dat is een hardnekkig fabeltje, wat veelal door de linkse partijen verkondigt wordt, en ook hier op Fok.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:38 schreef Physsic het volgende:
Het ging er mij om dat het nergens op slaat om te beweren dat geweld, intimidatie en bedreiging altijd van rechts komt.
Dat bestaat wel degelijk nog in Nederland.quote:Dat extreem links nu niet bestaat in Nederland, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan terugkomen.
Dat verhaal klopt gewoon hoor.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:45 schreef wolkentoetje het volgende:
Maar wat zou hier nou van kloppen?
http://krant.telegraaf.nl(...).sala.offensief.html
WAGENINGEN - De Wageningse wethouder Jack Bogers (GroenLinks) heeft enkele uren na de moord op Pim Fortuyn in het diepste geheim de omstreden Vereniging Milieu-Offensief telefonisch getipt en vertrouwelijke informatie doorgespeeld dat hun medewerker Volkert van der G. was gearresteerd.
De politie heeft hierdoor geen schijn van kans gehad om als eerste in contact te komen met de omstreden milieuactivisten waardoor er mogelijk dezelfde avond nog belastend materiaal uit het kantoorpand van Milieu-Offensief in Wageningen is verdwenen.
Verhaal klopt gewoonquote:Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef Physsic het volgende:
Geen idee. Zou kunnen kloppen, maar dan heeft het kennelijk niet veel effect gehad.
Ik vind het eigenlijk best schokkend wat ik daar lees.. (als het klopt dan hè)quote:Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef Physsic het volgende:
[..]
Geen idee. Zou kunnen kloppen, maar dan heeft het kennelijk niet veel effect gehad.
quote:Burgemeester Jaap Sala heeft gisteren bevestigd dat zijn wethouder naar aanleiding van dit omstreden telefoongesprek op Hemelvaartsdag door het recherchebijstandsteam in Hilversum is verhoord. De recherche wilde weten hoe Bogers aan de naam van Volkert van der G. was gekomen en ging er toen nog vanuit dat er mogelijk meerdere personen bij de moordaanslag betrokken waren.
De GroenLinks-wethouder was door burgemeester Jaap Sala op de bewuste maandagavond 6 mei tijdens een 'zeer vertrouwelijk' gesprek op de hoogte gebracht dat een medewerker van Milieu-Offensief mogelijk betrokken zou zijn bij de brute moord op de politicus.
Sala kreeg enkele uren na de moord via het hoofd van de afdeling Burgerzaken te horen dat het recherchebijstandsteam het doopceel wilde lichten van de voormalige inwoner en student milieuhygiëne van de Landbouwuniversiteit.
De Wageningse burgemeester, die op de bewuste avond via de televisie kennis genomen had van de rellen in Den Haag, was doodsbang dat er in Wageningen ook ongeregeldheden zouden uitbreken.
*volgens Erik bestaat het al 20 jaar niet meer.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:55 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
dat is een hardnekkig fabeltje, wat veelal door de linkse partijen verkondigt wordt, en ook hier op Fok.
Extreemlinks heeft meer aanslagen gepleegd dan extreemrechts in Nederland de afgelopen decennia.
[..]
Dat bestaat wel degelijk nog in Nederland.
Antifa vergeten ? Krakers ?
Gebrek aan zelfreflectie is kenmerkend voor dit soort tuigquote:Op maandag 27 maart 2017 19:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Janken omdat Wilders iets doet, wat zij zelf ook doet.Typisch.
quote:Op maandag 27 maart 2017 19:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb bij de moord op Fortuyn altijd het gevoel gehad dat er meer mensen (uit de politiek) bij betrokken zijn geweest en dat Volkert zichzelf heeft opgeofferd om het te doen. De manier waarop hij nu vrij is en nog steeds met overtreden van bepaalde afspraken wegkomt, zou dit idee toch wel ondersteunen.
Dit inderdaad..quote:Op maandag 27 maart 2017 19:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb bij de moord op Fortuyn altijd het gevoel gehad dat er meer mensen (uit de politiek) bij betrokken zijn geweest en dat Volkert zichzelf heeft opgeofferd om het te doen. De manier waarop hij nu vrij is en nog steeds met overtreden van bepaalde afspraken wegkomt, zou dit idee toch wel ondersteunen.
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:29:34A.Breivik heeft 74 jonge sociaaldemocraten doorzeefd, mede geinspireerd door Wilders. Is dat voorlopig genoeg? https://t.co/BVXSsFYxWr reageer retweet
Of hij is aan het flippen, of aan het trollen, altijd lastig te bepalen bij dat dom links volk, het ligt zo dicht bij elkaar bij hen.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:29:34A.Breivik heeft 74 jonge sociaaldemocraten doorzeefd, mede geinspireerd door Wilders. Is dat voorlopig genoeg? https://t.co/BVXSsFYxWr reageer retweet
![]()
Beseft zo'n figuur eigenlijk wel wat hij allemaal het internet op slingert?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
![]()
Waze is een Israelische app, die heeft de optie VERMIJD SNELWEGEN.....quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef Droopie het volgende:
Vandaag stond er 300 km file.
Allemaal op rijkswegen mede geinspireerd op de ideeen van Hitler.
Wat een debielquote:Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
![]()
Erik wil kennelijk zijn AFA vriendjes beschermenquote:Op maandag 27 maart 2017 20:03 schreef Physsic het volgende:
*volgens Erik bestaat het al 20 jaar niet meer.
https://www.aivd.nl/onder(...)vallig-en-wispelturgquote:Activiteiten Antifascistische Actie (AFA) in relatie tot lokaal bestuur. De AIVD heeft alle burgemeesters van Nederland in februari 2010 in een brief geïnformeerd over de werkwijze van de Antifascistische Actie (AFA).
https://www.aivd.nl/onder(...)et-tegen-asielbeleidquote:De AIVD heeft een nieuwe publicatie over links activisme en extremisme uitgebracht: ‘Links activisme en extremisme, divers en diffuus, wisselvallig en wispelturig'.
https://www.aivd.nl/onder(...)e-afgelopen-decenniaquote:Het verzet tegen het Nederlandse asiel- en vreemdelingenbeleid is structureel en op een constant radicaal niveau.
De acties zijn radicaal en intimiderend. Vernielingen, brandstichtingen, het openbaar maken van namen en zogenaamde ‘home visits’ zijn ernstige aantastingen van de democratie. Doelwit zijn niet alleen degenen die het beleid maken en uitvoeren. Ook ondernemingen die diensten aan de overheid verlenen worden getroffen. De links-extremisten ageren hiermee tegen het asielbeleid dat in hun ogen te streng is.
Maar van Muiswinkel moet gewoon doen alsof Wilders en Baudet het grote gevaar zijnquote:Een overzicht van acties tegen het asiel- en vreemdelingenbeleid in de afgelopen decennia
Verzet tegen het Nederlandse asiel‑ en vreemdelingenbeleid is geen nieuw fenomeen; vooral in de jaren negentig van de vorige eeuw hebben een aantal gewelddadige acties plaatsgevonden.
Natuurlijk beseft hij dat wel.!quote:Op maandag 27 maart 2017 20:11 schreef sol1taire het volgende:
[..]
Beseft zo'n figuur eigenlijk wel wat hij allemaal het internet op slingert?
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 27-03-2017 om 20:14:04GroenLinks extremist Dekker schreef wel degelijk: "Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien?"Deze week ga ik… https://t.co/9qvLJFjPgu reageer retweet
Offtopicquote:Op maandag 27 maart 2017 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waze is een Israelische app, die heeft de optie VERMIJD SNELWEGEN.....
Ik zie een patroon....
Jep!quote:Op maandag 27 maart 2017 20:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Offtopic
Rijden er mensen in Israel wel eens een Volkswagen
Mooi.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:15 schreef wolkentoetje het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 27-03-2017 om 20:14:04GroenLinks extremist Dekker schreef wel degelijk: "Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien?"Deze week ga ik… https://t.co/9qvLJFjPgu reageer retweet
Weet je wie ook in de file stond .....quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef Droopie het volgende:
Vandaag stond er 300 km file.
Allemaal op rijkswegen mede geinspireerd op de ideeen van Hitler.
Mooi, bedreiging van welke politicus dan ook kan niet onbestraft blijven.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:15 schreef wolkentoetje het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 27 maart 2017 12:46 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ze had vanmorgen een fittie met Ebru Umar op twitter..
Dat kind is niet alleen extreemlinks maar ook nog extreem dom.
Oh ja, die Joke Kaviaar is een aantal jaar geleden ook veroordeeld voor opruiing.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:13 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Erik wil kennelijk zijn AFA vriendjes beschermen![]()
De AIVD denkt daar heel anders over; https://www.aivd.nl/onder(...)e-tot-lokaal-bestuur
[..]
https://www.aivd.nl/onder(...)vallig-en-wispelturg
[..]
https://www.aivd.nl/onder(...)et-tegen-asielbeleid
[..]
https://www.aivd.nl/onder(...)e-afgelopen-decennia
[..]
Maar van Muiswinkel moet gewoon doen alsof Wilders en Baudet het grote gevaar zijn![]()
![]()
Maar verder doet links echt niets hoor.. 🙄quote:- "Waar blijft de Hollandse opstand? Wie gaat er mee om de kantoren van de IND te bestormen en leeg te trekken, de archieven en computers te overgieten met benzine en door vuur te vernietigen?"
- "ook beweerde hij (Leers) dat de IND medewerkers zouden worden bedreigd. "Dan komen ze naar mij toe" zei hij. Goed plan voor de verandering. Het wordt tijd dat we die uitnodiging aannemen, maar dan niet om te praten. Wie gaat er mee op visite bij Leers?"
- "Het feit dat Neederland zich een democratie noemt, vrijwaart de natiestaat niet van zulk broodnodig ingrijpen in de macht. Niet om de macht over te nemen, maar om deze af te breken. Het zal alles niet legaal zijn, maar ach. Er is wel meer niet legaal. Voor sommigen is de illegale actie een keuze. Voor anderen het illegaal verblijf een opgelegd feit. Laat ons allen daders zijn!".
"Dankzij jullie kuddegedrag sta ik in de file"quote:Op maandag 27 maart 2017 20:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Weet je wie ook in de file stond .....
Heb je iets op te biechten ?
Het is de schuld van de burger. Alles eigenlijk.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Dankzij jullie kuddegedrag sta ik in de file"
Aldus Hiddema
quote:"Veel problemen in ons land worden veroorzaakt door burgers. Onderwijs bijvoorbeeld en gezondheidszorg. maar ook werkloosheid, files en defensie. Allemaal door burgers. Deze tijd vraagt om wantrouwen ten aanzien van alle burgers. Wij kunnen U alleen bestrijden als we het samen doen. Samen, tegen U. De Partij tegen de Burger -- Flikker toch op."
Zo ver ik weet niet, heb nog niks concreets zien verschijnen.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:29 schreef YazooW het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die bedreiging tegen Anne Fleurtje? Heeft ze al aangifte gedaan?
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:28 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het is de schuld van de burger. Alles eigenlijk.
[..]
Dat verhaal is natuurlijk de grootste onzin. Daarom zouden mensen haar moeten oproepen aangifte te doen. Loopt ze vanzelf tegen de lamp.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zo ver ik weet niet, heb nog niks concreets zien verschijnen.
Nou wekt zo ongeveer tweederde van dit topic de indruk dat dat dan weer niet voor politica Annefleur moet gelden.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mooi, bedreiging van welke politicus dan ook kan niet onbestraft blijven.
Dat denk ik wel. Ze heeft gezegd dat de politie haar de tip heeft gegeven om zich een beetje rustig te houden. Daarnaast heeft ze ook gezegd dat ze beveiligd wordt door de politie.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:29 schreef YazooW het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die bedreiging tegen Anne Fleurtje? Heeft ze al aangifte gedaan?
Staat er zo'n mobiel politiehuisje voor haar huis?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:33 schreef Physsic het volgende:
Daarnaast heeft ze ook gezegd dat ze beveiligd wordt door de politie.
Die gedachten zijn mij ook toe komen vliegen ja.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dat verhaal is natuurlijk de grootste onzin. Daarom zouden mensen haar moeten oproepen aangifte te doen. Loopt ze vanzelf tegen de lamp.
Bedreigen is in beide gevallen fout, maar als ik lees wat die Annefleur allemaal uitschijt op Twitter dan heb ik ook zoiets van wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Kortom ze moet zelf nu niet janken, tenzij ze zelf nu inziet dan ze ook fout zit en haar gedrag aanpast.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou wekt zo ongeveer tweederde van dit topic de indruk dat dat dan weer niet voor politica Annefleur moet gelden.
Misschien was die gast bij de Balie wel een undercover agentquote:Op maandag 27 maart 2017 20:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Staat er zo'n mobiel politiehuisje voor haar huis?
Die uitspraken, die ik denk ik gemist heb, moet je mij niet toerekenen; ik heb herhaaldelijk geschreven dat ik tegen alle bedreigingen tegen wie dan ook ben.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou wekt zo ongeveer tweederde van dit topic de indruk dat dat dan weer niet voor politica Annefleur moet gelden.
Verder zou je het eerder geciteerde stuk uit de NRC even moeten lezen, dan weet je ook meteen dat deze tweet geen bedreiging van Wilders was, maar dat dat alleen zo lijkt omdat ie met zorg uit zijn context (een serie tweets) is getrokken.
Politica?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Verder zou je het eerder geciteerde stuk uit de NRC even moeten lezen, dan weet je ook meteen dat deze tweet geen bedreiging van Wilders was, maar dat dat alleen zo lijkt omdat ie met zorg uit zijn context (een serie tweets) is getrokken.
Ze is fractiemedewerker van GroenLinks Hilversum.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Politica?
Zit ze in de 2e kamer of gemeenteraad dan?
Dat maakt haar geen politicaquote:Op maandag 27 maart 2017 20:38 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ze is fractiemedewerker van GroenLinks Hilversum.
Dat is een regelmatig terugkerende discussie, maar politicus/politica ben je als je politiek bedrijft. En dat doet ze. Je hoeft niet verkozen te zijn om politicus te zijn. In dit topic wordt door diverse posters bovendien Annefleur maar even gegeneraliseerd tot heel Groen Links, of zelfs gewoon "links", wat onmiskenbaar een politieke kwalificatie is.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Politica?
Zit ze in de 2e kamer of gemeenteraad dan?
Zie edit over het inkoppen van je laatste stukjequote:Op maandag 27 maart 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is een regelmatig terugkerende discussie, maar politicus/politica ben je als je politiek bedrijft. En dat doet ze. Je hoeft niet verkozen te zijn om politicus te zijn. In dit topic wordt door diverse posters bovendien Annefleur maar even gegeneraliseerd tot heel Groen Links, of zelfs gewoon "links", wat onmiskenbaar een politieke kwalificatie is.
Maar stel dat ze geen politica zou zijn, zou ze dan wel bedreigd mogen worden? Immers, de uitspraak waar ik op reageerde was dat geen politicus bedreigd zou mogen worden.
Nee politica is ze niet maar GroenLinks neemt ook geen afstand van dit extreemlinkse trieste kind.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat maakt haar geen politica
http://www.encyclo.nl/begrip/politica
http://www.encyclo.nl/begrip/fractiemedewerker
Dat komt omdat binnen gl meer van dit extremistisch links tuig zit.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:43 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nee politica is ze niet maar GroenLinks neemt ook geen afstand van dit extreemlinkse trieste kind.
Mensen worden vrij vlug in de kampen van de "tegenstander"geduwd, maar het helpt ook niet dat Anne Fleur enkel steunbetuigingen lijkt te krijgen vanuit een bepaalde hoek.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is een regelmatig terugkerende discussie, maar politicus/politica ben je als je politiek bedrijft. En dat doet ze. Je hoeft niet verkozen te zijn om politicus te zijn. In dit topic wordt door diverse posters bovendien Annefleur maar even gegeneraliseerd tot heel Groen Links, of zelfs gewoon "links", wat onmiskenbaar een politieke kwalificatie is.
Maar stel dat ze geen politica zou zijn, zou ze dan wel bedreigd mogen worden? Immers, de uitspraak waar ik op reageerde was dat geen politicus bedreigd zou mogen worden.
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die uitspraken, die ik denk ik gemist heb, moet je mij niet toerekenen; ik heb herhaaldelijk geschreven dat ik tegen alle bedreigingen tegen wie dan ook ben.
En heeft zij niet de tekst geschreven dat zij Wilders wil bekogelen met stenen dan?
quote:De bewering over het „stenigen van Wilders” komt voort uit een door Liefde voor Holland onvolledig afgedrukt Twitter-gesprek van ruim een jaar geleden.
Dat begon met een tweet waarin een andere vrouw schrijft: „Ik ben op zoek naar mensen die samen met mij stenen willen gaan gooien naar de moskee van Beringen, minstens 500 mensen, als ‘ludieke reactie’ op het radicaal moslim geweld van de afgelopen nachten.’” Dekker reageert daarop: „‘Fijn type dit ook weer’.” En daarna: „‘Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien? Vind ik wel een ‘ludieke actie’.’
Het zou GroenLinks dan sieren als ze afstand van dit soort extreemlinkse idioten nemen en dat doet GroenLinks vooralsnog niet,sterker nog volgens Annefleur staat Groenlinks volkomen achter haarquote:Op maandag 27 maart 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Hoeveel politiek bedrijft ze als fractiemedewerker ?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dat is een regelmatig terugkerende discussie, maar politicus/politica ben je als je politiek bedrijft. En dat doet ze. .
Nee klopt, veel ministers, burgemeesters en wethouders zijn ook niet of nooit gekozenquote:Je hoeft niet verkozen te zijn om politicus te zijn
Weinig, want het is meer een administratief medewerker.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:46 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Hoeveel politiek bedrijft ze als fractiemedewerker ?
[..]
Nee klopt, veel ministers, burgemeesters en wethouders zijn ook niet of nooit gekozen
Ik snap niet hoe je die uitspraak uit zijn verband kan trekken, er staat letterlijk een oproep om stenen naar Wilder te gooien, een politicus die niet zonder beveiliging over straat kan. Wel ironisch dat er bij de uitspraken van Anne Fleur wel gedacht wordt in verbanden trouwens.quote:
Een kleine verzameling http://www.hpdetijd.nl/2011-08-19/chronique-scandaleuse/quote:Op maandag 27 maart 2017 20:44 schreef Red_85 het volgende:
Dat komt omdat binnen gl meer van dit extremistisch links tuig zit.
quote:HP/De Tijd publiceerde vorig jaar een ontluisterend portret van het actieverleden van Paul Rosenmöller, geschreven door Roelof Bouwman. Rosenmöllers verering van mensen als Mao en Pol Pot die elk miljoenen doden op hun geweten hebben, de lafhartige en leugenachtige ontkenningen en nuanceringen van zijn vroegere sympathieën, het staat er allemaal in.
Als ze daadwerkelijk bedreigd is dan verdient ze steunbetuigingen. Ook als haar politieke kleur of mening je onwelgevallig is. Maar in plaats daarvan wordt hier al pagina's lang een frame getekend waarbij het veelal niet eens over Annefleur of de bedreigingen naar haar toe gaat, maar bijvoorbeeld over Baudet en van Muiswinkel. En als het over Annefleur gaar dan wordt er alleen maar over elkaar heen gebuiteld omdat ze een mening verkondigt die mensen kennelijk niet aanstaat. Triest.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mensen worden vrij vlug in de kampen van de "tegenstander"geduwd, maar het helpt ook niet dat Anne Fleur enkel steunbetuigingen lijkt te krijgen vanuit een bepaalde hoek.
Omdat ze meermaals verkondigt heeft geweld niet te schromen, en ik heb maar een post gezien in dit topic die de dreiging richting Anne niet veroordeelt. En doet dit je niet denken aan al die mensen die mede door Anne Fleur over Baudet heenbuitelen omwille van een van zijn personages in een roman?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk bedreigd is dan verdient ze steunbetuigingen. Ook als haar politieke kleur of mening je onwelgevallig is. Maar in plaats daarvan wordt hier al pagina's lang een frame getekend waarbij het veelal niet eens over Annefleur of de bedreigingen naar haar toe gaat, maar bijvoorbeeld over Baudet en van Muiswinkel. En als het over Annefleur gaar dan wordt er alleen maar over elkaar heen gebuiteld omdat ze een mening verkondigt die mensen kennelijk niet aanstaat. Triest.
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik vind Anne Fleur op een vreemde manier aantrekkelijk. Marxist, feminist, beetje labiel. Ik hou van dat soort wijven.
GroenLinks is/was inderdaad een bolwerk van extreemlinkse activisten..quote:Op maandag 27 maart 2017 20:49 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Een kleine verzameling http://www.hpdetijd.nl/2011-08-19/chronique-scandaleuse/
Als reactie op, een cynische stijlfiguur. De tweet die ze er direct voor plaatste maakt overduidelijk dat het niet letterlijk genomen was maar een reactie op de oproep van een andere twitteraar om "ludiek" stenen naar een moskee te gaan gooien.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je die uitspraak uit zijn verband kan trekken, er staat letterlijk een oproep om stenen naar Wilder te gooien, een politicus die niet zonder beveiliging over straat kan. Wel ironisch dat er bij de uitspraken van Anne Fleur wel gedacht wordt in verbanden trouwens.
boe!quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik vind Anne Fleur op een vreemde manier aantrekkelijk. Marxist, feminist, beetje labiel. Ik hou van dat soort wijven.
Lees de rest van de totaal gestoorde tweets van Annefleurtje ook even.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als reactie op, een cynische parallel. De tweet die ze er direct voor plaatste maakt overduidelijk dat het niet letterlijk genomen was maar een reactie op de oproep van een andere twitteraar om "ludiek" stenen naar een moskee te gaan gooien.
Linkse meisjes ja ?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef -PesteNoire- het volgende:
Plaats ze even in de context van de overige labiele tweets van dat figuur wil je, desalniettemin laat er maar een juridisch figuur over oordelen; ik denk er het mijne van, veroordeel zowel de bedreigingen aan Wilders en Baudet als die richting Anne Fleur, jij lijkt daat anders over te denken.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als reactie op, een cynische stijlfiguur. De tweet die ze er direct voor plaatste maakt overduidelijk dat het niet letterlijk genomen was maar een reactie op de oproep van een andere twitteraar om "ludiek" stenen naar een moskee te gaan gooien.
Er zijn ook wat minder frisse posts verwijderd, maar ik zie maar verdomd weinig mensen die deze bedreiging luid en duidelijk veroordelen. En dat gebeurt gek genoeg bij bedreigingen van mensen met een meer rechtse politieke signatuur wel.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat ze meermaals verkondigt heeft geweld niet te schromen, en ik heb maar een post gezien in dit topic die de dreiging richting Anne niet veroordeelt.
Als Baudet daarom bedreigd wordt vind ik dat ook verwerpelijk. Niemand zou om zijn mening, huidskleur, godsdienstige, seksuele of politieke overtuiging bedreigd moeten worden.quote:[En doet dit je niet denken aan al die mensen die mede door Anne Fleur over Baudet heenbuitelen omwille van een van zijn personages in een roman?
quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb dat zojuist getweeet en Wierd zegt goed idee.
Ik zag dat Wierd het weer heeft getweet aan de eindredacteuren van WNL, dat gaat wel goedkomentwitter:wierdduk twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:41:46@BertHuisjes @sabinebaak https://t.co/7gYqEQAPKd reageer retweet
Dan zijn we het enkel oneens over de interpretatie van de tweet afkomstig van Anne Fleur.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er zijn ook wat minder frisse posts verwijderd, maar ik zie maar verdomd weinig mensen die deze bedreiging luid en duidelijk veroordelen. En dat gebeurt gek genoeg bij bedreigingen van mensen met een meer rechtse politieke signatuur wel.
[..]
Als Baudet daarom bedreigd wordt vind ik dat ook verwerpelijk. Niemand zou om zijn mening, huidskleur, godsdienstige, seksuele of politieke overtuiging bedreigd moeten worden.
Pardon? Kun je even normaal doen?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik denk er het mijne van, veroordeel zowel de bedreigingen aan Wilders en Baudet als die richting Anne Fleur, jij lijkt daat anders over te denken.
Ik heb lange tijd gedacht dat het schelden en bedreigen hoofdzakelijk uit rechtse/populistische hoek kwam. Op een gegeven moment ben ik het twitter account van Wierd Duk gaan volgen, sindsdien weet ik wel beter. Extreem-links is geen haar beter.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:02 schreef Sylv3se het volgende:
[..]Ik zag dat Wierd het weer heeft getweet aan de eindredacteuren van WNL, dat gaat wel goedkomentwitter:wierdduk twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:41:46@BertHuisjes @sabinebaak https://t.co/7gYqEQAPKd reageer retweet
Over welke bedreiging heb je het dan?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er zijn ook wat minder frisse posts verwijderd, maar ik zie maar verdomd weinig mensen die deze bedreiging luid en duidelijk veroordelen. En dat gebeurt gek genoeg bij bedreigingen van mensen met een meer rechtse politieke signatuur wel.
Niet zo verbolgen, je komt hier zelf ook tamelijk suggestief het topic binnen, anyhow na je laatste bericht zie ik het anders.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Pardon? Kun je even normaal doen?
Dat vraag je toch niet serieus he?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Over welke bedreiging heb je het dan?
Oke, dan niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet serieus he?
Ik kan dat soort insinuaties niet echt waarderen. Als je suggestief leest dan kan je alles wel lezen, maar als je mijn posts goed leest dan is er niet zoveel aan de hand..quote:Op maandag 27 maart 2017 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet zo verbolgen, je komt hier zelf ook tamelijk suggestief het topic binnen, anyhow na je laatste bericht zie ik het anders.
Vertel want fleur komt zelf op twitter niet verder dan dat iemand haar verkeerd aankeek en mensen info over haar verzamelden dus ik ben heel benieuwd waaruit die bedreigingen nu echt bestaan.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 maart 2017 21:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan dat soort insinuaties niet echt waarderen. Als je suggestief leest dan kan je alles wel lezen, maar als je mijn posts goed leest dan is er niet zoveel aan de hand..
Dit is het eerste bericht van jou, aan mij in dit topic; grappig die interpretatieverschillen terwijl we het aardig eens zijn.quote:Nou wekt zo ongeveer tweederde van dit topic de indruk dat dat dan weer niet voor politica Annefleur moet gelden.
Insinuaties?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan dat soort insinuaties niet echt waarderen.
Ja, op grond van die redenatie zou je moeten zorgen dat er geen armen meer zijn, je weet hoe dat werkt. En ja, als VVD erop nakijkt, die willen nu full frontal gaan op iedereen met een uitkering en dan met name op iedereen met bijstand. Wrs ook een beetje onder het mom van: als je geen uitkeringen hebt, als je geen welvaartsstaat hebt, dan komen mensen met een andere huidskleur ook niet meer zo makkelijk naar ons land toe.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Maar er is een grens, die is naar mijn mening onderhand ook wel bereikt.
Immers als armen niet meer uitgeven gaan er heel wat ondernemers kapot, geld moet rollen.
euhhhhh dude......quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ja, mafketels uitvergroten zodat iedereen denkt dat er echt een bepaalde dreiging bestaat. Dat is het zo'n beetje. Als niemand er aandacht aan had geschonken dan was dit niet opgeblazen geweest. Beetje provocatie is het, geen aandacht geven is dan wijzer.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:13 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Vertel want fleur komt zelf op twitter niet verder dan dat iemand haar verkeerd aankeek en mensen info over haar verzamelden dus ik ben heel benieuwd waaruit die bedreigingen nu echt bestaan.
Terwijl ze zelf via twitter oproept om belastend materiaal van Baudet naar haar op te sturen,dat ze een taart met menstruatiebloed of maandstondenbloed volgens extreemlinkse terrorist Joke Kaviaar op Baudet wil gooien etc..
Tenzij ik gerechtelijke uitspraken of bewijs van zie, geloof ik echt niets van dat mensquote:Op maandag 27 maart 2017 22:06 schreef MrRatio het volgende:
Verschrikkelijk, Tara Singh Varma, ook van GroenLinks, werd in elkaar geslagen door neonazi's.
Dit moet dan een eitje voor je zijn om in te koppen.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Precies daarom vertrouw ik ook Anne Fleur niet. Heeft ze al officieel aangifte gedaan?quote:Op maandag 27 maart 2017 22:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tenzij ik gerechtelijke uitspraken of bewijs van zie, geloof ik echt niets van dat mens
Over aandachtshoeren gesproken zeg.
Vals aangifte doen is strafbaar dus dat zal wel niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:18 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Precies daarom vertrouw ik ook Anne Fleur niet. Heeft ze al officieel aangifte gedaan?
maar we moeten wel alles van baudet letterlijk nemen hequote:Op maandag 27 maart 2017 20:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als reactie op, een cynische stijlfiguur. De tweet die ze er direct voor plaatste maakt overduidelijk dat het niet letterlijk genomen was maar een reactie op de oproep van een andere twitteraar om "ludiek" stenen naar een moskee te gaan gooien.
???quote:Op maandag 27 maart 2017 22:06 schreef MrRatio het volgende:
Verschrikkelijk, Tara Singh Varma, ook van GroenLinks, werd in elkaar geslagen door neonazi's.
Nou kom op zeg, Baudet heeft met deze tweet niks te maken, en de stijlfiguur ligt er hier wel duimendik bovenop.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar we moeten wel alles van baudet letterlijk nemen he
quote:Op maandag 27 maart 2017 22:06 schreef MrRatio het volgende:
http://www.boudewijngeels(...)n-gestoord_2246.htmlquote:Op maandag 27 maart 2017 22:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tenzij ik gerechtelijke uitspraken of bewijs van zie, geloof ik echt niets van dat mens
Over aandachtshoeren gesproken zeg.
Ik hoorde op twitter van mensen uit dat comite die zogenaamd solidair zijn dat de politie de zaak niet serieus neemt iig.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:18 schreef MrRatio het volgende:
[..]
Precies daarom vertrouw ik ook Anne Fleur niet. Heeft ze al officieel aangifte gedaan?
Voordat met van Muiswinkel en Baudet etc off-topic gegaan werd, had deze reeks een onderwerp. Zie TT. Dus als iemand vraagt over welke bedreiging het gaat vind ik dat inderdaad een nogal domme vraag. Als ze inderdaad bedreigd is dan is dat een kwalijke zaak.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dit moet dan een eitje voor je zijn om in te koppen.
Niemand van links ontkent dat geweld. Het zijn juist weer de types zoals jij die zo erg hun best doen om het allemaal zodanig te spinnen dat het lijkt alsof we/ze dat wel doen.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:55 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
dat is een hardnekkig fabeltje, wat veelal door de linkse partijen verkondigt wordt, en ook hier op Fok.
Extreemlinks heeft meer aanslagen gepleegd dan extreemrechts in Nederland de afgelopen decennia.
[..]
Dat bestaat wel degelijk nog in Nederland.
Antifa vergeten ? Krakers ?
[..]
Dat verhaal klopt gewoon hoor.
Die Bogers is daar ook voor veroordeeld http://www.volkskrant.nl/(...)m-van-der-g~a705486/
Wat er allemaal aan cruciaal bewijsmateriaal verdwenen is daar zullen we nooit achterkomen.
Dat is nu het mooie van "verdwenen" bewijsmateriaal, je weet niet wat er allemaal verdwenen is he ?
[..]
Verhaal klopt gewoon
Alles in het leventje van mevrouw dekker lijkt met Baudet te maken te hebben, als ik zo haar twitter bekijk, maar in ieder geval zij neemt wel alles letterlijk en haalt al zijn quotes uit context, dus vraag ik me af waarom we haar uitspraken dan niet meer zo mogen zien.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou kom op zeg, Baudet heeft met deze tweet niks te maken, en de stijlfiguur ligt er hier wel duimendik bovenop.
Muiswinkel stelt dat 95 procent van het politieke geweld van rechts komt.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Niemand van links ontkent dat geweld. Het zijn juist weer de types zoals jij die zo erg hun best doen om het allemaal zodanig te spinnen dat het lijkt alsof we/ze dat wel doen.
Maar goed, links in zwart licht zetten is zo'n beetje je favo bezigheid hier.
Jup! En ze houdt een 'dossier' bij met alle bedreigingen.twitter:annefleurdd twitterde op maandag 13-03-2017 om 18:21:29Fyi, n.a.v. de bedreigingen op Twitter heb ik aangifte gedaan. https://t.co/lSmT6eT3sA reageer retweet
Van jou verwacht ik echt zo vele malen beter dan ongefundeerd meeliften op de 'het is allemaal de schuld van links'-wagen.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef hottentot het volgende:
[..]
Of hij is aan het flippen, of aan het trollen, altijd lastig te bepalen bij dat dom links volk, het ligt zo dicht bij elkaar bij hen.
Wat betreft die tweede link:quote:Op maandag 27 maart 2017 22:31 schreef MrRatio het volgende:
Er wordt wel aangifte tegen Anne Fleur gedaan:
http://www.geenstijl.nl/m(...)erd_nijenhuisje.html
http://www.dagelijksestan(...)mooie-tolerantie-he/
Ik ben benieuwd of er op de politiebureau's al voorgedrukte formulieren klaarliggen.
• De "oproep tot steniging Wilders" was geen oproep om Wilders te stenigen, maar dat wisten we al.quote:Dit door Wilders gedeelde bericht klopt niet. Dekker zou bij de verkiezingen inderdaad voorzitter van een stembureau worden, maar een woordvoerder van de gemeente Hilversum zegt dat Dekker dit niet mocht, juist omdat ze zo’n duidelijk politiek profiel heeft: „Zij zou volgens de gemeente geen objectief voorzitter zijn geweest. Daarom is zij niet actief geweest op een stembureau.
Praat dan over Muiswinkel, en niet over 'links'. Zeker als je (terechte) klacht is dat sommige idioten van 'links' zich verlagen tot demoniseren. Dan moet je dat vervolgens natuurlijk niet zelf ook gaan doen bij een hele kant van het politieke spectrum. En Muiswinkel is een idioot.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Muiswinkel stelt dat 95 procent van het politieke geweld van rechts komt.
Nu moeten we in dit topic ook niet doen alsof iederen van links/progressief nederland zo denkt, maar we hebben het hier over de extreemlinkse gekkies als Dekker en dus nu ook Muiswinkel.
Daarom heb ik het dus ook niet over links.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Praat dan over Muiswinkel, en niet over 'links'. Zeker als je (terechte) klacht is dat sommige idioten van 'links' zich verlagen tot demoniseren. Dan moet je dat vervolgens natuurlijk niet zelf ook gaan doen bij een hele kant van het politieke spectrum. En Muiswinkel is een idioot.
Jij gelukkig niet. Anderen hier maken er een sport van om links zo slecht mogelijk weg te zetten ter versterking van hun eigen perspectief. En dat is 1) onterecht, 2) bijzonder jammer, en 3) staat enige degelijke discussie enorm in de weg.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom heb ik het dus ook niet over links.
van Muiswinkel zit anders aardig in de ontkenningsfasequote:Op maandag 27 maart 2017 22:31 schreef probeer het volgende:
Niemand van links ontkent dat geweld. Het zijn juist weer de types zoals jij die zo erg hun best doen om het allemaal zodanig te spinnen dat het lijkt alsof we/ze dat wel doen.
Het blijkt nog steeds nodigquote:Maar goed, links in zwart licht zetten is zo'n beetje je favo bezigheid hier.
Inderdaad, idem met rechts natuurlijkquote:Op maandag 27 maart 2017 22:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Jij gelukkig niet. Anderen hier maken er een sport van om links zo slecht mogelijk weg te zetten ter versterking van hun eigen perspectief. En dat is 1) onterecht, 2) bijzonder jammer, en 3) staat enige degelijke discussie enorm in de weg.
Helaas ook inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2017 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad, idem met rechts natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |