Ze geeft links wel een stempel.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Door wat precies te doen?
Ze is totaal geen probleem, ook niet de meest vocale en al helemaal geen verbeelding van links.
Daarom zeg ik: laten we haar niet met zijn allen groot maken (of in ieder geval niet nog groter). Negatieve aandacht is óók aandacht.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze geeft links wel een stempel.
"Als in kijk die Anne Fleur dan, zo zijn ze allemaal.. Net als Volkert"
Dus ze richt wel schade aan
Ze is pas vrij recent zo bekend bij haar "tegenstanders" alhoewel iedereen met een beetje normaal stel hersens dat is.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:16 schreef richolio het volgende:
[..]
Lees mijn vorige posts nog eens over waarom dat zo is. Je lijkt er verder ook niet bepaald inhoudelijk op in te gaan.
Ze schreef al legio artikelen voor kranten en op links-georiënteerde websites.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: laten we haar niet met zijn allen groot maken. Negatieve aandacht is óók aandacht.
Zolang die bagger op krapuul en joop blijft vind ik het niet erg, maar het wordt nu ook genormaliseerd.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze schreef al legio artikelen voor kranten en op links-georiënteerde websites.
Tenzij je rechts bent.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: laten we haar niet met zijn allen groot maken (of in ieder geval niet nog groter). Negatieve aandacht is óók aandacht.
Ja het probleem is inderdaad dat het steeds verder sijpelt dan enkel een verdwaalde blog. En het probleem hierin is niet dat zij haar mening mag ventileren, maar dat zij simpelweg onwaarheden neerplempt.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zolang die bagger op krapuul en joop blijft vind ik het niet erg, maar het wordt nu ook genormaliseerd.
Ik vind een Annefleur vooral extreemlinks,met gewoon links heeft haar radicale gedrag niet veel te maken.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze geeft links wel een stempel.
"Als in kijk die Anne Fleur dan, zo zijn ze allemaal.. Net als Volkert"
Dus ze richt wel schade aan
Ja maar zo denkt het tegenkamp nooit he.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:25 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik vind een Annefleur vooral extreemlinks,met gewoon links heeft haar radicale gedrag niet veel te maken.
Ik heb er geen probleem mee als haar podium groter wordt, dus was ook niet van plan om daarover te gaan huilen. Waarschijnlijk zal ze daar vooral zelf last van hebben.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze is ook dom inderdaad, het is ook dom gedrag. Maar ze krijgt nou ook eenmaal die aandacht en uiteindelijk krijgt ze dan een steeds groter podium.
Bij er circuleert een foto van mij op internet gestopt met lezen.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:35 schreef wolkentoetje het volgende:
Maar goed volgens eigen zeggen staat GroenLinks volledig achter haar.
Iets heel anders: zit GroenLinks niet met jou in de maag? Je hebt namelijk wel eens krasse uitspraken gedaan, over Wilders stenigen enzo. Heb je hier achteraf ook spijt van?
Ik heb nergens spijt van. Sterker nog, die bedreigingen sterken mij in mijn overtuiging dat ik voor de goede zaak strijd. GroenLinks staat volledig achter mij. Veel mensen hebben mij gebeld en als er wat is kan ik bij ze terecht. Inhoudelijk ben ik ook niet door de partij berispt.
http://jalta.nl/politiek/(...)mond-willen-snoeren/
Kijk nou, dat had zomaar een uitspraak van Wilders kunnen zijn.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:35 schreef wolkentoetje het volgende:
Maar goed volgens eigen zeggen staat GroenLinks volledig achter haar.
Iets heel anders: zit GroenLinks niet met jou in de maag? Je hebt namelijk wel eens krasse uitspraken gedaan, over Wilders stenigen enzo. Heb je hier achteraf ook spijt van?
Ik heb nergens spijt van. Sterker nog, die bedreigingen sterken mij in mijn overtuiging dat ik voor de goede zaak strijd. GroenLinks staat volledig achter mij. Veel mensen hebben mij gebeld en als er wat is kan ik bij ze terecht. Inhoudelijk ben ik ook niet door de partij berispt.
http://jalta.nl/politiek/(...)mond-willen-snoeren/
Wilders heeft ook gedreigd met mensen te stenigen? En hoe is dit verder relevant?quote:Op zondag 26 maart 2017 14:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
Kijk nou, dat had zomaar een uitspraak van Wilders kunnen zijn.
Nee, het dikgedrukte.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wilders heeft ook gedreigd met mensen te stenigen? En hoe is dit verder relevant?
Het tegenkamp?quote:Op zondag 26 maart 2017 14:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja maar zo denkt het tegenkamp nooit he.
Tis regelmatig zwart/ wit en de nuance is vaak ver te zoeken.
De campagne leider van Groen Links is een terrorist en Geert wil alle buitenlanders eruit hebben.
De helft van de Nederlanders denkt zo. De andere helft denkt na of interesseert het weinig
Ah, op die manier; het is natuurlijk voor beide niet te rechtvaardigen dat ze bedreigd worden. Verschil hierin is wel dat de ene beveiligd moet worden mede door het toedoen van de andere.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, het dikgedrukte.
Ze zitten nu een beetje in hetzelfde schuitje. Allebei worden ze bedreigd (en zelfs beveiligd?), enkel om wat ze zeggen.
Niet enkel om wat ze zeggen AnneFleur roept zelfs op tot geweld,dat heb ik Wilders nog niet zien doen.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, het dikgedrukte.
Ze zitten nu een beetje in hetzelfde schuitje. Allebei worden ze bedreigd (en zelfs beveiligd?), enkel om wat ze zeggen.
Nou het zijn geen potentiele coalitiepartners..quote:Op zondag 26 maart 2017 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het tegenkamp?
Iedereen die tegen AF is, is een nazi. Als je je zo keihard wil onderscheiden van de nuance, dan maak je er zelf een wij tegen jullie van.
In tegenstelling tot de internet helden op facebook en andere media, Anne Fleur en haar aanhang zijn activisten.quote:Op zondag 26 maart 2017 13:48 schreef richolio het volgende:
Ik snap dat gezeur om die Anne Fleur en verwanten sowieso niet echt. Als ik ging janken om elke comment van "rechts" die simpelweg niet kan was ik nu nog steeds aan het janken.
Laat gaan. Zo maak je het probleem ook echt niet kleiner
Ging er meer om dat je het tegenkamp de schuld geeft van die polarisatie.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou het zijn geen potentiele coalitiepartners..
Dus het woord kamp dekt de lading wel.
Of moet ik politiek correct zeggen, stromingen?
En daarbij is AnneFleur ook nog eens fractiemedewerker van GroenLinks.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:53 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de internet helden op facebook en andere media, Anne Fleur en haar aanhang zijn activisten.
Maar dat snap je zelf natuurlijk ook wel.
Ik zette het er expres maar niet bij maar dat het weer uit de GroenLinks hoek komt is duidelijk.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:55 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En daarbij is AnneFleur ook nog eens fractiemedewerker van GroenLinks.
Beide kampen zijn er medeschuldig aan.quote:Op zondag 26 maart 2017 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ging er meer om dat je het tegenkamp de schuld geeft van die polarisatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |