag betrokken waren.
De GroenLinks-wethouder was door burgemeester Jaap Sala op de bewuste maandagavond 6 mei tijdens een 'zeer vertrouwelijk' gesprek op de hoogte gebracht dat een medewerker van Milieu-Offensief mogelijk betrokken zou zijn bij de brute moord op de politicus.
Sala kreeg enkele uren na de moord via het hoofd van de afdeling Burgerzaken te horen dat het recherchebijstandsteam het doopceel wilde lichten van de voormalige inwoner en student milieuhygiëne van de Landbouwuniversiteit.
De Wageningse burgemeester, die op de bewuste avond via de televisie kennis genomen had van de rellen in Den Haag, was doodsbang dat er in Wageningen ook ongeregeldheden zouden uitbreken.
*volgens Erik bestaat het al 20 jaar niet meer.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:55 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
dat is een hardnekkig fabeltje, wat veelal door de linkse partijen verkondigt wordt, en ook hier op Fok.
Extreemlinks heeft meer aanslagen gepleegd dan extreemrechts in Nederland de afgelopen decennia.
[..]
Dat bestaat wel degelijk nog in Nederland.
Antifa vergeten ? Krakers ?
Gebrek aan zelfreflectie is kenmerkend voor dit soort tuigquote:Op maandag 27 maart 2017 19:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Janken omdat Wilders iets doet, wat zij zelf ook doet.Typisch.
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb bij de moord op Fortuyn altijd het gevoel gehad dat er meer mensen (uit de politiek) bij betrokken zijn geweest en dat Volkert zichzelf heeft opgeofferd om het te doen. De manier waarop hij nu vrij is en nog steeds met overtreden van bepaalde afspraken wegkomt, zou dit idee toch wel ondersteunen.
Dit inderdaad..quote:Op maandag 27 maart 2017 19:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb bij de moord op Fortuyn altijd het gevoel gehad dat er meer mensen (uit de politiek) bij betrokken zijn geweest en dat Volkert zichzelf heeft opgeofferd om het te doen. De manier waarop hij nu vrij is en nog steeds met overtreden van bepaalde afspraken wegkomt, zou dit idee toch wel ondersteunen.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:29:34A.Breivik heeft 74 jonge sociaaldemocraten doorzeefd, mede geinspireerd door Wilders. Is dat voorlopig genoeg? https://t.co/BVXSsFYxWr reageer retweet
Of hij is aan het flippen, of aan het trollen, altijd lastig te bepalen bij dat dom links volk, het ligt zo dicht bij elkaar bij hen.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:29:34A.Breivik heeft 74 jonge sociaaldemocraten doorzeefd, mede geinspireerd door Wilders. Is dat voorlopig genoeg? https://t.co/BVXSsFYxWr reageer retweet
![]()
Beseft zo'n figuur eigenlijk wel wat hij allemaal het internet op slingert?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
![]()
Waze is een Israelische app, die heeft de optie VERMIJD SNELWEGEN.....quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef Droopie het volgende:
Vandaag stond er 300 km file.
Allemaal op rijkswegen mede geinspireerd op de ideeen van Hitler.
Wat een debielquote:Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
![]()
Erik wil kennelijk zijn AFA vriendjes beschermenquote:Op maandag 27 maart 2017 20:03 schreef Physsic het volgende:
*volgens Erik bestaat het al 20 jaar niet meer.
https://www.aivd.nl/onder(...)vallig-en-wispelturgquote:Activiteiten Antifascistische Actie (AFA) in relatie tot lokaal bestuur. De AIVD heeft alle burgemeesters van Nederland in februari 2010 in een brief geïnformeerd over de werkwijze van de Antifascistische Actie (AFA).
https://www.aivd.nl/onder(...)et-tegen-asielbeleidquote:De AIVD heeft een nieuwe publicatie over links activisme en extremisme uitgebracht: ‘Links activisme en extremisme, divers en diffuus, wisselvallig en wispelturig'.
https://www.aivd.nl/onder(...)e-afgelopen-decenniaquote:Het verzet tegen het Nederlandse asiel- en vreemdelingenbeleid is structureel en op een constant radicaal niveau.
De acties zijn radicaal en intimiderend. Vernielingen, brandstichtingen, het openbaar maken van namen en zogenaamde ‘home visits’ zijn ernstige aantastingen van de democratie. Doelwit zijn niet alleen degenen die het beleid maken en uitvoeren. Ook ondernemingen die diensten aan de overheid verlenen worden getroffen. De links-extremisten ageren hiermee tegen het asielbeleid dat in hun ogen te streng is.
Maar van Muiswinkel moet gewoon doen alsof Wilders en Baudet het grote gevaar zijnquote:Een overzicht van acties tegen het asiel- en vreemdelingenbeleid in de afgelopen decennia
Verzet tegen het Nederlandse asiel‑ en vreemdelingenbeleid is geen nieuw fenomeen; vooral in de jaren negentig van de vorige eeuw hebben een aantal gewelddadige acties plaatsgevonden.
Natuurlijk beseft hij dat wel.!quote:Op maandag 27 maart 2017 20:11 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Beseft zo'n figuur eigenlijk wel wat hij allemaal het internet op slingert?
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 27-03-2017 om 20:14:04GroenLinks extremist Dekker schreef wel degelijk: "Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien?"Deze week ga ik… https://t.co/9qvLJFjPgu reageer retweet
Offtopicquote:Op maandag 27 maart 2017 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waze is een Israelische app, die heeft de optie VERMIJD SNELWEGEN.....
Ik zie een patroon....
Jep!quote:Op maandag 27 maart 2017 20:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Offtopic
Rijden er mensen in Israel wel eens een Volkswagen
Mooi.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:15 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 27-03-2017 om 20:14:04GroenLinks extremist Dekker schreef wel degelijk: "Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien?"Deze week ga ik… https://t.co/9qvLJFjPgu reageer retweet
Weet je wie ook in de file stond .....quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef Droopie het volgende:
Vandaag stond er 300 km file.
Allemaal op rijkswegen mede geinspireerd op de ideeen van Hitler.
Mooi, bedreiging van welke politicus dan ook kan niet onbestraft blijven.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:15 schreef wolkentoetje het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:46 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ze had vanmorgen een fittie met Ebru Umar op twitter..
Dat kind is niet alleen extreemlinks maar ook nog extreem dom.
Oh ja, die Joke Kaviaar is een aantal jaar geleden ook veroordeeld voor opruiing.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:13 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Erik wil kennelijk zijn AFA vriendjes beschermen![]()
De AIVD denkt daar heel anders over; https://www.aivd.nl/onder(...)e-tot-lokaal-bestuur
[..]
https://www.aivd.nl/onder(...)vallig-en-wispelturg
[..]
https://www.aivd.nl/onder(...)et-tegen-asielbeleid
[..]
https://www.aivd.nl/onder(...)e-afgelopen-decennia
[..]
Maar van Muiswinkel moet gewoon doen alsof Wilders en Baudet het grote gevaar zijn![]()
![]()
Maar verder doet links echt niets hoor.. 🙄quote:- "Waar blijft de Hollandse opstand? Wie gaat er mee om de kantoren van de IND te bestormen en leeg te trekken, de archieven en computers te overgieten met benzine en door vuur te vernietigen?"
- "ook beweerde hij (Leers) dat de IND medewerkers zouden worden bedreigd. "Dan komen ze naar mij toe" zei hij. Goed plan voor de verandering. Het wordt tijd dat we die uitnodiging aannemen, maar dan niet om te praten. Wie gaat er mee op visite bij Leers?"
- "Het feit dat Neederland zich een democratie noemt, vrijwaart de natiestaat niet van zulk broodnodig ingrijpen in de macht. Niet om de macht over te nemen, maar om deze af te breken. Het zal alles niet legaal zijn, maar ach. Er is wel meer niet legaal. Voor sommigen is de illegale actie een keuze. Voor anderen het illegaal verblijf een opgelegd feit. Laat ons allen daders zijn!".
"Dankzij jullie kuddegedrag sta ik in de file"quote:Op maandag 27 maart 2017 20:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weet je wie ook in de file stond .....
Heb je iets op te biechten ?
Het is de schuld van de burger. Alles eigenlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Dankzij jullie kuddegedrag sta ik in de file"
Aldus Hiddema
quote:"Veel problemen in ons land worden veroorzaakt door burgers. Onderwijs bijvoorbeeld en gezondheidszorg. maar ook werkloosheid, files en defensie. Allemaal door burgers. Deze tijd vraagt om wantrouwen ten aanzien van alle burgers. Wij kunnen U alleen bestrijden als we het samen doen. Samen, tegen U. De Partij tegen de Burger -- Flikker toch op."
Zo ver ik weet niet, heb nog niks concreets zien verschijnen.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:29 schreef YazooW het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die bedreiging tegen Anne Fleurtje? Heeft ze al aangifte gedaan?
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het is de schuld van de burger. Alles eigenlijk.
[..]
Dat verhaal is natuurlijk de grootste onzin. Daarom zouden mensen haar moeten oproepen aangifte te doen. Loopt ze vanzelf tegen de lamp.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo ver ik weet niet, heb nog niks concreets zien verschijnen.
Nou wekt zo ongeveer tweederde van dit topic de indruk dat dat dan weer niet voor politica Annefleur moet gelden.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mooi, bedreiging van welke politicus dan ook kan niet onbestraft blijven.
Dat denk ik wel. Ze heeft gezegd dat de politie haar de tip heeft gegeven om zich een beetje rustig te houden. Daarnaast heeft ze ook gezegd dat ze beveiligd wordt door de politie.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:29 schreef YazooW het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die bedreiging tegen Anne Fleurtje? Heeft ze al aangifte gedaan?
Staat er zo'n mobiel politiehuisje voor haar huis?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:33 schreef Physsic het volgende:
Daarnaast heeft ze ook gezegd dat ze beveiligd wordt door de politie.
Die gedachten zijn mij ook toe komen vliegen ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat verhaal is natuurlijk de grootste onzin. Daarom zouden mensen haar moeten oproepen aangifte te doen. Loopt ze vanzelf tegen de lamp.
Bedreigen is in beide gevallen fout, maar als ik lees wat die Annefleur allemaal uitschijt op Twitter dan heb ik ook zoiets van wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Kortom ze moet zelf nu niet janken, tenzij ze zelf nu inziet dan ze ook fout zit en haar gedrag aanpast.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou wekt zo ongeveer tweederde van dit topic de indruk dat dat dan weer niet voor politica Annefleur moet gelden.
Misschien was die gast bij de Balie wel een undercover agentquote:Op maandag 27 maart 2017 20:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Staat er zo'n mobiel politiehuisje voor haar huis?
Die uitspraken, die ik denk ik gemist heb, moet je mij niet toerekenen; ik heb herhaaldelijk geschreven dat ik tegen alle bedreigingen tegen wie dan ook ben.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou wekt zo ongeveer tweederde van dit topic de indruk dat dat dan weer niet voor politica Annefleur moet gelden.
Verder zou je het eerder geciteerde stuk uit de NRC even moeten lezen, dan weet je ook meteen dat deze tweet geen bedreiging van Wilders was, maar dat dat alleen zo lijkt omdat ie met zorg uit zijn context (een serie tweets) is getrokken.
Politica?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Verder zou je het eerder geciteerde stuk uit de NRC even moeten lezen, dan weet je ook meteen dat deze tweet geen bedreiging van Wilders was, maar dat dat alleen zo lijkt omdat ie met zorg uit zijn context (een serie tweets) is getrokken.
Ze is fractiemedewerker van GroenLinks Hilversum.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Politica?
Zit ze in de 2e kamer of gemeenteraad dan?
Dat maakt haar geen politicaquote:Op maandag 27 maart 2017 20:38 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ze is fractiemedewerker van GroenLinks Hilversum.
Dat is een regelmatig terugkerende discussie, maar politicus/politica ben je als je politiek bedrijft. En dat doet ze. Je hoeft niet verkozen te zijn om politicus te zijn. In dit topic wordt door diverse posters bovendien Annefleur maar even gegeneraliseerd tot heel Groen Links, of zelfs gewoon "links", wat onmiskenbaar een politieke kwalificatie is.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Politica?
Zit ze in de 2e kamer of gemeenteraad dan?
Zie edit over het inkoppen van je laatste stukjequote:Op maandag 27 maart 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is een regelmatig terugkerende discussie, maar politicus/politica ben je als je politiek bedrijft. En dat doet ze. Je hoeft niet verkozen te zijn om politicus te zijn. In dit topic wordt door diverse posters bovendien Annefleur maar even gegeneraliseerd tot heel Groen Links, of zelfs gewoon "links", wat onmiskenbaar een politieke kwalificatie is.
Maar stel dat ze geen politica zou zijn, zou ze dan wel bedreigd mogen worden? Immers, de uitspraak waar ik op reageerde was dat geen politicus bedreigd zou mogen worden.
Nee politica is ze niet maar GroenLinks neemt ook geen afstand van dit extreemlinkse trieste kind.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat maakt haar geen politica
http://www.encyclo.nl/begrip/politica
http://www.encyclo.nl/begrip/fractiemedewerker
Dat komt omdat binnen gl meer van dit extremistisch links tuig zit.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:43 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nee politica is ze niet maar GroenLinks neemt ook geen afstand van dit extreemlinkse trieste kind.
Mensen worden vrij vlug in de kampen van de "tegenstander"geduwd, maar het helpt ook niet dat Anne Fleur enkel steunbetuigingen lijkt te krijgen vanuit een bepaalde hoek.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is een regelmatig terugkerende discussie, maar politicus/politica ben je als je politiek bedrijft. En dat doet ze. Je hoeft niet verkozen te zijn om politicus te zijn. In dit topic wordt door diverse posters bovendien Annefleur maar even gegeneraliseerd tot heel Groen Links, of zelfs gewoon "links", wat onmiskenbaar een politieke kwalificatie is.
Maar stel dat ze geen politica zou zijn, zou ze dan wel bedreigd mogen worden? Immers, de uitspraak waar ik op reageerde was dat geen politicus bedreigd zou mogen worden.
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die uitspraken, die ik denk ik gemist heb, moet je mij niet toerekenen; ik heb herhaaldelijk geschreven dat ik tegen alle bedreigingen tegen wie dan ook ben.
En heeft zij niet de tekst geschreven dat zij Wilders wil bekogelen met stenen dan?
quote:De bewering over het „stenigen van Wilders” komt voort uit een door Liefde voor Holland onvolledig afgedrukt Twitter-gesprek van ruim een jaar geleden.
Het zou GroenLinks dan sieren als ze afstand van dit soort extreemlinkse idioten nemen en dat doet GroenLinks vooralsnog niet,sterker nog volgens Annefleur staat Groenlinks volkomen achter haarquote:Op maandag 27 maart 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoeveel politiek bedrijft ze als fractiemedewerker ?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is een regelmatig terugkerende discussie, maar politicus/politica ben je als je politiek bedrijft. En dat doet ze. .
Nee klopt, veel ministers, burgemeesters en wethouders zijn ook niet of nooit gekozenquote:Je hoeft niet verkozen te zijn om politicus te zijn
Weinig, want het is meer een administratief medewerker.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:46 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hoeveel politiek bedrijft ze als fractiemedewerker ?
[..]
Nee klopt, veel ministers, burgemeesters en wethouders zijn ook niet of nooit gekozen
Ik snap niet hoe je die uitspraak uit zijn verband kan trekken, er staat letterlijk een oproep om stenen naar Wilder te gooien, een politicus die niet zonder beveiliging over straat kan. Wel ironisch dat er bij de uitspraken van Anne Fleur wel gedacht wordt in verbanden trouwens.quote:
Een kleine verzameling http://www.hpdetijd.nl/2011-08-19/chronique-scandaleuse/quote:Op maandag 27 maart 2017 20:44 schreef Red_85 het volgende:
Dat komt omdat binnen gl meer van dit extremistisch links tuig zit.
quote:HP/De Tijd publiceerde vorig jaar een ontluisterend portret van het actieverleden van Paul Rosenmöller, geschreven door Roelof Bouwman. Rosenmöllers verering van mensen als Mao en Pol Pot die elk miljoenen doden op hun geweten hebben, de lafhartige en leugenachtige ontkenningen en nuanceringen van zijn vroegere sympathieën, het staat er allemaal in.
Als ze daadwerkelijk bedreigd is dan verdient ze steunbetuigingen. Ook als haar politieke kleur of mening je onwelgevallig is. Maar in plaats daarvan wordt hier al pagina's lang een frame getekend waarbij het veelal niet eens over Annefleur of de bedreigingen naar haar toe gaat, maar bijvoorbeeld over Baudet en van Muiswinkel. En als het over Annefleur gaar dan wordt er alleen maar over elkaar heen gebuiteld omdat ze een mening verkondigt die mensen kennelijk niet aanstaat. Triest.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mensen worden vrij vlug in de kampen van de "tegenstander"geduwd, maar het helpt ook niet dat Anne Fleur enkel steunbetuigingen lijkt te krijgen vanuit een bepaalde hoek.
Omdat ze meermaals verkondigt heeft geweld niet te schromen, en ik heb maar een post gezien in dit topic die de dreiging richting Anne niet veroordeelt. En doet dit je niet denken aan al die mensen die mede door Anne Fleur over Baudet heenbuitelen omwille van een van zijn personages in een roman?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk bedreigd is dan verdient ze steunbetuigingen. Ook als haar politieke kleur of mening je onwelgevallig is. Maar in plaats daarvan wordt hier al pagina's lang een frame getekend waarbij het veelal niet eens over Annefleur of de bedreigingen naar haar toe gaat, maar bijvoorbeeld over Baudet en van Muiswinkel. En als het over Annefleur gaar dan wordt er alleen maar over elkaar heen gebuiteld omdat ze een mening verkondigt die mensen kennelijk niet aanstaat. Triest.
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik vind Anne Fleur op een vreemde manier aantrekkelijk. Marxist, feminist, beetje labiel. Ik hou van dat soort wijven.
GroenLinks is/was inderdaad een bolwerk van extreemlinkse activisten..quote:Op maandag 27 maart 2017 20:49 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Een kleine verzameling http://www.hpdetijd.nl/2011-08-19/chronique-scandaleuse/
Als reactie op, een cynische stijlfiguur. De tweet die ze er direct voor plaatste maakt overduidelijk dat het niet letterlijk genomen was maar een reactie op de oproep van een andere twitteraar om "ludiek" stenen naar een moskee te gaan gooien.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je die uitspraak uit zijn verband kan trekken, er staat letterlijk een oproep om stenen naar Wilder te gooien, een politicus die niet zonder beveiliging over straat kan. Wel ironisch dat er bij de uitspraken van Anne Fleur wel gedacht wordt in verbanden trouwens.
boe!quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik vind Anne Fleur op een vreemde manier aantrekkelijk. Marxist, feminist, beetje labiel. Ik hou van dat soort wijven.
Lees de rest van de totaal gestoorde tweets van Annefleurtje ook even.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als reactie op, een cynische parallel. De tweet die ze er direct voor plaatste maakt overduidelijk dat het niet letterlijk genomen was maar een reactie op de oproep van een andere twitteraar om "ludiek" stenen naar een moskee te gaan gooien.
Linkse meisjes ja ?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef -PesteNoire- het volgende:
Plaats ze even in de context van de overige labiele tweets van dat figuur wil je, desalniettemin laat er maar een juridisch figuur over oordelen; ik denk er het mijne van, veroordeel zowel de bedreigingen aan Wilders en Baudet als die richting Anne Fleur, jij lijkt daat anders over te denken.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als reactie op, een cynische stijlfiguur. De tweet die ze er direct voor plaatste maakt overduidelijk dat het niet letterlijk genomen was maar een reactie op de oproep van een andere twitteraar om "ludiek" stenen naar een moskee te gaan gooien.
Er zijn ook wat minder frisse posts verwijderd, maar ik zie maar verdomd weinig mensen die deze bedreiging luid en duidelijk veroordelen. En dat gebeurt gek genoeg bij bedreigingen van mensen met een meer rechtse politieke signatuur wel.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat ze meermaals verkondigt heeft geweld niet te schromen, en ik heb maar een post gezien in dit topic die de dreiging richting Anne niet veroordeelt.
Als Baudet daarom bedreigd wordt vind ik dat ook verwerpelijk. Niemand zou om zijn mening, huidskleur, godsdienstige, seksuele of politieke overtuiging bedreigd moeten worden.quote:[En doet dit je niet denken aan al die mensen die mede door Anne Fleur over Baudet heenbuitelen omwille van een van zijn personages in een roman?
quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik zag dat Wierd het weer heeft getweet aan de eindredacteuren van WNL, dat gaat wel goedkomentwitter:wierdduk twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:41:46@BertHuisjes @sabinebaak https://t.co/7gYqEQAPKd reageer retweet
Dan zijn we het enkel oneens over de interpretatie van de tweet afkomstig van Anne Fleur.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er zijn ook wat minder frisse posts verwijderd, maar ik zie maar verdomd weinig mensen die deze bedreiging luid en duidelijk veroordelen. En dat gebeurt gek genoeg bij bedreigingen van mensen met een meer rechtse politieke signatuur wel.
[..]
Als Baudet daarom bedreigd wordt vind ik dat ook verwerpelijk. Niemand zou om zijn mening, huidskleur, godsdienstige, seksuele of politieke overtuiging bedreigd moeten worden.
Pardon? Kun je even normaal doen?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik denk er het mijne van, veroordeel zowel de bedreigingen aan Wilders en Baudet als die richting Anne Fleur, jij lijkt daat anders over te denken.
Ik heb lange tijd gedacht dat het schelden en bedreigen hoofdzakelijk uit rechtse/populistische hoek kwam. Op een gegeven moment ben ik het twitter account van Wierd Duk gaan volgen, sindsdien weet ik wel beter. Extreem-links is geen haar beter.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:02 schreef Sylv3se het volgende:
[..]Ik zag dat Wierd het weer heeft getweet aan de eindredacteuren van WNL, dat gaat wel goedkomentwitter:wierdduk twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:41:46@BertHuisjes @sabinebaak https://t.co/7gYqEQAPKd reageer retweet
Over welke bedreiging heb je het dan?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er zijn ook wat minder frisse posts verwijderd, maar ik zie maar verdomd weinig mensen die deze bedreiging luid en duidelijk veroordelen. En dat gebeurt gek genoeg bij bedreigingen van mensen met een meer rechtse politieke signatuur wel.
Niet zo verbolgen, je komt hier zelf ook tamelijk suggestief het topic binnen, anyhow na je laatste bericht zie ik het anders.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Pardon? Kun je even normaal doen?
Dat vraag je toch niet serieus he?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Over welke bedreiging heb je het dan?
Oke, dan niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet serieus he?
Ik kan dat soort insinuaties niet echt waarderen. Als je suggestief leest dan kan je alles wel lezen, maar als je mijn posts goed leest dan is er niet zoveel aan de hand..quote:Op maandag 27 maart 2017 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet zo verbolgen, je komt hier zelf ook tamelijk suggestief het topic binnen, anyhow na je laatste bericht zie ik het anders.
Vertel want fleur komt zelf op twitter niet verder dan dat iemand haar verkeerd aankeek en mensen info over haar verzamelden dus ik ben heel benieuwd waaruit die bedreigingen nu echt bestaan.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 maart 2017 21:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan dat soort insinuaties niet echt waarderen. Als je suggestief leest dan kan je alles wel lezen, maar als je mijn posts goed leest dan is er niet zoveel aan de hand..
Dit is het eerste bericht van jou, aan mij in dit topic; grappig die interpretatieverschillen terwijl we het aardig eens zijn.quote:Nou wekt zo ongeveer tweederde van dit topic de indruk dat dat dan weer niet voor politica Annefleur moet gelden.
Insinuaties?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan dat soort insinuaties niet echt waarderen.
Ja, op grond van die redenatie zou je moeten zorgen dat er geen armen meer zijn, je weet hoe dat werkt. En ja, als VVD erop nakijkt, die willen nu full frontal gaan op iedereen met een uitkering en dan met name op iedereen met bijstand. Wrs ook een beetje onder het mom van: als je geen uitkeringen hebt, als je geen welvaartsstaat hebt, dan komen mensen met een andere huidskleur ook niet meer zo makkelijk naar ons land toe.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Maar er is een grens, die is naar mijn mening onderhand ook wel bereikt.
Immers als armen niet meer uitgeven gaan er heel wat ondernemers kapot, geld moet rollen.
euhhhhh dude......quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ja, mafketels uitvergroten zodat iedereen denkt dat er echt een bepaalde dreiging bestaat. Dat is het zo'n beetje. Als niemand er aandacht aan had geschonken dan was dit niet opgeblazen geweest. Beetje provocatie is het, geen aandacht geven is dan wijzer.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:13 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Vertel want fleur komt zelf op twitter niet verder dan dat iemand haar verkeerd aankeek en mensen info over haar verzamelden dus ik ben heel benieuwd waaruit die bedreigingen nu echt bestaan.
Terwijl ze zelf via twitter oproept om belastend materiaal van Baudet naar haar op te sturen,dat ze een taart met menstruatiebloed of maandstondenbloed volgens extreemlinkse terrorist Joke Kaviaar op Baudet wil gooien etc..
Tenzij ik gerechtelijke uitspraken of bewijs van zie, geloof ik echt niets van dat mensquote:Op maandag 27 maart 2017 22:06 schreef MrRatio het volgende:
Verschrikkelijk, Tara Singh Varma, ook van GroenLinks, werd in elkaar geslagen door neonazi's.
Dit moet dan een eitje voor je zijn om in te koppen.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Precies daarom vertrouw ik ook Anne Fleur niet. Heeft ze al officieel aangifte gedaan?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tenzij ik gerechtelijke uitspraken of bewijs van zie, geloof ik echt niets van dat mens
Over aandachtshoeren gesproken zeg.
Vals aangifte doen is strafbaar dus dat zal wel niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:18 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Precies daarom vertrouw ik ook Anne Fleur niet. Heeft ze al officieel aangifte gedaan?
maar we moeten wel alles van baudet letterlijk nemen hequote:Op maandag 27 maart 2017 20:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als reactie op, een cynische stijlfiguur. De tweet die ze er direct voor plaatste maakt overduidelijk dat het niet letterlijk genomen was maar een reactie op de oproep van een andere twitteraar om "ludiek" stenen naar een moskee te gaan gooien.
???quote:Op maandag 27 maart 2017 22:06 schreef MrRatio het volgende:
Verschrikkelijk, Tara Singh Varma, ook van GroenLinks, werd in elkaar geslagen door neonazi's.
Nou kom op zeg, Baudet heeft met deze tweet niks te maken, en de stijlfiguur ligt er hier wel duimendik bovenop.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar we moeten wel alles van baudet letterlijk nemen he
quote:Op maandag 27 maart 2017 22:06 schreef MrRatio het volgende:
http://www.boudewijngeels(...)n-gestoord_2246.htmlquote:Op maandag 27 maart 2017 22:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tenzij ik gerechtelijke uitspraken of bewijs van zie, geloof ik echt niets van dat mens
Over aandachtshoeren gesproken zeg.
Ik hoorde op twitter van mensen uit dat comite die zogenaamd solidair zijn dat de politie de zaak niet serieus neemt iig.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:18 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Precies daarom vertrouw ik ook Anne Fleur niet. Heeft ze al officieel aangifte gedaan?
Voordat met van Muiswinkel en Baudet etc off-topic gegaan werd, had deze reeks een onderwerp. Zie TT. Dus als iemand vraagt over welke bedreiging het gaat vind ik dat inderdaad een nogal domme vraag. Als ze inderdaad bedreigd is dan is dat een kwalijke zaak.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit moet dan een eitje voor je zijn om in te koppen.
Niemand van links ontkent dat geweld. Het zijn juist weer de types zoals jij die zo erg hun best doen om het allemaal zodanig te spinnen dat het lijkt alsof we/ze dat wel doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:55 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
dat is een hardnekkig fabeltje, wat veelal door de linkse partijen verkondigt wordt, en ook hier op Fok.
Extreemlinks heeft meer aanslagen gepleegd dan extreemrechts in Nederland de afgelopen decennia.
[..]
Dat bestaat wel degelijk nog in Nederland.
Antifa vergeten ? Krakers ?
[..]
Dat verhaal klopt gewoon hoor.
Die Bogers is daar ook voor veroordeeld http://www.volkskrant.nl/(...)m-van-der-g~a705486/
Wat er allemaal aan cruciaal bewijsmateriaal verdwenen is daar zullen we nooit achterkomen.
Dat is nu het mooie van "verdwenen" bewijsmateriaal, je weet niet wat er allemaal verdwenen is he ?
[..]
Verhaal klopt gewoon
Alles in het leventje van mevrouw dekker lijkt met Baudet te maken te hebben, als ik zo haar twitter bekijk, maar in ieder geval zij neemt wel alles letterlijk en haalt al zijn quotes uit context, dus vraag ik me af waarom we haar uitspraken dan niet meer zo mogen zien.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou kom op zeg, Baudet heeft met deze tweet niks te maken, en de stijlfiguur ligt er hier wel duimendik bovenop.
Muiswinkel stelt dat 95 procent van het politieke geweld van rechts komt.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Niemand van links ontkent dat geweld. Het zijn juist weer de types zoals jij die zo erg hun best doen om het allemaal zodanig te spinnen dat het lijkt alsof we/ze dat wel doen.
Maar goed, links in zwart licht zetten is zo'n beetje je favo bezigheid hier.
Jup! En ze houdt een 'dossier' bij met alle bedreigingen.twitter:annefleurdd twitterde op maandag 13-03-2017 om 18:21:29Fyi, n.a.v. de bedreigingen op Twitter heb ik aangifte gedaan. https://t.co/lSmT6eT3sA reageer retweet
Van jou verwacht ik echt zo vele malen beter dan ongefundeerd meeliften op de 'het is allemaal de schuld van links'-wagen.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef hottentot het volgende:
[..]
Of hij is aan het flippen, of aan het trollen, altijd lastig te bepalen bij dat dom links volk, het ligt zo dicht bij elkaar bij hen.
Wat betreft die tweede link:quote:Op maandag 27 maart 2017 22:31 schreef MrRatio het volgende:
Er wordt wel aangifte tegen Anne Fleur gedaan:
http://www.geenstijl.nl/m(...)erd_nijenhuisje.html
http://www.dagelijksestan(...)mooie-tolerantie-he/
Ik ben benieuwd of er op de politiebureau's al voorgedrukte formulieren klaarliggen.
• De "oproep tot steniging Wilders" was geen oproep om Wilders te stenigen, maar dat wisten we al.quote:Dit door Wilders gedeelde bericht klopt niet. Dekker zou bij de verkiezingen inderdaad voorzitter van een stembureau worden, maar een woordvoerder van de gemeente Hilversum zegt dat Dekker dit niet mocht, juist omdat ze zo’n duidelijk politiek profiel heeft: „Zij zou volgens de gemeente geen objectief voorzitter zijn geweest. Daarom is zij niet actief geweest op een stembureau.
Praat dan over Muiswinkel, en niet over 'links'. Zeker als je (terechte) klacht is dat sommige idioten van 'links' zich verlagen tot demoniseren. Dan moet je dat vervolgens natuurlijk niet zelf ook gaan doen bij een hele kant van het politieke spectrum. En Muiswinkel is een idioot.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Muiswinkel stelt dat 95 procent van het politieke geweld van rechts komt.
Nu moeten we in dit topic ook niet doen alsof iederen van links/progressief nederland zo denkt, maar we hebben het hier over de extreemlinkse gekkies als Dekker en dus nu ook Muiswinkel.
Daarom heb ik het dus ook niet over links.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Praat dan over Muiswinkel, en niet over 'links'. Zeker als je (terechte) klacht is dat sommige idioten van 'links' zich verlagen tot demoniseren. Dan moet je dat vervolgens natuurlijk niet zelf ook gaan doen bij een hele kant van het politieke spectrum. En Muiswinkel is een idioot.
Jij gelukkig niet. Anderen hier maken er een sport van om links zo slecht mogelijk weg te zetten ter versterking van hun eigen perspectief. En dat is 1) onterecht, 2) bijzonder jammer, en 3) staat enige degelijke discussie enorm in de weg.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom heb ik het dus ook niet over links.
van Muiswinkel zit anders aardig in de ontkenningsfasequote:Op maandag 27 maart 2017 22:31 schreef probeer het volgende:
Niemand van links ontkent dat geweld. Het zijn juist weer de types zoals jij die zo erg hun best doen om het allemaal zodanig te spinnen dat het lijkt alsof we/ze dat wel doen.
Het blijkt nog steeds nodigquote:Maar goed, links in zwart licht zetten is zo'n beetje je favo bezigheid hier.
Inderdaad, idem met rechts natuurlijkquote:Op maandag 27 maart 2017 22:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Jij gelukkig niet. Anderen hier maken er een sport van om links zo slecht mogelijk weg te zetten ter versterking van hun eigen perspectief. En dat is 1) onterecht, 2) bijzonder jammer, en 3) staat enige degelijke discussie enorm in de weg.
Helaas ook inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad, idem met rechts natuurlijk
Jij zegt:quote:Op maandag 27 maart 2017 22:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Voordat met van Muiswinkel en Baudet etc off-topic gegaan werd, had deze reeks een onderwerp. Zie TT. Dus als iemand vraagt over welke bedreiging het gaat vind ik dat inderdaad een nogal domme vraag. Als ze inderdaad bedreigd is dan is dat een kwalijke zaak.
Ik vraag over welke bedreiging je het hebt, dat werd mij namelijk niet duidelijk uit die post en ook die in de twee posts daarvoor.quote:Er zijn ook wat minder frisse posts verwijderd, maar ik zie maar verdomd weinig mensen die deze bedreiging luid en duidelijk veroordelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |