abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169818120
Verder is van Muiswinkel ook gewoon een mafkees hoor, daar niet van :P
Hell To The Liars
pi_169818134
erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:26:24 Ik wil t liefst bij WNL mijn verhaal doen. Kunt u dat voor me regelen? https://t.co/WY7F1arwJR reageer retweet
Ik hoop dat WNL hapt, Wierd Duk er naast zetten en ze hebben gegarandeerd een mooie uitzending 8-)
  maandag 27 maart 2017 @ 18:37:16 #153
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_169818143
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 18:34 schreef Droopie het volgende:
Als ik Volkert zie denk ik, ja ehh die heeft het licht niet uitgevonden.
Volkert was toch ook lid van zo'n dierenbevrijdings actie clubje.
En zo heel erg dom is hij blijkbaar niet:
quote:
Hij volgde het atheneum aan de Stedelijke Scholengemeenschap Middelburg, ging milieuhygiëne studeren aan de Landbouwuniversiteit Wageningen, werd veganist en richtte in 1992 samen met Sjoerd van de Wouw de Vereniging Milieu-Offensief (VMO) op. De VMO hield zich bezig met juridische procesvoering tegen milieuovertredingen en dierenmishandeling. Van der Graaf controleerde of veehouders en boeren over de vereiste milieuvergunningen beschikten en spande procedures aan bij de Raad van State.
pi_169818206

Is van 2014 maar wat een sneuneus die hoofdpiet..
pi_169818270
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 18:36 schreef Sylv3se het volgende:
erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:26:24 Ik wil t liefst bij WNL mijn verhaal doen. Kunt u dat voor me regelen? https://t.co/WY7F1arwJR reageer retweet
Ik hoop dat WNL hapt, Wierd Duk er naast zetten en ze hebben gegarandeerd een mooie uitzending 8-)
Ik heb dat zojuist getweeet en Wierd zegt goed idee. :D
(she/her)
pi_169818319
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 18:37 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Volkert was toch ook lid van zo'n dierenbevrijdings actie clubje.
En zo heel erg dom is hij blijkbaar niet:

[..]

Nou kijk, die is dus ook niet zo gestoord dat het een impulsieve reactie was.

Dus Breivik en Volkert, zelfde laken en pak.

Maar waarom zou van Muiswinkel nu opeens Baudet op de korrel hebben?
Dat hij heeft geld nodig vind ik wel plausibel klinken.
Hell To The Liars
pi_169818348
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Fylax het volgende:

[..]

hahaha echt?
pi_169818351
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 18:43 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nice *)
pi_169818388
pi_169818392
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 18:47 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

hahaha echt?
nickfylax twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:38:13 Hopelijk krijg je dan @wierdduk of @thierrybaudet tegenover je. Dan word je afgemaakt. Verbaal dan he. https://t.co/tIeTmPvPi9 reageer retweet
(she/her)
pi_169818459
Jezzebellz twitterde op maandag 27-03-2017 om 15:10:25 Kunnen van Muiswinkel zijn maten hem nu komen ophalen uit de ballenbak. Hij heeft dringend een lavendel infuus nodig om te kalmeren. reageer retweet
*)
  maandag 27 maart 2017 @ 19:12:08 #162
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_169818874
quote:

[..]

Jij bent een goede gast om mee te praten, dus ik durf die discussie wel aan.

Heeft hij daar geen punt.
Die Breivik heeft een manifest geschreven, dat was zo doordacht.

Ja hij is gestoord dat je zoveel mensen kan afschieten, maar dat was om zijn punt te maken.

Nu ik dit schrijf denk ik, oke slimme mensen kunnen ook gestoord zijn.

Volkert is totaal niet dom zo ver ik weet, wel een complete gek, net als Breivik; en dit staat daarnaast totaal los van links of rechts.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_169818984
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Volkert is totaal niet dom zo ver ik weet, wel een complete gek, net als Breivik; en dit staat daarnaast totaal los van links of rechts.
Ik denk toch echt wel dat je Breivik in de extreemrechtse hoek kunt zetten en Volkert in de extreemlinkse hoek..
  maandag 27 maart 2017 @ 19:18:44 #164
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169818999
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:18 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ik denk toch echt wel dat je Breivik in de extreemrechtse hoek kunt zetten en Volkert in de extreemlinkse hoek..
Ik zal jou eens in de hoek zetten
pi_169819049
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:18 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik zal jou eens in de hoek zetten
Ga je gang..
pi_169819066
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:20 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ga je gang..
VVD hè. :').
I´m back.
pi_169819079
Waarom is dit nog steeds een topic waarin gepost wordt btw?
I´m back.
  maandag 27 maart 2017 @ 19:22:02 #168
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169819082
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:20 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ga je gang..
Nee de hoek, niet de gang
pi_169819087
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

VVD hè. :').
Ja maar dat kan zomaar veranderen als ze met GL gaan regeren :D
pi_169819101
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:22 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ja maar dat kan zomaar veranderen als ze met GL gaan regeren :D
Whehehe, dan ben je geen echte VVD'er hoor.
I´m back.
pi_169819116
Ik zeg soms ook wel eens gekke dingen. Maar gelukkig niet zo gek als wat Van Muiswinkel allemaal uitkraamt. :N

Toch wel sneu om iemand zo te zien.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_169819124
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Whehehe, dan ben je geen echte VVD'er hoor.
Nah dat stem ik toch al vanaf de eerste keer dat ik mocht stemmen maar gaan ze met GL in zee dan is dat 15 maart de laatste keer geweest.
  maandag 27 maart 2017 @ 19:24:15 #173
459912 FlippingCoin
pi_169819128
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:18 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ja dat is niet wat ik bedoel, ik verklaar mijzelf niet goed; ik bedoel juist dat Volkert links en Breivik rechts is en dat ze hiernaast maar niet in plaats van ook nog gestoord zijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_169819140
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:23 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Nah dat stem ik toch al vanaf de eerste keer dat ik mocht stemmen maar gaan ze met GL in zee dan is dat 15 maart de laatste keer geweest.
Ja, ja... Joh VVD maakt GL ook weer kapot hoor.
I´m back.
  maandag 27 maart 2017 @ 19:25:14 #175
459912 FlippingCoin
pi_169819151
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik zeg soms ook wel eens gekke dingen. Maar gelukkig niet zo gek als wat Van Muiswinkel allemaal uitkraamt. :N

En dan hopelijk ook niet op een medium als Twitter onder naam en toenaam. ;)
pi_169819182
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat is niet wat ik bedoel, ik verklaar mijzelf niet goed; ik bedoel juist dat Volkert links en Breivik rechts is en dat ze hiernaast maar niet in plaats van ook nog gestoord zijn.
Dat ben ik volkomen met je eens..
Daarom vind ik het idiote geprovoceer van een van Muiswinkel op twitter ook gewoon gevaarlijk er hoeft maar 1 warhoofd te zijn en Baudet krijgt een kogel door zijn kop.
pi_169819189
quote:

Ik ook, toch wel een held was het die van Muiswinkel.

Heel veel plezier om gehad in zijn leuke tijden.
Hell To The Liars
pi_169819190
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

En dan hopelijk ook niet op een medium als Twitter onder naam en toenaam. ;)
Zo extreem zijn mijn uitspraken gelukkig ook weer niet. :D
Ben eerder gewoon een soort flapuit af en toe. :D
pi_169819224
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ja... Joh VVD maakt GL ook weer kapot hoor.
Nah ik lees toch van beide kanten van zowel GL als VVD stemmers dat ze samenwerking niet zien zitten..
pi_169819246
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:27 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Nah ik lees toch van beide kanten van zowel GL als VVD stemmers dat ze samenwerking niet zien zitten..
En terecht. De partijen staan echt te ver uit elkaar. Dat kan nooit goed gaan.
Maar ik prijs het wel dat ze gesprekken aangaan.
pi_169819267
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:23 schreef wolkentoetje het volgende:
Bij was 4 jaar geleden de laatste keer dat ik op de VVD heb gestemd, nadat ze een regeerakkoord hadden gemaakt met een inkomensafhankelijke zorgpremie.
pi_169819282
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:28 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

En terecht. De partijen staan echt te ver uit elkaar. Dat kan nooit goed gaan.
Maar ik prijs het wel dat ze gesprekken aangaan.
O dat zeker in gesprek gaan kan nooit geen kwaad maar echt regeren moeten ze niet gaan doen.
pi_169819286
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:27 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

We zullen zien, ik denk dat GL onder Jezus-Jessiah-Trudeau-Klaver ook moeilijk te mixen valt met een VVD die de armsten van de armsten kei- en kei- en keihard wil aanpakken.
I´m back.
pi_169819416
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

We zullen zien, ik denk dat GL onder Jezus-Jessiah-Trudeau-Klaver ook moeilijk te mixen valt met een VVD die de armsten van de armsten kei- en kei- en keihard wil aanpakken.
Ik zie dat meer als retoriek om kiezers te trekken dan dat het daadwerkelijk VVD beleid word.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169819475
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het voor zowel VVD als GL geen goed idee is om samen te gaan regeren.
pi_169819484
quote:
7s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:35 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ik zie dat meer als retoriek om kiezers te trekken dan dat het daadwerkelijk VVD beleid word.
Nou ja, dat weet ik niet, ik concludeerde iig dat de VVD vooral de oorlog verklaart aan arme mensen. Wilden ze altijd al, maar nu hebben ze echt een grote kans, hebben ze afgelopen jaren ook wel gedaan. Ben benieuwd of GL hier intrapt.
I´m back.
pi_169819513
quote:

[..]

Jij bent een goede gast om mee te praten, dus ik durf die discussie wel aan.

Heeft hij daar geen *punt.
Die Breivik heeft een manifest geschreven, dat was zo doordacht.

Ja hij is gestoord dat je zoveel mensen kan afschieten, maar dat was om zijn punt te maken.

Nu ik dit schrijf denk ik, oke slimme mensen kunnen ook gestoord zijn.

Je bedoelt 'een' ipv 'geen'?

Ja, Breivik was inderdaad zeer intelligent en heeft zijn daad tot in de puntjes voorbereid. Zeer intelligent en een extreem gedachtegoed kan dus een gevaarlijke combinatie zijn, maar dat geldt niet alleen voor een extreemrechtse gedachtegoed.

Het ging er mij om dat het nergens op slaat om te beweren dat geweld, intimidatie en bedreiging altijd van rechts komt. Volgens mij kennen we ook genoeg ernstig en georganiseerd geweld van extreemlinks uit het verleden. Dat extreem links nu niet bestaat in Nederland, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan terugkomen.

erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:33:07 @KenStash Haha. De Antifa stelt in Nederland niets voor. Melkmuilen. Maar ze mogen van mij weer wat groeien! reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169819542
quote:

Hij was mijn lievelings Piet. -O-
pi_169819549
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:37 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het voor zowel VVD als GL geen goed idee is om samen te gaan regeren.
Ze kunnen hun oorlog tegen arme mensen gewoon voortzetten bij de VVD hoor, als ze maar wat windmolens kunnen plaatsen voor GL. Die lui zijn eveneens behoorlijk meritocratisch geworden zogenaamd. Ze weten ook al hoe de geschiedenis zich in de toekomst gaat afspelen namelijk, net als D66.
I´m back.
pi_169819556
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, dat weet ik niet, ik concludeerde iig dat de VVD vooral de oorlog verklaart aan arme mensen. Wilden ze altijd al, maar nu hebben ze echt een grote kans, hebben ze afgelopen jaren ook wel gedaan. Ben benieuwd of GL hier intrapt.
Maar er is een grens, die is naar mijn mening onderhand ook wel bereikt.
Immers als armen niet meer uitgeven gaan er heel wat ondernemers kapot, geld moet rollen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_169819558
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 18:53 schreef wolkentoetje het volgende:
Jezzebellz twitterde op maandag 27-03-2017 om 15:10:25 Kunnen van Muiswinkel zijn maten hem nu komen ophalen uit de ballenbak. Hij heeft dringend een lavendel infuus nodig om te kalmeren. reageer retweet
*)
_O- _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169819680
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:38 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je bedoelt 'een' ipv 'geen'?

Ja, Breivik was inderdaad zeer intelligent en heeft zijn daad tot in de puntjes voorbereid. Zeer intelligent en een extreem gedachtegoed kan dus een gevaarlijke combinatie zijn, maar dat geldt niet alleen voor een extreemrechtse gedachtegoed.

Het ging er mij om dat het nergens op slaat om te beweren dat geweld, intimidatie en bedreiging altijd van rechts komt. Volgens mij kennen we ook genoeg ernstig en georganiseerd geweld van extreemlinks uit het verleden. Dat extreem links nu niet bestaat in Nederland, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan terugkomen.

erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:33:07 @KenStash Haha. De Antifa stelt in Nederland niets voor. Melkmuilen. Maar ze mogen van mij weer wat groeien! reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat zou hier nou van kloppen?

http://krant.telegraaf.nl(...).sala.offensief.html

WAGENINGEN - De Wageningse wethouder Jack Bogers (GroenLinks) heeft enkele uren na de moord op Pim Fortuyn in het diepste geheim de omstreden Vereniging Milieu-Offensief telefonisch getipt en vertrouwelijke informatie doorgespeeld dat hun medewerker Volkert van der G. was gearresteerd.

De politie heeft hierdoor geen schijn van kans gehad om als eerste in contact te komen met de omstreden milieuactivisten waardoor er mogelijk dezelfde avond nog belastend materiaal uit het kantoorpand van Milieu-Offensief in Wageningen is verdwenen.
  maandag 27 maart 2017 @ 19:47:10 #193
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_169819704
Twitter, waar online oorlogen sinds 2006 worden uitgevochten.
pi_169819725
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:47 schreef Buurtzwaan het volgende:
Als je alleen twitter leest zou je denken dat ze hier door de straten marcheren.
Hell To The Liars
pi_169819728
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:45 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

WAGENINGEN - De Wageningse wethouder Jack Bogers (GroenLinks) heeft enkele uren na de moord op Pim Fortuyn in het diepste geheim de omstreden Vereniging Milieu-Offensief telefonisch getipt en vertrouwelijke informatie doorgespeeld dat hun medewerker Volkert van der G. was gearresteerd.

De politie heeft hierdoor geen schijn van kans gehad om als eerste in contact te komen met de omstreden milieuactivisten waardoor er mogelijk dezelfde avond nog belastend materiaal uit het kantoorpand van Milieu-Offensief in Wageningen is verdwenen.
Geen idee. Zou kunnen kloppen, maar dan heeft het kennelijk niet veel effect gehad.
pi_169819743
Anne Fleur heeft het nieuws gehaald ( joop.nl telt niet mee uiteraard )

Activiste ondergedoken na onjuist bericht van Wilders

Oproep tot geweld

Haar uitspraak over het „stenigen van Wilders” was uit zijn verband gerukt en „duidelijk cynisch bedoeld”. Nadat de PVV-leider een artikel over de kwestie had gedeeld, werd Anne-Fleur Dekker bedreigd. Nu is de medewerker van de Hilversumse GroenLinks-fractie ondergedoken.

Blogger en feministisch activiste Anne-Fleur Dekker (22) is ondergedoken vanwege bedreigingen, nadat onder meer PVV-leider Geert Wilders een onjuist bericht over haar had gedeeld op Facebook.

Wilders deelde op 19 maart, enkele dagen na de verkiezingen, een bericht van de website Liefde voor Holland, waarin wordt beweerd dat Dekker – GroenLinks-fractiemedewerker in Hilversum – niet objectief zou zijn geweest als hoofd van een stembureau in Hilversum. De kop van dat artikel: ‘GroenLinks-activiste was voorzitter stembureau, roept op tot stenigen Wilders, PVV-stemmen verdwenen?’

Dit door Wilders gedeelde bericht klopt niet. Dekker zou bij de verkiezingen inderdaad voorzitter van een stembureau worden, maar een woordvoerder van de gemeente Hilversum zegt dat Dekker dit niet mocht, juist omdat ze zo’n duidelijk politiek profiel heeft: „Zij zou volgens de gemeente geen objectief voorzitter zijn geweest. Daarom is zij niet actief geweest op een stembureau.”

De bewering over het „stenigen van Wilders” komt voort uit een door Liefde voor Holland onvolledig afgedrukt Twitter-gesprek van ruim een jaar geleden.

Dat begon met een tweet waarin een andere vrouw schrijft: „Ik ben op zoek naar mensen die samen met mij stenen willen gaan gooien naar de moskee van Beringen, minstens 500 mensen, als ‘ludieke reactie’ op het radicaal moslim geweld van de afgelopen nachten.’” Dekker reageert daarop: „‘Fijn type dit ook weer’.” En daarna: „‘Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien? Vind ik wel een ‘ludieke actie’.’

„Het is duidelijk cynisch bedoeld”, zegt Dekker aan de telefoon. „Maar in het bericht van Liefde voor Holland is de aanleiding voor de tweet weggelaten, waardoor het volledig uit zijn verband is gerukt. Ik zou nooit, maar dan ook nooit oproepen tot geweld.”

Pas nadat Wilders het bericht had gedeeld, kreeg Dekker concrete bedreigingen. Dekker: „Bedreigingen met verwijzingen naar mijn woonplaats, waardoor ik me genoodzaakt voelde op een ander adres te gaan slapen. Ik ben vreselijk boos op Wilders, want hij weet donders goed dat zijn achterban de berichten gelooft die hij op Facebook deelt.”

De linkse activiste kwam een dag na de verkiezingen al in opspraak, nadat ze op het blog Joop.nl had geschreven over Thierry Baudet, de voorman van de partij Forum voor Democratie. Dekker noemt hem daarin „Wilders in schaapskleren” en beschuldigt hem onder meer van racisme. Ze laat zich online vaker extreem uit over Baudet en Wilders. Zo riep ze op „belastend materiaal” over Baudet naar haar op te sturen.

Baudet-aanhangers waren woedend over de blog op Joop.nl, omdat Dekker haar column onderbouwde met bijvoorbeeld citaten uit een door Baudet geschreven roman.

Een paar dagen later verscheen het artikel over Dekkers mogelijke betrokkenheid bij stembusfraude op Liefde voor Holland en de rechtse website De Dagelijkse Standaard. Ook worden de verdachtmakingen breed gedeeld op Facebook-pagina’s waarin mensen bewijzen proberen te verzamelen van stembusfraude.

De politie heeft Dekker een ‘casemanager’ toegewezen, ook omdat ze als fractiemedewerker voor GroenLinks in Hilversum werkt.

De PVV reageerde niet op het verzoek om een toelichting.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)lde-7590296-a1552071
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169819754
quote:
9s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:47 schreef Buurtzwaan het volgende:
Mooi toch. Als je dan even geen zin meer hebt in oorlog, zet je gewoon je internet uit.
  maandag 27 maart 2017 @ 19:51:07 #198
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_169819799
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:47 schreef Droopie het volgende:

[..]

Als je alleen twitter leest zou je denken dat ze hier door de straten marcheren.
En dat Nederland in een links/rechts kamp is opgedeeld. Alhoewel dat in de ogen van die extreem links/rechts fundi's ook echt zo zal zijn.
pi_169819834
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef Ali_boo het volgende:
Anne Fleur heeft het nieuws gehaald ( joop.nl telt niet mee uiteraard )

Activiste ondergedoken na onjuist bericht van Wilders

Oproep tot geweld

Haar uitspraak over het „stenigen van Wilders” was uit zijn verband gerukt en „duidelijk cynisch bedoeld”. Nadat de PVV-leider een artikel over de kwestie had gedeeld, werd Anne-Fleur Dekker bedreigd. Nu is de medewerker van de Hilversumse GroenLinks-fractie ondergedoken.

[ afbeelding ]

Blogger en feministisch activiste Anne-Fleur Dekker (22) is ondergedoken vanwege bedreigingen, nadat onder meer PVV-leider Geert Wilders een onjuist bericht over haar had gedeeld op Facebook.

Wilders deelde op 19 maart, enkele dagen na de verkiezingen, een bericht van de website Liefde voor Holland, waarin wordt beweerd dat Dekker – GroenLinks-fractiemedewerker in Hilversum – niet objectief zou zijn geweest als hoofd van een stembureau in Hilversum. De kop van dat artikel: ‘GroenLinks-activiste was voorzitter stembureau, roept op tot stenigen Wilders, PVV-stemmen verdwenen?’

Dit door Wilders gedeelde bericht klopt niet. Dekker zou bij de verkiezingen inderdaad voorzitter van een stembureau worden, maar een woordvoerder van de gemeente Hilversum zegt dat Dekker dit niet mocht, juist omdat ze zo’n duidelijk politiek profiel heeft: „Zij zou volgens de gemeente geen objectief voorzitter zijn geweest. Daarom is zij niet actief geweest op een stembureau.”

De bewering over het „stenigen van Wilders” komt voort uit een door Liefde voor Holland onvolledig afgedrukt Twitter-gesprek van ruim een jaar geleden.

Dat begon met een tweet waarin een andere vrouw schrijft: „Ik ben op zoek naar mensen die samen met mij stenen willen gaan gooien naar de moskee van Beringen, minstens 500 mensen, als ‘ludieke reactie’ op het radicaal moslim geweld van de afgelopen nachten.’” Dekker reageert daarop: „‘Fijn type dit ook weer’.” En daarna: „‘Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien? Vind ik wel een ‘ludieke actie’.’

„Het is duidelijk cynisch bedoeld”, zegt Dekker aan de telefoon. „Maar in het bericht van Liefde voor Holland is de aanleiding voor de tweet weggelaten, waardoor het volledig uit zijn verband is gerukt. Ik zou nooit, maar dan ook nooit oproepen tot geweld.”

Pas nadat Wilders het bericht had gedeeld, kreeg Dekker concrete bedreigingen. Dekker: „Bedreigingen met verwijzingen naar mijn woonplaats, waardoor ik me genoodzaakt voelde op een ander adres te gaan slapen. Ik ben vreselijk boos op Wilders, want hij weet donders goed dat zijn achterban de berichten gelooft die hij op Facebook deelt.”

De linkse activiste kwam een dag na de verkiezingen al in opspraak, nadat ze op het blog Joop.nl had geschreven over Thierry Baudet, de voorman van de partij Forum voor Democratie. Dekker noemt hem daarin „Wilders in schaapskleren” en beschuldigt hem onder meer van racisme. Ze laat zich online vaker extreem uit over Baudet en Wilders. Zo riep ze op „belastend materiaal” over Baudet naar haar op te sturen.

Baudet-aanhangers waren woedend over de blog op Joop.nl, omdat Dekker haar column onderbouwde met bijvoorbeeld citaten uit een door Baudet geschreven roman.

Een paar dagen later verscheen het artikel over Dekkers mogelijke betrokkenheid bij stembusfraude op Liefde voor Holland en de rechtse website De Dagelijkse Standaard. Ook worden de verdachtmakingen breed gedeeld op Facebook-pagina’s waarin mensen bewijzen proberen te verzamelen van stembusfraude.

De politie heeft Dekker een ‘casemanager’ toegewezen, ook omdat ze als fractiemedewerker voor GroenLinks in Hilversum werkt.

De PVV reageerde niet op het verzoek om een toelichting.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)lde-7590296-a1552071
Janken omdat Wilders iets doet, wat zij zelf ook doet. _O- Typisch.
pi_169819902
quote:

Weet ze ook eens hoe dat is, karma is a bitch.
pi_169819906
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:38 schreef Physsic het volgende:
Het ging er mij om dat het nergens op slaat om te beweren dat geweld, intimidatie en bedreiging altijd van rechts komt.
dat is een hardnekkig fabeltje, wat veelal door de linkse partijen verkondigt wordt, en ook hier op Fok.
Extreemlinks heeft meer aanslagen gepleegd dan extreemrechts in Nederland de afgelopen decennia.
quote:
Dat extreem links nu niet bestaat in Nederland, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan terugkomen.
Dat bestaat wel degelijk nog in Nederland.
Antifa vergeten ? Krakers ?
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:45 schreef wolkentoetje het volgende:

Dat verhaal klopt gewoon hoor.
Die Bogers is daar ook voor veroordeeld http://www.volkskrant.nl/(...)m-van-der-g~a705486/
Wat er allemaal aan cruciaal bewijsmateriaal verdwenen is daar zullen we nooit achterkomen.
Dat is nu het mooie van "verdwenen" bewijsmateriaal, je weet niet wat er allemaal verdwenen is he ? ;)
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef Physsic het volgende:
Geen idee. Zou kunnen kloppen, maar dan heeft het kennelijk niet veel effect gehad.
Verhaal klopt gewoon :)
pi_169819916
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:48 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk best schokkend wat ik daar lees.. (als het klopt dan hè)

quote:
Burgemeester Jaap Sala heeft gisteren bevestigd dat zijn wethouder naar aanleiding van dit omstreden telefoongesprek op Hemelvaartsdag door het recherchebijstandsteam in Hilversum is verhoord. De recherche wilde weten hoe Bogers aan de naam van Volkert van der G. was gekomen en ging er toen nog vanuit dat er mogelijk meerdere personen bij de moordaanslag betrokken waren.

De GroenLinks-wethouder was door burgemeester Jaap Sala op de bewuste maandagavond 6 mei tijdens een 'zeer vertrouwelijk' gesprek op de hoogte gebracht dat een medewerker van Milieu-Offensief mogelijk betrokken zou zijn bij de brute moord op de politicus.

Sala kreeg enkele uren na de moord via het hoofd van de afdeling Burgerzaken te horen dat het recherchebijstandsteam het doopceel wilde lichten van de voormalige inwoner en student milieuhygiëne van de Landbouwuniversiteit.

De Wageningse burgemeester, die op de bewuste avond via de televisie kennis genomen had van de rellen in Den Haag, was doodsbang dat er in Wageningen ook ongeregeldheden zouden uitbreken.
pi_169820020
Ik heb bij de moord op Fortuyn altijd het gevoel gehad dat er meer mensen (uit de politiek) bij betrokken zijn geweest en dat Volkert zichzelf heeft opgeofferd om het te doen. De manier waarop hij nu vrij is en nog steeds met overtreden van bepaalde afspraken wegkomt, zou dit idee toch wel ondersteunen.
pi_169820126
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:55 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

dat is een hardnekkig fabeltje, wat veelal door de linkse partijen verkondigt wordt, en ook hier op Fok.
Extreemlinks heeft meer aanslagen gepleegd dan extreemrechts in Nederland de afgelopen decennia.

[..]

Dat bestaat wel degelijk nog in Nederland.
Antifa vergeten ? Krakers ?

*volgens Erik bestaat het al 20 jaar niet meer.
pi_169820132
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:52 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Janken omdat Wilders iets doet, wat zij zelf ook doet. _O- Typisch.
Gebrek aan zelfreflectie is kenmerkend voor dit soort tuig
pi_169820143
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik heb bij de moord op Fortuyn altijd het gevoel gehad dat er meer mensen (uit de politiek) bij betrokken zijn geweest en dat Volkert zichzelf heeft opgeofferd om het te doen. De manier waarop hij nu vrij is en nog steeds met overtreden van bepaalde afspraken wegkomt, zou dit idee toch wel ondersteunen.
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 19:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit inderdaad..
pi_169820185
erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:29:34 A.Breivik heeft 74 jonge sociaaldemocraten doorzeefd, mede geinspireerd door Wilders. Is dat voorlopig genoeg? https://t.co/BVXSsFYxWr reageer retweet
_O- _O-
pi_169820314
Vandaag stond er 300 km file.
Allemaal op rijkswegen mede geinspireerd op de ideeen van Hitler.
Hell To The Liars
pi_169820330
quote:
10s.gif Op maandag 27 maart 2017 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
erikvmuiswinkel twitterde op maandag 27-03-2017 om 18:29:34 A.Breivik heeft 74 jonge sociaaldemocraten doorzeefd, mede geinspireerd door Wilders. Is dat voorlopig genoeg? https://t.co/BVXSsFYxWr reageer retweet
_O- _O-
Of hij is aan het flippen, of aan het trollen, altijd lastig te bepalen bij dat dom links volk, het ligt zo dicht bij elkaar bij hen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_169820346
quote:
_O- _O-
Beseft zo'n figuur eigenlijk wel wat hij allemaal het internet op slingert?
pi_169820373
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef Droopie het volgende:
Waze is een Israelische app, die heeft de optie VERMIJD SNELWEGEN.....

Ik zie een patroon....

:+
pi_169820380
quote:
_O- _O-
Wat een debiel
pi_169820445
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 20:03 schreef Physsic het volgende:
*volgens Erik bestaat het al 20 jaar niet meer.
Erik wil kennelijk zijn AFA vriendjes beschermen :{w
De AIVD denkt daar heel anders over; https://www.aivd.nl/onder(...)e-tot-lokaal-bestuur
quote:
Activiteiten Antifascistische Actie (AFA) in relatie tot lokaal bestuur. De AIVD heeft alle burgemeesters van Nederland in februari 2010 in een brief geïnformeerd over de werkwijze van de Antifascistische Actie (AFA).
https://www.aivd.nl/onder(...)vallig-en-wispelturg
quote:
De AIVD heeft een nieuwe publicatie over links activisme en extremisme uitgebracht: ‘Links activisme en extremisme, divers en diffuus, wisselvallig en wispelturig'.
https://www.aivd.nl/onder(...)et-tegen-asielbeleid
quote:
Het verzet tegen het Nederlandse asiel- en vreemdelingenbeleid is structureel en op een constant radicaal niveau.
De acties zijn radicaal en intimiderend. Vernielingen, brandstichtingen, het openbaar maken van namen en zogenaamde ‘home visits’ zijn ernstige aantastingen van de democratie. Doelwit zijn niet alleen degenen die het beleid maken en uitvoeren. Ook ondernemingen die diensten aan de overheid verlenen worden getroffen. De links-extremisten ageren hiermee tegen het asielbeleid dat in hun ogen te streng is.
https://www.aivd.nl/onder(...)e-afgelopen-decennia
quote:
Een overzicht van acties tegen het asiel- en vreemdelingenbeleid in de afgelopen decennia

Verzet tegen het Nederlandse asiel‑ en vreemdelingenbeleid is geen nieuw fenomeen; vooral in de jaren negentig van de vorige eeuw hebben een aantal gewelddadige acties plaatsgevonden.
Maar van Muiswinkel moet gewoon doen alsof Wilders en Baudet het grote gevaar zijn _O- _O-
pi_169820455
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 20:11 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Beseft zo'n figuur eigenlijk wel wat hij allemaal het internet op slingert?
Natuurlijk beseft hij dat wel.!
Na zijn jarenlange carrière als hoofdpiet wil hij nu zo graag deugen en geliefd zijn in linkse deugkringen dat hij compleet aan het doorslaan is..
pi_169820499
geertwilderspvv twitterde op maandag 27-03-2017 om 20:14:04 GroenLinks extremist Dekker schreef wel degelijk: "Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien?"Deze week ga ik… https://t.co/9qvLJFjPgu reageer retweet
pi_169820534
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Waze is een Israelische app, die heeft de optie VERMIJD SNELWEGEN.....

Ik zie een patroon....

:+
Offtopic

Rijden er mensen in Israel wel eens een Volkswagen :')
Hell To The Liars
pi_169820623
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 20:16 schreef Droopie het volgende:

[..]

Offtopic

Rijden er mensen in Israel wel eens een Volkswagen :')
Jep!
https://centro.co.il/en/
pi_169820624
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 20:15 schreef wolkentoetje het volgende:
geertwilderspvv twitterde op maandag 27-03-2017 om 20:14:04 GroenLinks extremist Dekker schreef wel degelijk: "Wie gaat er mee 500 stenen op Wilders gooien?"Deze week ga ik… https://t.co/9qvLJFjPgu reageer retweet
Mooi. *O*
pi_169820632
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 20:10 schreef Droopie het volgende:
Weet je wie ook in de file stond .....

Heb je iets op te biechten ?
  maandag 27 maart 2017 @ 20:21:32 #220
459912 FlippingCoin
pi_169820663
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 20:15 schreef wolkentoetje het volgende:
Mooi, bedreiging van welke politicus dan ook kan niet onbestraft blijven.
pi_169820741
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 12:46 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Ze had vanmorgen een fittie met Ebru Umar op twitter..
Dat kind is niet alleen extreemlinks maar ook nog extreem dom.
Dit dus.
pi_169820812
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 20:13 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Erik wil kennelijk zijn AFA vriendjes beschermen :{w
De AIVD denkt daar heel anders over; https://www.aivd.nl/onder(...)e-tot-lokaal-bestuur

[..]

https://www.aivd.nl/onder(...)vallig-en-wispelturg

[..]

https://www.aivd.nl/onder(...)et-tegen-asielbeleid

[..]

https://www.aivd.nl/onder(...)e-afgelopen-decennia

[..]

Maar van Muiswinkel moet gewoon doen alsof Wilders en Baudet het grote gevaar zijn _O- _O-
Oh ja, die Joke Kaviaar is een aantal jaar geleden ook veroordeeld voor opruiing.
quote:
- "Waar blijft de Hollandse opstand? Wie gaat er mee om de kantoren van de IND te bestormen en leeg te trekken, de archieven en computers te overgieten met benzine en door vuur te vernietigen?"

- "ook beweerde hij (Leers) dat de IND medewerkers zouden worden bedreigd. "Dan komen ze naar mij toe" zei hij. Goed plan voor de verandering. Het wordt tijd dat we die uitnodiging aannemen, maar dan niet om te praten. Wie gaat er mee op visite bij Leers?"

- "Het feit dat Neederland zich een democratie noemt, vrijwaart de natiestaat niet van zulk broodnodig ingrijpen in de macht. Niet om de macht over te nemen, maar om deze af te breken. Het zal alles niet legaal zijn, maar ach. Er is wel meer niet legaal. Voor sommigen is de illegale actie een keuze. Voor anderen het illegaal verblijf een opgelegd feit. Laat ons allen daders zijn!".
Maar verder doet links echt niets hoor.. 🙄
pi_169820821
quote:
0s.gif Op maandag 27 maart 2017 20:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Weet je wie ook in de file stond .....

Heb je iets op te biechten ?
"Dankzij jullie kuddegedrag sta ik in de file"
Aldus Hiddema :P
Hell To The Liars
pi_169820879
quote:
1s.gif Op maandag 27 maart 2017 20:27 schreef Droopie het volgende:

[..]

"Dankzij jullie kuddegedrag sta ik in de file"
Aldus Hiddema :P
Het is de schuld van de burger. Alles eigenlijk.

quote:
"Veel problemen in ons land worden veroorzaakt door burgers. Onderwijs bijvoorbeeld en gezondheidszorg. maar ook werkloosheid, files en defensie. Allemaal door burgers. Deze tijd vraagt om wantrouwen ten aanzien van alle burgers. Wij kunnen U alleen bestrijden als we het samen doen. Samen, tegen U. De Partij tegen de Burger -- Flikker toch op."
  maandag 27 maart 2017 @ 20:29:15 #225
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_169820889
Hoe zit het eigenlijk met die bedreiging tegen Anne Fleurtje? Heeft ze al aangifte gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')