Mwah GL heeft nogal een eeeeh activistisch (Rara) verleden en een Annefleur wordt als fractiemedewerker van GroenLinks Hilversum en door het landelijk bestuur ook niet teruggefloten.quote:Op maandag 27 maart 2017 08:03 schreef Montagui het volgende:
Extreem links voelt zich blijkbaar gesterkt door de winst van GL?
Kan me niet voorstellen dat Jesse Klaver hiermee geassocieerd wil worden.
En vergeet Marxist en veganist niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 07:56 schreef Braindead2000 het volgende:
Luidspreker, Arafatsjaaltje, fuck fascisme, activist. Het komt allemaal zo nep over.
En feministquote:Op maandag 27 maart 2017 08:08 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En vergeet Marxist en veganist niet.
Ik wist niet dat op een piano liggen een oorlogsverklaring wasquote:Op maandag 27 maart 2017 07:44 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij in het verzet zit![]()
[ afbeelding ]
Meneer kwam al eerder met de uitvlucht dat z'n account gehackt was nadat hij eerder een paranoïde aanval had gehad:quote:Op maandag 27 maart 2017 07:44 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij in het verzet zit![]()
[ afbeelding ]
Oh ja. Wat een liegebeest is het tochquote:Op maandag 27 maart 2017 09:19 schreef Interpretatie het volgende:
[..]
Meneer kwam al eerder met de uitvlucht dat z'n account gehackt was nadat hij eerder een paranoïde aanval had gehad:
http://www.lindanieuws.nl(...)twitter-was-gehackt/
Danny heeft het ook al opgepikt of de FP.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:21 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Oh ja. Wat een liegebeest is het toch
Dat is mens eigen. Jij houdt je mening over Annefleur toch ook niet voor jezelf?quote:Op maandag 27 maart 2017 09:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als diegene z'n bek houdt en niet continu mensen gaat proberen mee te trekken.
Dat is namelijk het probleem met dat grafvolk, ze houden het niet voor zichzelf.
[ afbeelding ]
Is helemaal niet mens eigen. Dat is gewoon extremisme. Zodra je als veganist iemand melk ziet drinken zeggen 'weet je dat je daar KANKER van krijgt!!'. Dat soort. Het bepaalde continu willen spammen van je eigen overtuiging.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:23 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Dat is mens eigen. Jij houdt je mening over Annefleur toch ook niet voor jezelf?
Iemand 'ironisch' een kankerlul noemenquote:Op maandag 27 maart 2017 09:19 schreef Interpretatie het volgende:
[..]
Meneer kwam al eerder met de uitvlucht dat z'n account gehackt was nadat hij eerder een paranoïde aanval had gehad:
http://www.lindanieuws.nl(...)twitter-was-gehackt/
Ik ben zelf het grootste deel van de tijd veganistisch en ik val er niemand lastig mee. Hooguit dat mensen bewust worden van hun eigen eetgewoontes omdat ik de zooi die je voorgeschoteld krijgt op de gemiddelde verjaardag niet aanraak.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is helemaal niet mens eigen. Dat is gewoon extremisme. Zodra je als veganist iemand melk ziet drinken zeggen 'weet je dat je daar KANKER van krijgt!!'. Dat soort. Het bepaalde continu willen spammen van je eigen overtuiging.
Ik loop toch ook niet over straat en zeg tegen iedere veganist 'Kijk eens, ik eet een broodje rosbief, met je rode cellen te kort!'.
Hoe bepaald volk in het leven staat is niet een soort 'mens eigen' dat is gewoon doorgeslagen..
behalve kooktips heb ik ook nooit last van vegatariers in mijn omgeving.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:38 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ik ben zelf het grootste deel van de tijd veganistisch en ik val er niemand lastig mee. Hooguit dat mensen bewust worden van hun eigen eetgewoontes omdat ik de zooi die je voorgeschoteld krijgt op de gemiddelde verjaardag niet aanraak.
M.a.w. je generaliseert. Geen punt verder, maar veganisme is zeker geen slechte eigenschap.
Als ik van iedere veganist die ik tegengekomen ben als collega, studiegenoot, familielid of wat dan ook diezelfde eigenschappen zie, generaliseer ik?quote:Op maandag 27 maart 2017 09:38 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Ik ben zelf het grootste deel van de tijd veganistisch en ik val er niemand lastig mee. Hooguit dat mensen bewust worden van hun eigen eetgewoontes omdat ik de zooi die je voorgeschoteld krijgt op de gemiddelde verjaardag niet aanraak.
M.a.w. je generaliseert. Geen punt verder, maar veganisme is zeker geen slechte eigenschap.
Lastig vallen zeker niet. Informeren is m.i. altijd positief. Zo zijn er mensen die denken dat veganisten stinken, bepaalde voedingstoffen tekort komen of dat de wereld niet voldoende groenvoer zou kunnen produceren. Dat soort onjuistheden moeten uiteraard de wereld uitquote:Op maandag 27 maart 2017 09:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als ik van iedere veganist die ik tegengekomen ben als collega, studiegenoot, familielid of wat dan ook diezelfde eigenschappen zie, generaliseer ik?
Meh, zie dat meer als een stukje ervaring.
Het is zeker geen slechte eigenschap, als je anderen er maar niet mee lastig valt, ook niet ongevraagd.
Niet die bullshit weer he, dat heeft Churchill nooit gezegd. Zie ook https://andycarrington.wo(...)ill-never-said-this/ voor de achtergronden.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:24 schreef HSG het volgende:
Wat zei Winston Churchill ook alweer?
[ afbeelding ]
Klopt die uitspraak komt inderdaad niet van Churchill al klopt de uitspraak zelf wel..quote:Op maandag 27 maart 2017 09:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Niet die bullshit weer he, dat heeft Churchill nooit gezegd. Zie ook https://andycarrington.wo(...)ill-never-said-this/ voor de achtergronden.
Nou...ik zag in Southpark anders dat als je geen vlees eet, je een pussy word.quote:Op maandag 27 maart 2017 09:38 schreef sol1taire het volgende:
[..]
twitter:annefleurdd twitterde op maandag 27-03-2017 om 10:35:38.@umarebru Jezus Christus. Tief zelf op Ebru. reageer retweet
twitter:umarebru twitterde op maandag 27-03-2017 om 10:33:45tief op @annefleurdd ik heb jou niet nodig en over mijn rug scoren lijkt me overbodig. https://t.co/FlVwkMhORh reageer retweet
twitter:umarebru twitterde op maandag 27-03-2017 om 10:39:30opdat we niet vergeten @annefleurdd - ben je al opgetiefd of heb je nog wat hulp nodig? https://t.co/WrGTVBQk8h reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |