De SP en PVV hebben niks te maken met deze GL-mafkees.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Beide kampen zijn er medeschuldig aan.
Zeker de SP en PVV zijn er groot mee geworden.
Bedoelde meer die partijen zijn juist groot geworden door polariseren.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De SP en PVV hebben niks te maken met deze GL-mafkees.
Dat ben ik inderdaad met je eens en daar kun je DENK intussen ook aan toevoegen..quote:Op zondag 26 maart 2017 16:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bedoelde meer die partijen zijn juist groot geworden door polariseren.
Het wij tegen hunnie principe
Om mijn kamp opmerking te onderbouwen
Dat kan snel veranderen natuurlijk, als ze helemaal wappie wordt dan gaat GL zich ook van haar distantieren hoor.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:35 schreef wolkentoetje het volgende:
Maar goed volgens eigen zeggen staat GroenLinks volledig achter haar.
Iets heel anders: zit GroenLinks niet met jou in de maag? Je hebt namelijk wel eens krasse uitspraken gedaan, over Wilders stenigen enzo. Heb je hier achteraf ook spijt van?
Ik heb nergens spijt van. Sterker nog, die bedreigingen sterken mij in mijn overtuiging dat ik voor de goede zaak strijd. GroenLinks staat volledig achter mij. Veel mensen hebben mij gebeld en als er wat is kan ik bij ze terecht. Inhoudelijk ben ik ook niet door de partij berispt.
Uiteraard niet.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah, op die manier; het is natuurlijk voor beide niet te rechtvaardigen dat ze bedreigd worden. Verschil hierin is wel dat de ene beveiligd moet worden mede door het toedoen van de andere.
Mwah ze is al behoorlijk wappie zie haar twitter maar GL schijnt haar als fractiemedewerker volkomen te steunen.. nou ja volgens AnneFleur dan maar het verbaast me niets..quote:Op zondag 26 maart 2017 16:55 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat kan snel veranderen natuurlijk, als ze helemaal wappie wordt dan gaat GL zich ook van haar distantieren hoor.
twitter:annefleurdd twitterde op zondag 26-03-2017 om 15:02:35Wauw. @Art1kel is solidair ❤ Solidariteit https://t.co/jg8RKg7Ed1 reageer retweet
Dit is denk ik niet de politieke partij Artikel1quote:Op zondag 26 maart 2017 17:04 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:annefleurdd twitterde op zondag 26-03-2017 om 15:02:35Wauw. @Art1kel is solidair ❤ Solidariteit https://t.co/jg8RKg7Ed1 reageer retweet
Ik had Denk misschien nog best willen ruilen voor Artikel1. Artikel1 speelt misschien niet van die vieze spelletjes en zegt voor veel meer verschillende minderheidsgroepen op te komen.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:06 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad met je eens en daar kun je DENK intussen ook aan toevoegen..
Godzijdank heeft Artikel1 geen zetel gehaald.
Wauw.quote:
Ah, nu wordt wel meteen duidelijk waarom Artikel1 een rechtszaak is begonnen tegen de andere Artikel1.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit is denk ik niet de politieke partij Artikel1
Zeker wel.!quote:Op zondag 26 maart 2017 17:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit is denk ik niet de politieke partij Artikel1
Dat annefleur zelf online geweld veroorzaakt, daar zwijgen ze dan maar over......twitter:Art1kel twitterde op zondag 26-03-2017 om 13:01:50Artikel 1 is solidair met slachtoffers van online geweld, wat veelal vrouwen zijn, zoals recentelijk @annefleurdd. https://t.co/7bqdhYHLbk reageer retweet
Heeft ze die bedreigingen naar zichzelf gestuurd?quote:Op zondag 26 maart 2017 17:13 schreef bluemoon23 het volgende:
Ook Artikel1 wil de zaak natuurlijk maar van 1 kant bekijken:Dat annefleur zelf online geweld veroorzaakt, daar zwijgen ze dan maar over......twitter:Art1kel twitterde op zondag 26-03-2017 om 13:01:50Artikel 1 is solidair met slachtoffers van online geweld, wat veelal vrouwen zijn, zoals recentelijk @annefleurdd. https://t.co/7bqdhYHLbk reageer retweet
![]()
Veelal vrouwen ja?quote:Op zondag 26 maart 2017 17:13 schreef bluemoon23 het volgende:
Ook Artikel1 wil de zaak natuurlijk maar van 1 kant bekijken:Dat annefleur zelf online geweld veroorzaakt, daar zwijgen ze dan maar over......twitter:Art1kel twitterde op zondag 26-03-2017 om 13:01:50Artikel 1 is solidair met slachtoffers van online geweld, wat veelal vrouwen zijn, zoals recentelijk @annefleurdd. https://t.co/7bqdhYHLbk reageer retweet
![]()
Indirect.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heeft ze die bedreigingen naar zichzelf gestuurd?
Er is een organisatie die zo heet en Artikel1 lifte er op mee.quote:
Het is zeker wel Sylvana en haar geflopte partij.!quote:Op zondag 26 maart 2017 17:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is een organisatie die zo heet en Artikel1 lifte er op mee.
Kijk ook maar naar het logo.
Weet niet zeker, maar dat twitteraccount doet mij denken aan de organisatie (met veel dezelfde idealen) en niet Sylvana en haar partij.
Het is toch wel de partij van Sylvana & co.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is een organisatie die zo heet en Artikel1 lifte er op mee.
Kijk ook maar naar het logo.
Weet niet zeker, maar dat twitteraccount doet mij denken aan de organisatie (met veel dezelfde idealen) en niet Sylvana en haar partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |