Omdat ze meermaals verkondigt heeft geweld niet te schromen, en ik heb maar een post gezien in dit topic die de dreiging richting Anne niet veroordeelt. En doet dit je niet denken aan al die mensen die mede door Anne Fleur over Baudet heenbuitelen omwille van een van zijn personages in een roman?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk bedreigd is dan verdient ze steunbetuigingen. Ook als haar politieke kleur of mening je onwelgevallig is. Maar in plaats daarvan wordt hier al pagina's lang een frame getekend waarbij het veelal niet eens over Annefleur of de bedreigingen naar haar toe gaat, maar bijvoorbeeld over Baudet en van Muiswinkel. En als het over Annefleur gaar dan wordt er alleen maar over elkaar heen gebuiteld omdat ze een mening verkondigt die mensen kennelijk niet aanstaat. Triest.
quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik vind Anne Fleur op een vreemde manier aantrekkelijk. Marxist, feminist, beetje labiel. Ik hou van dat soort wijven.
GroenLinks is/was inderdaad een bolwerk van extreemlinkse activisten..quote:Op maandag 27 maart 2017 20:49 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Een kleine verzameling http://www.hpdetijd.nl/2011-08-19/chronique-scandaleuse/
Als reactie op, een cynische stijlfiguur. De tweet die ze er direct voor plaatste maakt overduidelijk dat het niet letterlijk genomen was maar een reactie op de oproep van een andere twitteraar om "ludiek" stenen naar een moskee te gaan gooien.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je die uitspraak uit zijn verband kan trekken, er staat letterlijk een oproep om stenen naar Wilder te gooien, een politicus die niet zonder beveiliging over straat kan. Wel ironisch dat er bij de uitspraken van Anne Fleur wel gedacht wordt in verbanden trouwens.
boe!quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ik vind Anne Fleur op een vreemde manier aantrekkelijk. Marxist, feminist, beetje labiel. Ik hou van dat soort wijven.
Lees de rest van de totaal gestoorde tweets van Annefleurtje ook even.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als reactie op, een cynische parallel. De tweet die ze er direct voor plaatste maakt overduidelijk dat het niet letterlijk genomen was maar een reactie op de oproep van een andere twitteraar om "ludiek" stenen naar een moskee te gaan gooien.
Linkse meisjes ja ?quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef -PesteNoire- het volgende:
Plaats ze even in de context van de overige labiele tweets van dat figuur wil je, desalniettemin laat er maar een juridisch figuur over oordelen; ik denk er het mijne van, veroordeel zowel de bedreigingen aan Wilders en Baudet als die richting Anne Fleur, jij lijkt daat anders over te denken.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als reactie op, een cynische stijlfiguur. De tweet die ze er direct voor plaatste maakt overduidelijk dat het niet letterlijk genomen was maar een reactie op de oproep van een andere twitteraar om "ludiek" stenen naar een moskee te gaan gooien.
Er zijn ook wat minder frisse posts verwijderd, maar ik zie maar verdomd weinig mensen die deze bedreiging luid en duidelijk veroordelen. En dat gebeurt gek genoeg bij bedreigingen van mensen met een meer rechtse politieke signatuur wel.quote:Op maandag 27 maart 2017 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Omdat ze meermaals verkondigt heeft geweld niet te schromen, en ik heb maar een post gezien in dit topic die de dreiging richting Anne niet veroordeelt.
Als Baudet daarom bedreigd wordt vind ik dat ook verwerpelijk. Niemand zou om zijn mening, huidskleur, godsdienstige, seksuele of politieke overtuiging bedreigd moeten worden.quote:[En doet dit je niet denken aan al die mensen die mede door Anne Fleur over Baudet heenbuitelen omwille van een van zijn personages in een roman?
quote:Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb dat zojuist getweeet en Wierd zegt goed idee.
Ik zag dat Wierd het weer heeft getweet aan de eindredacteuren van WNL, dat gaat wel goedkomentwitter:wierdduk twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:41:46@BertHuisjes @sabinebaak https://t.co/7gYqEQAPKd reageer retweet
Dan zijn we het enkel oneens over de interpretatie van de tweet afkomstig van Anne Fleur.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er zijn ook wat minder frisse posts verwijderd, maar ik zie maar verdomd weinig mensen die deze bedreiging luid en duidelijk veroordelen. En dat gebeurt gek genoeg bij bedreigingen van mensen met een meer rechtse politieke signatuur wel.
[..]
Als Baudet daarom bedreigd wordt vind ik dat ook verwerpelijk. Niemand zou om zijn mening, huidskleur, godsdienstige, seksuele of politieke overtuiging bedreigd moeten worden.
Pardon? Kun je even normaal doen?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik denk er het mijne van, veroordeel zowel de bedreigingen aan Wilders en Baudet als die richting Anne Fleur, jij lijkt daat anders over te denken.
Ik heb lange tijd gedacht dat het schelden en bedreigen hoofdzakelijk uit rechtse/populistische hoek kwam. Op een gegeven moment ben ik het twitter account van Wierd Duk gaan volgen, sindsdien weet ik wel beter. Extreem-links is geen haar beter.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:02 schreef Sylv3se het volgende:
[..]Ik zag dat Wierd het weer heeft getweet aan de eindredacteuren van WNL, dat gaat wel goedkomentwitter:wierdduk twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:41:46@BertHuisjes @sabinebaak https://t.co/7gYqEQAPKd reageer retweet
Over welke bedreiging heb je het dan?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er zijn ook wat minder frisse posts verwijderd, maar ik zie maar verdomd weinig mensen die deze bedreiging luid en duidelijk veroordelen. En dat gebeurt gek genoeg bij bedreigingen van mensen met een meer rechtse politieke signatuur wel.
Niet zo verbolgen, je komt hier zelf ook tamelijk suggestief het topic binnen, anyhow na je laatste bericht zie ik het anders.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Pardon? Kun je even normaal doen?
Dat vraag je toch niet serieus he?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Over welke bedreiging heb je het dan?
Oke, dan niet.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet serieus he?
Ik kan dat soort insinuaties niet echt waarderen. Als je suggestief leest dan kan je alles wel lezen, maar als je mijn posts goed leest dan is er niet zoveel aan de hand..quote:Op maandag 27 maart 2017 21:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet zo verbolgen, je komt hier zelf ook tamelijk suggestief het topic binnen, anyhow na je laatste bericht zie ik het anders.
Vertel want fleur komt zelf op twitter niet verder dan dat iemand haar verkeerd aankeek en mensen info over haar verzamelden dus ik ben heel benieuwd waaruit die bedreigingen nu echt bestaan.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet serieus he?
quote:Op maandag 27 maart 2017 21:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan dat soort insinuaties niet echt waarderen. Als je suggestief leest dan kan je alles wel lezen, maar als je mijn posts goed leest dan is er niet zoveel aan de hand..
Dit is het eerste bericht van jou, aan mij in dit topic; grappig die interpretatieverschillen terwijl we het aardig eens zijn.quote:Nou wekt zo ongeveer tweederde van dit topic de indruk dat dat dan weer niet voor politica Annefleur moet gelden.
Insinuaties?quote:Op maandag 27 maart 2017 21:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik kan dat soort insinuaties niet echt waarderen.
Ja, op grond van die redenatie zou je moeten zorgen dat er geen armen meer zijn, je weet hoe dat werkt. En ja, als VVD erop nakijkt, die willen nu full frontal gaan op iedereen met een uitkering en dan met name op iedereen met bijstand. Wrs ook een beetje onder het mom van: als je geen uitkeringen hebt, als je geen welvaartsstaat hebt, dan komen mensen met een andere huidskleur ook niet meer zo makkelijk naar ons land toe.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:40 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Maar er is een grens, die is naar mijn mening onderhand ook wel bereikt.
Immers als armen niet meer uitgeven gaan er heel wat ondernemers kapot, geld moet rollen.
euhhhhh dude......quote:Op maandag 27 maart 2017 20:52 schreef -PesteNoire- het volgende:
Ja, mafketels uitvergroten zodat iedereen denkt dat er echt een bepaalde dreiging bestaat. Dat is het zo'n beetje. Als niemand er aandacht aan had geschonken dan was dit niet opgeblazen geweest. Beetje provocatie is het, geen aandacht geven is dan wijzer.quote:Op maandag 27 maart 2017 21:13 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Vertel want fleur komt zelf op twitter niet verder dan dat iemand haar verkeerd aankeek en mensen info over haar verzamelden dus ik ben heel benieuwd waaruit die bedreigingen nu echt bestaan.
Terwijl ze zelf via twitter oproept om belastend materiaal van Baudet naar haar op te sturen,dat ze een taart met menstruatiebloed of maandstondenbloed volgens extreemlinkse terrorist Joke Kaviaar op Baudet wil gooien etc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |