Dat moet ook wel,anders kunnen de leden van AFA niet meedoenquote:Op zondag 26 maart 2017 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen die geld krijgt van de overheid krijgt korting
De werkenden moeten krom liggen.
En ze gebruiken de wordpress woocommerce plugin om even lekker geld te vangen, als anti-kapitalisten.quote:Op zondag 26 maart 2017 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen die geld krijgt van de overheid krijgt korting
De werkenden moeten krom liggen.
Ja, als lijstduwer. (plek #20)quote:Op zondag 26 maart 2017 09:19 schreef wolkentoetje het volgende:
Die Anja Meulenbelt stond die ook niet op de kandidatenlijst van Sylvana Simons?
Zal me echt niks verbazen idd.quote:Op zondag 26 maart 2017 08:11 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Strijd tegen het kapitalisme maar ik twitter vanaf mijn Iphone![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik stof hem weer even af!quote:Op zondag 26 maart 2017 11:00 schreef LXIV het volgende:
Die Annefleur komt ongetwijfeld uit een goede familie. Sinds de puberteit is ze een beetje verward. Stiekem wordt ze nat in haar broekje van Thierry Baudet. Uiteindelijk komt het allemaal goed met haar en over 5 jaar staat ze met een dikke buik achter het fornuis te koken, in blijde afwachting tot ze de BMW van haar man de oprit op hoort rijden als hij terug komt van een dagje handelen op de beurs. Wedden?
quote:Op zondag 26 maart 2017 11:21 schreef Fylax het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_thierry_baudet.html
Ik zou toch liever een simpele doodsbedreiging ontvangen dan zo'n stuk tekst lezen. Je moet wel echt een zieke geest hebben om uberhaupt zoiets te bedenken.quote:Citaat: “Dames, meiden, we laten het hem ruiken! Reserveer het bloed van je maandstonde speciaal voor Thierry. Als hij zonodig als een barbaar uit het stenen tijdperk vrouwen meent te mogen bezitten op de sofa van zijn 'Oikos', dan kan hij ons bloed er gratis bijkrijgen (iets anders kan natuurlijk ook). Verzamel het in een emmer. Bak er een taart van. Werp het hem toe.”
Ik heb het gelezen..quote:Op zondag 26 maart 2017 11:21 schreef Fylax het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_thierry_baudet.html
Breedveld had dan weer nul medelijden met Asha ten Broeke:quote:Op zondag 26 maart 2017 11:48 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen..
Er loopt heel wat achterlijk links tuig rond.
Hier nog zo'n viezerik:
[ afbeelding ]
Ik zie dit ertussen staan:quote:Op zondag 26 maart 2017 08:56 schreef wolkentoetje het volgende:
Voor wie zich verveelt:
https://marxismefestival.nu/
Antiracisme
– Trump, Wilders & Le Pen: hoe stoppen we extreemrechts?
– Kapitalisme en de politiek van grenzen: vluchtelingen welkom!
– De beperkingen van privilegetheorie
Cultureel
– Monsters vs. Fascists: political resistance in the age of Trump
– Documentaire: Tsar to Lenin
Debat
– Wat voor links hebben we nodig?
– Ronde tafel: debatten in de strijd tegen racisme
– Wat betekent het om radicaal te zijn?
– Vakbond: hoe breken we de macht van de polder?
Annefleur gaat ook en Anja Meulenbelt en Abou Jahjah komen ook![]()
![]()
Dat is duidelijk de inbreng van Meulenbelt. Die is daar destijds bekend mee geworden. Werd ze politiek-lesbisch. Na haar boekje "De schaamte voorbij".quote:– Het persoonlijke is politiek: marxisme en psychologie
godver wat een treurwilgen bijeenkomstquote:Op zondag 26 maart 2017 08:56 schreef wolkentoetje het volgende:
Voor wie zich verveelt:
https://marxismefestival.nu/
Antiracisme
– Trump, Wilders & Le Pen: hoe stoppen we extreemrechts?
– Kapitalisme en de politiek van grenzen: vluchtelingen welkom!
– De beperkingen van privilegetheorie
Cultureel
– Monsters vs. Fascists: political resistance in the age of Trump
– Documentaire: Tsar to Lenin
Debat
– Wat voor links hebben we nodig?
– Ronde tafel: debatten in de strijd tegen racisme
– Wat betekent het om radicaal te zijn?
– Vakbond: hoe breken we de macht van de polder?
Annefleur gaat ook en Anja Meulenbelt en Abou Jahjah komen ook![]()
![]()
Ach man, houd toch op. Alsof dit iets nieuws is. Op bepaalde pagina's op Facebook staan de comments er vol mee, óók van rechts. Vooral, trouwens. Ik heb echt zieke dingen gelezen.quote:Op zondag 26 maart 2017 11:48 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen..
Er loopt heel wat achterlijk links tuig rond.
Hier nog zo'n viezerik:
[ afbeelding ]
Probleem is dat Anne Fleur ook op radio komt, speeches houdt voor duizenden en een rap groeiend aantal volgers heeft op social media.quote:Op zondag 26 maart 2017 13:48 schreef richolio het volgende:
Ik snap dat gezeur om die Anne Fleur en verwanten sowieso niet echt. Als ik ging janken om elke comment van "rechts" die simpelweg niet kan was ik nu nog steeds aan het janken.
Laat gaan. Zo maak je het probleem ook echt niet kleiner
Ik ben het eens met je vorige post over Breedveld.quote:Op zondag 26 maart 2017 13:48 schreef richolio het volgende:
Ik snap dat gezeur om die Anne Fleur en verwanten sowieso niet echt. Als ik ging janken om elke comment van "rechts" die simpelweg niet kan was ik nu nog steeds aan het janken.
Laat gaan. Zo maak je het probleem ook echt niet kleiner
En aan het eind van de dag zijn het "jullie" die haar groot hebben gemaakt door al die aandacht. "Anne Fleur Dekker" is nu een begrip geworden door legio aan negatieve aandacht, ook door de media.quote:Op zondag 26 maart 2017 13:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Probleem is dat Anne Fleur ook op radio komt, speeches houdt voor duizenden en een rap groeiend aantal volgers heeft op social media.
Ze zoekt die aandacht echt zelf op, moeten zij en jij dan niet ineens gaan huilen dat ze die krijgt ook
ze komt zelfs in het AD
[ afbeelding ]
En het is ons goed recht daar op te reageren. Van haar kant blijft het ook niet netjes voerigens.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:06 schreef richolio het volgende:
[..]
En aan het eind van de dag zijn het "jullie" die haar groot hebben gemaakt door al die aandacht. "Anne Fleur Dekker" is nu een begrip geworden door legio aan negatieve aandacht, ook door de media.
En buiten dat, is het niet haar goed recht om speeches te houden en actief te zijn op social media? Daar commentaar houden mag (mits het netjes blijft en dat blijft het helaas ook niet), maar weet dan wel dat het niet bepaalt bijdraagt aan een stille Anne Fleur Dekker.
Dat is jullie goed recht ja, dat zie je ook terug in mijn post. Maar nogmaals: ga dan ook weer niet zeuren strakjes als ze nog groter is.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En het is ons goed recht daar op te reageren. Van haar kant blijft het ook niet netjes voerigens.
Ze is ook dom inderdaad, het is ook dom gedrag. Maar ze krijgt nou ook eenmaal die aandacht en uiteindelijk krijgt ze dan een steeds groter podium.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je vorige post over Breedveld.
Haatberichten, (doods)bedreigingen, scheldpartijen, beledigingen, oproepen tot geweld, etc. zijn zowel van (anoniem) links als van (anoniem) rechts massaal te vinden op Twitter, Facebook en andere platforms. Daar is niets nieuws aan en het benoemen ook niet echt meer waard.
Maar zoals ik al eerder aangaf, vind ik wat Anne Fleur doet (en ook die berichten van De Hokjesman bijv.) wel echt in een andere categorie vallen. Dat heeft ook niet met links of rechts te maken, maar gewoon het gedrag en de uitspraken op zich.
Ach, ik zou me als "links" meer zorgen maken dat zo'n dom wicht een van de meest vocale is.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is jullie goed recht ja, dat zie je ook terug in mijn post. Maar nogmaals: ga dan ook weer niet zeuren strakjes als ze nog groter is.
Door wat precies te doen?quote:Op zondag 26 maart 2017 14:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ach, ik zou me als "links" meer zorgen maken dat zo'n dom wicht een van de meest vocale is.
Ze is zeker wel een probleem als ze zoveel doms kan spuien op steeds meer podia.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Door wat precies te doen?
Ze is totaal geen probleem en al helemaal geen verbeelding van links.
Lees mijn vorige posts nog eens over waarom dat zo is. Je lijkt er verder ook niet bepaald inhoudelijk op in te gaan.quote:Op zondag 26 maart 2017 14:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze is zeker wel een probleem als ze zoveel doms kan spuien op steeds meer podia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |