twitter:annefleurdd twitterde op vrijdag 24-03-2017 om 18:08:01Er is gister het e.e.a. gebeurd na het debat in de Balie. https://t.co/NF51FZhK1R reageer retweet
Het is niet alleen meer Annefleur maar open podium voor álle extreemlinkse gekkies die hun haat twitteren.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef Droopie het volgende:
Heeft dit echt nog een 3e deel nodig zeg
we = linksquote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef Hathor het volgende:
Die demonisering van Baudet begint echt enge vormen aan te nemen, ongeveer hetzelfde als wat indertijd met Fortuyn gebeurde. Blijkbaar hebben we ons lesje nog niet geleerd.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 09:55:08Het zegt veel dat de roodwitblauwe oikofiele stormtroepen van Baudet het woord 'aanvallen' onmiddellijk fysiek inte… https://t.co/z9Fq8A6QEM reageer retweet
Hij kan beter even ophouden.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:17 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 09:55:08Het zegt veel dat de roodwitblauwe oikofiele stormtroepen van Baudet het woord 'aanvallen' onmiddellijk fysiek inte… https://t.co/z9Fq8A6QEM reageer retweet
Is het ook anders te interpreteren danquote:Op maandag 27 maart 2017 11:17 schreef wolkentoetje het volgende:
Lol, hij neemt nu zelfs het taalgebruik van Baudet over. 'Oikofiele'.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:17 schreef wolkentoetje het volgende:
Tuurlijk... het is altijd de schuld van een ander.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:19 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Straks weer janken dat zijn account gehackt was..
Als je gevraagd wordt om mensen de 'informeren', prima. Niet ongevraagd. Vaga's hebben daar een ernstig handje van.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:54 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Lastig vallen zeker niet. Informeren is m.i. altijd positief. Zo zijn er mensen die denken dat veganisten stinken, bepaalde voedingstoffen tekort komen of dat de wereld niet voldoende groenvoer zou kunnen produceren. Dat soort onjuistheden moeten uiteraard de wereld uit.
OT: Fleurtje is gewoon een aandachtsh**r die alleen op andermans kosten de wereldverbeteraar uit wil hangen.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 11:22:27Een nieuwe lente, een eeuwenoud geluid. (geen 80 jaar hoor, dat is teveel eer voor de nazi's). https://t.co/WATC07wKv2 reageer retweet
Ook ongevraagd natuurlijk. Dat deed ik net ook tenslottequote:Op maandag 27 maart 2017 11:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je gevraagd wordt om mensen de 'informeren', prima. Niet ongevraagd. Vaga's hebben daar een ernstig handje van.
Ze doet niks anders.quote:
Doe maar niet. Mede daarom heb je te maken met dat imago'tje.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:26 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ook ongevraagd natuurlijk. Dat deed ik net ook tenslotte
Als ik de linkse vrouw goed begrijp is dat waar ze op vallen tegenwoordig. Niks mis mee dus.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou...ik zag in Southpark anders dat als je geen vlees eet, je een pussy word.
Iedereen die de zittende macht bedreigt krijgt te maken met mensen die afhankelijk zijn van diezelfde macht.quote:Op maandag 27 maart 2017 10:59 schreef Hathor het volgende:
Die demonisering van Baudet begint echt enge vormen aan te nemen, ongeveer hetzelfde als wat indertijd met Fortuyn gebeurde. Blijkbaar hebben we ons lesje nog niet geleerd.
Tja er is nu geen weg terug meer natuurlijk dus dan kan je beter geforceerd lekker door blijven gaan.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:24 schreef wolkentoetje het volgende:
O god hij gaat maar door:twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 11:22:27Een nieuwe lente, een eeuwenoud geluid. (geen 80 jaar hoor, dat is teveel eer voor de nazi's). https://t.co/WATC07wKv2 reageer retweet
Demoniseerpiet.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:04 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En volgens hoofdpiet van Muiswinkel bestaat er een Baudetjugend
Als er onjuistheden worden verspreid, dan ook ongevraagd.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe maar niet. Mede daarom heb je te maken met dat imago'tje.
Dat is meestal wat de vaga's doen. Ongevraagd onjuiste info verspreiden en bangmakerij spuien.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:29 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Als er onjuistheden worden verspreid, dan ook ongevraagd.
Ik heb geen ervaring met het verspreiden van onjuistheden. Wel zie ik regelmatig dat mensen die vlees eten dit voor zichzelf moeten rechtvaardigen door iemand die vega leeft onjuist te bejegenen.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is meestal wat de vaga's doen. Ongevraagd onjuiste info verspreiden en bangmakerij spuien.
Tenminste, dat is het imago. Hoe zou dat toch komen... ..?
Ja dus pas maar op dat wij niet uitgemaakt worden voor xenofobische racist die dood moeten.quote:
Er zijn meer vega's die vleeseters onjuist bejegenen dan andersom heb ik het idee.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:35 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met het verspreiden van onjuistheden. Wel zie ik regelmatig dat mensen die vlees eten dit voor zichzelf moeten rechtvaardigen door iemand die vega leeft onjuist te bejegenen.
Maar goed, dit topic gaat over Annefleur en daar heb ik verder niet zoveel over te melden.
Maar nu weet je beter gelukkig.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn meer vega's die vleeseters onjuist bejegenen dan andersom heb ik het idee.
Vlees eten is natuurlijk, daar is je lichaam voor gebouwd. Daar heb je geen rechtvaardiging voor nodig.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:35 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met het verspreiden van onjuistheden. Wel zie ik regelmatig dat mensen die vlees eten dit voor zichzelf moeten rechtvaardigen door iemand die vega leeft onjuist te bejegenen.
Maar goed, dit topic gaat over Annefleur en daar heb ik verder niet zoveel over te melden.
Eindeloze discussie waarbij zowel anti- als pro- beide fout zitten. De waarheid ligt zoals wel vaker in het midden. Helaas voelt matiging voor de meeste mensen niet fijn en moet er 'altijd' in extremen worden gedacht.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vlees eten is natuurlijk, daar is je lichaam voor gebouwd. Daar heb je geen rechtvaardiging voor nodig.
Je kan jezelf informeren en dan zou je tot de conlusie kunnen komen dat vleeseten:quote:Op maandag 27 maart 2017 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vlees eten is natuurlijk, daar is je lichaam voor gebouwd. Daar heb je geen rechtvaardiging voor nodig.
Sorry maar als je punt 2 al als serieuze conclussie ziet dan is het advies om je te informeren wellicht ook een goede tip voor jezelf.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:45 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Je kan jezelf informeren en dan zou je tot de conlusie kunnen komen dat vleeseten:
- slecht is voor het milieu
- slecht is voor je gezondheid
- slecht is voor de mensen die in de bioindustrie werken
- slecht is voor dierenwelzijn
etc.
Maar je kan natuurlijk ook wegkijken. Rechtvaardiging heb je niet nodig nee, maar dat geldt voor alles.
Een Mango eten is slechter voor het milieu dan een Nederlandse kip.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:45 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Je kan jezelf informeren en dan zou je tot de conlusie kunnen komen dat vleeseten:
- slecht is voor het milieu
- slecht is voor je gezondheid
- slecht is voor de mensen die in de bioindustrie werken
- slecht is voor dierenwelzijn
etc.
Maar je kan natuurlijk ook wegkijken. Rechtvaardiging heb je niet nodig nee, maar dat geldt voor alles.
Dat heb ik al lang geleden gedaan uiteraad.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sorry maar als je punt 2 al als serieuze conclussie ziet dan is het advies om je te informeren wellicht ook een goede tip voor jezelf.
In het midden? Dit is puur natuur.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Eindeloze discussie waarbij zowel anti- als pro- beide fout zitten. De waarheid ligt zoals wel vaker in het midden. Helaas voelt matiging voor de meeste mensen niet fijn en moet er 'altijd' in extremen worden gedacht.
En jij denkt dat die kip uit nederland komtquote:Op maandag 27 maart 2017 11:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een Mango eten is slechter voor het milieu dan een Nederlandse kip.
Geloof me, die containers uit Zuid Amerika komen ook niet op zonne energie naar Europa
Dan ben je heel slecht geinformeerd aangezien vlees eten niet per definitie slecht is voor je gezondheid.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:48 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang geleden gedaan uiteraad.
quote:Op maandag 27 maart 2017 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
laten we gewoon Twitter afschaffen. Wat een kanker medium is dat.
Aangezien we hier ruim 100 miljoen kippen hebben is de kans vrij groot ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 11:49 schreef sol1taire het volgende:
[..]
En jij denkt dat die kip uit nederland komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |