twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 18:08:01Er is gister het e.e.a. gebeurd na het debat in de Balie. https://t.co/NF51FZhK1R reageer retweet
Het is niet alleen meer Annefleur maar open podium voor álle extreemlinkse gekkies die hun haat twitteren.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef Droopie het volgende:
Heeft dit echt nog een 3e deel nodig zeg
we = linksquote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef Hathor het volgende:
Die demonisering van Baudet begint echt enge vormen aan te nemen, ongeveer hetzelfde als wat indertijd met Fortuyn gebeurde. Blijkbaar hebben we ons lesje nog niet geleerd.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 09:55:08Het zegt veel dat de roodwitblauwe oikofiele stormtroepen van Baudet het woord 'aanvallen' onmiddellijk fysiek inte… https://t.co/z9Fq8A6QEM reageer retweet
Hij kan beter even ophouden.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:17 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 09:55:08Het zegt veel dat de roodwitblauwe oikofiele stormtroepen van Baudet het woord 'aanvallen' onmiddellijk fysiek inte… https://t.co/z9Fq8A6QEM reageer retweet
Is het ook anders te interpreteren danquote:Op maandag 27 maart 2017 11:17 schreef wolkentoetje het volgende:
Lol, hij neemt nu zelfs het taalgebruik van Baudet over. 'Oikofiele'.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:17 schreef wolkentoetje het volgende:
Tuurlijk... het is altijd de schuld van een ander.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:19 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Straks weer janken dat zijn account gehackt was..
Als je gevraagd wordt om mensen de 'informeren', prima. Niet ongevraagd. Vaga's hebben daar een ernstig handje van.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:54 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Lastig vallen zeker niet. Informeren is m.i. altijd positief. Zo zijn er mensen die denken dat veganisten stinken, bepaalde voedingstoffen tekort komen of dat de wereld niet voldoende groenvoer zou kunnen produceren. Dat soort onjuistheden moeten uiteraard de wereld uit.
OT: Fleurtje is gewoon een aandachtsh**r die alleen op andermans kosten de wereldverbeteraar uit wil hangen.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 11:22:27Een nieuwe lente, een eeuwenoud geluid. (geen 80 jaar hoor, dat is teveel eer voor de nazi's). https://t.co/WATC07wKv2 reageer retweet
Ook ongevraagd natuurlijk. Dat deed ik net ook tenslottequote:Op maandag 27 maart 2017 11:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je gevraagd wordt om mensen de 'informeren', prima. Niet ongevraagd. Vaga's hebben daar een ernstig handje van.
Ze doet niks anders.quote:
Doe maar niet. Mede daarom heb je te maken met dat imago'tje.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:26 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ook ongevraagd natuurlijk. Dat deed ik net ook tenslotte
Als ik de linkse vrouw goed begrijp is dat waar ze op vallen tegenwoordig. Niks mis mee dus.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou...ik zag in Southpark anders dat als je geen vlees eet, je een pussy word.
Iedereen die de zittende macht bedreigt krijgt te maken met mensen die afhankelijk zijn van diezelfde macht.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef Hathor het volgende:
Die demonisering van Baudet begint echt enge vormen aan te nemen, ongeveer hetzelfde als wat indertijd met Fortuyn gebeurde. Blijkbaar hebben we ons lesje nog niet geleerd.
Tja er is nu geen weg terug meer natuurlijk dus dan kan je beter geforceerd lekker door blijven gaan.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:24 schreef wolkentoetje het volgende:
O god hij gaat maar door:twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 11:22:27Een nieuwe lente, een eeuwenoud geluid. (geen 80 jaar hoor, dat is teveel eer voor de nazi's). https://t.co/WATC07wKv2 reageer retweet
Demoniseerpiet.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:04 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En volgens hoofdpiet van Muiswinkel bestaat er een Baudetjugend
Als er onjuistheden worden verspreid, dan ook ongevraagd.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Mede daarom heb je te maken met dat imago'tje.
Dat is meestal wat de vaga's doen. Ongevraagd onjuiste info verspreiden en bangmakerij spuien.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:29 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Als er onjuistheden worden verspreid, dan ook ongevraagd.
Ik heb geen ervaring met het verspreiden van onjuistheden. Wel zie ik regelmatig dat mensen die vlees eten dit voor zichzelf moeten rechtvaardigen door iemand die vega leeft onjuist te bejegenen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is meestal wat de vaga's doen. Ongevraagd onjuiste info verspreiden en bangmakerij spuien.
Tenminste, dat is het imago. Hoe zou dat toch komen... ..?
Ja dus pas maar op dat wij niet uitgemaakt worden voor xenofobische racist die dood moeten.quote:
Er zijn meer vega's die vleeseters onjuist bejegenen dan andersom heb ik het idee.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:35 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met het verspreiden van onjuistheden. Wel zie ik regelmatig dat mensen die vlees eten dit voor zichzelf moeten rechtvaardigen door iemand die vega leeft onjuist te bejegenen.
Maar goed, dit topic gaat over Annefleur en daar heb ik verder niet zoveel over te melden.
Maar nu weet je beter gelukkig.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn meer vega's die vleeseters onjuist bejegenen dan andersom heb ik het idee.
Vlees eten is natuurlijk, daar is je lichaam voor gebouwd. Daar heb je geen rechtvaardiging voor nodig.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:35 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met het verspreiden van onjuistheden. Wel zie ik regelmatig dat mensen die vlees eten dit voor zichzelf moeten rechtvaardigen door iemand die vega leeft onjuist te bejegenen.
Maar goed, dit topic gaat over Annefleur en daar heb ik verder niet zoveel over te melden.
Eindeloze discussie waarbij zowel anti- als pro- beide fout zitten. De waarheid ligt zoals wel vaker in het midden. Helaas voelt matiging voor de meeste mensen niet fijn en moet er 'altijd' in extremen worden gedacht.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vlees eten is natuurlijk, daar is je lichaam voor gebouwd. Daar heb je geen rechtvaardiging voor nodig.
Je kan jezelf informeren en dan zou je tot de conlusie kunnen komen dat vleeseten:quote:Op maandag 27 maart 2017 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vlees eten is natuurlijk, daar is je lichaam voor gebouwd. Daar heb je geen rechtvaardiging voor nodig.
Sorry maar als je punt 2 al als serieuze conclussie ziet dan is het advies om je te informeren wellicht ook een goede tip voor jezelf.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:45 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Je kan jezelf informeren en dan zou je tot de conlusie kunnen komen dat vleeseten:
- slecht is voor het milieu
- slecht is voor je gezondheid
- slecht is voor de mensen die in de bioindustrie werken
- slecht is voor dierenwelzijn
etc.
Maar je kan natuurlijk ook wegkijken. Rechtvaardiging heb je niet nodig nee, maar dat geldt voor alles.
Een Mango eten is slechter voor het milieu dan een Nederlandse kip.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:45 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Je kan jezelf informeren en dan zou je tot de conlusie kunnen komen dat vleeseten:
- slecht is voor het milieu
- slecht is voor je gezondheid
- slecht is voor dierenwelzijn
etc.
Maar je kan natuurlijk ook wegkijken. Rechtvaardiging heb je niet nodig nee, maar dat geldt voor alles.
Dat heb ik al lang geleden gedaan uiteraad.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sorry maar als je punt 2 al als serieuze conclussie ziet dan is het advies om je te informeren wellicht ook een goede tip voor jezelf.
In het midden? Dit is puur natuur.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Eindeloze discussie waarbij zowel anti- als pro- beide fout zitten. De waarheid ligt zoals wel vaker in het midden. Helaas voelt matiging voor de meeste mensen niet fijn en moet er 'altijd' in extremen worden gedacht.
En jij denkt dat die kip uit nederland komtquote:Op maandag 27 maart 2017 11:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een Mango eten is slechter voor het milieu dan een Nederlandse kip.
Geloof me, die containers uit Zuid Amerika komen ook niet op zonne energie naar Europa
Dan ben je heel slecht geinformeerd aangezien vlees eten niet per definitie slecht is voor je gezondheid.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:48 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang geleden gedaan uiteraad.
quote:Op maandag 27 maart 2017 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
laten we gewoon Twitter afschaffen. Wat een kanker medium is dat.
Aangezien we hier ruim 100 miljoen kippen hebben is de kans vrij groot ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:49 schreef sol1taire het volgende:
[..]
En jij denkt dat die kip uit nederland komt
Beste argument ooit. Net als zeggen dat pacifisten slecht zijn voor de werkgelegenheid in defensie.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:45 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Geboren en getogen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:49 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Het is leuken.quote:
Er is Nederlandse kip.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:49 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Het is misschien wat hard gesteld, maar er is wel degelik een verband tussen vleeseten en allerlie ziekten.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dan ben je heel slecht geinformeerd aangezien vlees eten niet per definitie slecht is voor je gezondheid.
Typtyfus krijg je er ook vanquote:Op maandag 27 maart 2017 11:58 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Het is misschien wat hard gesteld, maar er is wel degelik een verband tussen vleeseten en allerlie ziekten.
Het is domweg een onjuiste stelling aangezien er in vlees de nodige bouwstoffen zitten die we nodig hebben.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:58 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Het is misschien wat hard gesteld, maar er is wel degelik een verband tussen vleeseten en allerlie ziekten.
Dat dachten de slagers die hun vlees uit Belgie haalden ook. Je zal uiteraard best een kip uit Nederland kunnen krijgen, maar er is een levendige handel met dieren en als het een extra euro oplevert wordt de kip door zeven landen heen getransporteerd.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is Nederlandse kip.
Dus die kan je specifiek kopen ja
Je kan die bouwstoffen ook via groenten, fruit, soja etc binnenkrijgen, dus dat is een non-argument.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het is domweg een onjuiste stelling aangezien er in vlees de nodige bouwstoffen zitten die we nodig hebben.
Dat we teveel vlees eten en dat er in sommige gevallen niet goed met vlees wordt omgegaan maakt jouw stelling er niet correcter op.
Niet mee eens. Maar goed, dat is weer een andere discussie. Dierenwelzijn + enorme milieubelasting hebben er aan bijgedragen dat ik nu geen vlees meer eet. En ik voel mij er prima bij.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn genoeg documentaires die je een beeld over de werkomstandigheden in slachterijen kunnen verschaffen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Beste argument ooit. Net als zeggen dat pacifisten slecht zijn voor de werkgelegenheid in defensie.
Zo kan je alles kapot bagataliseren.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:01 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Dat dachten de slagers die hun vlees uit Belgie haalden ook. Je zal uiteraard best een kip uit Nederland kunnen krijgen, maar er is een levendige handel met dieren en als het een extra euro oplevert wordt de kip door zeven landen heen getransporteerd.
De vergelijking die met een Mango gemaakt werd slaat natuurlijk ook nergens op. Een bloemkool uit nederland is weer veel milieuvriendelijker dan een kip etc.
Ook geen haat hier. Maar ook jouw biologische kip is beel belastender voor het milieu dan gewoon direct groenten, fruit etc. eten.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo kan je alles kapot bagataliseren.
Ook met biologisch voedsel, het is geen onzin, maar er zijn heel veel gaten in het verhaal te schieten..
Als jij naar Barneveld gaat, kan je daar terplekke kip kopen als je zo begaan bent met het milieu.
Ben je tegen dieren eten, prima snap ik. Maar zeg dat dan en kom niet met het milieu verhaal als je veel meer milieu belastend fruit eet
Verder geen haat van mijn kant he
Dat laatste moet je toch even nader verklaren, want mensen eten al vlees zo lang ze bestaan.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:06 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ook geen haat hier. Maar ook jouw biologische kip is beel belastender voor het milieu dan gewoon direct groenten, fruit etc. eten.
Op lange termijn is het eten van vlees ook niet houdbaar, maar dat is weer een ander verhaal.
Europees voedsel is bijna altijd beter dan Zuid-Amerikaans voedsel qua milieu.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:06 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ook geen haat hier. Maar ook jouw biologische kip is beel belastender voor het milieu dan gewoon direct groenten, fruit etc. eten.
Op lange termijn is het eten van vlees ook niet houdbaar, maar dat is weer een ander verhaal.
Misvatting. Er komt totaal geen natuur meer aan te pas in de huidige overmatige vleesconsumering. Ik ben volledig akkoord met het nut van vlees eten maar overeten is een ander uiterste. Wijzen naar natuur is niets meer dan een drogreden om de hele dag hompen vlees naar binnen te werkenquote:
Ik hoopte nog een beetje dat hij gisterennacht gewoon dronken was..quote:Op maandag 27 maart 2017 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja er is nu geen weg terug meer natuurlijk dus dan kan je beter geforceerd lekker door blijven gaan.
Ze hebben op de linkerflank heel goed door dat Baudet met z'n FvD wel eens heel groot kan gaan worden, ze beginnen nu al hysterisch om zich heen te slaan en dat wordt de komende jaren alleen maar erger.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef Red_85 het volgende:
What the fuck heeft iedereen toch tegen Baudet? Omdat Wilders niet weg te pesten is, Rutte te moeilijk, wordt er maar een andere 'rechtse rakker' gepakt?
Gewoon dagelijks een stuk vlees. Dat mensen daarin doorslaan is weer een andere discussie.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Misvatting. Er komt totaal geen natuur meer aan te pas in de huidige overmatige vleesconsumering. Ik ben volledig akkoord met het nut van vlees eten maar overeten is een ander uiterste. Wijzen naar natuur is niets meer dan een drogreden om de hele dag hompen vlees naar binnen te werken
Uiteraard, maar je snapt zelf wel dat als je er miljoenen dieren per jaar doorheen moet jagen dit niet heel vredelievend zal gaan. Die Belgische slacherij staat heus niet op zichzelf.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Europees voedsel is bijna altijd beter dan Zuid-Amerikaans voedsel qua milieu.
Biologisch is iets beter dan normaal, maar de regelgeving is zo streng tegenwoordig dat er een tijs komt dat de verschillen verwaarloosbaar zijn.
En ja fruit is vaak beter voor het milieu dan vlees
En ondanks dat ik wel vlees eet, moeten dieren wel "normaal" behandeld worden.
Fruit meer belastend voor het milieu dan vlees? Zelden in m'n leven zo'n boude uitspraak gehoord.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zo kan je alles kapot bagataliseren.
Ook met biologisch voedsel, het is geen onzin, maar er zijn heel veel gaten in het verhaal te schieten..
Als jij naar Barneveld gaat, kan je daar terplekke kip kopen als je zo begaan bent met het milieu.
Ben je tegen dieren eten, prima snap ik. Maar zeg dat dan en kom niet met het milieu verhaal als je veel meer milieu belastend fruit eet
Verder geen haat van mijn kant he
Soja is minstens zo afschuwelijk en per definitie ongezond. Zeker zoals het in het westen geconsumeerd wordt ; ongefermenteerd.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:03 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Je kan die bouwstoffen ook via groenten, fruit, soja etc binnenkrijgen, dus dat is een non-argument.
Een Mango uit Brazilie die jij hier in Nederland eet is belastender voor het milieu dan een Nederlandse Kip uit Barneveld die jij eet hierquote:Op maandag 27 maart 2017 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Fruit meer belastend voor het milieu dan vlees? Zelden in m'n leven zo'n boude uitspraak gehoord.
70 gram is meer dan voldoende wanneer je het argument van de benodigde bouwstoffen aanhoudt. Het gemiddelde ligt daar driemaal boven. En dat is gerekend per Nederlander. Niet per persoon die ook daadwerkelijk vlees eet. Maar inderdaad een andere discussiequote:Op maandag 27 maart 2017 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon dagelijks een stuk vlees. Dat mensen daarin doorslaan is weer een andere discussie.
Je kan gewoon gefermenteerd Soja producten verkrijgen en natuurlijk Soja met mate gebruiken.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Soja is minstens zo afschuwelijk en per definitie ongezond. Zeker zoals het in het westen geconsumeerd wordt ; ongefermenteerd.
Ofwel : Je vergelijkt appels met peren om een punt te maken.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een Mango uit Brazilie die jij hier in Nederland eet is belastender voor het milieu dan een Nederlandse Kip uit Barneveld die jij eet hier
Of een appel uit Nieuw-Zeeland of druiven uit India.
Feit.
Ik ken de cijfers niet, maar het kippenvoer van jouw biologische kip moet ook getransporteerd worden. M.a.w. dat zou nog wel eens vies kunnen tegenvallen.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een Mango uit Brazilie die jij hier in Nederland eet is belastender voor het milieu dan een Nederlandse Kip uit Barneveld die jij eet hier
Of een appel uit Nieuw-Zeeland of druiven uit India.
Feit.
Of aardappelen in Februari uit Marokko, komen ook niet per bakfiets, maar met grote vervuilende boten.
Aardbeien uit Egypte rond de kerst met het vliegtuig.
Om paar voorbeelden te geven.
Gefermenteerde soja-producten zijn verkrijgbaar maar wordt in de regel niet geconsumeerd wanneer mensen soja consumeren.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:26 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Je kan gewoon gefermenteerd Soja producten verkrijgen en natuurlijk Soja met mate gebruiken.
Wat denk je dat die kippen, koeien, etc. eigenlijk te eten krijgen?
De gezondheidsrisico's m.b.t. ongefermenteerde Sojaj zijn volgens mij ook niet aangetoond. Soja direct consumeren i.p.v. vlees is uiteraard zeker voordeliger voor het milieu.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gefermenteerde soja-producten zijn verkrijgbaar maar wordt in de regel niet geconsumeerd wanneer mensen soja consumeren.
Verder hoef je het tegenover mij niet te verdedigen hoor. Maar wanneer je het over gezond en milieutechnische voordeligheid hebt dan past soja simpelweg niet in dat plaatje.
Eens. Soja is ook een enorme belasting voor het milieu. Samen met de productie van palmolie (quote:Op maandag 27 maart 2017 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gefermenteerde soja-producten zijn verkrijgbaar maar wordt in de regel niet geconsumeerd wanneer mensen soja consumeren.
Verder hoef je het tegenover mij niet te verdedigen hoor. Maar wanneer je het over gezond en milieutechnische voordeligheid hebt dan past soja simpelweg niet in dat plaatje.
Met meer moeite ja en dat maakt je stelling dat vlees slecht voor je gezondheid is er ook niet beter op.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:04 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Er zijn genoeg documentaires die je een beeld over de werkomstandigheden in slachterijen kunnen verschaffen.
Verreweg de meeste Soja wordt gebruikt als dierenvoer.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Eens. Soja is ook een enorme belasting voor het milieu. Samen met de productie van palmolie () draagt het bij aan de vernietiging van regenwoud op gigantische schaal. En het kutte is dat die troep echt overal in zit
.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 27 maart 2017 12:44 schreef Chewie het volgende:
[..]
Met meer moeite ja en dat maakt je stelling dat vlees slecht voor je gezondheid is er ook niet beter op.
Ze had vanmorgen een fittie met Ebru Umar op twitter..quote:Op maandag 27 maart 2017 12:42 schreef Krollie het volgende:
Dom wijf. Zij is doelbewust activiste en scheld mensen uit als ze in haar ogen iets verkeerds zeggen en dan vindt ze het raar dat mensen haar uitschelden, iets toewensen, bedreigen.Zelden zo'n dom persoon gezien.
Weet ik.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:44 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Verreweg de meeste Soja wordt gebruikt als dierenvoer.
Deze had ik moeten quotenquote:
Met meer moeite en dit toont natuurlijk niet aan dat vlees per definitie ongezond is.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:03 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Je kan die bouwstoffen ook via groenten, fruit, soja etc binnenkrijgen, dus dat is een non-argument.
Klopt, maar niet in de hoeveelheden die we nu consumeren in de westerse wereld. Dat is wel een vorm van behoorlijke overdaad. In het verleden stond vlees echt niet elke dag op het menu. Toen was vlees echt een luxe product. Elke dag vlees is gezien de geschiedenis van de mens niet de norm.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat laatste moet je toch even nader verklaren, want mensen eten al vlees zo lang ze bestaan.
Hoe kom je daar bij. Het kost helemaal niet meer moeite.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:50 schreef Chewie het volgende:
[..]
Deze had ik moeten quoten
[..]
Met meer moeite en dit toont natuurlijk niet aan dat vlees per definitie ongezond is.
Precies.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:46 schreef wolkentoetje het volgende:
Open anders even een apart topic over dat soja/veganistengedoe.
Jawel het kost meer moeitequote:Op maandag 27 maart 2017 12:52 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij. Het kost helemaal niet meer moeite.
Dat is wederom geen argument voor de onzinnige stelling dat vlees slecht voor je gezondheid zou zijn, dat is namelijk veel te kort door de bocht.quote:Er zijn verbanden tussen vlees en verschillende ziektes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |