Ze heeft gewoon gelijk hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ze weet niet beter moet je maar denken, iedereen is tegen nazi's dus dan zal het vast populair zijn en goed vallen.
Praktisch geen nazi's meer? Ik denk niet dat ze het daar mee eens is.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk hoor
Dat er praktisch geen nazi's meer rondlopen is een klein detail. Maar volgens mij snapt ze dat niet.
Ik zie ze toch echt niet door de straten marcherenquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:48 schreef Physsic het volgende:
[..]
Praktisch geen nazi's meer? Ik denk niet dat ze het daar mee eens is.
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie ze toch echt niet door de straten marcheren
quote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie ze toch echt niet door de straten marcheren
Je negeert het gegeven dat Annefleur iedereen die haar gedachtegoed niet steunt een nazi is. Dus ook jij en zelfs Pokkerdepok zijn nazi's.quote:
En dan de reactiesquote:Op zaterdag 25 maart 2017 23:10 schreef Physsic het volgende:
[..]
Over nazi's gesproken.twitter:annefleurdd twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 21:38:03Is it ok to punch a nazi? It is always ok to punch a nazi. https://t.co/C4OslUK4ti reageer retweet
twitter:bartdewith twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 22:10:43@annefleurdd Is it ok to punch a violent left progressive extremist? reageer retweet
twitter:MichieldeRuyt1 twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 23:10:43@annefleurdd Extreem Links vindt zich boven de wet staan. Ze zijn hun eigen justitie en eigen orde handhaving. Alleen zij hebben gelijk. reageer retweet
twitter:ADJV72 twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 21:49:10@annefleurdd wat een agressie en zelf maar klagen over loze twitter dreigementjes. #hypocriet reageer retweet
twitter:StevenJagt75 twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 23:13:02@annefleurdd Kennelijk is Hilversum nog steeds zo saai als toen ik in het Gooi woonde, want je hebt blijkbaar niets beters te doen dan dit reageer retweet
twitter:annefleurdd twitterde op zondag 26-03-2017 om 00:10:29O-M-G #fakenews https://t.co/FSnYBmJ2gl reageer retweet
twitter:annefleurdd twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 21:34:14Er is een stille burgeroorlog gaande in Nederland en niemand lijkt dat door te hebben. reageer retweet
"In ernstige gevallen kunnen er zich kortdurende psychotische episodes voordoen.quote:Op zondag 26 maart 2017 07:48 schreef Droopie het volgende:
Theatrale persoonlijkheidsstoornis noemen ze dat
Dat zijn de beste oorlogen (wanneer niemand de oorlog doorheeft)quote:Op zondag 26 maart 2017 07:49 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:annefleurdd twitterde op zaterdag 25-03-2017 om 21:34:14Er is een stille burgeroorlog gaande in Nederland en niemand lijkt dat door te hebben. reageer retweet
Dit soort mensen moeten tegen zichzelf in bescherming genomen wordenquote:Op zondag 26 maart 2017 07:51 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
"In ernstige gevallen kunnen er zich kortdurende psychotische episodes voordoen.
Mensen met TPS hebben driftbuien en een lage frustratie-tolerantie, zijn gevoelig voor depressie, vragen veel aandacht en geruststelling en zijn vaak naïef en goedgelovig. Hun manier van spreken is vaak impressionistisch en ontbrekend in detail, waarbij ze vaak geen redenen geven waarom ze iets vinden."
Anders is het ook wel saai natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 08:07 schreef wolkentoetje het volgende:
En ondertussen zit Fleur terwijl ze onder moet duiken voor nazi's druk te twitteren.
Strijd tegen het kapitalisme maar ik twitter vanaf mijn Iphonequote:Op zondag 26 maart 2017 08:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Anders is het ook wel saai natuurlijk.
De strijd tegen kapitalisme, sexisme en andere ongein is 24/7...
Zo'n type zal het ongetwijfeld zijn jaquote:Op zondag 26 maart 2017 08:11 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Strijd tegen het kapitalisme maar ik twitter vanaf mijn Iphone![]()
![]()
[ afbeelding ]
Marx heeft ook geen dag gewerkt, zijn familie en Friedrich Engels betaalde zijn huur, levensonderhoud en zijn werkster :pquote:Op zondag 26 maart 2017 08:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo'n type zal het ongetwijfeld zijn ja
Sowieso iemand uit het Gooi die claimt Marxist te zijn
Als je bedje gespreid is kun je dit makkelijk verkondingen...
Kan gewoon als je beveiligd wordt he.quote:Op zondag 26 maart 2017 08:07 schreef wolkentoetje het volgende:
En ondertussen zit Fleur terwijl ze onder moet duiken voor nazi's druk te twitteren.
Ah, dat anti - Israel geneuzel zou Fleurtje toch moeten aanspreken.quote:Op zondag 26 maart 2017 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jawel.
Check tegen multikul
Check voor Palestina en tegen Israël en dus Joden.
Het is een niche, maar daarom bestaat-ie nog wel.
quote:Op zondag 26 maart 2017 08:56 schreef wolkentoetje het volgende:
Voor wie zich verveelt:
https://marxismefestival.nu/
Antiracisme
– Trump, Wilders & Le Pen: hoe stoppen we extreemrechts?
– Kapitalisme en de politiek van grenzen: vluchtelingen welkom!
– De beperkingen van privilegetheorie
Cultureel
– Monsters vs. Fascists: political resistance in the age of Trump
– Documentaire: Tsar to Lenin
Debat
– Wat voor links hebben we nodig?
– Ronde tafel: debatten in de strijd tegen racisme
– Wat betekent het om radicaal te zijn?
– Vakbond: hoe breken we de macht van de polder?
Annefleur gaat ook en Anja Meulenbelt en Abou Jahjah komen ook![]()
![]()
quote:Kortingskaarten zijn voor studenten, scholieren, uitkeringsgerechtigden en gepensioneerden.
Iedereen die geld krijgt van de overheid krijgt kortingquote:
Dat moet ook wel,anders kunnen de leden van AFA niet meedoenquote:Op zondag 26 maart 2017 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen die geld krijgt van de overheid krijgt korting
De werkenden moeten krom liggen.
En ze gebruiken de wordpress woocommerce plugin om even lekker geld te vangen, als anti-kapitalisten.quote:Op zondag 26 maart 2017 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen die geld krijgt van de overheid krijgt korting
De werkenden moeten krom liggen.
Ja, als lijstduwer. (plek #20)quote:Op zondag 26 maart 2017 09:19 schreef wolkentoetje het volgende:
Die Anja Meulenbelt stond die ook niet op de kandidatenlijst van Sylvana Simons?
Zal me echt niks verbazen idd.quote:Op zondag 26 maart 2017 08:11 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Strijd tegen het kapitalisme maar ik twitter vanaf mijn Iphone![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik stof hem weer even af!quote:Op zondag 26 maart 2017 11:00 schreef LXIV het volgende:
Die Annefleur komt ongetwijfeld uit een goede familie. Sinds de puberteit is ze een beetje verward. Stiekem wordt ze nat in haar broekje van Thierry Baudet. Uiteindelijk komt het allemaal goed met haar en over 5 jaar staat ze met een dikke buik achter het fornuis te koken, in blijde afwachting tot ze de BMW van haar man de oprit op hoort rijden als hij terug komt van een dagje handelen op de beurs. Wedden?
quote:Op zondag 26 maart 2017 11:21 schreef Fylax het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_thierry_baudet.html
Ik zou toch liever een simpele doodsbedreiging ontvangen dan zo'n stuk tekst lezen. Je moet wel echt een zieke geest hebben om uberhaupt zoiets te bedenken.quote:Citaat: “Dames, meiden, we laten het hem ruiken! Reserveer het bloed van je maandstonde speciaal voor Thierry. Als hij zonodig als een barbaar uit het stenen tijdperk vrouwen meent te mogen bezitten op de sofa van zijn 'Oikos', dan kan hij ons bloed er gratis bijkrijgen (iets anders kan natuurlijk ook). Verzamel het in een emmer. Bak er een taart van. Werp het hem toe.”
Ik heb het gelezen..quote:Op zondag 26 maart 2017 11:21 schreef Fylax het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_thierry_baudet.html
Breedveld had dan weer nul medelijden met Asha ten Broeke:quote:Op zondag 26 maart 2017 11:48 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen..
Er loopt heel wat achterlijk links tuig rond.
Hier nog zo'n viezerik:
[ afbeelding ]
Ik zie dit ertussen staan:quote:Op zondag 26 maart 2017 08:56 schreef wolkentoetje het volgende:
Voor wie zich verveelt:
Antiracisme
Cultureel
Debat
![]()
Dat is duidelijk de inbreng van Meulenbelt. Die is daar destijds bekend mee geworden. Werd ze politiek-lesbisch. Na haar boekje "De schaamte voorbij".quote:– Het persoonlijke is politiek: marxisme en psychologie
godver wat een treurwilgen bijeenkomstquote:Op zondag 26 maart 2017 08:56 schreef wolkentoetje het volgende:
Voor wie zich verveelt:
Antiracisme
Cultureel
Debat
![]()
Ach man, houd toch op. Alsof dit iets nieuws is. Op bepaalde pagina's op Facebook staan de comments er vol mee, óók van rechts. Vooral, trouwens. Ik heb echt zieke dingen gelezen.quote:Op zondag 26 maart 2017 11:48 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen..
Er loopt heel wat achterlijk links tuig rond.
Hier nog zo'n viezerik:
[ afbeelding ]
Probleem is dat Anne Fleur ook op radio komt, speeches houdt voor duizenden en een rap groeiend aantal volgers heeft op social media.quote:Op zondag 26 maart 2017 13:48 schreef richolio het volgende:
Ik snap dat gezeur om die Anne Fleur en verwanten sowieso niet echt. Als ik ging janken om elke comment van "rechts" die simpelweg niet kan was ik nu nog steeds aan het janken.
Laat gaan. Zo maak je het probleem ook echt niet kleiner
Ik ben het eens met je vorige post over Breedveld.quote:Op zondag 26 maart 2017 13:48 schreef richolio het volgende:
Ik snap dat gezeur om die Anne Fleur en verwanten sowieso niet echt. Als ik ging janken om elke comment van "rechts" die simpelweg niet kan was ik nu nog steeds aan het janken.
En aan het eind van de dag zijn het "jullie" die haar groot hebben gemaakt door al die aandacht. "Anne Fleur Dekker" is nu een begrip geworden door legio aan negatieve aandacht, ook door de media.quote:Op zondag 26 maart 2017 13:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Probleem is dat Anne Fleur ook op radio komt, speeches houdt voor duizenden en een rap groeiend aantal volgers heeft op social media.
Ze zoekt die aandacht echt zelf op, moeten zij en jij dan niet ineens gaan huilen dat ze die krijgt ook
ze komt zelfs in het AD
[ afbeelding ]
En het is ons goed recht daar op te reageren. Van haar kant blijft het ook niet netjes voerigens.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:06 schreef richolio het volgende:
[..]
En aan het eind van de dag zijn het "jullie" die haar groot hebben gemaakt door al die aandacht. "Anne Fleur Dekker" is nu een begrip geworden door legio aan negatieve aandacht, ook door de media.
En buiten dat, is het niet haar goed recht om speeches te houden en actief te zijn op social media? Daar commentaar houden mag (mits het netjes blijft en dat blijft het helaas ook niet), maar weet dan wel dat het niet bepaalt bijdraagt aan een stille Anne Fleur Dekker.
Dat is jullie goed recht ja, dat zie je ook terug in mijn post. Maar nogmaals: ga dan ook weer niet zeuren strakjes als ze nog groter is.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En het is ons goed recht daar op te reageren. Van haar kant blijft het ook niet netjes voerigens.
Ze is ook dom inderdaad, het is ook dom gedrag. Maar ze krijgt nou ook eenmaal die aandacht en uiteindelijk krijgt ze dan een steeds groter podium.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je vorige post over Breedveld.
Haatberichten, (doods)bedreigingen, scheldpartijen, beledigingen, oproepen tot geweld, etc. zijn zowel van (anoniem) links als van (anoniem) rechts massaal te vinden op Twitter, Facebook en andere platforms. Daar is niets nieuws aan en het benoemen ook niet echt meer waard.
Maar zoals ik al eerder aangaf, vind ik wat Anne Fleur doet (en ook die berichten van De Hokjesman bijv.) wel echt in een andere categorie vallen. Dat heeft ook niet met links of rechts te maken, maar gewoon het gedrag en de uitspraken op zich.
Ach, ik zou me als "links" meer zorgen maken dat zo'n dom wicht een van de meest vocale is.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is jullie goed recht ja, dat zie je ook terug in mijn post. Maar nogmaals: ga dan ook weer niet zeuren strakjes als ze nog groter is.
Door wat precies te doen?quote:Op zondag 26 maart 2017 14:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, ik zou me als "links" meer zorgen maken dat zo'n dom wicht een van de meest vocale is.
Ze is zeker wel een probleem als ze zoveel doms kan spuien op steeds meer podia.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Door wat precies te doen?
Ze is totaal geen probleem en al helemaal geen verbeelding van links.
Lees mijn vorige posts nog eens over waarom dat zo is. Je lijkt er verder ook niet bepaald inhoudelijk op in te gaan.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze is zeker wel een probleem als ze zoveel doms kan spuien op steeds meer podia.
Ze geeft links wel een stempel.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Door wat precies te doen?
Ze is totaal geen probleem, ook niet de meest vocale en al helemaal geen verbeelding van links.
Daarom zeg ik: laten we haar niet met zijn allen groot maken (of in ieder geval niet nog groter). Negatieve aandacht is óók aandacht.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze geeft links wel een stempel.
"Als in kijk die Anne Fleur dan, zo zijn ze allemaal.. Net als Volkert"
Dus ze richt wel schade aan
Ze is pas vrij recent zo bekend bij haar "tegenstanders" alhoewel iedereen met een beetje normaal stel hersens dat is.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Lees mijn vorige posts nog eens over waarom dat zo is. Je lijkt er verder ook niet bepaald inhoudelijk op in te gaan.
Ze schreef al legio artikelen voor kranten en op links-georiënteerde websites.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: laten we haar niet met zijn allen groot maken. Negatieve aandacht is óók aandacht.
Zolang die bagger op krapuul en joop blijft vind ik het niet erg, maar het wordt nu ook genormaliseerd.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze schreef al legio artikelen voor kranten en op links-georiënteerde websites.
Tenzij je rechts bent.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: laten we haar niet met zijn allen groot maken (of in ieder geval niet nog groter). Negatieve aandacht is óók aandacht.
Ja het probleem is inderdaad dat het steeds verder sijpelt dan enkel een verdwaalde blog. En het probleem hierin is niet dat zij haar mening mag ventileren, maar dat zij simpelweg onwaarheden neerplempt.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zolang die bagger op krapuul en joop blijft vind ik het niet erg, maar het wordt nu ook genormaliseerd.
Ik vind een Annefleur vooral extreemlinks,met gewoon links heeft haar radicale gedrag niet veel te maken.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze geeft links wel een stempel.
"Als in kijk die Anne Fleur dan, zo zijn ze allemaal.. Net als Volkert"
Dus ze richt wel schade aan
Ja maar zo denkt het tegenkamp nooit he.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:25 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik vind een Annefleur vooral extreemlinks,met gewoon links heeft haar radicale gedrag niet veel te maken.
Ik heb er geen probleem mee als haar podium groter wordt, dus was ook niet van plan om daarover te gaan huilen. Waarschijnlijk zal ze daar vooral zelf last van hebben.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze is ook dom inderdaad, het is ook dom gedrag. Maar ze krijgt nou ook eenmaal die aandacht en uiteindelijk krijgt ze dan een steeds groter podium.
Bij er circuleert een foto van mij op internet gestopt met lezen.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:35 schreef wolkentoetje het volgende:
Maar goed volgens eigen zeggen staat GroenLinks volledig achter haar.
Iets heel anders: zit GroenLinks niet met jou in de maag? Je hebt namelijk wel eens krasse uitspraken gedaan, over Wilders stenigen enzo. Heb je hier achteraf ook spijt van?
Ik heb nergens spijt van. Sterker nog, die bedreigingen sterken mij in mijn overtuiging dat ik voor de goede zaak strijd. GroenLinks staat volledig achter mij. Veel mensen hebben mij gebeld en als er wat is kan ik bij ze terecht. Inhoudelijk ben ik ook niet door de partij berispt.
http://jalta.nl/politiek/(...)mond-willen-snoeren/
Kijk nou, dat had zomaar een uitspraak van Wilders kunnen zijn.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:35 schreef wolkentoetje het volgende:
Iets heel anders: zit GroenLinks niet met jou in de maag? Je hebt namelijk wel eens krasse uitspraken gedaan, over Wilders stenigen enzo. Heb je hier achteraf ook spijt van?
Ik heb nergens spijt van. Sterker nog, die bedreigingen sterken mij in mijn overtuiging dat ik voor de goede zaak strijd. GroenLinks staat volledig achter mij. Veel mensen hebben mij gebeld en als er wat is kan ik bij ze terecht. Inhoudelijk ben ik ook niet door de partij berispt.
http://jalta.nl/politiek/(...)mond-willen-snoeren/
Wilders heeft ook gedreigd met mensen te stenigen? En hoe is dit verder relevant?quote:Op zondag 26 maart 2017 14:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
Kijk nou, dat had zomaar een uitspraak van Wilders kunnen zijn.
Nee, het dikgedrukte.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wilders heeft ook gedreigd met mensen te stenigen? En hoe is dit verder relevant?
Het tegenkamp?quote:Op zondag 26 maart 2017 14:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja maar zo denkt het tegenkamp nooit he.
Tis regelmatig zwart/ wit en de nuance is vaak ver te zoeken.
De campagne leider van Groen Links is een terrorist en Geert wil alle buitenlanders eruit hebben.
De helft van de Nederlanders denkt zo. De andere helft denkt na of interesseert het weinig
Ah, op die manier; het is natuurlijk voor beide niet te rechtvaardigen dat ze bedreigd worden. Verschil hierin is wel dat de ene beveiligd moet worden mede door het toedoen van de andere.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, het dikgedrukte.
Ze zitten nu een beetje in hetzelfde schuitje. Allebei worden ze bedreigd (en zelfs beveiligd?), enkel om wat ze zeggen.
Niet enkel om wat ze zeggen AnneFleur roept zelfs op tot geweld,dat heb ik Wilders nog niet zien doen.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, het dikgedrukte.
Ze zitten nu een beetje in hetzelfde schuitje. Allebei worden ze bedreigd (en zelfs beveiligd?), enkel om wat ze zeggen.
Nou het zijn geen potentiele coalitiepartners..quote:Op zondag 26 maart 2017 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het tegenkamp?
Iedereen die tegen AF is, is een nazi. Als je je zo keihard wil onderscheiden van de nuance, dan maak je er zelf een wij tegen jullie van.
In tegenstelling tot de internet helden op facebook en andere media, Anne Fleur en haar aanhang zijn activisten.quote:Op zondag 26 maart 2017 13:48 schreef richolio het volgende:
Ging er meer om dat je het tegenkamp de schuld geeft van die polarisatie.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou het zijn geen potentiele coalitiepartners..
Dus het woord kamp dekt de lading wel.
Of moet ik politiek correct zeggen, stromingen?
En daarbij is AnneFleur ook nog eens fractiemedewerker van GroenLinks.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:53 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de internet helden op facebook en andere media, Anne Fleur en haar aanhang zijn activisten.
Maar dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Ik zette het er expres maar niet bij maar dat het weer uit de GroenLinks hoek komt is duidelijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:55 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En daarbij is AnneFleur ook nog eens fractiemedewerker van GroenLinks.
Beide kampen zijn er medeschuldig aan.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ging er meer om dat je het tegenkamp de schuld geeft van die polarisatie.
De SP en PVV hebben niks te maken met deze GL-mafkees.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Beide kampen zijn er medeschuldig aan.
Zeker de SP en PVV zijn er groot mee geworden.
Bedoelde meer die partijen zijn juist groot geworden door polariseren.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De SP en PVV hebben niks te maken met deze GL-mafkees.
Dat ben ik inderdaad met je eens en daar kun je DENK intussen ook aan toevoegen..quote:Op zondag 26 maart 2017 16:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bedoelde meer die partijen zijn juist groot geworden door polariseren.
Het wij tegen hunnie principe
Om mijn kamp opmerking te onderbouwen
Dat kan snel veranderen natuurlijk, als ze helemaal wappie wordt dan gaat GL zich ook van haar distantieren hoor.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:35 schreef wolkentoetje het volgende:
Uiteraard niet.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah, op die manier; het is natuurlijk voor beide niet te rechtvaardigen dat ze bedreigd worden. Verschil hierin is wel dat de ene beveiligd moet worden mede door het toedoen van de andere.
Mwah ze is al behoorlijk wappie zie haar twitter maar GL schijnt haar als fractiemedewerker volkomen te steunen.. nou ja volgens AnneFleur dan maar het verbaast me niets..quote:Op zondag 26 maart 2017 16:55 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Dat kan snel veranderen natuurlijk, als ze helemaal wappie wordt dan gaat GL zich ook van haar distantieren hoor.
twitter:annefleurdd twitterde op zondag 26-03-2017 om 15:02:35Wauw. @Art1kel is solidair ❤ Solidariteit https://t.co/jg8RKg7Ed1 reageer retweet
Dit is denk ik niet de politieke partij Artikel1quote:Op zondag 26 maart 2017 17:04 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:annefleurdd twitterde op zondag 26-03-2017 om 15:02:35Wauw. @Art1kel is solidair ❤ Solidariteit https://t.co/jg8RKg7Ed1 reageer retweet
Ik had Denk misschien nog best willen ruilen voor Artikel1. Artikel1 speelt misschien niet van die vieze spelletjes en zegt voor veel meer verschillende minderheidsgroepen op te komen.quote:Op zondag 26 maart 2017 16:06 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dat ben ik inderdaad met je eens en daar kun je DENK intussen ook aan toevoegen..
Godzijdank heeft Artikel1 geen zetel gehaald.
Wauw.quote:
Ah, nu wordt wel meteen duidelijk waarom Artikel1 een rechtszaak is begonnen tegen de andere Artikel1.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit is denk ik niet de politieke partij Artikel1
Zeker wel.!quote:Op zondag 26 maart 2017 17:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit is denk ik niet de politieke partij Artikel1
Dat annefleur zelf online geweld veroorzaakt, daar zwijgen ze dan maar over......twitter:Art1kel twitterde op zondag 26-03-2017 om 13:01:50Artikel 1 is solidair met slachtoffers van online geweld, wat veelal vrouwen zijn, zoals recentelijk @annefleurdd. https://t.co/7bqdhYHLbk reageer retweet
Heeft ze die bedreigingen naar zichzelf gestuurd?quote:Op zondag 26 maart 2017 17:13 schreef bluemoon23 het volgende:
Ook Artikel1 wil de zaak natuurlijk maar van 1 kant bekijken:Dat annefleur zelf online geweld veroorzaakt, daar zwijgen ze dan maar over......twitter:Art1kel twitterde op zondag 26-03-2017 om 13:01:50Artikel 1 is solidair met slachtoffers van online geweld, wat veelal vrouwen zijn, zoals recentelijk @annefleurdd. https://t.co/7bqdhYHLbk reageer retweet
![]()
Veelal vrouwen ja?quote:Op zondag 26 maart 2017 17:13 schreef bluemoon23 het volgende:
Ook Artikel1 wil de zaak natuurlijk maar van 1 kant bekijken:Dat annefleur zelf online geweld veroorzaakt, daar zwijgen ze dan maar over......twitter:Art1kel twitterde op zondag 26-03-2017 om 13:01:50Artikel 1 is solidair met slachtoffers van online geweld, wat veelal vrouwen zijn, zoals recentelijk @annefleurdd. https://t.co/7bqdhYHLbk reageer retweet
![]()
Indirect.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heeft ze die bedreigingen naar zichzelf gestuurd?
Er is een organisatie die zo heet en Artikel1 lifte er op mee.quote:
Het is zeker wel Sylvana en haar geflopte partij.!quote:Op zondag 26 maart 2017 17:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is een organisatie die zo heet en Artikel1 lifte er op mee.
Kijk ook maar naar het logo.
Weet niet zeker, maar dat twitteraccount doet mij denken aan de organisatie (met veel dezelfde idealen) en niet Sylvana en haar partij.
Het is toch wel de partij van Sylvana & co.quote:Op zondag 26 maart 2017 17:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is een organisatie die zo heet en Artikel1 lifte er op mee.
Kijk ook maar naar het logo.
Weet niet zeker, maar dat twitteraccount doet mij denken aan de organisatie (met veel dezelfde idealen) en niet Sylvana en haar partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |